Succesquote:
U is geweldigquote:
Hoi Huppel.quote:
Je bent gewaarschuwd WT!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Let's have sex
stokkiequote:
Eetsequote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokkielekkerding
![]()
Ik ga etentot later
smakelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokkielekkerding
![]()
Ik ga etentot later
Smakelijk Knetterquote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokkielekkerding
![]()
Ik ga etentot later
Ja . totale fijnheidquote:
Eet zequote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokkielekkerding
![]()
Ik ga etentot later
Als moa geen Grolsch isquote:
Hier ook. Vanmiddag ff een kratje Hertog Jan gehaald en koud gelegd.quote:
Wuttquote:
Bavariaquote:Op woensdag 20 april 2011 17:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
* gooit biertje*
heb alleen deze
[ afbeelding ]
maar lust je ook wel toch?
Strong imported beer? Sinds wanneer is Brabant 't buitenland?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
* gooit biertje*
heb alleen deze
[ afbeelding ]
maar lust je ook wel toch?
Brabant is België duhhhhquote:Op woensdag 20 april 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Strong imported beer? Sinds wanneer is Brabant 't buitenland?
En ja, dat lust ik wel.
Ja?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hier ook. Vanmiddag ff een kratje Hertog Jan gehaald en koud gelegd.
geen idee, haal laatste tijd vaak van deze halve liters, vin zelf lekker bier! drinkt goed weg en wa zwaarder dan gewoon pilsquote:Op woensdag 20 april 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Strong imported beer? Sinds wanneer is Brabant 't buitenland?
En ja, dat lust ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is bier
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Prima tochquote:Op woensdag 20 april 2011 17:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen idee, haal laatste tijd vaak van deze halve liters, vin zelf lekker bier! drinkt goed weg en wa zwaarder dan gewoon pils
Waarom?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
nee ik zal niet ontkennen dat het bier isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is bier:')
Doe mij maar Dubbel en Dwars of Bat out of hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is bier
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is bier![]()
Heerlijk bij chinees eten.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
NS merchandisequote:Op woensdag 20 april 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijk dan wat WT bij heeft![]()
[ afbeelding ]
Cheersquote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef _Fanta het volgende:
gooit een halve liter bav 8.6 naar sam, proost meid!
Alsof jij nog verschil proeft man vuige alcoholistquote:
Erg sexy!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Bij wat heeft?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Cute hequote:
WT is dan ook erg sexyquote:
Neem je woorden eens snel terug, Stokstaart!quote:
Niet goed gezocht dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
haha ik ging naar aanleiding van dit liejde altijd meer zoeken van 'parla & pardoux'
nooit iets kunnen vinden!!!!!
Bitchmode is nog steeds aanwezig hequote:
Ja weet ik zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, weet je zeker dat je geen Socios over de vloer hebt?
Telefoonboek?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Jullie raden echt nooit wat voor boek ik nu lees
Oh, tofquote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bitchmode is nog steeds aanwezig he
De Silmarillionquote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Pas op he!!quote:
ik zocht waarschijnlijk op ilse.nl naar graties mp3 parla en pardoeksquote:
ik ben een levensgenieter, das wa anders dan een alcoholist die alleen maar zuipt om te zuipen. als ik zuip wil ik wel iets wa ik graag drink anders kan je net zo goed alcoholist worden iddquote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jij nog verschil proeft man vuige alcoholist
Rode oortjes?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
De Bijbel ?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Kom danquote:Op woensdag 20 april 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas op he!!
Ik kom je zo opzoeken
De Hobbit?quote:
Don't temp mequote:
dunno, is ie alweer terug van zn vakantie?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:56 schreef mr-green het volgende:
Gaat vanavond de show van Koelkast door?
Samzz, ik had je toch echt hoger ingeschat....quote:
Nopes, en gelijk heeft iequote:Op woensdag 20 april 2011 17:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dunno, is ie alweer terug van zn vakantie?
Het is een literair juweeltjequote:Op woensdag 20 april 2011 17:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Samzz, ik had je toch echt hoger ingeschat....
heb je da spel wa ik laats linkje van gaf al geprobeert, lijkt best veel op minecraft dus je voelt jezelf meteen als vis in het waterquote:
Zo, jij kan goed Googlenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:57 schreef Melting het volgende:
Waarschijnlijk een van deze boeken:
Ainulindalë, Valaquenta, Quenta Silmarillion, Akallabêth, Over de Ringen van Macht of de Derde Era.
Feli, jij hebt een plus kudo gescoordquote:
Dude ik speel geen minecraftquote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb je da spel wa ik laats linkje van gaf al geprobeert, lijkt best veel op minecraft dus je voelt jezelf meteen als vis in het water
quote:
Geen idee nogquote:Op woensdag 20 april 2011 17:56 schreef mr-green het volgende:
Gaat vanavond de show van Koelkast door?
Het bloed kruipt.........quote:
Ace of Spadesquote:Op woensdag 20 april 2011 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dude ik speel geen minecraft
Wel een paar keer gespeeld maar heb daar heul geen tijd voor
Welk linkje heb je het nu over dan?
De andere twee heb ik ook gelezen en ik ben een groot fan van de filmsquote:Op woensdag 20 april 2011 17:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo, jij kan goed Googlen
[..]
Feli, jij hebt een plus kudo gescoord
Omdat ik mn best doe om alles positief in te zienquote:
hahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik mn best doe om alles positief in te zien
Ik vind alleen frodo in de films maar een jankerdquote:Op woensdag 20 april 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
De andere twee heb ik ook gelezen en ik ben een groot fan van de films
Kijk, en als je de andere 2 ook nog gaat lezen, dan hebben wij 1 ding gemeenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
De andere twee heb ik ook gelezen en ik ben een groot fan van de films
Jullie roken beide sigaren?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk, en als je de andere 2 ook nog gaat lezen, dan hebben wij 1 ding gemeen
Die staan wel op de planning, jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze is ook blondquote:Op woensdag 20 april 2011 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En we kunnen we polka dansen. Synchroon.quote:
Dan weet ik het! Jullie kunnen beide genieten van Grolsch.quote:
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan weet ik het! Jullie kunnen beide genieten van Grolsch.
Gastquote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Genieten van grolsch?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ezechielk heeft het al verraden... jullie kunnen beide de polka dansen. En ik maar denken dat ik de enige was.quote:
IK MOET LACHEN!!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Genieten en Grolsch in een zin kan alleen in reclames van Grolschquote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij en genieten van grolschquote:
Ik weet hoe Ezechielk erover denkt, vandaar deze gewaagde uitspraak.quote:
Ezechielk brouwt zelf bier?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en genieten van grolsch![]()
Hooguit van Grolsch maken
Ik ga wel een keer een heerlijke Grolsch mee drinken, Samzz.quote:
Sort ofquote:
Mono brouwt ontbijtkoekenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sort of![]()
Is een onderons grapje van mij en Ezechielk
Je bedoelt z'n pis.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sort of![]()
Is een onderons grapje van mij en Ezechielk
Dan gaan we gezellig aan 't Kanonquote:Op woensdag 20 april 2011 18:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga wel een keer een heerlijke Grolsch mee drinken, Samzz.
Nee joh doosquote:
Nee, ik drink geen zware bieren.quote:
quote:
Kanon van Grolsch is dan weer wel goed te doen. Reguliere pils vind ik niet zo.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
Jezus, stelletje kinderen in de trein naast meEn dat is 25
De ene is wel lekker, overigens
Tuulk wa. Nich zo nöhl`nquote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kanon van Grolsch is dan weer wel goed te doen. Reguliere pils vind ik niet zo.
Mja in Tukkerland heb je weinig keus
Nonsens. En jij bent duidelijk niet van het relatief bittere bier/pils, want dat is Grolsch. Behalve Kanon, dat is zoet.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kanon van Grolsch is dan weer wel goed te doen. Reguliere pils vind ik niet zo.
Mja in Tukkerland heb je weinig keus
Nee, ik weet niet of dat kan en of het me geld gaat kostenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef mr-green het volgende:
[..]luister je via je telefoon? Android of ios?
Precies net een wijf, zuip ook witte wijnquote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens. En jij bent duidelijk niet van het relatief bittere bier/pils, want dat is Grolsch. Behalve Kanon, dat is zoet.
En herfstbok is ook zoetquote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens. En jij bent duidelijk niet van het relatief bittere bier/pils, want dat is Grolsch. Behalve Kanon, dat is zoet.
Op zo`n dag als dezequote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef Melting het volgende:
Grolsch 2.5 is zelfs nog wel te drinken.
niks mis met een koude grolsch tochquote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef Royco1 het volgende:
Ach grolsch uit fles is wel te doen.
Vind alleen grolsch van de tap niet lekker
Ditquote:
Ik herinner me dat jij ook geen Grolsch lustquote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies net een wijf, zuip ook witte wijn
Jupiler is lekker als je aan het zuipen gaat. Maar als je gewoon echt wil genieten, moet je Murphy's eens proberen. Heerlijk!quote:
Kilkennyquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Jupiler is lekker als je aan het zuipen gaat. Maar als je gewoon echt wil genieten, moet je Murphy's eens proberen. Heerlijk!
flesje grlosch gaat er altijd goed in. uit de tap heb da bier gloof nog nooit gedronke.. maar liever flesjes jup of een hertog jan!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel van de tap.
Tegen een flesje zeg ik geen nee
2 jaar gehad met een chick die in zo'n volksbuurt in Enschede woonde. Daar heb je niet zo heel veel te willen want iedereen drinkt Grolschquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik herinner me dat jij ook geen Grolsch lust
Murphy's is lekker jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Jupiler is lekker als je aan het zuipen gaat. Maar als je gewoon echt wil genieten, moet je Murphy's eens proberen. Heerlijk!
Idd... Oh my God! I Kilkenny is ook goed te doen. Alleen niet zo makkelijk te krijgen hier als Murphy's.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kilkenny(
) Maar wel geniaal lekker
Met die kabauterquote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Murphy's is lekker jaGuinness vind ik persoonlijk niet te zuipen.
La Chouffe, La Trappe en Leffe zijn ook goed te doen
Ook een fijn bierquote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kilkenny(
) Maar wel geniaal lekker
Een vrouw die van bier houdquote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Belgische bierenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
De blond versie jaquote:
In Enschede bij Molly Malone. En laat ik toevallig in Enschede wonenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Idd... Oh my God! I Kilkenny is ook goed te doen. Alleen niet zo makkelijk te krijgen hier als Murphy's.
Ik heb ook uitstekende Nederlandse en Amerikaanse bieren gehadquote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Belgische bierenKarmeliet is ook baas
Die zijn schaarsquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Stokstaart het volgende:
Kent iemand deze bocht nog?
[ afbeelding ]
La Chouffequote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De blond versie jaMc Chouffe is ook lekker
Well, hello therequote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
In Enschede bij Molly Malone. En laat ik toevallig in Enschede wonen![]()
een vrouw die weet wa lekker is, ik denk dat ik verlieft benquote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Verlieft nog welquote:Op woensdag 20 april 2011 18:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
een vrouw die weet wa lekker is, ik denk dat ik verlieft ben
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Stokstaart het volgende:
Kent iemand deze bocht nog?
[ afbeelding ]
Iedereen is verliefdtdtdt op Samzzquote:Op woensdag 20 april 2011 18:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Laat je verrassen!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij gaan even snacken!
Ik heb geen idee wat er om 7 uur gaat gebeuren. Don't care to
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Aan je blije hoofd te zien weet jij allang dat Koelkast dan komt draaienquote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij gaan even snacken!
Snack zequote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij gaan even snacken!
Streeptje nog welquote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vrouwen die een voorliefde hebbe voor bier hebben altijd een streeptje bij me voor
Inclusief jou toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:26 schreef Stokstaart het volgende:
Zitten al die ONZ-Radio gasten tegenwoordig in die nieuwe Piraten-SC
Hmmm, niet eens persequote:Op woensdag 20 april 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
België is de hemel als je goed bier wilt drinken.
En hij heet Hertog Janquote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, niet eens perseEr zit in Nederland ook een erg goede brouwer.
idd, in belgie hebbe ze naast de wijnkaart gewoon een bierkaart, hun weten wa genieten is!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:26 schreef mr-green het volgende:
Belgie is wel top inderdaad met bier. heb daar een jaar lang gewerkt in de horeca. Wat een bieren hebben zij
Voor bier geldt hoe zuidelijker hoe beter.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd, in belgie hebbe ze naast de wijnkaart gewoon een bierkaart, hun weten wa genieten is!
Waar zit die, want die ken ik niet.quote:
Een duidelijke niet mee eens hier!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor bier geldt hoe zuidelijker hoe beter.
Die zal wel terug zijn, stiekem....quote:
Dan moet Antarctica wel goddelijk bier hebben!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Bodegravenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar zit die, want die ken ik niet.
[..]
Een duidelijke niet mee eens hier!
dat zeker!, trek ook met regelmaat een westamalle, duvel, leffe oid open, das tenminste echt bier!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is vlakbij. Wat is daar te halen dan?quote:
Ze hebben zelfs een bierwinkel en proeflokaal!quote:
Het is dan ook een typische opmerkingquote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet Antarctica wel goddelijk bier hebben!
Waar in Enschede ?quote:
Oh dan heeft die jingle request die ik hem heb gestuurd ook weinig zin.quote:
En lekkere bierenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een bierwinkel en proeflokaal!
Bierquote:Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is vlakbij. Wat is daar te halen dan?
Hij is gewoon thuisquote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Melting het volgende:
Koelkast zal wel draaien vanaf zijn vakantieadresje of zo.
laatste wat ik vernomen heb van koelkast is dat ie beetje klaar was met de gezeik hiero altijd. maar hoop wel da ie terug kom, is toffe dj!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Melting het volgende:
Koelkast zal wel draaien vanaf zijn vakantieadresje of zo.
Sorryquote:
Joah, hemelsbreed ...quote:
Nieuwe Finkers imitator?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
....heeft nu kabeltelevisie! Wanneer Glanerbrug riolering krijgt is nog onbekend!
1999 belde, ze willen hun grap terugquote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
....heeft nu kabeltelevisie! Wanneer Glanerbrug riolering krijgt is nog onbekend!
Kruikenzeikersquote:
Dat dusquote:
quote:
Uw excuses zijn aanvaard, heer Stokstaart.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]Sorry ik wist niet da u hier aanstoot aan zou nemen meneer
Plasseksquote:
Palemiger Spatzen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef ToT het volgende:
Wat is dit voor diarree wat er uit mijn speakers komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zo meteen nog een verrassing voor je.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef ToT het volgende:
Wat is dit voor diarree wat er uit mijn speakers komt?
Oh God, ik vrees het ergste!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo meteen nog een verrassing voor je.
Dit de gedachte alleen al.quote:
Wait and listen!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh God, ik vrees het ergste!Of is het juist een leuke verrassing?
Witte chocoladequote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh God, ik vrees het ergste!Of is het juist een leuke verrassing?
Boemerang!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef ToT het volgende:
Ik zie al 2 wazige artiestennamen in de wachtrij.
Nee, het lijkt me gewoon nasty. Die natte meuk. Maar goed, ik moet niet zeuren, ik sproei meerquote:
Hoe werkt dat dan? Als je ligt te beffen en je komt ben je dan meteen gedoucht ?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me gewoon nasty. Die natte meuk. Maar goed, ik moet niet zeuren, ik sproei meer
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Als je ligt te beffen en je komt ben je dan meteen gedoucht ?
Limp was daarstraks.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef robert_dragon het volgende:
hee aaha dit is echt kansloos radiozeder via internet? limp bizkit haha nou super muziek
Vidsquote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
Bij mij lukt 't alleen met de vingers of met penetratie
Ik vind jouw spelling kansloos.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef robert_dragon het volgende:
hee aaha dit is echt kansloos radiozeder via internet? limp bizkit haha nou super muziek
Nog steeds minder kansloos dan die spelling van jou.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef robert_dragon het volgende:
Eerst flink de g-spot stimuleren dus. Intrigerend welquote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
Bij mij lukt 't alleen met de vingers of met penetratie
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef robert_dragon het volgende:
250 op 1 dag is voor watjes.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef robert_dragon het volgende:
khoorde van me maat dat hier ecgt gaste de hele dag op deze chat zitte met fok radio, sommie hadde echt 250 posts op 1 dag kk kansloos hah
haha nou spelling ok maar jij zit hier d hele dag te posten terwijl de fokking zon schijnt wie is de loserquote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog steeds minder kansloos dan die spelling van jou.
Tief op man, kut analfabeet.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef robert_dragon het volgende:
khoorde van me maat dat hier ecgt gaste de hele dag op deze chat zitte met fok radio, sommie hadde echt 250 posts op 1 dag kk kansloos hah
Of je zit in de zon, te posten.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:56 schreef robert_dragon het volgende:
[..]
haha nou spelling ok maar jij zit hier d hele dag te posten terwijl de fokking zon schijnt wie is de loser
je mot je kkbek houwe achtlijke zemmel andrs krijg juh klappuh van het mannetje van duh radioo die gaan dan in juh bek scheijte haluve tamme schuinmacheerdurrrquote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef robert_dragon het volgende:
Ik zit hier net een half uur en ik zit in de tuin.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:56 schreef robert_dragon het volgende:
[..]
haha nou spelling ok maar jij zit hier d hele dag te posten terwijl de fokking zon schijnt wie is de loser
Jij, vervelende zeiksnor.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:56 schreef robert_dragon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |