Dit. TS is duidelijk de zwarte man in dit verhaal.quote:
Zwartquote:Op woensdag 20 april 2011 19:56 schreef deelnemer het volgende:
Mijn neefje heeft een relatie met een zwart meisje. Niemand in familie doorsnee heeft er een probleem mee.
Afwisseling?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Beetje afwisseling is altijd leuk zou ik zeggen.
Ja want als jij daarna mag voelt ze niks meer.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Snackie017 het volgende:
Ik vind het altijd zonde als ik weet dat zo'n mooi blank strak kutje verpest is door een neger.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef Beach het volgende:
Once you go black, you never go 'd better watch your back.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja want als jij daarna mag voelt ze niks meer.
Hè, ik lees een echoquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja want als jij daarna mag voelt ze niks meer.
Hey, het kan dus wel via de `friendzone´ een relatie met een vrouw krijgen? Dat geeft mij moed!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef Elvanera het volgende:
Ik moest er ook even aan wennen (hij was eerst gewoon een goeie vriend),
Alleen als je een zwarte man bent, Soos.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:28 schreef Socios het volgende:
Hey, het kan dus wel via de `friendzone´ een relatie met een vrouw krijgen? Dat geeft mij moed!
Het zijn vaak goedkope meisjes. Een neger aan haar vriendengroep presenteren als zijnde haar vriend is voor een dame toch de coming out voor wat betreft het goedkoop zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef 0013379 het volgende:
Binnen mn vriendengroep kijken sommigen er negatief tegenaan. Dus hoe zit dat nou? Is het nog steeds controversieel?
Ik vind het er niet uitzien, maar dat is mijn mening. Wat mensen doen moeten ze lekker zelf wetenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef 0013379 het volgende:
Binnen mn vriendengroep kijken sommigen er negatief tegenaan. Dus hoe zit dat nou? Is het nog steeds controversieel?
Wat doet het ertoe hoe iets eruit ziet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzien, maar dat is mijn mening. Wat mensen doen moeten ze lekker zelf weten
Ja, best een prestatie, want het is best kansloos. Als je 'n 50-jarige bierbuik bent en geen fatsoenlijk wijf meer kan krijgen, ga je naar de Afrikaanse bar om daar een jong negerinnetje te scoren, maar anders echt niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Held![]()
Dat je daar voor uit durft te komen.
Helemaal niksquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe hoe iets eruit ziet?
Waarom denk je dat de meeste negers op blanke meisjes geilenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, best een prestatie, want het is best kansloos. Als je 'n 50-jarige bierbuik bent en geen fatsoenlijk wijf meer kan krijgen, ga je naar de Afrikaanse bar om daar een jong negerinnetje te scoren, maar anders echt niet.
Het hangt er van af wat jij lekker vind. Wat maakt het uit wat men denkt. Die blanke vrouwen zijn gek op negers, en vele negers opgebracht tussen de blanken, vinden voornamelijk blanke vrouwen leuk. Men trekt zich er niets van aan wat mensen denken.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef 0013379 het volgende:
Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:54 schreef VanHelsing het volgende:
Hier een blanke man die date met een donkere vrouw, niks mis mee![]()
![]()
Ja, dat klopt,maar het kan ook problemen opleveren. Ik ken iemand die is Nederlands en getrouwd met een Braziliaan, en zij en haar baby waren bijna overleden tijdens de zwangerschap door iets wat veroorzaakt werd doordat ze van andere afkomst waren. (Geen idee wat er precies was.)quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Met liefdeInterracial
Vanuit biologisch oogpunt: nageslacht krijgt betere genen
Maar val je gewoon echt niet op blanke dames? Ik heb namelijk het idee dat in de meeste gevallen waarin een blanke man voor een zwarte vrouw gaat dat doet omdat de blanke dames hem gewoon niet moetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Met liefdeInterracial
Vanuit biologisch oogpunt: nageslacht krijgt betere genen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |