Hij was niet meer te gebruiken zij hij maar zoiets is inderdaad vast heel makkelijk te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ringetje ligt vast ergens in de buurt, en is anders bij de lokale schroevenboer te kopen! scheelt je zak met duiten en een amp waar je niks meer mee kunt
Dan vooral de solo neem ik aan? De rest van het nummer stelt niet zo gek veel voor toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:22 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ikzelf ben net begonnen en ben bezig met oefenen van Final Countdown (2 kleine maandjes bezig gok ik?)
stonesquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:40 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Solo idd,ook painted black aan het spelen
Dat liedje komt er nog aan. Nog even wat extra dingen opnemen. Hja, voor hun leeftijd doen ze het best goed stiekem. (en zelf ben ook ook nog best trots op het eindresultaat!!)quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:32 schreef boelsjit het volgende:
[..]
Mwoah vind het opzich wel goed voor jochies van die leeftijd.
Ik vind deze wel nice
Ik sta nu in de melkweg.quote:
Succes, die is aardig pittig!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:40 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Solo idd,ook painted black aan het spelen
De versie van Grip Inc is ook best leuk.quote:
Er zijn wel meer leuke covers vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
De versie van Grip Inc is ook best leuk.
Maar dan moet je wel Dave Lombardo als drummer hebben eigenlijk.
balen zeg! verkeerde houding tijdens het spelen ofzo?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Blijf lasthouden van m'n polsen.![]()
Volgende week naar de dokter, doet zeer tijdens en na het gitaarspelen. Bij optredens is het nog het ergst.
Een deel van jullie heeft gelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, een aantal van ons willen waarschijnlijk naar Dokk'em Open Air.
Dat is wel vetquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:23 schreef KaMo het volgende:
Gister hele toffe gig gehad, helaas niet gewonnen.
Maar wat we wel hebben gewonnen: Een masterclass van fucking Triggerfinger!!![]()
HAKKKUUHHHquote:
quote:
Nightmare!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |