Dus dan is Nederland niet meer een vrij land omdat ik het niet met je eens bent? Dude, ga minder Telegraaf lezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mag niet eens meer zeggen wat ik denk, topics gesloten, jij gaat op me haten![]()
Ik laat jou toch ook in je waarde?
Nee omdat jij vindt dat ik het niet zou mogen zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dus dan is Nederland niet meer een vrij land omdat ik het niet met je eens bent? Dude, ga minder Telegraaf lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi goed hoofd wel
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:23 schreef sharr het volgende:
Zou ik ook nog knap zijn zonder haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi goed hoofd wel
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Tuurlijk mag jij het wel zeggen, ik vind het alleen ongepast. Mag ik toch ook gewoon zeggen?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee omdat jij vindt dat ik het niet zou mogen zeggen
* dralion13 kijkt in foboquote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zou ik ook nog knap zijn zonder haar?
Dan is het goed. Maar omdat je niet echt een goed argument hebt zeg je maar dat het niet zijn verjaardag is?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij het wel zeggen, ik vind het alleen ongepast. Mag ik toch ook gewoon zeggen?
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:23 schreef sharr het volgende:
Ik heb dat nooit gesnaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi goed hoofd weldat je je overtuiging moet laten blijken door je uiterlijk.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Doe maar niet he?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zou ik ook nog knap zijn zonder haar?
Eet jij je hond op?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben de hond uitlaten en daarna eten![]()
Jij houdt haar vast, ik scheer haar kaal. Deal.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oke, jouw moeder zonder haar lijkt me wel echt cool
Nee je viert de geboorte. BIRTHday...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, je viert dat iemand een jaar ouder is geworden.
Goed idee! Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 20 april 2011 18:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij houdt haar vast, ik scheer haar kaal. Deal.
Sadist.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Goed idee! Ik zie het al helemaal voor me
Zo schreeuwend enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |