Kan me meer ergeren aan de voetballers zelf dan aan de scheids.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
Wat een ontzettende faalhaas is die scheidsrechter.
Gaat 2 kanten op. De scheidsrechter fluit voor alles en de spelers spelen daar nu op in.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan me meer ergeren aan de voetballers zelf dan aan de scheids.
Vraag na...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
Bevallen hoeren ook echt in een bordeel?
juist.... Zelf de overtreding begaan en daan zeuren dat iemand in onbelans geraakt en op je been gaat staan ... Goed opgelost door de scheids ... geen kaartquote:
Vraag het na aan je moeder.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
Bevallen hoeren ook echt in een bordeel?
Scheids zal het verschil maken .......?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef -Willempie- het volgende:
verloopt tot nu toe hetzelfde als zaterdag, voorspeld niet veel goeds
Er kunnen er maar 53 000 in ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 22:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom slechts 50.000 toeschouwers?
Wat een ongepaste opmerking. Jij weet niet eens of mijn moeder nog leeft. Leuk om daar opmerkingen over te maken.quote:
Welkom op VBLquote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan zelf wel lekker reacties editten die veel minder erg zijn.
uiteindelijk penantiesquote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Scheids zal het verschil maken .......?
Geef me één goed voorbeeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan zelf wel lekker reacties editten die veel minder erg zijn.
Meer passen er niet in in het huidioge stadion, dat nieuwe is inmens groot alleen er moet nog het een en ander gebeuren, ben er een paar keer langs gereden en afgelopen jaar was de status hetzelfde als het jaar daarvoor.......quote:Op woensdag 20 april 2011 22:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom slechts 50.000 toeschouwers?
Wie wil dat nu neuken?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja Jojoortje, dat vind ik ook niet kunnen. Wanneer ga jij bevallen?
Geld is op volgens Sierd de Vosquote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer passen er niet in in het huidioge stadion, dat nieuwe is inmens groot alleen er moet nog het een en ander gebeuren, ben er een paar keer langs gereden en afgelopen jaar was de status hetzelfde als het jaar daarvoor.......
Ze is niet een slechte mod, ze is een hete voetbal chickquote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit is vbl!!!
Waar kan ik commentaar geven op een slechte mod?
Als ik een bordeel tegen komquote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja Jojoortje, dat vind ik ook niet kunnen. Wanneer ga jij bevallen?
Afspraken in VBL, niet dat jij daar iets van af weet blijkbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen zin in, maar streamgezeur of zoiets.
Ontopic gaan hoeft dus niet in VBL?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Afspraken in VBL, niet dat jij daar iets van af weet blijkbaar
komt door het geld gebrek van Valencia.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer passen er niet in in het huidioge stadion, dat nieuwe is inmens groot alleen er moet nog het een en ander gebeuren, ben er een paar keer langs gereden en afgelopen jaar was de status hetzelfde als het jaar daarvoor.......
Kloptquote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geld is op volgens Sierd de Vos
Barca, ben ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet niet voor wie ik moet zijnIk wil doelpunten zien
Nee dan liever Willem 2 - VVVquote:Op woensdag 20 april 2011 22:09 schreef Ayreon84 het volgende:
Deze wedstrijd is niet echt reclame voor het voetbal. Desalniettemin amusant om naar te kijken.
Sierd is juist een heldquote:
NEIN!!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon ZDF kijken, die mof geeft prima commentaar
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Misschien weet Jojoortje nog een leuke opmerking over zijn moeder.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Misschien weet Jojoortje nog een leuke opmerking over zijn moeder.
Denk dat het wel aardig gaat bloeden dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:11 schreef badboynova het volgende:
Ronaldo neukt Messie straks in zijn kont, want dan kan hij ook zeggen dat hij heeft gescoord
Heeft hij meteen roodquote:Op woensdag 20 april 2011 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het wel aardig gaat bloeden dan.
Alles om de bal goed over het veld te laten glijden is toegestaanquote:Op woensdag 20 april 2011 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
okequote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
Gvd heb het gevoel dat ik al meer dan een uur aan het kijken ben.
Afellayquote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Rijstbal het volgende:
Affelay mag er zo wel in. Ze spelen nu toch al beroerd.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Smoofie het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd? Ik zet het net op? Nog kaarten?
Ik denk wat later, omdat de kans op verlenging ook zeer aanwezig is.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Rijstbal het volgende:
AfelLay mag er zo wel in. Ze spelen nu toch al beroerd.
Valt wel mee..quote:Op woensdag 20 april 2011 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
Hahaha Afellay die in mag vallen tijdens Barca - Real![]()
Is dat zo gek dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
Gelukkig heb ik net pas m'n tweede biertje open gemaakt, dus het mag nog even durenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ach, laat lekker verlengen joh. Dat is pas heerlijk.
afgelopen zaterdag ook al en zeker niet verkeerdquote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
Ik gun Mourniho geen prijzen, dorpsgek.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Dos37 het volgende:
Gelukkig Real mag best winnen maar niet met een goal van Pepe
Idd ja. Gun Ronaldo dan weer welquote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Dos37 het volgende:
Gelukkig Real mag best winnen maar niet met een goal van Pepe
Als je dat nou 2 minuten eerder had gezegd hadden we nu nog 5quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Komt de wedstrijd op gang, is het binnen 3 minuten rust...
Dit is gewoon Barcelona hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef Masterboy het volgende:
Ik hoop dat Real als eerst gaat scoren..Dan gaan we hopelijk de echte Barca zien.
KOUD?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Tis koud en die wedstrijd wil me ook niet echt verwarmen. Go Barca
Niet de barca die ik ken....Ze hebben niet eens 1 goede kans gecreëerdquote:
Tjsa, tegen Mourinho is het anders.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Niet de barca die ik ken....Ze hebben niet eens 1 goede kans gecreëerd
Valt tegen hequote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht ik probeer eerst FOK! VBL eens, al die helpvolle mensen
Duitse Chicksquote:
Top net gemistquote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef Ohjaajoh het volgende:
3-3 Tottenham trouwens... Rafael van der Vaart.
Nee,dat wist ik nietquote:Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef gnilrednoz het volgende:
overigens, gratis te zien op de duitse tv. weet niet of jullie dat al wisten
Sierd de Vos > stinkmofquote:Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef gnilrednoz het volgende:
Ja had ik hier al gemeldquote:Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef gnilrednoz het volgende:
Inderdaad, liever Tottenham - Arsenal eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef beantherio het volgende:
Na anderhalve classico ben ik het nu eigenlijk al zat. D'r wordt gewoon veel te weinig gescoord.
De belangen zijn groot, het echte werk komt in de champions leaguequote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef beantherio het volgende:
Na anderhalve classico ben ik het nu eigenlijk al zat. D'r wordt gewoon veel te weinig gescoord.
zul je net zien dat, als je een keer niet kijkt, je een geniale historische wedstrijd mistquote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef beantherio het volgende:
Daar zijn de belangen inderdaad een stuk kleiner.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De belangen zijn groot, het echte werk komt in de champions league
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar zijn de belangen inderdaad een stuk kleiner.
Moet je nagaan hoe groot de belangen dan zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mwah, ik ben er zeker van dat op deze pot meer spanning staat dan bijvoorbeeld tijdens de 1e leg CL.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat ze krachten besparen voor de CLquote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar zijn de belangen inderdaad een stuk kleiner.
Dan moet je naar het bordeel gaan, want daar word volop gescoordquote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef beantherio het volgende:
1quote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef Dasjonny het volgende:
Iemand streamnummertje voor sopcast? Ik kom net pas inschakelen
ZDFquote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef Dasjonny het volgende:
Iemand streamnummertje voor sopcast? Ik kom net pas inschakelen
Nice.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
emanuelson trouwens gescoord voor milan
Emanuelsonquote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
emanuelson trouwens gescoord voor milan
Nu nog Afellayquote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Emanuelson [ afbeelding ] Van Persie [ afbeelding ] Van der Vaart [ afbeelding ]
affelay???quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Emanuelson [ afbeelding ] Van Persie [ afbeelding ] Van der Vaart [ afbeelding ]
Echt hé, klote spanjaarden altijdquote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef Smoofie het volgende:
Iniesta moet echt zijn been breken, vuile hond dat het is.
Ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef Mykonos het volgende:
Schakel net in, klopt het dat mijn stream geen geluid heeft??
Hier gewoon geluid.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef Mykonos het volgende:
Schakel net in, klopt het dat mijn stream geen geluid heeft??
Zeggen dat ze dat ze die beker gingen afpakken van de koning van die Spanjaardjes of zo?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat heeft Piqué gezegd/gedaan? Hij wordt steeds uitgefloten.
Dan ga jij toch gewoon slapen..quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopen dat het geen verlenging wordt, het is al geen denderende wedstrijd en morgen moeten we allemaal weer op tijd uit bed...
Mensen die in het verleden leven.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef -Willempie- het volgende:
tackle van achter, paar jaar geleden was dat nog rood
Lijkt me ook makkelijk te achterhalen wie dat doet. Maar ik weet niet of het cameratoezicht in Spanje in stadions net zo streng (en veel vooral) is als in Nederland.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
bij zulke dingen moeten ze gewoon de wedstrijd gelijk stilleggen.. zelfde met vuurwerk... moet je zien hoe snel het afgelopen is.
Het is ook weer lekker zuid europees huilen en aanstellenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd weer. En dit zijn dan de "beste ploegen ter wereld". Dan kijk ik liever nog een keer tottenham - arsenal. Of Ajax - Feyenoord of zo.
Die heeft dan al roodquote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Denk dat hij dan al lang zijn poot gebroken heeft dankzij onze Portugese vriend
Real Madridquote:
Dat maakt toch juist zo'n wedstrijd man. Alsof je nu zit te wachten op oogstrelend voetbal.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het is ook weer lekker zuid europees huilen en aanstellen
Daar fapt ten minste niet half fok op.quote:
Juist omdat het niveau zo hoog is is het minder spectaculair dan het foutenfestijn in Engeland.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd weer. En dit zijn dan de "beste ploegen ter wereld". Dan kijk ik liever nog een keer tottenham - arsenal. Of Ajax - Feyenoord of zo.
Nee gek he?! Treinwaus.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:53 schreef Temlin het volgende:
[..]
Daar fapt ten minste niet half fok op.
Ajaxquote:
Dat is nou tikkie takkie uren passen en niets bereikenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef vaasinbloem het volgende:
pass-pass-pass, geen meter vooruit, nee echt geweldig voetbal man..
Geen ruimte. Dat ziet een blinde nog.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef vaasinbloem het volgende:
pass-pass-pass, geen meter vooruit, nee echt geweldig voetbal man..
En?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Geen ruimte. Dat ziet een blinde nog.
Volgens mij heeft Barcelona al een aantal records verbroken en de laatste paar jaar wel wat prijzen gepakt, niet dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat is nou tikkie takkie uren passen en niets bereiken
Dat inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Real beetje met 8 verdedigers spelen
Geweldig jonge.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Barcelona al een aantal records verbroken en de laatste paar jaar wel wat prijzen gepakt, niet dan?
Dat zeg ik al jaren, alleen word je dan weer voor 'hater' uitgemaaktquote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat is nou tikkie takkie uren passen en niets bereiken
Dat de tikjes breed niet vreemd zijn. Dit zie je bij Ajax ook maar dan veel slechter terwijl er juist veel meer ruimte ligt. Voor Ajax al te weinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |