dat ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alles proberen te scheren met één kam
als jij da lekker vind is het prima tochquote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoofddoekjes en burqa's zijn toch rete geil?
Ik heb niks met het geloof maar ik geloof erin om iedereen te laten geloven wat ie wilquote:Op woensdag 20 april 2011 20:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
al die islamitische landen zijn nogal vrouwonvriendelijk idd, daarom ben ook ook nie echt een voorstander van de islam
Proberen te scheren met een kam!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alles proberen te scheren met één kam
Ik geloof dat mensen normaal moeten doen en niet dingen moeten gaan opblazen omdat ze zogenaamd door de duivel bezeten zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niks met het geloof maar ik geloof erin om iedereen te laten geloven wat ie wil
maar wat is normaal?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik geloof dat mensen normaal moeten doen en niet dingen moeten gaan opblazen omdat ze zogenaamd door de duivel bezeten zijn
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoofddoekjes en burqa's zijn toch rete geil?
Sowieso is het al redelijk abnormaal om op een forum te zitten, dusquote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mjah, dat is ook relatief natuurlijk
Mooie oogjesquote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker als ze zo gedragen worden
Ik ook. Tot ze het aan me gaan opdringen. Dan gaat de kont tegen de krib.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niks met het geloof maar ik geloof erin om iedereen te laten geloven wat ie wil
Ik twijfel tussen nomnomnom en sopsopsopquote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een schop tegen hun ribquote:Op woensdag 20 april 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Tot ze het aan me gaan opdringen. Dan gaat de kont tegen de krib.
Hij doet het niet hierquote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhuuuhquote:Op woensdag 20 april 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen nomnomnom en sopsopsop
heey naatje!!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat doet het niet? Je leuter of het plaatje?
vrijdagnacht weerquote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heey naatje!!, ga je vanaaf/vannacht ook nog draaien?
Het plaatje en daardoor is mijn leuter ook nog slapquote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat doet het niet? Je leuter of het plaatje?
Geilquote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga me eens van mijn kleding ontdoen en douchen.
Later
Douche zequote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Later
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Later
is goed meid, laterzzquote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Later
Stalken is strafbaar hequote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo WT is weg, nu even rensjebree stalken
Alleen als het ongewenst isquote:
Gezelligquote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik zet het in mn agenda, als ik thuis ben luister ik mee!
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef _Fanta het volgende:
weetje wie beetje mis in het topic, Knetter! of zit die bij Huppel?
Ooit gaan we naar Emmen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
las dat er wa lui van Fok! naar Emmen gingen..
quote:
Ze is ook niet op MSN online.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef _Fanta het volgende:
weetje wie beetje mis in het topic, Knetter! of zit die bij Huppel?
Dan mag je Fanta thuis laten!quote:
maar jij vroeg toch vanmiddag in het topic wie dr allemaal zin hadden om vandaag naar Emmen te komen?quote:
ik doe niet aan Fok! meets dat weet jequote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag je Fanta thuis laten!
Ok ok gr gr
Ja wil niet zeggen dat ook iedereen welkom isquote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar jij vroeg toch vanmiddag in het topic wie dr allemaal zin hadden om vandaag naar Emmen te komen?
heb je iets tegen knetter dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wil niet zeggen dat ook iedereen welkom is
Zat ook niet in de planning om fanta mee te brengen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag je Fanta thuis laten!
Ok ok gr gr
Bier FTWquote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zat ook niet in de planning om fanta mee te brengen.
Frisdrank bah
idd, en die zooi kan je nergens fatsoenlijk mee mixen, kan je beter paar flesse cola meenemenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Frisdrank bah
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Frisdrank bah
Mixen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, en die zooi kan je nergens fatsoenlijk mee mixen, kan je beter paar flesse cola meenemen
Dat ja!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mixen.Gewoon alles puur naar binnen gieten.
jij zuipt rum en wodka gewoon puur jah? wow, meid naar mn hartquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mixen.Gewoon alles puur naar binnen gieten.
Dat drink ik de laatste tijd ja.quote:
Ze is geen alcoholiste en heeft wel smaak dus je maakt geen kansquote:Op woensdag 20 april 2011 21:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jij zuipt rum en wodka gewoon puur jah? wow, meid naar mn hart
Ja eigenlijk wel, breng wel gewoon whisky en wodka enzo meequote:Op woensdag 20 april 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat drink ik de laatste tijd ja.
Erg he? Een echt wijvendrankje
Jahoor. Goede tenminste. Ander gooi ik het door de cola.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jij zuipt rum en wodka gewoon puur jah? wow, meid naar mn hart
Maar whiskey lust ik nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, breng wel gewoon whisky en wodka enzo mee
volgens mij ben je wel een goede zuip partner, miss kunne we vriendjes wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor. Goede tenminste. Ander gooi ik het door de cola.
Uhuuuhquote:
Even snel afgespoeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef Royco1 het volgende:
Nu al terug Samzz?
Ben je dan wel helemaal goed schoon in zo'n korte tijd?
Ik ben een biermeidquote:
Ik zal je op de wachtlijst zetten, ik heb op het moment genoeg vrienden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
volgens mij ben je wel een goede zuip partner, miss kunne we vriendjes worden
Voor sommige mensen welquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even snel afgespoeld.En ja, lichaam wassen is niet zoveel werk he
Is dat zo erg dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een biermeid![]()
Of rode wodka redbull maar dan lig ik de hele nacht wakker
Jägermeisterquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een biermeid![]()
Of rode wodka redbull maar dan lig ik de hele nacht wakker
Nou ben er toch altijd wel ff mee bezigquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even snel afgespoeld.En ja, lichaam wassen is niet zoveel werk he
zoveel vrienden en toch zovaak op Fok! te vinden zijn, doe je goed!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal je op de wachtlijst zetten, ik heb op het moment genoeg vrienden.
Soms welquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
Nachten zijn toch niet om te slapen
Ja, skills.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zoveel vrienden en toch zovaak op Fok! te vinden zijn, doe je goed!
De nieuwe van Snoop heb ik al gedraaid die van de Beastie Boys schijnt goed te zijn ik ga hem even opzoeken.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je ook nog die nieuwe van Snoop Dogg draaien en heb je Beastie Boys - Make some noise?
aightquote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
De nieuwe van Snoop heb ik al gedraaid die van de Beastie Boys schijnt goed te zijn ik ga hem even opzoeken.
Doei Hupsquote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even tv kijken als er props zijn dan is er vast wel iemand online die mij wil whatsappen ofzo
we hebbe myr om de zooi in de gaten te houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even tv kijken als er props zijn dan is er vast wel iemand online die mij wil whatsappen ofzo
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaquote:
ik vind één van zijn nieuwe geniaalquote:
Waar heb je 'm gezien dan?quote:
Niet gisterenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar heb je 'm gezien dan?Want ik heb 'm gisteren eigenlijk meteen weer verwijderd.
ja ik luister sinds iets over negen.. maar ik ga verder lezenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daar is knetter, ik miste jou beetje gloof ik
Oh, die bier en tieten foto zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet gisteren
Hele tijd terug had je ook een foto geplaatst
Met zoeken kom ik ook niet erg ver trouwens
ok, leeszequote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik luister sinds iets over negen.. maar ik ga verder lezen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Juh, maar ik geef het op
Ik ga ervandoor, morgen weer een dag
Ja slapstick titel hequote:
ik wil wel de prutsproducer spelenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja slapstick titel he![]()
Ik heb ook nog een stem van station nodig maar Dragems heeft nog niks laten horen.
Jij mag onze Tjibbe wel zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil wel de prutsproducer spelen
Rammsteinquote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
Omg, dit nummer
Duitsers kunnen zo fout zijn
haha die plaat die ze hebbe gemaakt om turbo van die new kids die binnenkort in Duitsland in première gaatquote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
Omg, dit nummer
Duitsers kunnen zo fout zijn
BIEEEEEEEEEEERRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA
mensen die niet tegen carnavalsnummers kunnenquote:
Dat dusquote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mensen die niet tegen carnavalsnummers kunnenmensen van boven de rivieren die carnaval niet snappen
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mensen die niet tegen carnavalsnummers kunnenmensen van boven de rivieren die carnaval niet snappen
Gewoon een license to zuip.quote:
Hier zitten meer hersenen achter dan bij een willekeurige uitgaansnacht van boven de rivieren...quote:
Jij hebt duidelijk nooit goed carnaval gevierd?quote:
Nee en dat wil ik graag zo houden ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit goed carnaval gevierd?
Dat zou leuk zijn voor in de Passion.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
IK LEEF!
Zou Jezus dat na 3 dagen geroepen hebben op die manier?
Het is hier in Gouda, zal ik dat over het plein roepen als die scène zich voordoet?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn voor in de Passion.
Ja, kom je vast op het journaal ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is hier in Gouda, zal ik dat over het plein roepen als die scène zich voordoet?
quote:
De "I'm alive" schreeuwerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, kom je vast op het journaal ofzo.
Ja hierquote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand hier ervaring met een vastgegroeide oorbel?
En toen?quote:
Op zich is het niet zo raar om die plaat dan te zingen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De "I'm alive" schreeuwerin navolging van de damschreeuwer
Neh, laat ik dat maar niet doen
Moet vrijdagnacht nog draaien en heb zaterdag afspraak...
Wil zij mijn zoon ook even mishandelen danquote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen heeft een nicht van me hem eruit gehaald door mij te mishandelen
Vast welquote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil zij mijn zoon ook even mishandelen dan
Ik krijg het niet over mn hart om het kind te mishandelenquote:
Ai... Mannen horen geen oorbellen te dragen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil zij mijn zoon ook even mishandelen dan
Anders even langs een goede piercingshop ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg het niet over mn hart om het kind te mishandelen
van die puntoorbellen kunnen soms wel 'stoer' zijn, maar voorderest helemaal eenschquote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai... Mannen horen geen oorbellen te dragen.
Het is een jochiequote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai... Mannen horen geen oorbellen te dragen.
Oh dat is misschien ook wel een ideequote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders even langs een goede piercingshop ofzo
Ik was toen ook nog een jochiequote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een jochie
[..]
Oh dat is misschien ook wel een idee
Dan ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een jochie
[..]
Oh dat is misschien ook wel een idee
Het was gisteren gebeud dus?quote:
Ja ok dat is jouw mening, ik heb een andere.quote:
Heeft ie dat niet gemerkt?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ok dat is jouw mening, ik heb een andere.
Hoe dan ook kiddo heeft een knopje in zn oor en dat sluitdingetje zit dus IN zn oor gegroeid
Neequote:
Mensen snappen nog niet dat je het nummer NIET hoeft aan te passen tegenwoordigquote:Op woensdag 20 april 2011 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het niemand opgevallen dat we 6 topicnummers voorlopen?
huh? hoezo dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het niemand opgevallen dat we 6 topicnummers voorlopen?
Wist ik ook nog nietquote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee_!
[..]
Mensen snappen nog niet dat je het nummer NIET hoeft aan te passen tegenwoordig
nou er komt er telkens een bij en iemand heeft er 6 overgeslagenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee_!
[..]
Mensen snappen nog niet dat je het nummer NIET hoeft aan te passen tegenwoordig
zal welweer die _Fantastaartje zijn geweest, die vergat laatst ook ff topicnummer aan te passe toen die nieuwe opendequote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou er komt er telkens een bij en iemand heeft er 6 overgeslagen
robert_dragonquote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zal welweer die _Fantastaartje zijn geweest, die vergat laatst ook ff topicnummer aan te passe toen die nieuwe opende
Nee nee. Zokunen to the rescuequote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja een geest [ afbeelding ]
Blijkbaarquote:
Lol.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga voorlopig niet meer hardlopen!
Klein rondje gedaan vanaf mijn tante naar huis toe!_! Ben echt helemaal kapot
Ook veroekjes die je eerst moet downloaden?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Zokunen het volgende:
Wordt wel een vaag uurtje zo, maar verzoekjes mogen ook
Dependsquote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook veroekjes die je eerst moet downloaden?
Hehehe cool dat je van die muziek houdt!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Hammerfall - glory to the brave heb je die ook?
Verrassend hequote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe cool dat je van die muziek houdt!
Ik maak het vanavond niet al te laat. Ik hoop dat het nog gaat lukken!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef Zokunen het volgende:
Hmm hammerfall lukt even niet en die andere schiet niet op met downloaden
Uhm neverending story van within temptation geloof ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Zokunen het volgende:
en tussen de verzoekjes is het dus ECHT random
Heette die wel zo? Van het Mother Earth album toch he?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm neverending story van within temptation geloof ik.
Heb je die?
Komt hiernaquote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm neverending story van within temptation geloof ik.
Heb je die?
Hammerfall, das nondeju goeie muziek!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef Zokunen het volgende:
Hmm hammerfall lukt even niet en die andere schiet niet op met downloaden
Ja toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heette die wel zo? Van het Mother Earth album toch he?
Dat is de random functie hequote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef ToT het volgende:
Bagger vervolg op een leuk nummer trouwens, dit.
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef Zokunen het volgende:
the gathering duurt nog +- 4 minuten, maar is onderweg tot
Nee dat lukt even niet. Lezen!!quote:
Ik vind mooiquote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef ToT het volgende:
Ik vind dit 1 van de mindere nummers van het album eigenlijk.
Faun - Egil saga!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef Zokunen het volgende:
En nu wil ik een nummer draaien, maar kan ik dus echt niet op de artiest en of de titel komen.
Beetje keltisch, vaag genoeg?
Ghehequote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef Zokunen het volgende:
En nu wil ik een nummer draaien, maar kan ik dus echt niet op de artiest en of de titel komen.
Doe ik hierna, weet niet of het em was thoughquote:
Delain - April Rain!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef Zokunen het volgende:
Is hem ongetwijfeld niet, maar hij is wel erg mooi!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doe ik hierna, weet niet of het em was though
Ja die is zeker mooiquote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef _Fanta het volgende:
Evanescence - My Immortal blijft ook geweldige plaat!
heb jaren beetje in da wereldje rondgespookt dus heb hier en daar aardig wa leuke muziek opgedaan, alleen jammer dat ik zo vergeetachtig ben laatste tijd. ik moet echt gewoon zoeken van hoe die leuke nummers ook alweer heettenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
Zou eens een beetje in die Keltische dingen moeten duiken, maar daar staat mn kop niet naar nu
Reken maar dat ik luister als je een avondje Keltisch doetquote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
Zou eens een beetje in die Keltische dingen moeten duiken, maar daar staat mn kop niet naar nu
Same here! En ik heb wel wat materiaal wat je zou kunnen draaien.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reken maar dat ik luister als je een avondje Keltisch doet
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef Royco1 het volgende:
Loreena Mckennitt - Bonny Portmore vind ik ook mooi
komt er aan, daar heb ik ook veel vanquote:
Ik ook wel. Pa heeft de kast vol staan met Era, Enya en Clannadquote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here! En ik heb wel wat materiaal wat je zou kunnen draaien.
Nice, nice.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel. Pa heeft de kast vol staan met Era, Enya en Clannad
Ook Riverdance, overigens.
Ja, maar dat heb ik niet op cd, bovenstaande wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nice, nice.Maar er is wel meer dan dat he!
Okee dan!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik niet op cd, bovenstaande wel.
Ga je ook Fundamentum draaien, wat ik net had aangevraagd?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Zokunen het volgende:
Volgende nummer weet ik niet zeker of het een goede is
Kan zosnel even niet vinden wat ik wou doen
Die zat niet tussen mn lijst en de tijd wordt vrij krap.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je ook Fundamentum draaien, wat ik net had aangevraagd?(Hoeft niet per sé, maar zou leuk zijn.
)
No problem. De volledige versie is ook goddeloos lang.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die zat niet tussen mn lijst en de tijd wordt vrij krap.
Het leven is vaak ook wel mooi.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef _Fanta het volgende:
deze muziek laat je nadenken over het leven, dat vind ik mooi
Dat heb je zelf in de hand hequote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik er zo weinig van zie, zit altijd maar beetje wa te kutten achter mn comp
Mietjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |