Nope, ik eet dat alles op. Heb vaak wel teveel spaghetti, maar de saus/gehakt gaat in ieder geval op. Meestal goed voor 2 borden flink gevuld.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude
Zeg alsjeblieft dat je daar meerdere porties van maakt
Ik eet vrij weinig vlees. Maar zo veel gooi ik normaal wel door de pastasausquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah. Had wel minder gemogen.
Had gewoon 3 ons gehaald en 3 porties saus gemaakt een tijdje terug.
Ik geef mijn portie wel aan jouquote:
Christusquote:Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope, ik eet dat alles op. Heb vaak wel teveel spaghetti, maar de saus/gehakt gaat in ieder geval op. Meestal goed voor 2 borden flink gevuld.
Ik vond het nu echt te veel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig vlees. Maar zo veel gooi ik normaal wel door de pastasaus
Stomme appiequote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Christus
[..]
Ik vond het nu echt te veel.
Maar ja, appie heeft geen verpakkingen van 2,5 ons
Hoiquote:
Holy crapquote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
350 gr. biefstuk gegeten daarstraks
En je weet wat er in die schuur zat hequote:
Laat me raden: rarequote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
350 gr. biefstuk gegeten daarstraks
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En je weet wat er in die schuur zat he
Goedquote:
Lekker doen johquote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar 1 stukje was te weinig, dus dan maar allebei. En ik was alleen, ik moest wel.
En ik had zoveel pepersaus ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker doen joh
Ik eet gewoon niet zo veel vlees.
Hoewel ik bij biefstuk ook wel zou zwichten denk ik
In love?quote:
Foeiquote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
Dat was dan ook wel mijn hele maaltijd he, vleesch en saus
Niet 1 blaadje sla om in ieder geval het idee te hebben dat je groente op hebt?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst in dagen weer een normale maaltijdquote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet 1 blaadje sla om in ieder geval het idee te hebben dat je groente op hebt?
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
grapjas. Peper lijkt op groente toch?
En sausquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen vlees he, rest is net zo belangrijk.
Dat is mooiquote:
Ik vind het er genoeg op lijken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt lastig he pffff... Maarja.. morgen afwachtenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Btw, ik las het nieuwste nieuws op Facebook, congrats. Dat wordt kiezen.
Ik ookquote:
Waarom morgen? Heb niet ver genoeg gelezen misschien?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:24 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja echt lastig he pffff... Maarja.. morgen afwachten
Zelfs dat nietquote:
Ik krijg morgen een mail met info over salaris enzoquote:Op woensdag 20 april 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom morgen? Heb niet ver genoeg gelezen misschien?
Haha, jaaa salaris kan natuurlijk doorslaggevend zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een mail met info over salaris enzo. Dus als het aantrekkelijk genoeg is dan blijf ik hier
. Maar ik vrees er voor.
Mja.. anders red ik het gewoon niet als het minder is dan wat ik nu verdien. Dusja.. wordt morgen spannendquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, jaaa salaris kan natuurlijk doorslaggevend zijn.
Alle leuke zijn gewoon bezetquote:
Hete pepers!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Succes iig.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mja.. anders red ik het gewoon niet als het minder is dan wat ik nu verdien. Dusja.. wordt morgen spannend
Of was het nu dat ze mij niet wildenquote:
Ik ben omkoopbaar.quote:
Dat schreeuwt om foto's!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
Als ik m'n arm naast m'n been leg, lijkt mijn arm best bruin!
Mijn benen zijn echter nog steeds melkflessen
Dat heb ik het hele jaar doorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
Als ik m'n arm naast m'n been leg, lijkt mijn arm best bruin!
Mijn benen zijn echter nog steeds melkflessen
Ik ook.quote:
Dat betekend dat je geen single meer bent. Wie is de gelukkige?quote:
Niet dusquote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat betekend dat je geen single meer bent. Wie is de gelukkige?
Iedereen heeft wel iets leuksquote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet dus
Jij zegt dat alle leuke vrouwen bezet zijn. Ik ben dus niet leuk
quote:
Waarschijnlijk heeft ze leuke, bezette vriendinnen.quote:
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze leuke, bezette vriendinnen.
quote:
niet iedereen heeft iets leuksquote:
een voetmassage.. dat wil ikquote:
Dat maakt bij sommige een hoop goedquote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet iedereen heeft iets leuks
Nja, misschien een bankrekening, maar of dat nou telt?
Of humor, of leuke ogen, leuk haar, maar vast wel ietsquote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet iedereen heeft iets leuks
Nja, misschien een bankrekening, maar of dat nou telt?
Nee. Niet iedereen. Er zijn ook mensen die niks leuks hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of humor, of leuke ogen, leuk haar, maar vast wel iets
Eigenlijk welquote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet dus
Jij zegt dat alle leuke vrouwen bezet zijn. Ik ben dus niet leuk
We willen namen en rugnummers natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Niet iedereen. Er zijn ook mensen die niks leuks hebben.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
We willen namen en rugnummers natuurlijk
Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik weet het al.. Ik moet een man hebben die computermuizen verkoopt.. Hoe snel kan je muizen slopen? Mn muis doet het alleen als ik het kabeltje raar strak trek, tegenovergestelde richting van de usbstekker![]()
en dat na een week..![]()
muizen moeten me niet
Ohnee.. wacht: zoals het een emo betaamd, want dat ben ik volgens velen van jullie:quote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
We willen namen en rugnummers natuurlijk
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik weet het al.. Ik moet een man hebben die computermuizen verkoopt.. Hoe snel kan je muizen slopen? Mn muis doet het alleen als ik het kabeltje raar strak trek, tegenovergestelde richting van de usbstekker![]()
muizen moeten me niet
Ik weet niet.. ze sterven bij bosjesquote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?
Je poes sloopt je muisquote:Op woensdag 20 april 2011 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ze sterven bij bosjes
en deze was echt heel leuk
hij was zwart/wit luipaardprint
<DrPhil>Jij hebt ook vast wel iets leuks</DrPhil>quote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ohnee.. wacht: zoals het een emo betaamd, want dat ben ik volgens velen van jullie:
ik niet*kras*
Het werk van rentokilquote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?
draadloosquote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
muizen moeten me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |