Nein, dat klopt, sukkels bij Net5quote:Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij zijn er bijna nog nooit zoveel streamlocks op 1 avond geweest..
Inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef Verity het volgende:
Ik snap niet dat ze de dates van Karim op een laatste avond doen van de genomineerde....
heeft hij nog iets boeiends te melden?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:37 schreef MargrietV het volgende:
Zie John de Mol op Ned 1 wat krijgt die een pafferig gezicht.
Waar wel mee dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef MargrietV het volgende:
ze winnen er echt niet meer kijkcijfers mee...
nou niet echt, wil programmamaker zijn maar geen mediatycoon,,,, geloof hem voor geen cent.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
heeft hij nog iets boeiends te melden?
mja nja njaquote:Op woensdag 20 april 2011 23:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou niet echt, wil programmamaker zijn maar geen mediatycoon,,,, geloof hem voor geen cent.
afscheidsboek maken voor zowel Jo als Lauquote:Op woensdag 20 april 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
wat zijn ze eigenlijk aanhet doen met die fotos en schriftjes?
afscheidsboekenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
wat zijn ze eigenlijk aanhet doen met die fotos en schriftjes?
Wat heeft Lau daar aan?? Ze heeft liever hun kluisinhoudquote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef afca_oc het volgende:
[..]
afscheidsboek maken voor zowel Jo als Lau
En dat is zo'n beetje het meest interessante van vandaagquote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef afca_oc het volgende:
[..]
afscheidsboek maken voor zowel Jo als Lau
Of een bedquote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat heeft Lau daar aan?? Ze heeft liever hun kluisinhoud
Mamajo weet nog wel een adresje...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:37 schreef MargrietV het volgende:
Zie John de Mol op Ned 1 wat krijgt die een pafferig gezicht.
Vergeet Karim's dates niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
En dat is zo'n beetje het meest interessante van vandaag
En het "Mo erger je niet".quote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Vergeet Karim's dates niet.
En de jo show.
En de streamlocks.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En het "Mo erger je niet".
Vergeet niet Mo de boodschappenmandquote:Op woensdag 20 april 2011 23:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En het "Mo erger je niet".
Ja, zucht...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef MargrietV het volgende:
wat een would be geforceerde bedoeling allemaal.
ben pas een klein uurtje thuis van werk, heb vaf gister niks meer meegekregen. En bij de buren was het weer hgezelligquote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Vergeet Karim's dates niet.
En de jo show.
En de streamlocks.
Was Genialex er nog maar, de master in timing.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef Verity het volgende:
LoL @ Geer: Zo heb je de hele dag niets te doen en dan moet je iets binnen 20 minuten afronden. Timing is ook wat.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef Verity het volgende:
LoL @ Geer: Zo heb je de hele dag niets te doen en dan moet je iets binnen 20 minuten afronden. Timing is ook wat.
Iedereen die domme, gekke, leuke opmerkingen kan maken mag van mij nu er even terug inquote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was Genialex er nog maar, de master in timing.
Is die griezel al niet gevraagd om een 'Late- Night' te presenteren?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was Genialex er nog maar, de master in timing.
laten we hopen dat het morgenavond gezellig is op de streams zonder joquote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben pas een klein uurtje thuis van werk, heb vaf gister niks meer meegekregen. En bij de buren was het weer hgezellig![]()
hij wil misschien wel iets doen met media zei iequote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is die griezel al niet gevraagd om een 'Late- Night' te presenteren?
Als jo naar huis gaat stream ik voortaan in een vuilniszak...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef afca_oc het volgende:
[..]
laten we hopen dat het morgenavond gezellig is op de streams zonder jo
zo saai toch vanavond? is echt niet normaal zovaak streamlockquote:
Ik hoop dat ze nog ff blijft ......quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als jo naar huis gaat stream ik voortaan in een vuilniszak...
ziet er naar uit dat ik morgen vrij ben, dus lijkt me een goed planquote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef afca_oc het volgende:
[..]
laten we hopen dat het morgenavond gezellig is op de streams zonder jo
Zei die dat jahquote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef afca_oc het volgende:
[..]
hij wil misschien wel iets doen met media zei ie
Ik hoop ook dat ze blijftquote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog ff blijft ......
yepquote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Pippien het volgende:
Ik kan niet kijken, maar mis niks, begrijp ik. Vanwaar al die SL's: de dates van Karim?
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ziet er naar uit dat ik morgen vrij ben, dus lijkt me een goed plan
Veel plezier en slaap lekker alvastquote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
zo,ik ga ook tv kijken in mn bedje...slaap lekker allemaal en nog heeeel veeeeel plezier op de streams voor de blijvers
doegie tot morgen xxx
doegiequote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
zo,ik ga ook tv kijken in mn bedje...slaap lekker allemaal en nog heeeel veeeeel plezier op de streams voor de blijvers
doegie tot morgen xxx
Zei die ook nog wat ie wou doen in de media?? Zou zo niks kunnen bedenken wat hij eventueel zou kunnen doen. Hij is toch al edelfigurant in GTST? Kan hij daar geen vaste rol krijgen?quote:
Niet echt, dat laatste niet, zijn figurantie tijd is voorbij rtl vindt teveel gelinkt aan secret story danquote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zei die ook nog wat ie wou doen in de media?? Zou zo niks kunnen bedenken wat hij eventueel zou kunnen doen. Hij is toch al edelfigurant in GTST? Kan hij daar geen vaste rol krijgen?
Gelukkig schrijft hij er nog wat inquote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef shomila het volgende:
![]()
Ik lig helemaal in een deuk om Gerard, wat een figuur is dat ook.
De knight night showquote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zei die ook nog wat ie wou doen in de media?? Zou zo niks kunnen bedenken wat hij eventueel zou kunnen doen. Hij is toch al edelfigurant in GTST? Kan hij daar geen vaste rol krijgen?
Ja he, zegt ff superdroog in die van Jo hoef ik niks te schrijvenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef shomila het volgende:
![]()
Ik lig helemaal in een deuk om Gerard, wat een figuur is dat ook.
Daar had ie toch al in geschreven?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja he, zegt ff superdroog in die van Jo hoef ik niks te schrijven
[/quote]quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Verity het volgende:
Geer: Ik heb nog niks geschreven in het boekje van Laura, maar we hebben geen tijd meer.
[quote]Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja he, zegt ff superdroog in die van Jo hoef ik niks te schrijven
Denk dat ie uberhaupt wel uitgedreten is na zijn SST tijd, De mensheid heeft hem nog een kans gegeven na dat debacle van Daten in the dark, maar had ze beter niet kunnen doenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Niet echt, dat laatste niet, zijn figurantie tijd is voorbij rtl vindt teveel gelinkt aan secret story dan
Omdat hij eerder zei: ik moet nog 1 woord, sinaasappel, bij Joanna der in zetten.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:55 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik kan me vergissen
Dat sloeg vast op haar huid...quote:
haha, nah, op een leuk moment dat ze samen hadden op het vlotquote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat sloeg vast op haar huid...
Ik heb het gezien, vond er geen ruk aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef Verity het volgende:
[..]
haha, nah, op een leuk moment dat ze samen hadden op het vlot
Please no!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef afca_oc het volgende:
Voor de verandering voel ik een streamlock aankomen
Joh?!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef afca_oc het volgende:
Want die hebben we vanavond nog niet genoeg gehad..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef afca_oc het volgende:
Dus SL binnen een paar minuten.quote:
Zo goed als alles was geSLed...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef Wolkje21 het volgende:
Heel de dag weggeweest..maar nog reactie op de brief van Dennis?
Jo gaf aan dat ze de brief liever niet had gehad, omdat Dennis de helft van het verhaal er maar had ingezet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef Wolkje21 het volgende:
Diverse streamlocksquote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef Wolkje21 het volgende:
Zoals het hoort ^^quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
En het schoothondje springt meteen weer bij zijn bazin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |