Kan me meer ergeren aan de voetballers zelf dan aan de scheids.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
Wat een ontzettende faalhaas is die scheidsrechter.
Gaat 2 kanten op. De scheidsrechter fluit voor alles en de spelers spelen daar nu op in.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan me meer ergeren aan de voetballers zelf dan aan de scheids.
Vraag na...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
Bevallen hoeren ook echt in een bordeel?
juist.... Zelf de overtreding begaan en daan zeuren dat iemand in onbelans geraakt en op je been gaat staan ... Goed opgelost door de scheids ... geen kaartquote:
Vraag het na aan je moeder.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
Bevallen hoeren ook echt in een bordeel?
Scheids zal het verschil maken .......?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef -Willempie- het volgende:
verloopt tot nu toe hetzelfde als zaterdag, voorspeld niet veel goeds
Er kunnen er maar 53 000 in ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 22:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom slechts 50.000 toeschouwers?
Wat een ongepaste opmerking. Jij weet niet eens of mijn moeder nog leeft. Leuk om daar opmerkingen over te maken.quote:
Welkom op VBLquote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan zelf wel lekker reacties editten die veel minder erg zijn.
uiteindelijk penantiesquote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Scheids zal het verschil maken .......?
Geef me één goed voorbeeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan zelf wel lekker reacties editten die veel minder erg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |