mijn script rss ging afquote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Bewerk jij 3413 topics even tot een script?
Met de laatste 200 topics vullen we al een jaargangquote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil best eens een KSC-soap of zo schrijven hoor... maar dan wel fictiefquote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo fictief?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil best eens een KSC-soap of zo schrijven hoor... maar dan wel fictief.
Ja, alleen wat volligquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen wat volligIk begin met leegeten
Dat is leuker. Heb ik op een eigen forum al eens gedaan jaren geleden. Users waren getrouwd, elkaars kinderen, collega's, broers, etc... terwijl dat IRL niet zo was. En de hele setting was fictief, met een hoop grappige momenten erin.quote:
Mijnes is heel leegig, dus er kan ook overgepakt wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen wat volligIk begin met leegeten
Zonquote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet voorlezen![]()
deze doen?
[ afbeelding ]
Op een ander forum hebben we dat ook gedaan. Maar toen zaten we in een Big Brother huisquote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is leuker. Heb ik op een eigen forum al eens gedaan jaren geleden. Users waren getrouwd, elkaars kinderen, collega's, broers, etc... terwijl dat IRL niet zo was. En de hele setting was fictief, met een hoop grappige momenten erin.
dat boek heb ik!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet voorlezen![]()
deze doen?
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus op een ander forum ook al gedaan, lachen manquote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is leuker. Heb ik op een eigen forum al eens gedaan jaren geleden. Users waren getrouwd, elkaars kinderen, collega's, broers, etc... terwijl dat IRL niet zo was. En de hele setting was fictief, met een hoop grappige momenten erin.
O nee, op een footballmanagerforum schreef ik samen met iemand anders de soap over een fictief voetbalteam, en op mijn latere film- en tvforum schreef ik een "soap" over een fictief tv-stationquote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op een ander forum hebben we dat ook gedaan. Maar toen zaten we in een Big Brother huis
Ik moest ineens aan dit boek denken..quote:
Ik zal binnenkort mijn gedachten nog eens laten gaan erover.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb ik dus op een ander forum ook al gedaan, lachen man
De fictieve is vooral bedoeld om te amuseren, en dat kan soms wel handig zijn met de andere soapsquote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Af en toe lijkt het leven IRL al wel erg veel op een soap hier
Maar een fictieve is ook leuk
tot morgenmiddag wokquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof de webcam aan moet en de kleren uit!
Dat gaat mobiel gelukkig niet!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zegquote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slaap lekker snoetquote:
Anders zou ik dat nog niet zomaar bij iedereen doen! Bij niemand zeg maarquote:
Dan doe mij maar een stevige borrelquote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Wou dat jullie hier zaten, heb meer zin om met jullie te gaan barhangen dan met collega's
Welterusten meisjequote:
Duiven zijn stom.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had toch gekund met de tortelduifjes die jullie zijn!
Zeg je nuquote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anders zou ik dat nog niet zomaar bij iedereen doen! Bij niemand zeg maar
waarom lees ik nou weer gangbangenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Wou dat jullie hier zaten, heb meer zin om met jullie te gaan barhangen dan met collega's
slaap ze suikertjequote:
Ik heb niks over irl gezegdquote:
iets met dirty mindquote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom lees ik nou weer gangbangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |