Een strippende vogelverschrikker....ja..erg sexy en opwindend...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die gaat zo lallen en een striptease op de keukentafel doen
Karim is nu op date.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef Noelle06 het volgende:
Ha Fok!
Daily gezien wat een faal weer.
Chaotisch en veel Jo show weer![]()
Karim al op date met zijn dates die we zagen in de daily ?
Zelf vond ik Peggy spontaan overkomen.
Bianca was erg nerveus.
Wat opviel dat het wel twee rooie waren.
Dat dus.quote:
Gepland voor de "live", kunnen ze niet meer onderuitquote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kan leuk zijn, maar ook een flopperdeflop
Het is wel goed hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voordat we weer gaan kwallen over lapohunten; Ik vond dat het iets te lang duurde en had het idee dat de LaPo niet doorhad dat diegene de LaPo had.
Ze mochten daar slapen toch ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Karim is nu op date.
Peggy vond ik ook sympathiek
Weet je nog meer over de liveshow van morgen ofniet?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gepland voor de "live", kunnen ze niet meer onderuit
Ze kunnen het beter "Mo erger je niet" noemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef Candyfreak het volgende:
Wie heeft dat mens erger je niet bord gemaakt?
ja dat bleren wij ook al heel de avondquote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze mochten daar slapen toch ?
Waarom geen beelden daarvan
hebben ze morgen niks nieuws in de live-showquote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja dat bleren wij ook al heel de avond
Morgen dus een daily vol met dates die door Karim zijn strot geduwd worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja dat bleren wij ook al heel de avond
Lieverd, denk aan je hart!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voordat we weer gaan kwallen over lapohunten; Ik vond dat het iets te lang duurde en had het idee dat de LaPo niet doorhad dat diegene de LaPo had.
EDIT:
[..]
Dat dus.
Nee, ik zit The Fugitive te kijken op Net 5 en dat kwam achter de reclame aan. Meer weet ik ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Weet je nog meer over de liveshow van morgen ofniet?
Ja, karim is er niet om het op het dak te gooienquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
gerard flikker dat stomme spel over de schutting aub !!
Ooh vergeet Jo niet en de reactie van haar op de brief.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Morgen dus een daily vol met dates die door Karim zijn strot geduwd worden.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
als ze hem zendtijd gunnen...........quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
moeten morgenavond nog 1,5 uur vullenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Oh die promo, die werd opgenomen na de liveshow vorige week, daardoor wist ik hetquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ik zit The Fugitive te kijken op Net 5 en dat kwam achter de reclame aan. Meer weet ik ook niet.
O ja Jo is genomineerd dus de moet meer zendtijdquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ze hem zendtijd gunnen...........
Niet Jo vergeten hequote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
aaah kijk hoe lieffffquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
zou pablolaatje al richting portugal zijn ?
Ach rennen is weer iets anders dan liggenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef Blackprinces het volgende:
Lau kan nog rennen met die passoa die ze op heeft.
Mooie foto van ze samenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
zou ik echt leuk vindenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Rent ze wel recht?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef Blackprinces het volgende:
Lau kan nog rennen met die passoa die ze op heeft.
Denk van Jo, Lau en Mo.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
Dus er komt een familie lid in morgen?
Bwen benieuwd van wie.
Denk van Sharon of Gerard
kweet nie...kheb haar hier ook al een paar dagen niet gezien op de cosquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
nog veel SSTreamplezier met zijn alle en voor straks slaap lekker![]()
![]()
dahaagquote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
nog veel SSTreamplezier met zijn alle en voor straks slaap lekker![]()
![]()
zei geer dat tegen lau ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Je gaat op je laatste avond toch niet op bed liggen?
hoe kom je aan deze foto?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |