Nope, ik eet dat alles op. Heb vaak wel teveel spaghetti, maar de saus/gehakt gaat in ieder geval op. Meestal goed voor 2 borden flink gevuld.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude
Zeg alsjeblieft dat je daar meerdere porties van maakt
Ik eet vrij weinig vlees. Maar zo veel gooi ik normaal wel door de pastasausquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah. Had wel minder gemogen.
Had gewoon 3 ons gehaald en 3 porties saus gemaakt een tijdje terug.
Ik geef mijn portie wel aan jouquote:
Christusquote:Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope, ik eet dat alles op. Heb vaak wel teveel spaghetti, maar de saus/gehakt gaat in ieder geval op. Meestal goed voor 2 borden flink gevuld.
Ik vond het nu echt te veel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig vlees. Maar zo veel gooi ik normaal wel door de pastasaus
Stomme appiequote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Christus
[..]
Ik vond het nu echt te veel.
Maar ja, appie heeft geen verpakkingen van 2,5 ons
Hoiquote:
Holy crapquote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
350 gr. biefstuk gegeten daarstraks
En je weet wat er in die schuur zat hequote:
Laat me raden: rarequote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
350 gr. biefstuk gegeten daarstraks
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En je weet wat er in die schuur zat he
Goedquote:
Lekker doen johquote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar 1 stukje was te weinig, dus dan maar allebei. En ik was alleen, ik moest wel.
En ik had zoveel pepersaus ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker doen joh
Ik eet gewoon niet zo veel vlees.
Hoewel ik bij biefstuk ook wel zou zwichten denk ik
In love?quote:
Foeiquote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
Dat was dan ook wel mijn hele maaltijd he, vleesch en saus
Niet 1 blaadje sla om in ieder geval het idee te hebben dat je groente op hebt?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst in dagen weer een normale maaltijdquote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet 1 blaadje sla om in ieder geval het idee te hebben dat je groente op hebt?
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
grapjas. Peper lijkt op groente toch?
En sausquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen vlees he, rest is net zo belangrijk.
Dat is mooiquote:
Ik vind het er genoeg op lijken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt lastig he pffff... Maarja.. morgen afwachtenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Btw, ik las het nieuwste nieuws op Facebook, congrats. Dat wordt kiezen.
Ik ookquote:
Waarom morgen? Heb niet ver genoeg gelezen misschien?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:24 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja echt lastig he pffff... Maarja.. morgen afwachten
Zelfs dat nietquote:
Ik krijg morgen een mail met info over salaris enzoquote:Op woensdag 20 april 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom morgen? Heb niet ver genoeg gelezen misschien?
Haha, jaaa salaris kan natuurlijk doorslaggevend zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een mail met info over salaris enzo. Dus als het aantrekkelijk genoeg is dan blijf ik hier
. Maar ik vrees er voor.
Mja.. anders red ik het gewoon niet als het minder is dan wat ik nu verdien. Dusja.. wordt morgen spannendquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, jaaa salaris kan natuurlijk doorslaggevend zijn.
Alle leuke zijn gewoon bezetquote:
Hete pepers!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Succes iig.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mja.. anders red ik het gewoon niet als het minder is dan wat ik nu verdien. Dusja.. wordt morgen spannend
Of was het nu dat ze mij niet wildenquote:
Ik ben omkoopbaar.quote:
Dat schreeuwt om foto's!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
Als ik m'n arm naast m'n been leg, lijkt mijn arm best bruin!
Mijn benen zijn echter nog steeds melkflessen
Dat heb ik het hele jaar doorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
Als ik m'n arm naast m'n been leg, lijkt mijn arm best bruin!
Mijn benen zijn echter nog steeds melkflessen
Ik ook.quote:
Dat betekend dat je geen single meer bent. Wie is de gelukkige?quote:
Niet dusquote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat betekend dat je geen single meer bent. Wie is de gelukkige?
Iedereen heeft wel iets leuksquote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet dus
Jij zegt dat alle leuke vrouwen bezet zijn. Ik ben dus niet leuk
quote:
Waarschijnlijk heeft ze leuke, bezette vriendinnen.quote:
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze leuke, bezette vriendinnen.
quote:
niet iedereen heeft iets leuksquote:
een voetmassage.. dat wil ikquote:
Dat maakt bij sommige een hoop goedquote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet iedereen heeft iets leuks
Nja, misschien een bankrekening, maar of dat nou telt?
Of humor, of leuke ogen, leuk haar, maar vast wel ietsquote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet iedereen heeft iets leuks
Nja, misschien een bankrekening, maar of dat nou telt?
Nee. Niet iedereen. Er zijn ook mensen die niks leuks hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of humor, of leuke ogen, leuk haar, maar vast wel iets
Eigenlijk welquote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet dus
Jij zegt dat alle leuke vrouwen bezet zijn. Ik ben dus niet leuk
We willen namen en rugnummers natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Niet iedereen. Er zijn ook mensen die niks leuks hebben.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
We willen namen en rugnummers natuurlijk
Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik weet het al.. Ik moet een man hebben die computermuizen verkoopt.. Hoe snel kan je muizen slopen? Mn muis doet het alleen als ik het kabeltje raar strak trek, tegenovergestelde richting van de usbstekker![]()
en dat na een week..![]()
muizen moeten me niet
Ohnee.. wacht: zoals het een emo betaamd, want dat ben ik volgens velen van jullie:quote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
We willen namen en rugnummers natuurlijk
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik weet het al.. Ik moet een man hebben die computermuizen verkoopt.. Hoe snel kan je muizen slopen? Mn muis doet het alleen als ik het kabeltje raar strak trek, tegenovergestelde richting van de usbstekker![]()
muizen moeten me niet
Ik weet niet.. ze sterven bij bosjesquote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?
Je poes sloopt je muisquote:Op woensdag 20 april 2011 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ze sterven bij bosjes
en deze was echt heel leuk
hij was zwart/wit luipaardprint
<DrPhil>Jij hebt ook vast wel iets leuks</DrPhil>quote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ohnee.. wacht: zoals het een emo betaamd, want dat ben ik volgens velen van jullie:
ik niet*kras*
Het werk van rentokilquote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?
draadloosquote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
muizen moeten me niet
Sorryquote:
Varken is niet eens geïnteresseerdquote:
ja, misschien dat ik er toch aan moet gelovenquote:
You my sir have got a dirty mindquote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus m.a.w. moet ze niet op de muis gaan zitten...
En koe?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken is niet eens geïnteresseerd
Ik vind het echt superfijnquote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, misschien dat ik er toch aan moet geloven
die zou het niet eens kunnen zijnquote:
a dirty mind is a joy forever..quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
You my sir have got a dirty mind![]()
I like
Ja, maar die zijn lang zo tof nietquote:
nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
<DrPhil>Jij hebt ook vast wel iets leuks</DrPhil>
RIP Koequote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die zou het niet eens kunnen zijn![]()
die hebben ze in laten slapen omdat ie verlamd was vanaf zn heupjes
die van mij doet het gewoonquote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik niet, kan ze veel te ver weggooien.
zelfs mn touchpad van mn laptop doet t niet meerquote:
Maar ik heb nog vaker dan altijd gelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zeg net van wel, en ik heb altijd gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Geldquote:
Dierenbeul!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En toen was mn muis helemaal overleden..![]()
gelukkig had ik nog een reserve![]()
ik heb sinds ik deze laptop heb denk ik al wel 87 muizen vermoord ofzo
Doe je goed danquote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Teringquote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoe lang heb je je laptop al, 100 jaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
2 jaar.. bijnaquote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoe lang heb je je laptop al, 100 jaar?
quote:
Progressie!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef Yuki het volgende:
Mijn hoofd is druk
Ik wil een nieuwe UI
Ik wil mijn benen en voeten scrubben en insmeren
Ik moet de was nog van de lijn halen
Ik wil in de zon zitten
Ik wil Jesus Christ Superstar kijken
quote:
quote:
Ik zeg het je. Het is een complot tegen mijquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
De muziek wordt er i.i.g. niet beter op.
Zal ik je een rugmassage geven?quote:
Mijn eerste associatie met lalala is "geld".quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk een andere maar kon hem niet vinden
Alleen als je het goed kan.quote:
Aiquote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen als je het goed kan.
Laatste keer dat ik een massage kreeg van een vriend kon ik twee dagen m'n nek niet bewegen
Doe eens?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Bij mij flikkeren ze soms in slaap als ik masseer
Dat heb ik als k op mn buik lig en mn rug wordt gefriemeld.. *baf* knock outquote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Dan denk dat je beter iemand anders kan vragenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen als je het goed kan.
Laatste keer dat ik een massage kreeg van een vriend kon ik twee dagen m'n nek niet bewegen
Toch liefquote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan denk dat je beter iemand anders kan vragen
Hoiquote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Masseer mijn moeder ook wel eens als die weer eens muurvast zit.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi
Lijkt me een goed teken, trouwens
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Masseer mijn moeder ook wel eens als die weer eens muurvast zit.
Wie is er bevallen?quote:
Wanneer mag ik?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Masseer mijn moeder ook wel eens als die weer eens muurvast zit.
Mijn Hell is geweldigquote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Godess of Hell en dan zo'n nummer draaien... *logica*
Vast wel iemand in het radboud vandaagquote:
Sja, maakt me niet uit.. hoe het hier klinkt is veel erger, ik bler meequote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Stevie.Maar wat een brakke kwaliteit, mijn oren.
Feli iemandquote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vast wel iemand in het radboud vandaag
Ik denk van alles welquote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Feli iemandis het een jongetje of een meisje?
Wist niet dat je zo'n Stevie fan was?quote:
Dit mag ik welquote:
Ik vind Stevie geweldige muziek hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo'n Stevie fan was?
Maar wat voor muziek verwacht je dan van mij?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Wicked-Game het volgende:
Paint it black is ook wel lekker! En Stevie Wonder heeft ook erg veel leuke muziek gemaakt.
Je oma is niet de enige en ik ben toch best wel gek op house en zulks.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Wicked-Game het volgende:
En dan te bedenken dat ik hier compleet op los ging in mijn jonge jaren, en mijn oma die herrie niet snapte
Is nostalgie man Holy Noisequote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Je oma is niet de enige en ik ben toch best wel gek op house en zulks.
Een paard van Anky is naar dat liedje vernoemdquote:
Johnny Nashquote:Op woensdag 20 april 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
I can see clearly now is toch ook van Stevie?
die is te tof om niet aan te klikkenquote:
quote:
Ohquote:
Kleren!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef Yuki het volgende:
Oeh! Ja!
Ik moet morgen iets leuks aan
Help eens?
Ja ik ken die plaat uiteraard wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:45 schreef Wicked-Game het volgende:
Is nostalgie man Holy Noise
Nu kom ik iets meer uit de gabber hoek
Dan toch liever dit.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Wicked-Game het volgende:
Techno om jou dan een pleziertje te gunnen
Hard to please, jijquote:
ouwe zooiquote:Op woensdag 20 april 2011 21:53 schreef Wicked-Game het volgende:
Toch wonderbaarlijk hoeveel oude tracks er op youtube te vinden zijn
Valt toch best mee volgens mij?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:57 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij was m'n toetje een beetje over datum
Ik had goedkope chocomousse bij de AH gekocht. Dat kon je ook wel proeven.. was puur water met een beetje cacaopoederquote:Op woensdag 20 april 2011 21:57 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij was m'n toetje een beetje over datum
Ah oke, maar jij hebt over het algemeen ook best een ruime smaak in muziekquote:
Ja, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ah oke, maar jij hebt over het algemeen ook best een ruime smaak in muziek
scheelt weer in de calorieënquote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had goedkope chocomousse bij de AH gekocht. Dat kon je ook wel proeven.. was puur water met een beetje cacaopoeder
Dat bedoelde ikquote:
ik doe niet mee aan dat calorieen kijken.. onzin.quote:
Zou het werken?quote:
Ik denk dat je daar eerder dood aan gaat dan dat je ervan tot leven komt.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo niet, steek je vingers in het stopcontact... effect zou ongeveer hetzelfde moeten zijn.
Ik ben niet doodquote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo niet, steek je vingers in het stopcontact... effect zou ongeveer hetzelfde moeten zijn.
Ik heb morgen al plannenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?!ben morgen vrij
Nee, daar wil ik niet mee helpen, ik wil wel helpen met het uittrekken, maar niet met wat je moet aantrekken.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb morgen al plannen
Overigens: ik weet nog steeds niet wat ik aantrek
Help eens
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, daar wil ik niet mee helpen, ik wil wel helpen met het uittrekken, maar niet met wat je moet aantrekken.
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, daar wil ik niet mee helpen, ik wil wel helpen met het uittrekken, maar niet met wat je moet aantrekken.
Yuki?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?!
Je kan ook iets voor dr uit kiezen wat makkelijk aan en uit gaat, zodat je 't zelf later op de dag makkelijker uit kan trekkenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niets aantrekken.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook iets voor dr uit kiezen wat makkelijk aan en uit gaat, zodat je 't zelf later op de dag makkelijker uit kan trekken
Mannen houden toch van cadeautjes uitpakken?quote:
heb gewoon liever een uitgepakt cadeautje op schoot... Scheelt een hoop werk.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen houden toch van cadeautjes uitpakken?
Dan is het spannende er toch vanaf?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb gewoon liever een uitgepakt cadeautje op schoot... Scheelt een hoop werk.
spannend doe je maar in je eigen tijd.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het spannende er toch vanaf?
Hmmm... Goed dat ik 't weet, maar geen kleren aan dus, mocht ik ooit weer gaan neuken
Oh, je gaat naar DH. Tof, ik ben ook in DH morgen. Alleen dan elders.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kom ik vast Het Paard niet in morgen
Hoe minder moeite hoe beter.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen houden toch van cadeautjes uitpakken?
Mieters!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, je gaat naar DH. Tof, ik ben ook in DH morgen. Alleen dan elders.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
spannend doe je maar in je eigen tijd.
Nah, deceptiequote:
Dan kom je gewoon bij mij langs.quote:
Als je nakend bent? Vast wel!quote:
Residentiekwaliteitquote:
Alleen het allerbeste voor de Hofstad.quote:
Dank!quote:
OKeequote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zwart-wit jurkje met ballerina's eronder
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee
Klinkt goed, al weet ik niet wat ballerina's zijn
Okeequote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n model, maar dan zwart-wit gestreept
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ik had niet aan schoenen gedacht, dacht aan iets van een legging ofzo
Ja, daar zal het morgen ook wel weer voor zijn. Denk dat ik morgen ook maar een driekwartsbroek ofzo aandoe.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha
Nouja, dit dus. Verder gewoon blote benen
Morgen kan nog steeds goed zijn hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke morgen heb je het precies over? Het is nog steeds 20-04-2011 hoor.
L-Equote:
quote:
Ik ben morgen gewoon vrijquote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef Crutch het volgende:
Morgen is een uitstekende dag om eens na de lunch naar huis te gaan.
Gij boffert.quote:
Tja jij hebt waarschijnlijk gewoon een betaalde baan of studie. Ik heb dat nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gij boffert.![]()
Wel jammer dat mijn vrienden gewoon moeten werken dus een terrasje pakken word een stukkie minder gezellig.
nog een dag van 8 tot 18 werken, bedoel jequote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef L-E het volgende:
Morgen is een prima dag om wéér in de zon te zitten.
Top, peuter ook?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
Ik heb een betaalde baan én een vrije dag morgen. Alles gaat mij voor de wind.
O, oké... ik nem aan dat je dan nog druk op zoek bent naar werk ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja jij hebt waarschijnlijk gewoon een betaalde baan of studie. Ik heb dat niet
Dus weet niet wie de boffert is
Peuter is voor het geluk geboren. Kom op, hij heeft mij als mama, veel beter dan dat wordt het niet.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter is voor het geluk geboren. Kom op, hij heeft mij als mama, veel beter dan dat wordt het niet.
Druk niet. Ben ook een tijd geestelijk ziek geweest en dat heeft er enorm ingehakt. Nu werk ik verdeeld over 4 dagen 10 uur in de week vrijwillig. Wel heb ik over 4 weken een gesprek om na de zomervakantie ergens eventueel 28 uur te beginnen. In eerste instantie vrijwllig, maar de kans om door te stromen naar een betaalde functie is aanwezig.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
O, oké... ik nem aan dat je dan nog druk op zoek bent naar werk ofzo.
Anyway, ik ben zzp' er dus in principe kan ik zelf bepalen wanneer ik kantoor verlaat, maar ik probeer mezelf wel een beetje aan het werk te houden.
Nee dat is waarquote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter is voor het geluk geboren. Kom op, hij heeft mij als mama, veel beter dan dat wordt het niet.
ventje heeft het toch echt wel beterquote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ventje heeft het toch echt wel beter
ik ben z'n papaquote:
Ah, mooi zo. Toekomstperspectief.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef Bos81 het volgende:
Wel heb ik over 4 weken een gesprek om na de zomervakantie ergens eventueel 28 uur te beginnen. In eerste instantie vrijwllig, maar de kans om door te stromen naar een betaalde functie is aanwezig.
wat nou tjaquote:
Ja, begin nu langzaam met uitbreiden van de uren. Vanaf vrijdag om 9.00 beginnen tot 12.00quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef Bos81 het volgende:
Yuki je wordt gezocht![]()
[KSC #3414] [GEZ] Knappe dames voor bij Koen op het terras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |