Ik vind je in ieder geval ook een storende factor.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef boffer69 het volgende:
Ik ben al 3 x bij de afdelingsleider moeten komen
heel vaak corvee gehad
Maar dit slaat toch alles zeg, kword gewoon er uit gestuurd omdat k een storende factor ben
Wat vinden jullie ervan
yw jwzquote:
vind ik van mensen die de OP quoten ookquote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind je in ieder geval ook een storende factor.
wtf kerelquote:
hoedefok?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef yosander het volgende:
Maar zo zijn nou eenmaal de regels op het Marnix College, koekenbakker.
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef yosander het volgende:
Maar zo zijn nou eenmaal de regels op het Marnix College, koekenbakker.
o god.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef yosander het volgende:
Zie je die Céline nog wel eens?
Ik zou d'r raken in ieder geval...
Vandaar dat ik dit ook even quote.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:18 schreef leeell het volgende:
[..]
vind ik van mensen die de OP quoten ook
maar yosander zit jij op marnix dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef yosander het volgende:
Zie je die Céline nog wel eens?
Ik zou d'r raken in ieder geval...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop