Ik ga vanaf september werken als accountantquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n vader is boekhouder, mên, dat zou ik dus nooit uit kunnen houden
ik dus ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n vader is boekhouder, mên, dat zou ik dus nooit uit kunnen houden
Dan kom je maar deze kant opquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dordt - Venlo heeft wel een rechtstreekse treinverbinding.
je mag hier hem wel komen doenquote:
Het is ook een toffe peer, meer LinkedIn contacten dan ik op Hyves heb, kwam ik vandaag achter, popijopie!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga vanaf september werken als accountantIk vind jouw vader tof
whehheehehquote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ADHD= Aan De Hard Drugs.
Mijn zusje geloofde dit echt
Dat zie je al staan als je nog een paar uur moet rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hengelo, dat heb ik vorig weekend nog op de blauwe routeborden zien staan.
Ik kom wel bij jou hoorquote:
Alles om zijn koffiecreme te dumpen!quote:
Dan boek ik alvast even accountantskosten a/bankquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag hier hem wel komen doen
Zat ze op elk feeste tegen wie het wilde horen te vertellen dat ik aan de hard drugs wasquote:
Wat ben jij van plan op de eerste date?quote:
Goed planquote:
Koffie drinkenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan op de eerste date?
Keihard koffiepadden!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan op de eerste date?
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ADHD= Aan De Hard Drugs.
Mijn zusje geloofde dit echt
Ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie drinken. Duh. Wat dacht jij dan
?
friemelquote:
Forum Opties | |