Nein, dat klopt, sukkels bij Net5quote:Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij zijn er bijna nog nooit zoveel streamlocks op 1 avond geweest..
Inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef Verity het volgende:
Ik snap niet dat ze de dates van Karim op een laatste avond doen van de genomineerde....
heeft hij nog iets boeiends te melden?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:37 schreef MargrietV het volgende:
Zie John de Mol op Ned 1 wat krijgt die een pafferig gezicht.
Waar wel mee dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef MargrietV het volgende:
ze winnen er echt niet meer kijkcijfers mee...
nou niet echt, wil programmamaker zijn maar geen mediatycoon,,,, geloof hem voor geen cent.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
heeft hij nog iets boeiends te melden?
mja nja njaquote:Op woensdag 20 april 2011 23:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou niet echt, wil programmamaker zijn maar geen mediatycoon,,,, geloof hem voor geen cent.
afscheidsboek maken voor zowel Jo als Lauquote:Op woensdag 20 april 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
wat zijn ze eigenlijk aanhet doen met die fotos en schriftjes?
afscheidsboekenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
wat zijn ze eigenlijk aanhet doen met die fotos en schriftjes?
Wat heeft Lau daar aan?? Ze heeft liever hun kluisinhoudquote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef afca_oc het volgende:
[..]
afscheidsboek maken voor zowel Jo als Lau
En dat is zo'n beetje het meest interessante van vandaagquote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef afca_oc het volgende:
[..]
afscheidsboek maken voor zowel Jo als Lau
Of een bedquote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat heeft Lau daar aan?? Ze heeft liever hun kluisinhoud
Mamajo weet nog wel een adresje...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:37 schreef MargrietV het volgende:
Zie John de Mol op Ned 1 wat krijgt die een pafferig gezicht.
Vergeet Karim's dates niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
En dat is zo'n beetje het meest interessante van vandaag
En het "Mo erger je niet".quote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Vergeet Karim's dates niet.
En de jo show.
En de streamlocks.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En het "Mo erger je niet".
Vergeet niet Mo de boodschappenmandquote:Op woensdag 20 april 2011 23:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En het "Mo erger je niet".
Ja, zucht...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef MargrietV het volgende:
wat een would be geforceerde bedoeling allemaal.
ben pas een klein uurtje thuis van werk, heb vaf gister niks meer meegekregen. En bij de buren was het weer hgezelligquote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Vergeet Karim's dates niet.
En de jo show.
En de streamlocks.
Was Genialex er nog maar, de master in timing.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef Verity het volgende:
LoL @ Geer: Zo heb je de hele dag niets te doen en dan moet je iets binnen 20 minuten afronden. Timing is ook wat.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef Verity het volgende:
LoL @ Geer: Zo heb je de hele dag niets te doen en dan moet je iets binnen 20 minuten afronden. Timing is ook wat.
Iedereen die domme, gekke, leuke opmerkingen kan maken mag van mij nu er even terug inquote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was Genialex er nog maar, de master in timing.
Is die griezel al niet gevraagd om een 'Late- Night' te presenteren?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was Genialex er nog maar, de master in timing.
laten we hopen dat het morgenavond gezellig is op de streams zonder joquote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben pas een klein uurtje thuis van werk, heb vaf gister niks meer meegekregen. En bij de buren was het weer hgezellig![]()
hij wil misschien wel iets doen met media zei iequote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is die griezel al niet gevraagd om een 'Late- Night' te presenteren?
Als jo naar huis gaat stream ik voortaan in een vuilniszak...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef afca_oc het volgende:
[..]
laten we hopen dat het morgenavond gezellig is op de streams zonder jo
zo saai toch vanavond? is echt niet normaal zovaak streamlockquote:
Ik hoop dat ze nog ff blijft ......quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als jo naar huis gaat stream ik voortaan in een vuilniszak...
ziet er naar uit dat ik morgen vrij ben, dus lijkt me een goed planquote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef afca_oc het volgende:
[..]
laten we hopen dat het morgenavond gezellig is op de streams zonder jo
Zei die dat jahquote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef afca_oc het volgende:
[..]
hij wil misschien wel iets doen met media zei ie
Ik hoop ook dat ze blijftquote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog ff blijft ......
yepquote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Pippien het volgende:
Ik kan niet kijken, maar mis niks, begrijp ik. Vanwaar al die SL's: de dates van Karim?
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ziet er naar uit dat ik morgen vrij ben, dus lijkt me een goed plan
Veel plezier en slaap lekker alvastquote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
zo,ik ga ook tv kijken in mn bedje...slaap lekker allemaal en nog heeeel veeeeel plezier op de streams voor de blijvers
doegie tot morgen xxx
doegiequote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
zo,ik ga ook tv kijken in mn bedje...slaap lekker allemaal en nog heeeel veeeeel plezier op de streams voor de blijvers
doegie tot morgen xxx
Zei die ook nog wat ie wou doen in de media?? Zou zo niks kunnen bedenken wat hij eventueel zou kunnen doen. Hij is toch al edelfigurant in GTST? Kan hij daar geen vaste rol krijgen?quote:
Niet echt, dat laatste niet, zijn figurantie tijd is voorbij rtl vindt teveel gelinkt aan secret story danquote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zei die ook nog wat ie wou doen in de media?? Zou zo niks kunnen bedenken wat hij eventueel zou kunnen doen. Hij is toch al edelfigurant in GTST? Kan hij daar geen vaste rol krijgen?
Gelukkig schrijft hij er nog wat inquote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef shomila het volgende:
![]()
Ik lig helemaal in een deuk om Gerard, wat een figuur is dat ook.
De knight night showquote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zei die ook nog wat ie wou doen in de media?? Zou zo niks kunnen bedenken wat hij eventueel zou kunnen doen. Hij is toch al edelfigurant in GTST? Kan hij daar geen vaste rol krijgen?
Ja he, zegt ff superdroog in die van Jo hoef ik niks te schrijvenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef shomila het volgende:
![]()
Ik lig helemaal in een deuk om Gerard, wat een figuur is dat ook.
Daar had ie toch al in geschreven?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja he, zegt ff superdroog in die van Jo hoef ik niks te schrijven
[/quote]quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Verity het volgende:
Geer: Ik heb nog niks geschreven in het boekje van Laura, maar we hebben geen tijd meer.
[quote]Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja he, zegt ff superdroog in die van Jo hoef ik niks te schrijven
Denk dat ie uberhaupt wel uitgedreten is na zijn SST tijd, De mensheid heeft hem nog een kans gegeven na dat debacle van Daten in the dark, maar had ze beter niet kunnen doenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Niet echt, dat laatste niet, zijn figurantie tijd is voorbij rtl vindt teveel gelinkt aan secret story dan
Omdat hij eerder zei: ik moet nog 1 woord, sinaasappel, bij Joanna der in zetten.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:55 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik kan me vergissen
Dat sloeg vast op haar huid...quote:
haha, nah, op een leuk moment dat ze samen hadden op het vlotquote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat sloeg vast op haar huid...
Ik heb het gezien, vond er geen ruk aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef Verity het volgende:
[..]
haha, nah, op een leuk moment dat ze samen hadden op het vlot
Please no!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef afca_oc het volgende:
Voor de verandering voel ik een streamlock aankomen
Joh?!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef afca_oc het volgende:
Want die hebben we vanavond nog niet genoeg gehad..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef afca_oc het volgende:
Dus SL binnen een paar minuten.quote:
Zo goed als alles was geSLed...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef Wolkje21 het volgende:
Heel de dag weggeweest..maar nog reactie op de brief van Dennis?
Jo gaf aan dat ze de brief liever niet had gehad, omdat Dennis de helft van het verhaal er maar had ingezet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef Wolkje21 het volgende:
Diverse streamlocksquote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef Wolkje21 het volgende:
Zoals het hoort ^^quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
En het schoothondje springt meteen weer bij zijn bazin.
Ze zoude na deze avond het knopje toch wel moeten kunnen vinden...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:59 schreef Coos het volgende:
Ze vergeten er een streamlock op te gooien
ssssssssssssssssstquote:Op woensdag 20 april 2011 23:59 schreef Coos het volgende:
Ze vergeten er een streamlock op te gooien
neequote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zoude na deze avond het knopje toch wel moeten kunnen vinden...
typisch Geerquote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef shomila het volgende:
Gerard heeft Laura's boekje gesloopt die rukte zo de pen eraf.
Of die knopjes portugees is al naar huis.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zoude na deze avond het knopje toch wel moeten kunnen vinden...
Dus krijgen we het gewoon te zienquote:Op donderdag 21 april 2011 00:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Of die knopjes portugees is al naar huis.
Nu gelukkig maar twee.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit geslijm was gisteravond al, waarom weer overdoen?
Maar Jo kennende wil ze er vast weer op reageren.quote:
kirrenquote:
Zoals ze altijd doet maar nu snel achter elkaar: vage kop trekken, vage bewegingen maken en krijsen/schreeuwen als een baby, heel irritantquote:
Uit enthousiastme, want het vriendenboekje is 'zó leeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk'.quote:
Voor die oren ben je al blind geworden?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef Chuckster het volgende:
Is Laura een Chinees paard ofzo? dat gezicht wat ze trekt; paardenbek + spleetogen
Ja ook zo kinderlijk...Oo wacht dat is zo'n beetje het enige wat ze leuk vindt, kinderdingenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uit enthousiastme, want het vriendenboekje is 'zó leeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk'.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef Chuckster het volgende:
Is Laura een Chinees paard ofzo? dat gezicht wat ze trekt; paardenbek + spleetogen
Hij leest misschien wel mee!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef Chuckster het volgende:
Waarom zit Guido niet in de COS? Just like yesterday, good times!
Mag nie, SANCTIEquote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef Chuckster het volgende:
Oh is dat het!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef Mita het volgende:
[..]
Gaat niet over haar, interesseert haar niet
Haat?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat is de haat- liefdeverhouding tussen die twee
Ik zal de emmer vast pakkenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef Chuckster het volgende:
Wacht maar totdat Flip z'n woordje doet voor Jo, dan komen er liters vocht uit al d'r gaten
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef Chuckster het volgende:
Wacht maar totdat Flip z'n woordje doet voor Jo, dan komen er liters vocht uit al d'r gaten
Ze beginnen al te komen..quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef Chuckster het volgende:
Laat me raden. Je hebt een klote dag gehad en nu wil je even gallen tegen Guido?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef Chuckster het volgende:
Heerlijk om te zien!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat is de haat- liefdeverhouding tussen die twee
Het lijkt er wel op...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef liqrich het volgende:
buitenhuis heeft Jo volgens my alleen te maken met kille mensen, want je kan zien dat ze dit niet gewent is
Inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef liqrich het volgende:
buitenhuis heeft Jo volgens my alleen te maken met kille mensen, want je kan zien dat ze dit niet gewent is
Absoluut niet, maar zijn op-de-kast-reactie -met weinig interpunctie- omdat Laura gisteravond werd afgezeken was pricelessquote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat me raden. Je hebt een klote dag gehad en nu wil je even gallen tegen Guido?
Alleen met d'r moeder...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef liqrich het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef Verity het volgende:
Vind het boekje van de bewoners aan Jo veel leuker dan die van Lau...
Komt ook omdat er over Jo veel meer te vertellen valtquote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef Verity het volgende:
en gapenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Komt ook omdat er over Jo veel meer te vertellen valt
Lau slaapt/vreet/schijt alleen maar
Allebei hetzelfde standaard geslijmquote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef Verity het volgende:
Lau heeft ook niet zoveel leuke dingen meegemaakt of gedaan met de bewoners..quote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef Verity het volgende:
Waarom heeft die lange haar arm om Jo geslagen? Gisteren had ze zooooo genoeg van haar en nu is ze weer haar beste vriendinnetje?quote:
En die oogkleppen stonden hem ook wel goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar zijn op-de-kast-reactie -met weinig interpunctie- omdat Laura gisteravond werd afgezeken was priceless
Waaiwindquote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom heeft die lange haar arm om Jo geslagen? Gisteren had ze zooooo genoeg van haar en nu is ze weer haar beste vriendinnetje?
Die jongen is pas 20...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En die oogkleppen stonden hem ook wel goed.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik ben pas 21, en vond hem best wel kinderachtig
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom heeft die lange haar arm om Jo geslagen? Gisteren had ze zooooo genoeg van haar en nu is ze weer haar beste vriendinnetje?
Alcohol...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Alcohol...![]()
Die gaat straks nog een Aafke doen.
Want?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef speedy133 het volgende:
Maar Jo kiest niet voor flip geloof ik he ?
zeker 2quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef Chuckster het volgende:
Laura heeft idd. 1 pasoa (of hoe de fuck je dat breezer-drankje spelt) op en ze doet raarderder dan ooit
Nee, het waren er 2quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef Chuckster het volgende:
Laura heeft idd. 1 pasoa (of hoe de fuck je dat breezer-drankje spelt) op en ze doet raarderder dan ooit
Nee nee, al twee, echt waar, ze nam een refill.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef Chuckster het volgende:
Ze heeft er teminste 2 op misschien zelfs wel meerquote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef Chuckster het volgende:
Als ze dat doet sms ik me alsnog een slag in het rond voor Lau.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Alcohol...![]()
Die gaat straks nog een Aafke doen.
Waar is Mo om te troosten. Nergensquote:Op donderdag 21 april 2011 00:15 schreef speedy133 het volgende:
Ahhh Jootje huilt .....
troooost .......
Vind het wel mooi dat Jo hierom tranen laat. Het raakt haar...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:15 schreef speedy133 het volgende:
Ahhh Jootje huilt .....
troooost .......
Lol, even quoten voor de zekerheid.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ze dat doet sms ik me alsnog een slag in het rond voor Lau.
Ja, wat hebben ze daar nu uiteindelijk gepresteerd? Geen ene fukking drol.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:16 schreef MargrietV het volgende:
wat een bullshit allemaal, laten ze gelukkig worden met die veren in hun kont. Ze zijn het niet waard.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef afca_oc het volgende:
Poll
Wie [b][b][b]vindt[/b][/b][/b] jij het beste bij Karim passen?
Peggy
89%
Bianca
11%
Zoek de spelfout
vind(t)quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef afca_oc het volgende:
Poll
Wie vindt jij het beste bij Karim passen?
Peggy
89%
Bianca
11%
Zoek de spelfout
Thuis een lege koelkast en die denkt dat ze door alle fans Albert Heijn niet meer geruisloos in kan..quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
En Lau propt weer wat te vreten naar binnen. Is zeker bang dat t afgepakt wordt
En dat na al die wekenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Sonera het volgende:
Hieruit blijkt denk ik wel dat Lau lekker naar huis kan gaan... Alleen Mo wist wat te schrijven over haar en die heb ik niet hoog zitten... Ze brengt geen waarde meer dus hoppa naar huis Jo brengt af en toe nog humor en spanning ook heeft ze teveel te zeggen
Engelse drop vreetactie?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hallo!quote:
Ik mis Karim wel, eerst is ie 4 dagen weg, nu weer een avond wegquote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef Sonera het volgende:
Arme Karim.. Denk dat tie liever nu bij de bewoners zou willen zitten als bij die 2 dames!
En zo is het maar net...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben je die manipulatie van dat hele Joanna en haar moeder ook zo zat?
Wil je dat er nog een eerlijke finale komt?
Geen manipulatie meer van Joanna en haar moeder in het programma?
STEM LAURA!!!!!
Liever een gaap, dan een botox-aap.
Alles beter dan lauraaaaaaaquote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben je die manipulatie van dat hele Joanna en haar moeder ook zo zat?
Wil je dat er nog een eerlijke finale komt?
Geen manipulatie meer van Joanna en haar moeder in het programma?
STEM LAURA!!!!!
Liever een gaap, dan een botox-aap.
Hoe minder ze eet, hoe sneller ze dronken raak.. maar denk niet dat dat er nog in zit.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Oooo Laura!!! Dat wordt proppen, er zijn maar 2 bordjes
Ik zou evengoed kunnen zeggen dat als er deze zomer een echte elfstedentocht op de schaats gereden wordt ik 100.000 fakking euro's naar de puppie stichting overboek.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, even quoten voor de zekerheid.
Ja en het is niet dat hij hier zelf om heeft gevraagd vind het niks voor Karim zo'n datingactiequote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik mis Karim wel, eerst is ie 4 dagen weg, nu weer een avond weg
een mens kan veranderen!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaat Geer Jo nu 'eerlijk' noemen?
Goed, ik ga nadenken of dit volgen nog wel zinvol is.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef liqrich het volgende:
Ah neeeeeee geen hapjes ik krijg hongerrrrrrrr
Tuurlijk, binnen 8 weken.quote:
Hij is er zelf ook niet blij mee dat het op zo'n avond gebeurd.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef Sonera het volgende:
[..]
Ja en het is niet dat hij hier zelf om heeft gevraagd vind het niks voor Karim zo'n datingactie
De rest slaat het afquote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
Het is hem door zijn strot gedouwd en tenenkrommendquote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef Sonera het volgende:
[..]
Ja en het is niet dat hij hier zelf om heeft gevraagd vind het niks voor Karim zo'n datingactie
Stress!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef cindy11 het volgende:
Ik meende toch ooit in het begin gelezen te hebben dat laura zoveel moeite had met eten?
Ze was vanuit thuis gewend weinig te eten,en voornamelijk gezond?
Zoals ik haar soms zie vreten....vraag ik me af hoe ze nog zo slank kan blijven?
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef Pippien het volgende:
Mo gaat vast weer huilen straks, omdat die frikandellen haar zo aan Maik doen denken..
Ze kan het niet bewaren hequote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Oooo Laura!!! Dat wordt proppen, er zijn maar 2 bordjes
Mo gaat vast weer huilen straks, omdat die frikandellen haar zo aan Maik doen denken..
Skinny genesquote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef cindy11 het volgende:
Ik meende toch ooit in het begin gelezen te hebben dat laura zoveel moeite had met eten?
Ze was vanuit thuis gewend weinig te eten,en voornamelijk gezond?
Zoals ik haar soms zie vreten....vraag ik me af hoe ze nog zo slank kan blijven?
Ja zou kunnen natuurlijk....maar tis net een herkauwende giraf,die maalmolen gaat contineu op en neer!quote:
Ze zei al eerder op de avond dat het een duur ding wasquote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef snetje het volgende:
leuk topjeding heeft Jo aan ... ik kijk ff en zie dat dat ding over de 100 euro kost
Oh, ze is de nieuwe collectie van de voddenshop weer aan het proJOten?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef snetje het volgende:
leuk topjeding heeft Jo aan ... ik kijk ff en zie dat dat ding over de 100 euro kost
En der kut was ook al niet goedkoop hoorde ik ergens van de week.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze zei al eerder op de avond dat het een duur ding was
Dat is het hem juist,ze vrat nooit als een bootwerker?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Skinny genesHeb ik ook, kan vreten als een bootwerker maar kom geen gram aan.
Hondje kwam er aan eerder vanavond, zei Jo; niet aan me dure bloesje zittenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef snetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |