Ja nog zo een, verdomme, ik ben misschien een achterlijke kale randdebiel, maar ik verzin zo iets niet!quote:
Ik heb iig weer wat geleerdquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja nog zo een, verdomme, ik ben misschien een achterlijke kale randdebiel, maar ik verzin zo iets niet!
Ik moet naar de bar lopen, lig nu in bed op hotelkamerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb nog een Wieckse Rosé erbij genomen
[ afbeelding ]
Heb je op je tafel, buro of een ander glad oppervlak vlekken van een watervaste viltstift?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.omaweetraad.co(...)l=Watervaste%20stift
Hier staat vast wat tussen
Sorrie dat ik aan je alwetendheid twijfeldequote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja nog zo een, verdomme, ik ben misschien een achterlijke kale randdebiel, maar ik verzin zo iets niet!
Wat heb je aan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet naar de bar lopen, lig nu in bed op hotelkamer
Niet iedereen kan zo slim zijn als onsquote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb je op je tafel, buro of een ander glad oppervlak vlekken van een watervaste viltstift?
Buro
Sorry wat?quote:
Lol whut?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Jaaaah, mijn zonnebril is weer stiftloos
Wat hedde gij erop getekend?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
En wat zeg je dan, ondankbaar stuk paaskonijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Daar kun je best in naar de receptie lopenquote:
sexyquote:
Niksquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kun je best in naar de receptie lopen.
Ahh, zodoendequote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NiksStift werd doploos in etui en toen zonnebril onder met stift
Dankjewel wijze site die Marijke posttequote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat zeg je dan, ondankbaar stuk paaskonijn?
heeft de receptioniste ook nog een leuke dagquote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kun je best in naar de receptie lopen.
Mij niet geloven, het zal de kalverliefde wel zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dankjewel wijze site die Marijke postte
als je alleen wilt lezen welquote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb weer eens het hele topique op één pagina, gitaar spelen+FOK! is zo handig met autorefresh
Ik had geen zin om extra stift toe te voegen aan de zonnebrilquote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij niet geloven, het zal de kalverliefde wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |