Een strippende vogelverschrikker....ja..erg sexy en opwindend...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die gaat zo lallen en een striptease op de keukentafel doen
Karim is nu op date.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef Noelle06 het volgende:
Ha Fok!
Daily gezien wat een faal weer.
Chaotisch en veel Jo show weer![]()
Karim al op date met zijn dates die we zagen in de daily ?
Zelf vond ik Peggy spontaan overkomen.
Bianca was erg nerveus.
Wat opviel dat het wel twee rooie waren.
Dat dus.quote:
Gepland voor de "live", kunnen ze niet meer onderuitquote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kan leuk zijn, maar ook een flopperdeflop
Het is wel goed hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voordat we weer gaan kwallen over lapohunten; Ik vond dat het iets te lang duurde en had het idee dat de LaPo niet doorhad dat diegene de LaPo had.
Ze mochten daar slapen toch ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Karim is nu op date.
Peggy vond ik ook sympathiek
Weet je nog meer over de liveshow van morgen ofniet?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gepland voor de "live", kunnen ze niet meer onderuit
Ze kunnen het beter "Mo erger je niet" noemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef Candyfreak het volgende:
Wie heeft dat mens erger je niet bord gemaakt?
ja dat bleren wij ook al heel de avondquote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze mochten daar slapen toch ?
Waarom geen beelden daarvan
hebben ze morgen niks nieuws in de live-showquote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja dat bleren wij ook al heel de avond
Morgen dus een daily vol met dates die door Karim zijn strot geduwd worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja dat bleren wij ook al heel de avond
Lieverd, denk aan je hart!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voordat we weer gaan kwallen over lapohunten; Ik vond dat het iets te lang duurde en had het idee dat de LaPo niet doorhad dat diegene de LaPo had.
EDIT:
[..]
Dat dus.
Nee, ik zit The Fugitive te kijken op Net 5 en dat kwam achter de reclame aan. Meer weet ik ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Weet je nog meer over de liveshow van morgen ofniet?
Ja, karim is er niet om het op het dak te gooienquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
gerard flikker dat stomme spel over de schutting aub !!
Ooh vergeet Jo niet en de reactie van haar op de brief.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Morgen dus een daily vol met dates die door Karim zijn strot geduwd worden.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
als ze hem zendtijd gunnen...........quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
moeten morgenavond nog 1,5 uur vullenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Oh die promo, die werd opgenomen na de liveshow vorige week, daardoor wist ik hetquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ik zit The Fugitive te kijken op Net 5 en dat kwam achter de reclame aan. Meer weet ik ook niet.
O ja Jo is genomineerd dus de moet meer zendtijdquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ze hem zendtijd gunnen...........
Niet Jo vergeten hequote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
aaah kijk hoe lieffffquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
zou pablolaatje al richting portugal zijn ?
Ach rennen is weer iets anders dan liggenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef Blackprinces het volgende:
Lau kan nog rennen met die passoa die ze op heeft.
Mooie foto van ze samenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
zou ik echt leuk vindenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Rent ze wel recht?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef Blackprinces het volgende:
Lau kan nog rennen met die passoa die ze op heeft.
Denk van Jo, Lau en Mo.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
Dus er komt een familie lid in morgen?
Bwen benieuwd van wie.
Denk van Sharon of Gerard
kweet nie...kheb haar hier ook al een paar dagen niet gezien op de cosquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
nog veel SSTreamplezier met zijn alle en voor straks slaap lekker![]()
![]()
dahaagquote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
![]()
zei geer dat tegen lau ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Je gaat op je laatste avond toch niet op bed liggen?
hoe kom je aan deze foto?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
trustequote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Truste Heksjequote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Hun zou ik het wel erg gunnenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
Dus er komt een familie lid in morgen?
Ben benieuwd van wie.
Denk van Sharon of Gerard
Die staan daar wel voor open.
trustequote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Same feelings here..quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef Stability het volgende:
nou, ik vind er ook niks aan vanavond, maar het is me nog veel te vroeg om te gaan slapen
Ik amuseer me prima hier, heb een paar keer hartelijk gelachen om de komische commentaren.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef Stability het volgende:
nou, ik vind er ook niks aan vanavond, maar het is me nog veel te vroeg om te gaan slapen
zonder de cos was ik allang afgehaaktquote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik amuseer me prima hier, heb een paar keer hartelijk gelachen om de komische commentaren.
maakt ss toch de moeite waard om te kijken alleen die commentaren hier alquote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik amuseer me prima hier, heb een paar keer hartelijk gelachen om de komische commentaren.
Een goedzak is het. En een zeer makkelijke pup.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
wat een relaxte hond is het ook he die segredo
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
maakt ss toch de moeite waard om te kijken alleen die commentaren hier al
ja maar hier is het altijd leuk toch? op de streams daarentegen is het een dooie boel....laura's favoriete zondagmiddag na de kerk spelletjes dagjequote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja echt he? Alleen vanwege de COS mag er wel een SST 2 komenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zonder de cos was ik allang afgehaakt
Nou er stond wel een stukje over op de ss site.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef sjampoeh het volgende:
hoe heeft karim nu die dobbelsteen gemaakt ? zag hem vanmiddag met kaarsvet en een blister van tabletten bezig ? en dat bord ? iemand een close upje?
Ben hier nog maar een paar dagen. Door sst op Fok gekomen, eerst heel lang meegelezen, maar toen kon ik het niet laten om mee te gaan lullen. Errug amusantquote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar hier is het altijd leuk toch? op de streams daarentegen is het een dooie boel....laura's favoriete zondagmiddag na de kerk spelletjes dagje
je bent welkom hoor !!! sjoel je ook ff mee ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ben hier nog maar een paar dagen. Door sst op Fok gekomen, eerst heel lang meegelezen, maar toen kon ik het niet laten om mee te gaan lullen. Errug amusant
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou er stond wel een stukje over op de ss site.
Goed zoeken tussen de berichten van Jo in
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, terug naar de archieven dan maar. Ik ga dankzij de awesome COS-reeks functie even terug de archieven in, en haal er dit uit;
[COS#588] WAX.
Met deze koningscap;
[ afbeelding ]
Ooh wat ziet dat er eng uitquote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, terug naar de archieven dan maar. Ik ga dankzij de awesome COS-reeks functie even terug de archieven in, en haal er dit uit;
[COS#588] WAX.
Met deze koningscap;
[ afbeelding ]
Oke, maar ik ben niet zo fanatiek als Moquote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
[..]
je bent welkom hoor !!! sjoel je ook ff mee ?
HoiHoi. Ook ik ben fokking fok verslaafd, 200000% zeker, sinds SS.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ben hier nog maar een paar dagen. Door sst op Fok gekomen, eerst heel lang meegelezen, maar toen kon ik het niet laten om mee te gaan lullen. Errug amusant
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is Karim toch eigenlijk creatief
maakt niet uit, zolang je ook die slabek niet hebt, is het altijd goed hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oke, maar ik ben niet zo fanatiek als Mo
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Flashbox het volgende:
Nou ze kunnen de touwtering krijgen daar met die streamlocks, ik pleur alles uit en ga een film kijken. Lees morgen wel wat er gebeurd is.
Aanbeveling; De kleine blonde dood. Prachtige film die ik vanavond voor het eerst gezien heb.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Flashbox het volgende:
Nou ze kunnen de touwtering krijgen daar met die streamlocks, ik pleur alles uit en ga een film kijken. Lees morgen wel wat er gebeurd is.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aanbeveling; De kleine blonde dood. Prachtige film die ik vanavond voor het eerst gezien heb.
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Flashbox het volgende:
Lekker is dat, als jij het al op gaat geven wat moeten wij dan? Moneuk-dingetjes speuren?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Flashbox het volgende:
Ja, die is mooi, het boek ookquote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aanbeveling; De kleine blonde dood. Prachtige film die ik vanavond voor het eerst gezien heb.
MacGyverquote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is Karim toch eigenlijk creatief
Met Anthonie Kamerling toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, die is mooi, het boek ook
ze hadden ze kop ook moeten harsenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze hadden hem nog veel meer pijn moeten doen
En Buch is ook dood.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, en boek is van Boudewijn Buch (maar nu gaan we wel erg off topic)
ff sjoelen hoor
Kan niet, te zweterig. Ze hadden zijn kop wel kunnen verdraaien ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze hadden ze kop ook moeten harsen
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kan niet, te zweterig. Ze hadden zijn kop wel kunnen verdraaien ofzo
JUIST omdat ze dronken is is er SLquote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Verity het volgende:
Ik had gehoopt Lau nog dronken te zien deze avond, maar ben bang dat het 'm niet gaat worden door de SLS
ja of ze staat nu echt lallend een striptease te doen op de keukentafelquote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Verity het volgende:
Ik had gehoopt Lau nog dronken te zien deze avond, maar ben bang dat het 'm niet gaat worden door de SLS
Boudewijn Buch een geweldig mens, met enorme interesses. Door hem vonden wij muziek in Washington Library of Congres, die ik nooit zal vergeten, Het was een Russische cherubijnenzang en niet vaak uitgevoerd. Toen ik de naam van Boudewijn Buch noemde, gooiden ze alle registers open en vonden ze het voor ons,quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, die is mooi, het boek ook
Ik heb nog hoopquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja of ze staat nu echt lallend een striptease te doen op de keukentafel
En snoepjes zoekenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
Waarom nou weer SL?
Gaat even roken en hoppa.
Toch nog een afscheidsfeestje voor Laura![]()
Met Ranja en zakdoekje leggen.
Een hele goeieavond Maik, wat gezellig dat je mee leest.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef 38half het volgende:
[ afbeelding ]
En deze zal ongetwijfeld ook wel in een COS hebben gestaan.
In de waterbak met blinddoek voor. O nee dat vindt ze eng hequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef 38half het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Boudewijn Buch een geweldig mens, met enorme interesses. Door hem vonden wij muziek in Washington Library of Congres, die ik nooit zal vergeten, Het was een Russische cherubijnenzang en niet vaak uitgevoerd. Toen ik de naam van Boudewijn Buch noemde, gooiden ze alle registers open en vonden ze het voor ons,
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja of ze staat nu echt lallend een striptease te doen op de keukentafel
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Een hele goeieavond Maik, wat gezellig dat je mee leest.
Ik hoop dat je je net zo vermaakt als wij....
Ja, blijft leuk he? Ik kan er géén genoeg van krijgen. Oh, wat ben ik vals, lijk Servio wel;-)quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Een hele goeieavond Maik, wat gezellig dat je mee leest.
Ik hoop dat je je net zo vermaakt als wij....
I love it...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef 38half het volgende:
[..]
Ja, blijft leuk he? Ik kan er géén genoeg van krijgen. Oh, wat ben ik vals, lijk Servio wel;-)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef pullup het volgende:
Kan er iemand dit vreselijke mens een zaag geven zie je Gerard denken.
Geweldig die 2 aan elkaar geboeit, was echt leuke tv toenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
De laatste uit het COS-archief voor nu. Deze quote + cap komt uit [COS #605] Joanna gaat zo haar arm afzagen!.
[..]
Ah, die kon ik nergens vinden, dank je wel!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef 38half het volgende:
[ afbeelding ]
misschien een goede leerschool voor haarquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
Laura wordt echt overal uitgekotst he, op elk fora, twitter enz.
Wat zal ze het zuur krijgen als ze alles terug leest en ziet.
Ja inderdaad, mooie tijd... Moooooie tijd...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geweldig die 2 aan elkaar geboeit, was echt leuke tv toen
valt toch tijdens het lezen in slaapquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Mita het volgende:
[..]
En met pasen als Lau d'r nog is ( wat ik niet geloof) eitjes verstoppen
Die moet eerst een paar dagen bijslapen als ze thuis is. En ze heeft dyslexie dus leest ze het toch al verkeerdquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
Niet alleen lau hoor, Mo krijgt ook haar portiequote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
Dan zit ze thuis zuur te wezen omdat ze dacht populair te zij.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Mita het volgende:
[..]
haat- liefdeverhouding.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
De laatste uit het COS-archief voor nu. Deze quote + cap komt uit [COS #605] Joanna gaat zo haar arm afzagen!.
[..]
Terecht.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Niet alleen lau hoor, Mo krijgt ook haar portie
Dat waren mijn gedachten ookquote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die moet eerst een paar dagen bijslapen als ze thuis is. En ze heeft dyslexie dus leest ze het toch al verkeerd
Bingo, die moest ik nog hebben!quote:
Gelijk heb je , die keukentafel en stoelen kan je wel dromen nu.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Fuck dit. Ik ga iets anders kijken.
Please hou op over eitjes verstoppen dan moet ik meteen weer denken aan waar Mo haar eitjes verstoptquote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef Mita het volgende:
[..]
Omdat Karim van de Stem mocht gaan neuken met Laura.quote:
Ze heeft vast bepaalde spieren gebruikt om de cookies ' vast te kunnen houden'.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef 38half het volgende:
Deze staat in COS1217.![]()
[ afbeelding ]
Mo had toch liever een l*l dan een coockie?
Meer joh... Vanmiddag ook al een paar, naar het schijnt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Candyfreak het volgende:
Hoeveel sls hebben we nou al gehad vandaag? 3?
Hou eens op, karim kan wel beter krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat Karim van de Stem mocht gaan neuken met Laura.
LoL, droom van Laura komt uitquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat Karim van de Stem mocht gaan neuken met Laura.
Daarom zwaai ik ook niet terug. Welterusten, bis morgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Blackprinces het volgende:
Prachtige keuken, met zo veel opberg ruimte...
Maaruh....hoe gezellig deze streamlock party ook is.
Ik ga me eigen streamlock houden....
Tot morguh...niet zwaaien he...mag niet.
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Blackprinces het volgende:
* ArnieAlberts gaat spastisch met zijn voet slingerenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Blackprinces het volgende:
Ok ik zwaai niet, tot morgen weer, het was mij een waar genoegenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Blackprinces het volgende:
Zolang het maar bij zijn voet blijft.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
* ArnieAlberts gaat spastisch met zijn voet slingeren
Als paaskonijn, mag Maik eitjes zoeken. Of in het holletjequote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan zit ze thuis zuur te wezen omdat ze dacht populair te zij.
Mo neemt het over van haar.
Ik ben Secredo nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef 38half het volgende:
[..]
Zolang het maar bij zijn voet blijft.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef 38half het volgende:
[..]
Zolang het maar bij zijn voet blijft.
Laura weet niet eens wat neuken is. Die noemt een man die haar meeneemt naar de speeltuin al haar fuckbuddyquote:
hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Laura weet niet eens wat neuken is. Die noemt een man die haar meeneemt naar de speeltuin al haar fuckbuddy
En ze maakt het niet af, want dat geeft zoveel rotzooiquote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Laura weet niet eens wat neuken is. Die noemt een man die haar meeneemt naar de speeltuin al haar fuckbuddy
Nou, hij heeft, zelfs met zijn verrekijker, al eitjes genoeg "gezocht".quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Mita het volgende:
[..]
Als paaskonijn, mag Maik eitjes zoeken. Of in het holletje
Die is goedquote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
zeker een met fopspeen in zijn mond.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
geldt voor mij ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Dit is de eerste RLS dat ik uitkijk naar het einde.
Het is dat Gerard en Karim er nog zitten maar anders was ik al afgehaakt
Merk dat ik al veel minder kijk en terug lees.
Wanneer is de finale eigenlijk?
The same herequote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Godverdommequote:Flashbox27 is beëindigd wegens verschillende of ernstige schendingen van onze Communityrichtlijnen.
Lees het filmpjes topic dit wisten we al!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
http://www.youtube.com/flashbox27
[..]
Godverdomme
12 mei.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
gaat hier de vlag uitquote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef willllll het volgende:
[..]
misschien is de finale morgen wel en worden de bewoners nu ingelicht tijdens de sl
Daar heeft het hondje meegespeeldquote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef Verity het volgende:
Wat is er eigenlijk met Stef gebeurd? Hem hem al een paar dagen niet gezien
Al zijn 600 filmpjes zijn gedelete. Waarschijnlijk Maik zijn schuld!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
http://www.youtube.com/flashbox27
[..]
Godverdomme
O, ga afstrepen echt waar.quote:
Nee joh gek!! Hij moet gewoon geen porno plaatsenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:20 schreef 38half het volgende:
[..]
Al zijn 600 filmpjes zijn gedelete. Waarschijnlijk Maik zijn schuld!
Hij gaat ze toch uploaden op een andere site hoop ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:20 schreef 38half het volgende:
[..]
Al zijn 600 filmpjes zijn gedelete. Waarschijnlijk Maik zijn schuld!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 23:21 schreef DjinN het volgende:
Ik ben slapen mensen! Streamze allemaal nog! Welterusten allemaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:21 schreef DjinN het volgende:
Ik ben slapen mensen! Streamze allemaal nog! Welterusten allemaal![]()
![]()
Hij heeft vanmiddag nog een prachtige aubade gegeven aan Margrietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef Verity het volgende:
Wat is er eigenlijk met Stef gebeurd? Hem hem al een paar dagen niet gezien
Wie is dit, zweetharses? En wat een eng gebit!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ]
[COS#588] WAX.
Met deze koningscap;
[ afbeelding ]
Zweetharsesquote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie is dit, zweetharses? En wat een eng gebit!
Geheugen van een olifant, vergeef mij!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
ZweetharsesBen je hem nog niet vergeten??
het zijn de niet-genomineerde, 3x raden wat ze hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
Oe weer streams maar wat doen Geer Mo Flip en Sharon opeens in de mannen slaapkamer ( vooral Mo vindt ik raar)
Mootje denkt al na over de volgende nominaties.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
Oe weer streams maar wat doen Geer Mo Flip en Sharon opeens in de mannen slaapkamer ( vooral Mo vindt ik raar)
Ja pas toen ik het al had ingevoerd bedacht ik me dat...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef afca_oc het volgende:
[..]
het zijn de niet-genomineerde, 3x raden wat ze hebben
Ja, wanneer is ze er niet mee bezig?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mootje denkt al na over de volgende nominaties.
Ja jammer dat ie de straattaal van een opgespoten kut overneemt.quote:
Mo voor Johannaquote:
Kijk, jij weet je te vermaken als er niks is, kan Laura een voorbeeld aan nemen!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
ik had alle stoeltjes ff weggeshopt, en die gele stoel er maar voor in de plaats gezet...
[ link | afbeelding ]
Je hebt wel de juiste kleur genomenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
ik had alle stoeltjes ff weggeshopt, en die gele stoel er maar voor in de plaats gezet...
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik zit altijd te photoshoppen...kga nie naar streamlocks zitten kijken hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijk, jij weet je te vermaken als er niks is, kan Laura een voorbeeld aan nemen!
Wat was dat met die bloemen, heb ik gemistquote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja zijn ze weer vriendjes na die bos bloemen van vanmiddag?
ja die gele stoel uit de andere streamlock ff overgezet naar de keukentafelquote:
Mo moest Jo een bos bloemen geven omdat ze een onenigheid hadden gehadquote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef Mita het volgende:
[..]
Wat was dat met die bloemen, heb ik gemist
Wat voor een onenigheid dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mo moest Jo een bos bloemen geven omdat ze een onenigheid hadden gehad
Moest? Van fakking wie MOEST dat?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mo mocht iemand bloemen aanbieden (kostte haar 250 euro) en ze koos voor Jo, om iets goed te maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Easy Aquote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ok, jullie keuze; Toy Story 3 of Easy A.
Ik ga een film kijken.
Jezus...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Mo mocht iemand bloemen aanbieden (kostte haar 250 euro) en ze koos voor Jo, om het goed te maken
Mo kreeg in de kamer een bos bloemen die ze aan iemand mocht geven waar ze strubbelingen mee had. Die gaf ze aan Jo. Knuffel erna en toen was het weer eind goed al goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef Mita het volgende:
[..]
Wat was dat met die bloemen, heb ik gemist
Geniet ervan en slaap lekker alvastquote:Op woensdag 20 april 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
Mensen ik ga nog even een roseetje doen in de tuin.
Het is lekker nog buiten, beter dan daar in Portugal.
Tot morgen op de afzwaai van Laura.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
Tis heerlijk buiten, kom er net vandaan, geniet van de sterrenhemel!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
Ja weet ik veel of dat echt MOEST, maar dat werd dr gezegd in de KvdW. Ze moest iemand bloemen geven waar ze onenigheid mee had gehad. Vond het grote onzin by the way maar goed, Jo was weer gelukkig en daar draait t omquote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moest? Van fakking wie MOEST dat?
Oh, dit klinkt alweer anders. Maar wat een nonsens.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:32 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mo kreeg in de kamer een bos bloemen die ze aan iemand mocht geven waar ze strubbelingen mee had. Die gaf ze aan Jo. Knuffel erna en toen was het weer eind goed al goed.
Veel plezierquote:Op woensdag 20 april 2011 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ok
Bye mensen, ik ben film kijken
Tja het is een en al nonsensquote:Op woensdag 20 april 2011 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dit klinkt alweer anders. Maar wat een nonsens.
Byequote:Op woensdag 20 april 2011 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ok
Als je nog even wacht kun je een nieuwe COS openenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ok
Gezellig samen op de vrouwenslaapkamer of keuken.... vast geen bitchfightquote:Op woensdag 20 april 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
Wat zullen Jo en Lau nu aan het doen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |