Iets met ''altijd''. Ja dat was een troostprijs maar Real doet nog mee op alle fronten geloof ik?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beker is altijd een troostprijs, als je als topclub voor de rest niks wint. Vond jij de beker vorig jaar van Ajax geen troostprijs als je zo het kampioenschap mis loopt?
Als Barca de beker had gewonnen was het geweest: ''weer een hoofdprijs gepakt met dit geniale team''.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zie dat ook als een troostprijsje hoor.. zullen er denk ik best veel zijn.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hahahahahaZal Barcelona toch wat meer kansen moeten creëren, is ze bar weinig gelukt vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax - Barca kleine stap.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:18 schreef Masterboy het volgende:
Waarom praat iedereen hier over Ajax
Het was Barcelona - Real Madrid
Ik ben a geen barca rukker en b in elk land , zo ook Nederland vind ik het een troost prijs.. als topclub ga je voor landstitel.. de rest is leuk maar puur troostprijsquote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Als Barca de beker had gewonnen was het geweest: ''weer een hoofdprijs gepakt met dit geniale team''.!!!
Barcarukkers.![]()
Allebei net zo goed. Alleen heeft Ajax iets minder arrogante buitenlanders als fanquote:
Mwoah niet om te haten maar die vergelijking gaat totaal niet op. Real moet namelijk elk jaar voor de titel gaan en als Barcelona die wint is het seizoen sowieso al epic fail.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben hem volgens mij al dik over de 15 jaar niet gewonnen toch?
Die beker betekent enorm veel voor de Real-fans, en al helemaal als je hemt wint van Barca.
Zie het als een Feyenoord - Ajax in de bekerfinale, maar dan in 1 wedstrijd
De CL ook?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben a geen barca rukker en b in elk land , zo ook Nederland vind ik het een troost prijs.. als topclub ga je voor landstitel.. de rest is leuk maar puur troostprijs
Net een virus.. het zit in alle topicsquote:Op donderdag 21 april 2011 00:18 schreef Masterboy het volgende:
Waarom praat iedereen hier over Ajax
Nu welquote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Allebei net zo goed. Alleen heeft Ajax iets minder arrogante buitenlanders als fan
Tja, daar erger ik me ook een beetje aanquote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah niet om te haten maar die vergelijking gaat totaal niet op. Real moet namelijk elk jaar voor de titel gaan en als Barcelona die wint is het seizoen sowieso al epic fail.
Sowieso mensen alles te pas en te onpas met Feyenoord en Ajax vergelijken _____.
Ik denk gewoon niet dat een Feyenoorder een bekerfinaleoverwinning op Ajax zal zien als een troostprijsje, that's all.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah niet om te haten maar die vergelijking gaat totaal niet op. Real moet namelijk elk jaar voor de titel gaan en als Barcelona die wint is het seizoen sowieso al epic fail.
Sowieso mensen alles te pas en te onpas met Feyenoord en Ajax vergelijken _____.
Chelsea - Manchester en dat soort wedstrijden zijn zoveel slechter, maar daar klaagt niemand over want de PL is de beste/mooiste/tofste. Dit is voor de minder geoefende kijker niet de leukste wedstrijd, maar dit is wel het allerhoogste niveau. Zó verdedigen, de razendsnelle omschakeling, de ruimte die nihil is.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
Maakt de de CL ontmoeting wel mooier, alleen hopen dat het voetbal dan ook mooier is en dat Pepe en Carvalho zich niet als een slager gedragen en Busquets, Villa en consorten niet zo lopen te duikelen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Beker != CL..
nog meer domme vragen?
Tja, dat is 15 jaar geleden. Maar aan die succes supporters zou ik ook een hekel hebben gehad jaquote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nu wel, in de tijd dat Ajax Europa domineerde maakt het niet veel uit denk ik.
Het gaat er niet om hoe hoog het niveau is, maar hoe attractief het is. Als er amper kansen zijn is het gewoon niet spannend en niet boeiend om naar te kijken. Kunnen ze nog zo goed overpassen op het middenveldquote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Chelsea - Manchester en dat soort wedstrijden zijn zoveel slechter, maar daar klaagt niemand over want de PL is de beste/mooiste/tofste. Dit is voor de minder geoefende kijker niet de leukste wedstrijd, maar dit is wel het allerhoogste niveau. Zó verdedigen, de razendsnelle omschakeling, de ruimte die nihil is.
Daarom gaat de vergelijking Feyenoord + Ajax & Barca + Real dus niet op.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat een Feyenoord een bekerfinaleoverwinning op Ajax zal zien als een troostprijsje, that's all.
!= is niet gelijk aan..quote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Beker is helemaal niet CL. Waarom zou beker CL zijn? Landskampioenschap is ook een beker, maar niemand refereert naar ''beker''.
Nog meer onzin te verkondigen?
Vind ik ook, als je vanavond toch Spurs - Arsenal zag, genieten hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe hoog het niveau is, maar hoe attractief het is. Als er amper kansen zijn is het gewoon niet spannend en niet boeiend om naar te kijken. Kunnen ze nog zo goed overpassen op het middenveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |