quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
En we hebben weer beeld..........................
Jemie jemie hoelahoepkutje is boos, haar laatste avond naar de knoppen door die kutbrief van dennis, joanna gilt, jaaaaaaa laura maar was wel een relatie van 3 half jaar met deze foute jongen, want ik val op fout en dennis was fout, maar geeft niet ik pak hem wel terug en zal open en bloot als de camera weer op mij gericht is wel vertellen welke vieze zaakjes dennis allemaal doet, dit laat ik niet over mijn kant gaan, en is straks SST afgelopen en als ik de winnaar ben, heb ik heel veel geld en laat hem wel omleggen door Rooie pietje, berucht en beroemd in mama haar kringen.
Laura gaat nu ineens janken, het kan haar allemaal niet meer schelen, vanavond was haar laatste avond want ze voelde aan haar lange stelten dat zij morgen toch wel naar huis moest, ze krijst en vanavond wilde ik eens echt de laura laten zien wie ik werkelijk ben, vanavond had ik een halfe fles soldaat gemaakt en leuk en gezellig met jullie mee gedaan, vanavond ja vanavond was het beest in me losgebroken, jammer dat missen jullie allemaal.
joanna roept, ach meid wat kan jou het schelen, al was je los gegaan de camera staat toch wel op mij gericht, ik ben de STER hier, ik ben het spraakmakenste persoon hier in huis, want ik heb acteerlessen gevolgd en mijn mama zegt dat ik de beste ben.
Ach geen feestje, karim zijn date`s vallen ook erg tegen, bianca en peggy hebben meer oog voor elkaar en lijken een spelletje te spelen, wat karim fluistert bianca, ik zag jou foto voorbij schuiven lieve Peggy, en dacht die wil ik hebben karim of geen karim maar moest met je in contakt komen.
en zo krijgen we een saaie avond....................een krijsende joanna, een huilende en pruilende laura en 2 meiden die elkaar gevonden hebben via een date prog. ach SST is echt niets wat ons beloofd is.
zelfs de ex bewoners gaat t nu dagen hoe het zit met jo.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Cynthia is wel heel erg pro-Laura en anti-Jo he
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
Jemie jemie hoelahoepkutje is boos, haar laatste avond naar de knoppen door die kutbrief van dennis, joanna gilt, jaaaaaaa laura maar was wel een relatie van 3 half jaar met deze foute jongen, want ik val op fout en dennis was fout, maar geeft niet ik pak hem wel terug en zal open en bloot als de camera weer op mij gericht is wel vertellen welke vieze zaakjes dennis allemaal doet, dit laat ik niet over mijn kant gaan, en is straks SST afgelopen en als ik de winnaar ben, heb ik heel veel geld en laat hem wel omleggen door Rooie pietje, berucht en beroemd in mama haar kringen.
Laura gaat nu ineens janken, het kan haar allemaal niet meer schelen, vanavond was haar laatste avond want ze voelde aan haar lange stelten dat zij morgen toch wel naar huis moest, ze krijst en vanavond wilde ik eens echt de laura laten zien wie ik werkelijk ben, vanavond had ik een halfe fles soldaat gemaakt en leuk en gezellig met jullie mee gedaan, vanavond ja vanavond was het beest in me losgebroken, jammer dat missen jullie allemaal.
joanna roept, ach meid wat kan jou het schelen, al was je los gegaan de camera staat toch wel op mij gericht, ik ben de STER hier, ik ben het spraakmakenste persoon hier in huis, want ik heb acteerlessen gevolgd en mijn mama zegt dat ik de beste ben.
Ach geen feestje, karim zijn date`s vallen ook erg tegen, bianca en peggy hebben meer oog voor elkaar en lijken een spelletje te spelen, wat karim fluistert bianca, ik zag jou foto voorbij schuiven lieve Peggy, en dacht die wil ik hebben karim of geen karim maar moest met je in contakt komen.
en zo krijgen we een saaie avond....................een krijsende joanna, een huilende en pruilende laura en 2 meiden die elkaar gevonden hebben via een date prog. ach SST is echt niets wat ons beloofd is.
Niet alleen ex-bewoners zelfs de bewoners hoor ik er vrij vaak over... Gisteren met de champagne..quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zelfs de ex bewoners gaat t nu dagen hoe het zit met jo.
Toch te triest voor woorden dat zij nu als een gek gaan twitteren?
Gister Guido overstuur, nu gaan ook de andere beginnen.
keukenkastjesquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Verity het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is.......rood (at SL)
De dweilemmer?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Verity het volgende:
De Krukjes....quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Verity het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon meer voor Laura dan voor Jo, en cyn heeft wel gelijk met de jo show, vinden wij ookquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja ik dacht ff dat er een sl over sharon heen gegooid zou worden, maar dat dus nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Niet alleen ex-bewoners zelfs de bewoners hoor ik er vrij vaak over... Gisteren met de champagne..
Dit, is gewoon een hilarisch geweldige postquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
ze doen maar, hun mening interesseert me niks, nada, noppes. Ik zie wat IK zie.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik verstond er niks vanquote:
Guido overstuur?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie een hoop Jo, alleen nu ff nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze doen maar, hun mening interesseert me niks, nada, noppes. Ik zie wat IK zie.
de sopemmerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Verity het volgende:
Tja, we moeten on-topic blijven en met mijn oude SL gifjes blijf ik heel netjes on-topic. Anders worden ze "achter" boos en mag ik weer een week niet posten. Dus ik houd me keurig aan de regeltjes.quote:
héhé die worden ook laat wakker.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dat is 85% de JoJo-showquote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze doen maar, hun mening interesseert me niks, nada, noppes. Ik zie wat IK zie.
de doppen op de spa rood flessen?quote:
Als ze dat maar laten.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze willen het record van de SL met de vorige brief van Jo verbreken...
welk muziekquote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Het idee van IBenny om iets met een muziekje te doen tijdens DL's is nog niet in gebruik.
Wat zijn DL's?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Het idee van IBenny om iets met een muziekje te doen tijdens sL's is nog niet in gebruik.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Het idee van IBenny om iets met een muziekje te doen tijdens sL's is nog niet in gebruik.
Om een muziekiets ipv streamlocks te doen, hij heeft er persoonlijk contact met Endemol over gehad.quote:
ik dacht dat je er al wasquote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
waarom duurt het zo lang zeg...ik had ondertussen al in portugal kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |