Dat gitaarspelen bij IKC komt wel goed!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Cynic het volgende:
Vandaag even gauw de gitaarlijntjes ingespeeld op de drums die ik had geprogrammeerd. Binnenkort maar eens goed doen. Er moeten denk ik nog 1 of 2 solo's op en ik twijfel nog of ik op het eind een snelle riff wil laten terugkomen of dat het nu wel klaar is. 3,5 minuut is lang zat voor een liedje toch?
http://www.speedyshare.com/files/28102073/ktk.mp3
quote:
Inderdaad. Zijn ook wat andere bedrijfjes die ze na hebben willen maken (Klein s-5 en jazzy cats), maar ik weet eigenlijk nooit of dat nou wat is of niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:58 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Mayer zelf heeft speciaal gewonden 'Big Dipper' pups. Volgens mij kom je met Texas Specials ook een heel eind
Iets verkeerds gegeten ofzo sushiquote:
Voor TW?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:25 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend het laatste stuk gitaar opgenomen!
Dus als het een beetje meezit voorlopig niet meer naar de studio.
Dan ga je toch gewoon naar een muziekwinkel?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:06 schreef Muchachooo het volgende:
Gibson site is al 4 dagen offline
Ik wil gitaren kijken
Mwoah vind het opzich wel goed voor jochies van die leeftijd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:25 schreef guitarist het volgende:
Even terugkomen op de TT; deze demo heb ik vorige week opgenomen. Jochies van 14/15
http://www.streetspiritmeppel.nl/index.php/muziek
quote:
Geen idee..quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
hoe lang mogen we nog op de release wachten?
Waarom zou je een gt 10 voor een kutversterker zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:20 schreef Braddie het volgende:
pfffff, Vox DA5 overleed gisteravond, nja.. overleed, het ringetje van de input is weg dus die is niet meer te gebruiken..
Moet het nu even met een Line 6 doen, en dat vind ik ondingen... maarja, het is niet anders, misschien toch maar kijken voor een Boss GT-10 eventueel en dan een simpele huis tuin en keuken versterker(M-Cube of zo)
Monitoren ? Kan je ze net zo goed direct aansluiten zonder versterker ertussenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef Braddie het volgende:
Waarom zou ik dat doen?.... nja, het gaat me meer om het geluid uit het apparaat, ik koppel hem waarschijnlijk door naar mijn B&W boxen.
ringetje ligt vast ergens in de buurt, en is anders bij de lokale schroevenboer te kopen! scheelt je zak met duiten en een amp waar je niks meer mee kuntquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:20 schreef Braddie het volgende:
pfffff, Vox DA5 overleed gisteravond, nja.. overleed, het ringetje van de input is weg dus die is niet meer te gebruiken..
Moet het nu even met een Line 6 doen, en dat vind ik ondingen... maarja, het is niet anders, misschien toch maar kijken voor een Boss GT-10 eventueel en dan een simpele huis tuin en keuken versterker(M-Cube of zo)
Hij was niet meer te gebruiken zij hij maar zoiets is inderdaad vast heel makkelijk te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ringetje ligt vast ergens in de buurt, en is anders bij de lokale schroevenboer te kopen! scheelt je zak met duiten en een amp waar je niks meer mee kunt
Dan vooral de solo neem ik aan? De rest van het nummer stelt niet zo gek veel voor toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:22 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ikzelf ben net begonnen en ben bezig met oefenen van Final Countdown (2 kleine maandjes bezig gok ik?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |