quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
En we hebben weer beeld..........................
Jemie jemie hoelahoepkutje is boos, haar laatste avond naar de knoppen door die kutbrief van dennis, joanna gilt, jaaaaaaa laura maar was wel een relatie van 3 half jaar met deze foute jongen, want ik val op fout en dennis was fout, maar geeft niet ik pak hem wel terug en zal open en bloot als de camera weer op mij gericht is wel vertellen welke vieze zaakjes dennis allemaal doet, dit laat ik niet over mijn kant gaan, en is straks SST afgelopen en als ik de winnaar ben, heb ik heel veel geld en laat hem wel omleggen door Rooie pietje, berucht en beroemd in mama haar kringen.
Laura gaat nu ineens janken, het kan haar allemaal niet meer schelen, vanavond was haar laatste avond want ze voelde aan haar lange stelten dat zij morgen toch wel naar huis moest, ze krijst en vanavond wilde ik eens echt de laura laten zien wie ik werkelijk ben, vanavond had ik een halfe fles soldaat gemaakt en leuk en gezellig met jullie mee gedaan, vanavond ja vanavond was het beest in me losgebroken, jammer dat missen jullie allemaal.
joanna roept, ach meid wat kan jou het schelen, al was je los gegaan de camera staat toch wel op mij gericht, ik ben de STER hier, ik ben het spraakmakenste persoon hier in huis, want ik heb acteerlessen gevolgd en mijn mama zegt dat ik de beste ben.
Ach geen feestje, karim zijn date`s vallen ook erg tegen, bianca en peggy hebben meer oog voor elkaar en lijken een spelletje te spelen, wat karim fluistert bianca, ik zag jou foto voorbij schuiven lieve Peggy, en dacht die wil ik hebben karim of geen karim maar moest met je in contakt komen.
en zo krijgen we een saaie avond....................een krijsende joanna, een huilende en pruilende laura en 2 meiden die elkaar gevonden hebben via een date prog. ach SST is echt niets wat ons beloofd is.
zelfs de ex bewoners gaat t nu dagen hoe het zit met jo.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Cynthia is wel heel erg pro-Laura en anti-Jo he
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
Jemie jemie hoelahoepkutje is boos, haar laatste avond naar de knoppen door die kutbrief van dennis, joanna gilt, jaaaaaaa laura maar was wel een relatie van 3 half jaar met deze foute jongen, want ik val op fout en dennis was fout, maar geeft niet ik pak hem wel terug en zal open en bloot als de camera weer op mij gericht is wel vertellen welke vieze zaakjes dennis allemaal doet, dit laat ik niet over mijn kant gaan, en is straks SST afgelopen en als ik de winnaar ben, heb ik heel veel geld en laat hem wel omleggen door Rooie pietje, berucht en beroemd in mama haar kringen.
Laura gaat nu ineens janken, het kan haar allemaal niet meer schelen, vanavond was haar laatste avond want ze voelde aan haar lange stelten dat zij morgen toch wel naar huis moest, ze krijst en vanavond wilde ik eens echt de laura laten zien wie ik werkelijk ben, vanavond had ik een halfe fles soldaat gemaakt en leuk en gezellig met jullie mee gedaan, vanavond ja vanavond was het beest in me losgebroken, jammer dat missen jullie allemaal.
joanna roept, ach meid wat kan jou het schelen, al was je los gegaan de camera staat toch wel op mij gericht, ik ben de STER hier, ik ben het spraakmakenste persoon hier in huis, want ik heb acteerlessen gevolgd en mijn mama zegt dat ik de beste ben.
Ach geen feestje, karim zijn date`s vallen ook erg tegen, bianca en peggy hebben meer oog voor elkaar en lijken een spelletje te spelen, wat karim fluistert bianca, ik zag jou foto voorbij schuiven lieve Peggy, en dacht die wil ik hebben karim of geen karim maar moest met je in contakt komen.
en zo krijgen we een saaie avond....................een krijsende joanna, een huilende en pruilende laura en 2 meiden die elkaar gevonden hebben via een date prog. ach SST is echt niets wat ons beloofd is.
Niet alleen ex-bewoners zelfs de bewoners hoor ik er vrij vaak over... Gisteren met de champagne..quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zelfs de ex bewoners gaat t nu dagen hoe het zit met jo.
Toch te triest voor woorden dat zij nu als een gek gaan twitteren?
Gister Guido overstuur, nu gaan ook de andere beginnen.
keukenkastjesquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Verity het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is.......rood (at SL)
De dweilemmer?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Verity het volgende:
De Krukjes....quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Verity het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon meer voor Laura dan voor Jo, en cyn heeft wel gelijk met de jo show, vinden wij ookquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja ik dacht ff dat er een sl over sharon heen gegooid zou worden, maar dat dus nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Niet alleen ex-bewoners zelfs de bewoners hoor ik er vrij vaak over... Gisteren met de champagne..
Dit, is gewoon een hilarisch geweldige postquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
ze doen maar, hun mening interesseert me niks, nada, noppes. Ik zie wat IK zie.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik verstond er niks vanquote:
Guido overstuur?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie een hoop Jo, alleen nu ff nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze doen maar, hun mening interesseert me niks, nada, noppes. Ik zie wat IK zie.
de sopemmerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Verity het volgende:
Tja, we moeten on-topic blijven en met mijn oude SL gifjes blijf ik heel netjes on-topic. Anders worden ze "achter" boos en mag ik weer een week niet posten. Dus ik houd me keurig aan de regeltjes.quote:
héhé die worden ook laat wakker.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dat is 85% de JoJo-showquote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze doen maar, hun mening interesseert me niks, nada, noppes. Ik zie wat IK zie.
de doppen op de spa rood flessen?quote:
Als ze dat maar laten.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze willen het record van de SL met de vorige brief van Jo verbreken...
welk muziekquote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Het idee van IBenny om iets met een muziekje te doen tijdens DL's is nog niet in gebruik.
Wat zijn DL's?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Het idee van IBenny om iets met een muziekje te doen tijdens sL's is nog niet in gebruik.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Het idee van IBenny om iets met een muziekje te doen tijdens sL's is nog niet in gebruik.
Om een muziekiets ipv streamlocks te doen, hij heeft er persoonlijk contact met Endemol over gehad.quote:
ik dacht dat je er al wasquote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
waarom duurt het zo lang zeg...ik had ondertussen al in portugal kunnen zijn
ja zeg en ik maar denken dat je hem een geweldige lowkick geeft nuquote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
waarom duurt het zo lang zeg...ik had ondertussen al in portugal kunnen zijn
Ik had van de D al snel een s gemaakt, schatjequote:
Goeie avond Fok!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef Toverheks het volgende:
is het rood??? de stinkende rooie doos van monique die ze nooit wast maar een handdoekje door heen haalt, bedoelen jullie die of heb ik het vandaag mis en mag ik niet door naar de volgende ronde voor de magnetron
we willen gewoon geen streamlocks punt !!!!!!!!! er staat 24/7 nou ammehoelaquote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Om een muziekiets ipv streamlocks te doen, hij heeft er persoonlijk contact met Endemol over gehad.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Goeie avond Fok!
Die mergelgrot is toch groen?
Je hebt gelijk heks!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de stem kan toch het bandje niet vinden zag je aan de karaokeavond dus muziek wordt het niet
Jaja Ninjaedit!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had van de D al snel een s gemaakt, schatje
Dat is niet wat ik zeiquote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Om een muziekiets ipv streamlocks te doen, hij heeft er persoonlijk contact met Endemol over gehad.
oh ja, vandaag is t woensdag....quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zei
Ik had het over een nieuwe RLS
bennik nou door ut mandje gevallen?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja zeg en ik maar denken dat je hem een geweldige lowkick geeft nu
oja heb je al weer nieuws ?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zei
Ik had het over een nieuwe RLS
24/7 = 3,42, dus het klopt wel aardig hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
we willen gewoon geen streamlocks punt !!!!!!!!! er staat 24/7 nou ammehoela
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
24/7 = 3,42, dus het klopt wel aardig hoor
bellen en niet de klepel vinden?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat Dennis nu voor de deur staat
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
24/7 = 3,42, dus het klopt wel aardig hoor
Ach wat maakt t uit. Een sl meer of minder valt ook al niet meer op met ssquote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef Stability het volgende:
[..]
bennik nou door ut mandje gevallen?![]()
maar het duurt nu wel erg lang...en waarvooor????quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ach wat maakt t uit. Een sl meer of minder valt ook al niet meer op met ss
Niet? Ik ga juist kijken vanwege de SLsquote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef Candyfreak het volgende:
Met die sls trekken ze echt geen kijkers mee
wordt steeds goedkoper, bezig de Berlusconi van Nederland te wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef skunkyxxl het volgende:
Uhh ff oftopic, nu john de mol sbs in handen heeft,zou hij mss nog voor een sst2 gaan?
denk echt voor karim ze datesquote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef Stability het volgende:
[..]
maar het duurt nu wel erg lang...en waarvooor????
hoezo betalen ? is toch gratis op de sst site ?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef liqrich het volgende:
Niet dat ik betaal voor die streams maar mensen die dat wel doen worden toch flink benadeeld
Ik geloof nooit dat die er echt zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef liqrich het volgende:
Niet dat ik betaal voor die streams maar mensen die dat wel doen worden toch flink benadeeld
Ik vind het beter werken dan een beker warme melk bij slapeloosheidquote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet? Ik ga juist kijken vanwege de SLs
dat kunnen ze toch ook op zolder doen ? geef onze streams terug !quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee dat kan hij niet Djoon deed toch alles voor hem, zelfs aanbellen![]()
John de mol zou zoiets niet laten floppenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef skunkyxxl het volgende:
Uhh ff oftopic, nu john de mol sbs in handen heeft,zou hij mss nog voor een sst2 gaan?
Berlusconi?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wordt steeds goedkoper, bezig de Berlusconi van Nederland te worden
dan heeft ze zijn klokkenspel goed bespeeld. Als toetje Budhaquote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee dat kan hij niet Djoon deed toch alles voor hem, zelfs aanbellen![]()
ja hallo ik ben kleurenblind houd daar rekening meequote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Goeie avond Fok!
Die mergelgrot is toch groen?
Ja ik wil t je geven maar weet niet hoequote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kunnen ze toch ook op zolder doen ? geef onze streams terug !
Ja dat wel,maar bij de BB shows was het niet zo`n zooitje als bij heel sst.Maar door de tegenvallende kijkcijfers ben ik er niet zo zeker van dat er een 2 serie komt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wordt steeds goedkoper, bezig de Berlusconi van Nederland te worden
Zo dan! Bij deze ben ik officieel onbetrouwbaar!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zei
Ik had het over een nieuwe RLS met muziek. En het was niet Endemol, maar Talpa
En zelfs dan nog, hij zit óf op zolder óf in de geheime kamer en dan kunnen ze er best wel 2 streamlockvrij laten.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kunnen ze toch ook op zolder doen ? geef onze streams terug !
zij weet niet hoe, zij weet niet hoe zij weet niet hoe........quote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik wil t je geven maar weet niet hoe![]()
![]()
Ik vrees dat dat niet gaat gebeuren...Jo had net al 59% van de stemmen als ik het goed onthouden hebquote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef shomila het volgende:
Pleur die Jo eruit zeg steeds die sl om die Dennis.
Dan kijk ik nog liever tegen Laura aan dan de halve dag tegen die keuken.
Wees blij,ik heb een fotografisch geheugen brrrrrquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo ik ben kleurenblind houd daar rekening mee
Zat ik ook aan te denken kijk maar wat ik in de SC had gepost:quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef skunkyxxl het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Misschien nu John de Mol enzo SBS hebben overgenomen en dus de rechten van SST maken die en seizoen 2 maar dan helemaal anders...
hij zit apart denk echt dat beppie weer loopt te flippenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
En zelfs dan nog, hij zit óf op zolder óf in de geheime kamer en dan kunnen ze er best wel 2 streamlockvrij laten.Daar hebben ze écht niet alle 4 de streams voor nodig
ja dat bedoel ik , ze willen ons alleen maar fuckenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
En zelfs dan nog, hij zit óf op zolder óf in de geheime kamer en dan kunnen ze er best wel 2 streamlockvrij laten.Daar hebben ze écht niet alle 4 de streams voor nodig
laura 41 beppie 59%quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet gaat gebeuren...Jo had net al 59% van de stemmen als ik het goed onthouden heb
Maar dat staat er al de hele dag, die zijn bevroren.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Iets met TVOH & RLS *kuch* *kuch*quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken kijk maar wat ik in de SC had gepost:
[..]
Ik zou het bijna doen, maar ik kan het niet opbrengen om op een van de twee te stemmen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die keukentafel van de SL glimt er over en weet je wie die zo heeft opgepoetst???
STEM LAURA!!!
Weg met de manipulatie en SL voor Betty Bitch.
Stem voor een open einde van SST
STEM LAURA!!!!
Weg met de Streamlocks, weg met Betty
Welke kneus bedoel je?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef Flashbox het volgende:
Wel toevallig dat die kneus van SST zich nu niet laat zien op twitter.
Alle pols zijn nogal statischquote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Maar dat staat er al de hele dag, die zijn bevroren.
Open einde?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die keukentafel van de SL glimt er over en weet je wie die zo heeft opgepoetst???
STEM LAURA!!!
Weg met de manipulatie en SL voor Betty Bitch.
Stem voor een open einde van SST
STEM LAURA!!!!
Weg met de Streamlocks, weg met Betty
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef R0T29 het volgende:
Is Maik weg, loopt Segredo de stream vol te blaffen.
Dennis kom er maar in zal ik zo zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
Het leek zo goed te gaan de streams kwamen redelijk vlot terug.
Totdat Jo begon te zeiken over Dennis, hoppa 2 streams pleitos.
Ik schakel over naar een stream waarop ik Geer hoor en twee tellen later ook een SL, zou Geer het ook over Dennis gehad hebben?
B.t.w. gaat Dennis Fok! ook aanklagen omdat we het over hem hebben?
Dat Straatmadelief zo'n leven te danken heeft aan SSTquote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef MargrietV het volgende:
volgende rls.... denk niet dat ik die volg.... als het dezelfde shit is als deze, ga ik nog vaker naar Clingendael met Straatmadelief, die heeft een geweldig hondenleven en ik zeg haar wel eens..... had ik maar zo een hondemama....
Graag!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dennis kom er maar in zal ik zo zeggen
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
Lieve mensen ik heb echt helemaal niks tegen Jo! En ben zeker niet jaloers hahahaha. Gun het lautje gewoon ontzettend! :-) thats all #sstnl
1 minute ago Favorite Retweet Reply
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre... hoe was de toon van Jo na de brief? Meteen weer in de vedediging schietend?
Yes idd, dat dusquote:
Oke, tnx.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat we ervan mee gekregen hebben wel ja
Yep, Dennis was nergens eerlijk over, ook niet over dingen die fakking echt gebeurd zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre... hoe was de toon van Jo na de brief? Meteen weer in de vedediging schietend?
Ze was pissed. Hij ontkent alles. Ook de dingen die echt gebeurt zijn erkent hij maar voor de helft.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
ja valt mij ook op inddquote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef Verity het volgende:
Geer brengt wel vaak het topic liggen naar boven vandaag..
Ze wil stemmen van de mannelijke streamers. Gaat nie lukken niequote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef Verity het volgende:
Geer brengt wel vaak het topic liggen naar boven vandaag..
In de geheime kamersquote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Zijn die twee dates al gesignaleerd in het huis?
niet op de stream iigquote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Zijn die twee dates al gesignaleerd in het huis?
Die zal wel een telefoongesprek eisen, komt ze terug en dan begint ze er weer over en dan de volgende streamlock. En de dates van Karim lopen in de soep hierdoorquote:
Hmz... waarom moet ik nu meteen denken aan dat slaan, waar mensen hem op aanspraken maar hij niet gedaan zou hebben. Ik zie dat mens echt tot alles in staat in haar eigen voordeel.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, Dennis was nergens eerlijk over, ook niet over dingen die fakking echt gebeurd zijn.
Klinkt bekend, maar dan van Joanna zelf
Doh bennu wel egtuh.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
wat zit laura met der decollotee the showen opeens?
knap af op haar beugelbekkie bij elke lach, paardengebitquote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef Candyfreak het volgende:
Laura is eens op iemand afgeknapt vanwege zijn lach
Laatste wapen, tieten in de strijd gooienquote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
Ik hoorde het ook! Met de nadruk op 'weer'quote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Laura: "Misschien mag ze wel weer bellen"
zal ook best wel weer jaquote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Laura: "Misschien mag ze wel weer bellen"
dat dan weer wel...als ze daar ook niet over gelogen heeft tenminstequote:
Het is toch ongeloofelijk wat madam allemaal mag...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
Misschien mag ze wel bellen zegt Lau. Ja het moet verdomme niet gekker worden, rot op zeg!!!
Vanwege nominatie of toch indruk willen maken op Karim - vooral omdat ie nu ineens dates heeft.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
Timing Arnie!quote:
ja dat geloof ik dus ook...ze doet echt haar best om bij karim op te vallen. steeds is ze in zn buurt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Vanwege nominatie of toch indruk willen maken op Karim - vooral omdat ie nu ineens dates heeft.
Ik ben 15. Dat weet ik zelfs.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Ireth het volgende:
Gerard (de oudste!) weet niet eens dat Twix vroeger Raider was!
Die platgespoten barbie wannabe kop?quote:
Zitten ze theoretisch toch ook, net als de "ex" van Maik.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat die 2 dates ook het huis zelf in zouden komen. Tenminste dat begreep ik net in de daily.
Lau jaloers?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer; nou karim, dan mag je zo wel weer naar boven
Laura; nou, dan ga ik wel mee
Daarom ook psoriasis head !quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
in close up zie je wat voor lelijke huid jo heeft..
Lelijk he, dat wil je toch niet aanraken uit angst voor besmetting...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
in close up zie je wat voor lelijke huid jo heeft..
Wil je weer weggaan dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Niki.P het volgende:
Net als ik iets wil gaan doen komt er weer beeld zit ik weer achter mijn computer weg beeld..
Morgen gaat zequote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
is ammehoela het nieuwe stopwoordje van laura
Nou leuk dan misschien haar laatste avond en verpest.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk niet dat er een feestje komt zegt lau met haar hoofd wijzend naar Jo.
Damn hij is de doelgroep,samen met de breezersletjes!!snap dat danquote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kan me niet indenken dat iemand van 15 deze sjit wil zien
damnquote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Damn hij is de doelgroep,samen met de breezersletjes!!snap dat dan
Daar is Joanna wel goed in.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef shomila het volgende:
[..]
Nou leuk dan misschien haar laatste avond en verpest.
Mag je er weer op?quote:
MamaJoquote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
wie gaan we dan bashen als lautje weg is ?
oh,nee toch!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef shomila het volgende:
Pleur die Jo eruit zeg steeds die sl om die Dennis.
Dan kijk ik nog liever tegen Laura aan dan de halve dag tegen die keuken.
Bahquote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
Lieve mensen ik heb echt helemaal niks tegen Jo! En ben zeker niet jaloers hahahaha. Gun het lautje gewoon ontzettend! :-) thats all #sstnl
1 minute ago Favorite Retweet Reply
MO !quote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
wie gaan we dan bashen als lautje weg is ?
Wat een slijmerige zeiksnol zegquote:
quote:
Dit is slecht voor je bloeddruk hebben ze daar al eens bij stil gestaan??quote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef Verity het volgende:
Sl is vast uit bescherming voor ons - Regie heeft vast gelezen over een break nemen van je PC om de zoveel minuten....
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ssssttt nieuw kanaal, andere hebben ze afgelopen nacht helemaal verwijderd.
Peggy erinquote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef skunkyxxl het volgende:
Die Peggy moeten ze voor de lol in het huis stoppen, hebben wij weer iemand om te bashen! tjee wat een gedrocht dat mens .
quote:
Die staan al bij sly in zijn pimp-account.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:35 schreef Verity het volgende:
0651967839 tweede nummer (als ik het goed heb)
Dat hebben ze vast nog niet gelezen.. Je weet hoe het gaat, eerst moeten er doden vallen voordat het veranderd... Wie biedt zich aan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dit is slecht voor je bloeddruk hebben ze daar al eens bij stil gestaan??
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Freule het volgende:
Zal Maik zich aan het inlezen zijn hier nu?
Die ligt huilend in een hoekje ben ik bang...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Freule het volgende:
Hoiiiiiiiii Maik hoe is het met je badjas???quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Freule het volgende:
Die komt niet verder dan het Mo-Topicquote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Freule het volgende:
Ik mag het hopen,weet ie meteen hoe we over dat konijn denken.bleehquote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Freule het volgende:
Dan moeten we daar maar gaan posten.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die komt niet verder dan het Mo-Topic
Hoiiiiiiiii Badjas hoe is het met Maik???quote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiii Maik hoe is het met je badjas???
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ssssttt nieuw kanaal, andere hebben ze afgelopen nacht helemaal verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |