Wow dat is wel belachelijk veelquote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef guitarist het volgende:
Even terug komen over de internetsnelheden, ik denk dat ik toch win.
[ afbeelding ]
Ligt eraanquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Niles-Crane het volgende:
weet iemand hier of het mogelijk is om voor rond de 300 euro een beetje fatsoenlijke zang+gitaar recording shitz te krijgen?
lenenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef CoiLive het volgende:
Software: Gratis --> Reaper... of iets leuks 'kopen'![]()
Focusrite Saffire USB kopen, en van de rest een condensater mic.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Niles-Crane het volgende:
weet iemand hier of het mogelijk is om voor rond de 300 euro een beetje fatsoenlijke zang+gitaar recording shitz te krijgen?
stoer!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, filmpjes uploaden schijnen ze wel te doen in het Mediaparkquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Wow dat is wel belachelijk veelDan zijn met filmpjes met uploaden binnen paar seconden klaar.
Jep, jouw E-penis is het grootst...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
2 stuks voor 100 euro, doen het prima. Heb je wel YAKAHUMZUKIPAPSLOWSKI, maar goed,,,quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik verklaarde mijn chef voor gek toen hij zei dat hij voor 600 euro aan banden had besteld... tot ik nu zelf een zet zomerbanden wil bestellen... beetje merk zit op 150 euro. Keer vier is... juist.
En die gaan dan 2x zo kort mee en je auto rijdt belabbert, maar wel goedkoopquote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
2 stuks voor 100 euro, doen het prima. Heb je wel YAKAHUMZUKIPAPSLOWSKI, maar goed,,,
lijkt me toch lastig rijden...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
2 stuks voor 100 euro, doen het prima. Heb je wel YAKAHUMZUKIPAPSLOWSKI, maar goed,,,
Doen het prima...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En die gaan dan 2x zo kort mee en je auto rijdt belabbert, maar wel goedkoop(eventjes)
Valt mee. Heb zonder problemen een jaar [30k] op een set Nankang gereden. Niks geen klachten, en ik rij niet altijd even zuinig.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En die gaan dan 2x zo kort mee en je auto rijdt belabbert, maar wel goedkoop(eventjes)
Jep via de computer. En dat ik in principe tegelijk zowel gitaar als zang kan opnemen. Dus 2 microfoons + interface? Ik vind het op zich niet zo erg om geld over te houden hoor dus een iets goedkopere interface mag ook wel (als die er zijn in goede kwaliteit!)quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ligt eraan
Wil je via de computer?
Software erbij?
Alleen zang + gitaar?
Akoestisch of electrisch?
Om het simpel te houden:
200 euro voor een audio interface (welke voor dat geld maakt niet zo heel erg veel uit)
Shure SM57 voor de gitaar en zang (zowel electrisch als akoestisch).
Software: Gratis --> Reaper... of iets leuks 'kopen'![]()
Waar zijn die te verkrijgen?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
Focusrite Saffire USB kopen, en van de rest een condensater mic.
Ik hoor eerlijk gezegd alleen maar de prrrrrrrrrrrrrrrrrt van de double bassquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef genakt het volgende:
Me snelste nummer tot nu toe
Niet haten op muziek graag comment op gitaar spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |