Een strippende vogelverschrikker....ja..erg sexy en opwindend...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die gaat zo lallen en een striptease op de keukentafel doen
Karim is nu op date.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef Noelle06 het volgende:
Ha Fok!
Daily gezien wat een faal weer.
Chaotisch en veel Jo show weer![]()
Karim al op date met zijn dates die we zagen in de daily ?
Zelf vond ik Peggy spontaan overkomen.
Bianca was erg nerveus.
Wat opviel dat het wel twee rooie waren.
Dat dus.quote:
Gepland voor de "live", kunnen ze niet meer onderuitquote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kan leuk zijn, maar ook een flopperdeflop
Het is wel goed hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voordat we weer gaan kwallen over lapohunten; Ik vond dat het iets te lang duurde en had het idee dat de LaPo niet doorhad dat diegene de LaPo had.
Ze mochten daar slapen toch ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Karim is nu op date.
Peggy vond ik ook sympathiek
Weet je nog meer over de liveshow van morgen ofniet?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gepland voor de "live", kunnen ze niet meer onderuit
Ze kunnen het beter "Mo erger je niet" noemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef Candyfreak het volgende:
Wie heeft dat mens erger je niet bord gemaakt?
ja dat bleren wij ook al heel de avondquote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze mochten daar slapen toch ?
Waarom geen beelden daarvan
hebben ze morgen niks nieuws in de live-showquote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja dat bleren wij ook al heel de avond
Morgen dus een daily vol met dates die door Karim zijn strot geduwd worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja dat bleren wij ook al heel de avond
Lieverd, denk aan je hart!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voordat we weer gaan kwallen over lapohunten; Ik vond dat het iets te lang duurde en had het idee dat de LaPo niet doorhad dat diegene de LaPo had.
EDIT:
[..]
Dat dus.
Nee, ik zit The Fugitive te kijken op Net 5 en dat kwam achter de reclame aan. Meer weet ik ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Weet je nog meer over de liveshow van morgen ofniet?
Ja, karim is er niet om het op het dak te gooienquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
gerard flikker dat stomme spel over de schutting aub !!
Ooh vergeet Jo niet en de reactie van haar op de brief.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Morgen dus een daily vol met dates die door Karim zijn strot geduwd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |