Dit. TS is duidelijk de zwarte man in dit verhaal.quote:
Zwartquote:Op woensdag 20 april 2011 19:56 schreef deelnemer het volgende:
Mijn neefje heeft een relatie met een zwart meisje. Niemand in familie doorsnee heeft er een probleem mee.
Afwisseling?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Beetje afwisseling is altijd leuk zou ik zeggen.
Ja want als jij daarna mag voelt ze niks meer.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Snackie017 het volgende:
Ik vind het altijd zonde als ik weet dat zo'n mooi blank strak kutje verpest is door een neger.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef Beach het volgende:
Once you go black, you never go 'd better watch your back.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja want als jij daarna mag voelt ze niks meer.
Hè, ik lees een echoquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja want als jij daarna mag voelt ze niks meer.
Hey, het kan dus wel via de `friendzone´ een relatie met een vrouw krijgen? Dat geeft mij moed!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef Elvanera het volgende:
Ik moest er ook even aan wennen (hij was eerst gewoon een goeie vriend),
Alleen als je een zwarte man bent, Soos.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:28 schreef Socios het volgende:
Hey, het kan dus wel via de `friendzone´ een relatie met een vrouw krijgen? Dat geeft mij moed!
Het zijn vaak goedkope meisjes. Een neger aan haar vriendengroep presenteren als zijnde haar vriend is voor een dame toch de coming out voor wat betreft het goedkoop zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef 0013379 het volgende:
Binnen mn vriendengroep kijken sommigen er negatief tegenaan. Dus hoe zit dat nou? Is het nog steeds controversieel?
Ik vind het er niet uitzien, maar dat is mijn mening. Wat mensen doen moeten ze lekker zelf wetenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef 0013379 het volgende:
Binnen mn vriendengroep kijken sommigen er negatief tegenaan. Dus hoe zit dat nou? Is het nog steeds controversieel?
Wat doet het ertoe hoe iets eruit ziet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzien, maar dat is mijn mening. Wat mensen doen moeten ze lekker zelf weten
Ja, best een prestatie, want het is best kansloos. Als je 'n 50-jarige bierbuik bent en geen fatsoenlijk wijf meer kan krijgen, ga je naar de Afrikaanse bar om daar een jong negerinnetje te scoren, maar anders echt niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Held![]()
Dat je daar voor uit durft te komen.
Helemaal niksquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe hoe iets eruit ziet?
Waarom denk je dat de meeste negers op blanke meisjes geilenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, best een prestatie, want het is best kansloos. Als je 'n 50-jarige bierbuik bent en geen fatsoenlijk wijf meer kan krijgen, ga je naar de Afrikaanse bar om daar een jong negerinnetje te scoren, maar anders echt niet.
Het hangt er van af wat jij lekker vind. Wat maakt het uit wat men denkt. Die blanke vrouwen zijn gek op negers, en vele negers opgebracht tussen de blanken, vinden voornamelijk blanke vrouwen leuk. Men trekt zich er niets van aan wat mensen denken.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef 0013379 het volgende:
Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:54 schreef VanHelsing het volgende:
Hier een blanke man die date met een donkere vrouw, niks mis mee![]()
![]()
Ja, dat klopt,maar het kan ook problemen opleveren. Ik ken iemand die is Nederlands en getrouwd met een Braziliaan, en zij en haar baby waren bijna overleden tijdens de zwangerschap door iets wat veroorzaakt werd doordat ze van andere afkomst waren. (Geen idee wat er precies was.)quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Met liefdeInterracial
Vanuit biologisch oogpunt: nageslacht krijgt betere genen
Maar val je gewoon echt niet op blanke dames? Ik heb namelijk het idee dat in de meeste gevallen waarin een blanke man voor een zwarte vrouw gaat dat doet omdat de blanke dames hem gewoon niet moetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Met liefdeInterracial
Vanuit biologisch oogpunt: nageslacht krijgt betere genen
Ja, en ik ken iemand die getrouwd is met haar neef en die kregen laatst en tweeling en beide kinderen zijn zwaar gehandicapt door een genetische ziekte.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt,maar het kan ook problemen opleveren. Ik ken iemand die is Nederlands en getrouwd met een Braziliaan, en zij en haar baby waren bijna overleden tijdens de zwangerschap door iets wat veroorzaakt werd doordat ze van andere afkomst waren. (Geen idee wat er precies was.)
Nou, volgens een aantal mensen binnen je vriendengroep is dat kennenlijk wel zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef 0013379 het volgende:
Dat kan. Als dezelfde voorouders deelt en in die erfelijke lijn zit een genetisch afwijking of ziekte ofzo, en dat geef je dan beide door aan je kind... In sommige gevallen maakt één defect gen dan niet zoveel uit. Maar krijg je er twee dan ben je minder blij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, en ik ken iemand die getrouwd is met haar neef en die kregen laatst en tweeling en beide kinderen zijn zwaar gehandicapt door een genetische ziekte.
Nee sorryquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar val je gewoon echt niet op blanke dames? Ik heb namelijk het idee dat in de meeste gevallen waarin een blanke man voor een zwarte vrouw gaat dat doet omdat de blanke dames hem gewoon niet moeten
Toch fijn dat er blijkbaar ook voordelen aan zitten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Nee sorryIk vind je gedachtegang trouwens nogal triest, alsof geldt: blanke vrouw > donkere vrouw.
Welkom in 2011
Wat betreft de genetische discussie is eigenlijk alleen bewezen dat inteelt leidt tot afwijkingen bij het nageslacht.
Hieronder toch een klein bewezen voordeeltje voor de liefhebbers van mixen![]()
At individual level the key consideration is the effect on the offspring. There are theoretical arguments on both sides.
Against interracial marriage (or other interracial mating), it may be said that:
a. the main races [see note 1] have evolved over thousands of years to be adapted to a specific geographical environment, whereas their offspring will not be well-adapted to any environment, and
b. the genes at different loci in each major race have evolved to be adapted to each other, forming ‘co-adapted gene-complexes’. Interracial mating would break up these gene-complexes.
For interracial mating it may be said:
a. Mating between different races of animals or plants within the same species often results in ‘hybrid vigour’: the offspring are superior to either of the parents (or at least to their mean). The main reason for this is probably that it reduces the harmful effects of inbreeding. As human racial and ethnic groups are to some extent inbred, then some degree of hybrid vigour might be expected when different groups interbreed.
b. As a more specific benefit, the offspring of interracial mating are likely to avoid genetic diseases arising from homozygous harmful recessive genes found mainly in particular groups, such as cystic fibrosis in Europeans and sickle-cell anaemia in West Africans.
The last of these points is the only one that can be asserted with any confidence. The others are more speculative, and it is a matter for research whether they are significant or not. The subject has not been studied very fully. On searching I found only three areas where mixed-race offspring are said to have some health problems:
a. it is more difficult for mixed-race individuals to find genetic matches if they need tissue or organ donors.
b. in a study of American students, individuals who identified themselves as mixed-race were reported to have higher than average levels of stress and stress-related health problems. Of course, there is no evidence that this is a genetic effect.
c. according to one study (link here), mixed-race offspring may have a moderately higher risk of certain birth defects, but a moderately lower risk of others.
Enkel objectief he.. subjectief eindig je met een mix van achtergronden waardoor je vrijwel een garantie hebt voor een veel meer interessante/spannende relatie dan de klassieke "inteelt-relatie"quote:Op zondag 1 mei 2011 00:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Toch fijn dat er blijkbaar ook voordelen aan zitten.
Ik zou me zo kansloos gaan voelen met een blanke vrouwquote:As human racial and ethnic groups are to some extent inbred
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef Messina het volgende:
Geen probleem dat ze daten, zo lang ze zich niet voortplanten.Je hebt geen smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:31 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak
Ik zei niet dat er geen mooie halfbloedjes bestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens ben ik een vrouw.Je raekt an de dinge geweun.
Geen probleem dat ze daten, zo lang ze zich niet voortplanten.haha wat triest. Plaats is een foto van jezelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, het is 'eens', niet 'is'.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef OreO het volgende:
[..]
haha wat triest. Plaats is een foto van jezelf?
Het gaat altijd fout, behalve bij jouquote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef 0013379 het volgende:
Ik vergat even te kijken.. of ik had onbewust de drang om even naar foto's van Halle Berry te zoekenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er geen mooie halfbloedjes bestaan.![]()
Overigens ben ik een vrouw.
Geen probleem dat ze daten, zo lang ze zich niet voortplanten.Je weet dat je mening kut is en je zou hem liever niet hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenaardig, heel eigenaardig.
Breken spiegels ook, als je erin kijkt?Ik pak mijn brommer en ik ga.
Dat, of ik heb een ervaring in mijn nabije omgeving die niet zo positief is. Kies maar wat jij het meest logische vindt.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:17 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Je weet dat je mening kut is en je zou hem liever niet hebben?
Eigenaardig, heel eigenaardig.
Breken spiegels ook, als je erin kijkt?
En jij. Ik vond je sowieso al een triest figuur, maar nu al helemaalquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zijn vaak goedkope meisjes. Een neger aan haar vriendengroep presenteren als zijnde haar vriend is voor een dame toch de coming out voor wat betreft het goedkoop zijn.
Messina has a face only a mother could love...quote:Op zondag 1 mei 2011 12:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat, of ik heb een ervaring in mijn nabije omgeving die niet zo positief is. Kies maar wat jij het meest logische vindt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, best een prestatie, want het is best kansloos. Als je 'n 50-jarige bierbuik bent en geen fatsoenlijk wijf meer kan krijgen, ga je naar de Afrikaanse bar om daar een jong negerinnetje te scoren, maar anders echt niet.
Geen probleem dat ze daten, zo lang ze zich niet voortplanten.Als je het zo erg vindt om zo bekrompen te denken, doe er dan wat aan.. Open your mindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
De oorzaak daarvan heb ik al eerder in dit topic beschreven.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef widmfan7 het volgende:
Is niks mee maar het zou leuk zijn om het andersom ook wat meer te zien op straat (dus blanke man, zwart meisje). Heb het idee dat dat minder voor komt bij jongeren. Ik zie wel veel donkere vrouwen met blanke mannen van 50+.
Want alle negers zijn trash en zulks...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zijn vaak goedkope meisjes. Een neger aan haar vriendengroep presenteren als zijnde haar vriend is voor een dame toch de coming out voor wat betreft het goedkoop zijn.
Smaken verschillen? En niet alle negerinnen zijn hetzelfde en zo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel eng mannetje inderdaad. Waarschijnlijk een zolderkamerautistje die alles eng vindt wat niet op z'n vieze dikke bleke moeder lijkt.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smaken verschillen? En niet alle negerinnen zijn hetzelfde en zo?
Homophoob én racist. Die gaan vaak wel hand in hand valt me op.
Vaak wel ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want alle negers zijn trash en zulks...
Niet alle negerinnen zijn hetzelfde nee, maar in de Afrikaanse bar zijn de aldaar aanwezige negerinnen wel makkelijk te pakken voor de aldaar aanwezige 50-plussers die nog zin hebben in een verzetje en dit in normale gelegenheden niet meer kunnen vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smaken verschillen? En niet alle negerinnen zijn hetzelfde en zo?
Homophoob én racist. Die gaan vaak wel hand in hand valt me op.
Andersom ook, hè? In Oer-Nederlandse dorpskroegen zijn de aldaar aanwezige blanke meisjes wel makkelijk te pakken voor de aldaar aanwezige negers die nog zin hebben in een verzetje en dit in normale gelegenheden niet meer kunnen vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet alle negerinnen zijn hetzelfde nee, maar in de Afrikaanse bar zijn de aldaar aanwezige negerinnen wel makkelijk te pakken voor de aldaar aanwezige 50-plussers die nog zin hebben in een verzetje en dit in normale gelegenheden niet meer kunnen vinden.
Ja, klopt wel. Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat dit meestal of goedkope sloeries zijn of naïeve zweefteefjes. Dan ga ik even af op de koppeltjes die ik meestal hier zie lopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Andersom ook, hè? In Oer-Nederlandse dorpskroegen zijn de aldaar aanwezige blanke meisjes wel makkelijk te pakken voor de aldaar aanwezige negers die nog zin hebben in een verzetje en dit in normale gelegenheden niet meer kunnen vinden.
(Voor zover mensen zo denken. Eigenlijk vind ik het zelf smerig om het zo te verwoorden, maar goed.)
Moeilijk wanneer je alleen maar klootzak-negers met blanke dames ziet daten, de (domme) dames zich zwanger laten neuQen en zij achterblijven met een (prachtig) halfbloed kindje.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je het zo erg vindt om zo bekrompen te denken, doe er dan wat aan.. Open your mind
Ja, een beetje bekrompen manier van denken. Zo zwart/wit (lol) is het ook weer niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat dit meestal of goedkope sloeries zijn of naïeve zweefteefjes. Dan ga ik even af op de koppeltjes die ik meestal hier zie lopen.
Niet altijd, vaak wel. Heeft met bekrompenheid weinig te maken.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, een beetje bekrompen manier van denken. Zo zwart/wit (lol) is het ook weer niet.
Dat eerste twijfel ik ook over. Het gebeurt relatief vaak dat interraciale relaties niet werken, maar dat heeft met cultuur problemen te maken. Niet zozeer omdat de negers of andere culturen bewust misbruik van hen maken.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet altijd, vaak wel. Heeft met bekrompenheid weinig te maken.
Dat zeg ik ook nergens. Een relatie is vaak al lastig genoeg. Als er dan ook nog lastige punten bijkomen n.a.v. cultuurverschillen, is de kans dat het stuk loopt vrij groot.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat eerste twijfel ik ook over. Het gebeurt relatief vaak dat interraciale relaties niet werken, maar dat heeft met cultuur problemen te maken. Niet zozeer omdat de negers of andere culturen bewust misbruik van hen maken.
Ja, maar over donkere man en blanke meisje, of donkere meisje met blanke man? Dat heeft meestal gewoon te maken met gevoelens voor elkaar hebben.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens. Een relatie is vaak al lastig genoeg. Als er dan ook nog lastige punten bijkomen n.a.v. cultuurverschillen, is de kans dat het stuk loopt vrij groot.
Ik geloof ook niet zo in de gedachte dat 'n relatie tussen een 60-jarige Nederlander en 'n 23-jarige Thaise gebaseerd is op liefde en begrip. Ze doen er beide op hun manier hun voordeel mee, maar met liefde heeft het m.i. weinig te maken.
Ook niet altijd. Als alles dicht is en ik heb zin in 'n biertje, dan haal ik weleens 'n flesje in een Afrikaanse bar die bijna non-stop open is, maar dat daar heeft met liefde allemaal weinig te maken.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar over donkere man en blanke meisje, of donkere meisje met blanke man? Dat heeft meestal gewoon te maken met gevoelens voor elkaar hebben.
Tja, het hangt ervan af waar je kijkt, natuurlijk. Maar negers komen niet alleen voor in Afrikaanse bars, toch? Zo'n plek, laat in de nacht met veel alcohol, wat verwacht je anders?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook niet altijd. Als alles dicht is en ik heb zin in 'n biertje, dan haal ik weleens 'n flesje in een Afrikaanse bar die bijna non-stop open is, maar dat daar heeft met liefde allemaal weinig te maken.
Als het gaat om twee mensen van gelijke leeftijd vast wel, maar dat zijn vaak ook bepaalde types.
Nee, die zitten niet alleen in Afrikaanse bars. Die Afrikaanse bars zijn slechts een onderdeel van de constatering. Het is typisch dat daar behalve Afrikanen altijd oude, vieze blanke mannetjes zitten.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, het hangt ervan af waar je kijkt, natuurlijk. Maar negers komen niet alleen voor in Afrikaanse bars, toch? Zo'n plek, laat in de nacht met veel alcohol, wat verwacht je anders?
Ik was toevallig dit weekend bij een dorp in Zuid Holland, Bijna alleen maar blanke mensen, misschien 1 allochtoon op de 20.000 of zoiets.
In ieder geval, ik ging naar de plaatselijke discotheek en daar waren ook alleen maar blanke mensen aan het drinken en te schuren en vies met elkaar aan het doen. Ook kroegen waar vrouwen met elkaar vochten en ik kan me wel voorstellen dat er veel mannen daar zijn die even een goedkope neuk gaan zoeken daar. Allemaal blank.
Ik snap niet waarom dat uitzondering zijn als het over zulke plaatsen gaat, maar geen uitzondering zijn wanneer er allochtonen erbij zijn.
Heb je veel donkere vrienden?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens. Een relatie is vaak al lastig genoeg. Als er dan ook nog lastige punten bijkomen n.a.v. cultuurverschillen, is de kans dat het stuk loopt vrij groot.
Ik geloof ook niet zo in de gedachte dat 'n relatie tussen een 60-jarige Nederlander en 'n 23-jarige Thaise gebaseerd is op liefde en begrip. Ze doen er beide op hun manier hun voordeel mee, maar met liefde heeft het m.i. weinig te maken.
Ja dat hequote:Op zondag 1 mei 2011 16:57 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wat een bekrompenheid hier, zeg - echt, om van te kotsen, dit![]()
Laat ik maar aannemen dat veel mensen die deze vooroordelen ook verwerpen veel van de argumenten die in dit topic worden genoemd te belachelijk voor woorden vinden en daarom niet reageren![]()
Ik zou eigenlijk ook niet eens moeten reageren, maar ja
Het is natuurlijk jouw goed recht om de interraciale relaties te promoten maar feit blijft dat het in de praktijk maar weinig voor komt en ook zelden een lang leven is beschorenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Ja dat heDit topic is inmiddels een groot cliché geworden
![]()
Maar we kunnen dus stellen dat een relatie tussen mensen met een verschillende achtergrond (met de eventueel daarbij horende verschillen in huidskleur) volkomen normaal is. Het zijn die verschillen die ervoor zorgen dat de relatie vaak een extra dimensie heeft, maar er soms voor zorgen dat de relatie stuk loopt door onoverbrugbare verschillen. In objectieve zin heeft een dergelijke relatie de voorkeur boven een relatie tussen twee personen met dezelfde achtergrond vanwege het "inteelt-effect." Bepaalde ziektes kunnen worden voorkomen. Op geen enkel moment zal dit op kunnen wegen tegen ieders persoonlijke voorkeuren, maar ongeacht de persoonlijke voorkeur zal ieder weldenkend mens geen moeite hebben met de acceptatie van een relatie tussen mensen met een verschillende achtergrond.
En zo is daar de terugkoppeling naar de OP. Natuurlijk zijn er mensen die negatief tegenover zulke relaties staan omdat het niet hun eigen voorkeur is. Zij dienen dit echter wel gewoon te accepteren, in plaats van anderen hun subjectieve mening op te dringen. Een normale discussie over wat eventuele culterele voor- of nadelen zouden kunnen zijn is natuurlijk wel mogelijkWanneer de discussie zich focust op enkel de huidskleur, dan is het tijd voor nieuwe "vrienden" (de tijd van: jij ziet er anders uit dus jij bent minderwaardig zijn de meeste mensen al voorbij)
Het blijft een primitief gedoe dat neuken.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Keep_Walking het volgende:
en daar waren ook alleen maar blanke mensen aan het drinken en te schuren en vies met elkaar aan het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |