mijn script rss ging afquote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Bewerk jij 3413 topics even tot een script?

Met de laatste 200 topics vullen we al een jaargangquote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]

Ik wil best eens een KSC-soap of zo schrijven hoor... maar dan wel fictiefquote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
 .
.

Hoezo fictief?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil best eens een KSC-soap of zo schrijven hoor... maar dan wel fictief.

Ja, alleen wat volligquote:
 Ik begin met leegeten
 Ik begin met leegeten  

quote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen wat volligIk begin met leegeten

Dat is leuker. Heb ik op een eigen forum al eens gedaan jaren geleden. Users waren getrouwd, elkaars kinderen, collega's, broers, etc... terwijl dat IRL niet zo was. En de hele setting was fictief, met een hoop grappige momenten erin.quote:

Mijnes is heel leegig, dus er kan ook overgepakt wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen wat volligIk begin met leegeten

Zonquote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet voorlezen
deze doen?
[ afbeelding ]

Op een ander forum hebben we dat ook gedaan. Maar toen zaten we in een Big Brother huisquote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is leuker. Heb ik op een eigen forum al eens gedaan jaren geleden. Users waren getrouwd, elkaars kinderen, collega's, broers, etc... terwijl dat IRL niet zo was. En de hele setting was fictief, met een hoop grappige momenten erin.

dat boek heb ik!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet voorlezen
deze doen?
[ afbeelding ]

Dat heb ik dus op een ander forum ook al gedaan, lachen manquote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is leuker. Heb ik op een eigen forum al eens gedaan jaren geleden. Users waren getrouwd, elkaars kinderen, collega's, broers, etc... terwijl dat IRL niet zo was. En de hele setting was fictief, met een hoop grappige momenten erin.

O nee, op een footballmanagerforum schreef ik samen met iemand anders de soap over een fictief voetbalteam, en op mijn latere film- en tvforum schreef ik een "soap" over een fictief tv-stationquote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op een ander forum hebben we dat ook gedaan. Maar toen zaten we in een Big Brother huis
 .
.

Ik moest ineens aan dit boek denken..quote:
 wat stom eigenlijk
 wat stom eigenlijk  

Ik zal binnenkort mijn gedachten nog eens laten gaan erover.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb ik dus op een ander forum ook al gedaan, lachen man

De fictieve is vooral bedoeld om te amuseren, en dat kan soms wel handig zijn met de andere soapsquote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Af en toe lijkt het leven IRL al wel erg veel op een soap hier
Maar een fictieve is ook leuk
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |