wat was dat ook al weer.....quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Wok, jij hebt nooit gezegd wat je me laatst wilde vragen, volgens mij iets over zaterdag ofzo
Huh wuut? Mis ik iets? Nijntje verliefd?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij niet geloven, het zal de kalverliefde wel zijn.
Zit hetzelfde soort goedje in hoor. Werkt primaquote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had geen zin om extra stift toe te voegen aan de zonnebril
nee hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh wuut? Mis ik iets? Nijntje verliefd?
Nijntje en xxAnoniempje zaten in een boom...quote:
Game zequote:Op woensdag 20 april 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit hetzelfde soort goedje in hoor. Werkt prima. Maar goed, je vindt me toch al een zak, dus het zal me ook roesten. Ik ga weer gamen.
Valt het op ja?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit hetzelfde soort goedje in hoor. Werkt prima. Maar goed, je vindt me toch al een zak, dus het zal me ook roesten. Ik ga weer gamen.
Ik ben redelijk blanco qua agenda dit weekend.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat was dat ook al weer.....
o ja, alle goede mannen zijn getrouwd of homo, dus heb je wat te doen dit weekend![]()
anders ben ik geen goede man meer
XxAnoniempje bestaat nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nijntje en xxAnoniempje zaten in een boom...
quote:
de term "Gitaarmuziek" is een nogal ruime benaming voor een categorie muziek, bedoel je zonder zang?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wokkeltje? Houd je van gitaarmuziek?
Nee, Kamelotquote:Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de term "Gitaarmuziek" is een nogal ruime benaming voor een categorie muziek, bedoel je zonder zang?
Of Jack Johnson?
metalica, led zeppelin, thin lizzy, the shadowsquote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai Lieverdquote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, mooiquote:Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
zo, nieuwe
[..]
metalica, led zeppelin, thin lizzy, the shadows
dus ja
Gaafquote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
uitgespuugde kauwgom-schilderijtje
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan Thijs vast ook van zijn poep makenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Kamelot zaterdag in Paradiso?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
zo, nieuwe
[..]
metalica, led zeppelin, thin lizzy, the shadows
dus ja
Hai lieverdquote:
Maar wel een neus als penseel gebruiken danquote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan Thijs vast ook van zijn poep maken
Is goed hoor, ik ben zooooo geduldigquote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai lieverd![]()
Ben nog even aan de foon
wat, wie?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kamelot zaterdag in Paradiso?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik ben zooooo geduldig![]()
Kamelot en aanstaande zaterdag jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |