abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96045547
Saaie aflevering imo.
pi_96048027
Ik vond hem juist niet saai, een van de betere afleveringen van de laatste tijd :D
Leuke verhaalontwikkelingen, leuk thema en een erg toffe afsluiter met born this way!
I want more! *O*
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_96050320
Ik haat het om na iedere aflevering weer een week te moeten wachten..
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
  woensdag 27 april 2011 @ 17:04:43 #55
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_96050386
quote:
18s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef MarjoBlabla het volgende:
Dan kijk je hem nog een keer!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 27 april 2011 @ 17:11:14 #56
333374 Lithia
Too serious
pi_96050667
quote:
18s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef MarjoBlabla het volgende:
Dan kijk je het niet en wacht af totdat de seizoen afgelopen is. :Y Zo kan je meerdere tegelijk bekijken.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_96050854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef Lithia het volgende:

[..]

Dan kijk je het niet en wacht af totdat de seizoen afgelopen is. :Y Zo kan je meerdere tegelijk bekijken.
Dat is nóg erger O-)
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
pi_96058416
Een seizoen opsparen is echt teveel zelfdiscipline voor nodig :P Uiteindelijk is 1 keer per week kijken toch ook wel beter, dat klap komt nog harder aan als een seizoen voorbij is als je alles non stop hebt kunnen kijken :P
Feauteaux
pi_96059537
Betere aflevering dan vorige week ^O^. Hoewel ik de ommezwaai van Karofski nog niet helemaal vertrouw en een beetje plotseling vond, was de rest van de aflevering goed. Niet alleen de liedjes waren erg okay, maar het geheel eromheen ook. GaGa en Glee zijn gemaakt voor elkaar :)
Born This Way, met alle tshirts, cool! Kurt zijn haar zat ook nog eens een stuk leuker dan anders. Met een beetje vlot kapsel en hippe kleren is het eigenlijk best een leuke gozer. Na Sam dan natuurlijk :D.

Al is het wel corny en cliché, het zou wel heel mooi zijn als Karofski aan het eind van het seizoen uit de kast stapt, en als Santana een passende dame vindt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 27 april 2011 @ 20:46:31 #60
333374 Lithia
Too serious
pi_96061015
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
Een seizoen opsparen is echt teveel zelfdiscipline voor nodig :P Uiteindelijk is 1 keer per week kijken toch ook wel beter, dat klap komt nog harder aan als een seizoen voorbij is als je alles non stop hebt kunnen kijken :P
Dat valt reuze mee hoor.
pi_96061451
Santana hoort bij Brittany O+ maar Brittany en Artie zijn ook zo leuk, ik kan niet kiezen :X
♥ scars make us who we are ♥
  woensdag 27 april 2011 @ 20:56:28 #62
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_96061610
Kan niet wachten op volume 6
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_96062852
Leuk spel altijd bij die flashmops, sytycd-dansers spotten.
Leuke aflevering weer, blij dat Kurt terug is. Al ben ik volgens mij de enige die de warblers gaat missen
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_96064454
Leuke aflevering! Veel beter dan die van vorige week. Flashmops zijn ook altijd tof om te zien. Santana was ook weer goed op dreef _O_ Lebanese _O-

Promo voor volgende week ziet er ook leuk uit. Sue :D _O-
Because simple is bad!
pi_96065644
Ik vond Born This Way echt te gek *O*
pi_96065725
ik moest zo hard lachen om LEBANESE _O- :D :'( :D
Ja doei.
pi_96066887
Heerlijke aflevering weer. Goed om Kurt weer terug te zien in Glee, vooral toen ik hem weer zag mee zingen en dansen bij Born this Way _O_
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_96067299
Tina kan stiekem toch ook wel lekker zingen O+ ^O^
Ja doei.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:28:20 #69
331 Merel
Be here now.
pi_96067954
Ik vond 'm leuk!! Voor het eerst sinds tijden weer.

Het T-shirt van Puck ook :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_96067979
ja :')
Ja doei.
pi_96070672
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Lebanese _O-
Haha, ik ging ook helemaal stuk toen. _O-
  woensdag 27 april 2011 @ 23:10:23 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96070818
Jammer van Kurt, maar de rest van de aflevering was héérlijk! Gelukkig weer eens. Na de dronken aflevering was alles downhill.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 27 april 2011 @ 23:45:05 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_96072882
Lauren _O_
Geweldig hoe ze die Quinn aanpakte tof personage die dikke.

[ Bericht 23% gewijzigd door Dr.Mikey op 28-04-2011 00:17:36 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 28 april 2011 @ 01:05:41 #74
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_96075984
Ik had echt veeeel meer van deze aflevering verwacht. Misschien komt het omdat ik fan ben van Karofksky en hij weinig screentime kreeg, maar ik zat maar te wachten op een superontroerend moment wat niet kwam. -O-

Ook vond ik het het lame dat de boodschap was "accepteer jezelf voor wie je bent", maar dat dat voor de verhaallijn van Emma juist niet gold. De aflevering maakte het helemaal niet duidelijk wat het verschil was tussen Rachel die een betere neus wilde, maar gewoon moest blijven zoals ze was, en Emma die OCD had maar dat per se moest veranderen. Ja, de vage verklaring van Emma was dat ze haar OCD pas kreeg toen ze 5 was, dus ze was niet "born this way" en dan moet je opeens jezelf blijkbaar wel opnieuw uitvinden. Dan kun je een heel nature/nurture discussie aanvoeren (wat overigens niet gebeurde), maar het blijft oneerlijk om te zeggen "DIT is nu maatschappelijk geaccepteerd, dus moet je tof vinden, en DAT is maatschappelijk not-done, dus moet je veranderen". Echt een deceptie. Ik had het leuker, en meer in de stijl van Glee, gevonden als Emma op het eind zou zeggen "Fuck it, ik heb OCD, en ik kan er mee omgaan. Ginger zijn is wat me ECHT onzeker maakt.". Dat was eerlijk geweest. Nu voelde het als een dubbele standaard.

Desondanks heb ik me vermaakt hoor, zoals altijd. Alleen vond ik de boodschap slecht overkomen.

En ik wil meer Karofsky, maar dat zal de komende afleveringen dan wel komen O+
Ik vond het een hypocriet uitgewerkte boodschap.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_96076211
Ik vind Karofsky ook cute :@.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_96076246
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 01:05 schreef Zhenar het volgende:

Ook vond ik het het lame dat de boodschap was "accepteer jezelf voor wie je bent", maar dat dat voor de verhaallijn van Emma juist niet gold. De aflevering maakte het helemaal niet duidelijk wat het verschil was tussen Rachel die een betere neus wilde, maar gewoon moest blijven zoals ze was, en Emma die OCD had maar dat per se moest veranderen. Ja, de vage verklaring van Emma was dat ze haar OCD pas kreeg toen ze 5 was, dus ze was niet "born this way" en dan moet je opeens jezelf blijkbaar wel opnieuw uitvinden. Dan kun je een heel nature/nurture discussie aanvoeren (wat overigens niet gebeurde), maar het blijft oneerlijk om te zeggen "DIT is nu maatschappelijk geaccepteerd, dus moet je tof vinden, en DAT is maatschappelijk not-done, dus moet je veranderen". Echt een deceptie. Ik had het leuker, en meer in de stijl van Glee, gevonden als Emma op het eind zou zeggen "Fuck it, ik heb OCD, en ik kan er mee omgaan. Ginger zijn is wat me ECHT onzeker maakt.". Dat was eerlijk geweest. Nu voelde het als een dubbele standaard.
Als ik jouw verhaal zo lees, kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat je het laatste kwartiertje niet goed hebt opgelet of dat je bepaalde zinsopbouw in het engels niet begrijpt. Probeer het einde eens met ondertiteling te kijken.
  donderdag 28 april 2011 @ 01:16:40 #77
88233 Steve
Still the best.
pi_96076247
Het ging er volgens mij meer om dat OCD juist niet Emma was, maar haar juist enorm tegenhield in haarzelf zijn.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_96076311
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 01:05 schreef Zhenar het volgende:
Ik had echt veeeel meer van deze aflevering verwacht. Misschien komt het omdat ik fan ben van Karofksky en hij weinig screentime kreeg, maar ik zat maar te wachten op een superontroerend moment wat niet kwam. -O-

Desondanks heb ik me vermaakt hoor, zoals altijd. Alleen vond ik de boodschap slecht overkomen.

En ik wil meer Karofsky, maar dat zal de komende afleveringen dan wel komen O+
Ik vond het een hypocriet uitgewerkte boodschap.
Mwah, ik vond het wel meevallen eigenlijk. Bij Emma vond ik het 'accepteren wie je bent' meer slaan op het feit dat ze moest accepteren dat ze hulp nodig had, zodat ze dan eindelijk haar ware ik kan zijn. :)

En ja, ik had ook nog wel op een mooi Karofsky moment gehoopt. Of Santana die op het einde tóch nog mee deed met Born This Way. Voor het eerst volgens mij dat er bij Glee iets zo langzaam wordt opgebouwd. :')
  zondag 1 mei 2011 @ 19:41:34 #79
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_96217859
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 01:16 schreef Steve het volgende:
Het ging er volgens mij meer om dat OCD juist niet Emma was, maar haar juist enorm tegenhield in haarzelf zijn.
Dat is precies wat ik zo hypocriet aan de verhaallijn vond. Stel dat Kurt dezelfde verhaallijn had gekregen: dat Shuester vond dat hij van zijn "boy liking" genezen moest worden met pilletjes, omdat zijn homoseksualiteit hem tegenhield zichzelf te zijn. Dat zouden we allemaal schandelig vinden (obviously). Maar precies dit statement wordt gemaakt over een eigenschap van Emma, en dat is blijkbaar geen enkel probleem. Ik snap ook wel dat het verschil is dat OCD wordt gekenmerkt als een ziekte, maar niet zo lang geleden gold hetzelfde voor homoseksualiteit. Wat als Emma's neurotische persoonlijkheid nu gewoon is wie ze is? Ze heeft toch eerder al laten zien dat ze zich (zonder pillen etc) over haar OCD heen kon zetten, toen ze met Uncle Jesse naar de vieze bioscoop ging?

Ik snap dat het verhaal dat de schrijvers over Emma vertellen nu eenmaal bestaat uit "Ze heeft OCD en dat belemmert haar in het volledig genieten van haar leven". Sterker nog, ik kan me prima vinden in die boodschap. Alleen had ik het juist in deze aflevering leuker gevonden als het hele idee van "accepteer jezelf voor wie je bent, inclusief het deel waar je je voor schaamt" ook voor Emma zou gelden. Niet in de minste plaats vanwege de reactie van Shuester op Santana, als ze zegt "If you don't like what you see in the mirror, change it". Shuester wordt hier erg kwaad over, maar vreemd genoeg begint hij in een scene vlak daarna bij Emma erop te hameren dat ze zichzelf moet veranderen! Dat vind ik een dubbele standaard.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 01:16 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Als ik jouw verhaal zo lees, kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat je het laatste kwartiertje niet goed hebt opgelet of dat je bepaalde zinsopbouw in het engels niet begrijpt. Probeer het einde eens met ondertiteling te kijken.
Leg mij eens uit wat ik niet begrijp. Volgens mij was de aflevering vrij duidelijk: de kinderen hadden allemaal eigenschappen waar ze niet trots op waren, maar hebben geleerd dat dat deel van hen is en ze die eigenschappen met trots moeten dragen. Emma heeft ook een eigenschap waar ze zich voor schaamt, maar bij haar is dat terecht! Zelfs Emma was het hier uiteindelijk mee eens.
Dat ik de verhaallijn niet mooi uitgewerkt vindt en liever anders gezien had, betekent niet dat ik niet begrijp welk punt de schrijvers maken. Ik vind alleen dat ze dat punt niet heel overtuigend hebben gemaakt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_96218207
Volgens mij wilde Will niet eens zo dat ze aan de pillen ging oid, maar vond hij dat ze moest toegeven dat ze OCD had, dat ze dus accepteerde dat ze het had, in plaats van dat ze zich er zo voor schaamde dat ze niet niet eens toe durfde te geven. Dus dat past juist wel bij de verhaallijn. Dat Emma kiest voor medicijnen is dan weer een verhaal apart.
  zondag 1 mei 2011 @ 19:53:59 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96218289
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2011 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind Karofsky ook cute :@.
:{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 1 mei 2011 @ 19:56:36 #82
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96218379
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:41 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik zo hypocriet aan de verhaallijn vond. Stel dat Kurt dezelfde verhaallijn had gekregen: dat Shuester vond dat hij van zijn "boy liking" genezen moest worden met pilletjes, omdat zijn homoseksualiteit hem tegenhield zichzelf te zijn. Dat zouden we allemaal schandelig vinden (obviously). Maar precies dit statement wordt gemaakt over een eigenschap van Emma, en dat is blijkbaar geen enkel probleem. Ik snap ook wel dat het verschil is dat OCD wordt gekenmerkt als een ziekte, maar niet zo lang geleden gold hetzelfde voor homoseksualiteit. Wat als Emma's neurotische persoonlijkheid nu gewoon is wie ze is? Ze heeft toch eerder al laten zien dat ze zich (zonder pillen etc) over haar OCD heen kon zetten, toen ze met Uncle Jesse naar de vieze bioscoop ging?
Ja, vroeger werd ook zo over homoseksualiteit gedacht, maar Glee werd vroeger niet gemaakt. Er zit nogal een verschil tussen uiterlijk of geaardheid en een psychische stoornis. Niks hypocriets aan.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_96237016
@zhenar, ocd is een psychische aandoening , als ze ipv ocd anorexia hadden uitgekozen, had emma dat dus ook gewoon moeten accepteren ?
omdat het haar maakt tot wie ze is ?
je sterft eraan, dus nee.
aan een grote neus sterf je niet en aan ocd sterf je ook niet maar het belemmerd je wel in je zijn.
homosexualiteit wordt steeds minder als ziekte gezien en meer en meer geaccepteerd.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:19:25 #84
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_96284603
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Merel het volgende:
Ik vond 'm leuk!! Voor het eerst sinds tijden weer.

Het T-shirt van Puck ook :D
Ohh wat stond er ook alweer op?
Ik vond het toch een beetje een rare manier om Kurt terug te krijgen. Ben benieuwed of ze met het anti-bullyding door gaan..
pi_96284964
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef Niara het volgende:

[..]

Ohh wat stond er ook alweer op?
Ik vond het toch een beetje een rare manier om Kurt terug te krijgen. Ben benieuwed of ze met het anti-bullyding door gaan..
"I'm with stoopid" met een pijl naar beneden :P.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_96290344
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:41 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik snap dat het verhaal dat de schrijvers over Emma vertellen nu eenmaal bestaat uit "Ze heeft OCD en dat belemmert haar in het volledig genieten van haar leven". Sterker nog, ik kan me prima vinden in die boodschap. Alleen had ik het juist in deze aflevering leuker gevonden als het hele idee van "accepteer jezelf voor wie je bent, inclusief het deel waar je je voor schaamt" ook voor Emma zou gelden. Niet in de minste plaats vanwege de reactie van Shuester op Santana, als ze zegt "If you don't like what you see in the mirror, change it". Shuester wordt hier erg kwaad over, maar vreemd genoeg begint hij in een scene vlak daarna bij Emma erop te hameren dat ze zichzelf moet veranderen! Dat vind ik een dubbele standaard.

[..]

Leg mij eens uit wat ik niet begrijp. Volgens mij was de aflevering vrij duidelijk: de kinderen hadden allemaal eigenschappen waar ze niet trots op waren, maar hebben geleerd dat dat deel van hen is en ze die eigenschappen met trots moeten dragen. Emma heeft ook een eigenschap waar ze zich voor schaamt, maar bij haar is dat terecht! Zelfs Emma was het hier uiteindelijk mee eens.
Dat ik de verhaallijn niet mooi uitgewerkt vindt en liever anders gezien had, betekent niet dat ik niet begrijp welk punt de schrijvers maken. Ik vind alleen dat ze dat punt niet heel overtuigend hebben gemaakt.
Emma is juist niet zichzelf door de OCD, en volgens mij was het hele concept om jezelf te zijn en haar stoornis belemmerd haar daar in. Ze durfde het in eerste instantie niet eens toe te geven door ginger op haar shirt te zetten!
Het ging Will er helemaal niet om om haar te veranderen, maar wel om op zijn minst de acceptatie te vinden, en dat is iets wat aan het eind van de aflevering terug kwam. Emma kreeg het besef dat ze door haar OCD niet kan zijn wie ze eigenlijk is en ze durfde dit ook toe te geven = op het shirt en door naar de psycholoog te gaan.

Het is juist niet hypocriet. Je zou de nosejob van Rachel kunnen vergelijken met het dwangmatig handelen van Emma. Het zijn beiden acties om te verdoezelen wie ze echt zijn, wellicht om problemen te ontwijken.
Emma heeft die 'nosejob' al genomen, zij is al veranderd en niet meer zichzelf en Will probeert haar te helpen weer terug te gaan naar zichzelf. Bij Rachel kon het nog voorkomen worden dus lag daar het aandachtspunt.
Zowel de Nosejob als het dwangmatig handelen zijn een gevolg van een psychisch 'probleem'.
Feauteaux
pi_96330846
:O aflevering
pi_96334800
Ik vond 'm heel leuk! Maar ik hou dan ook van Fleetwood Mac :)
Sue was weer leuk ipv flauw, Will die erover denkt de Glee Club te verlaten wat zorgt voor wat meer spanning in de volgende afleveringen, Terri, April, het verhaal van Sam, Brittany en Santana.. er gebeurt in elk geval weer genoeg :Y Vind dat deze aflevering de laatste paar magere eps heeft overtroffen.
pi_96335326
Brittany _O_. Toffe aflevering en helemaal eens met bovenstaande.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:08:09 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_96338389
leuk Fleetwood mac muziek , Me vriendin vind vooral die Sam wel tof geloof ik .
Verder hoop ik dat die Santana onder een bus komt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:48:09 #91
88233 Steve
Still the best.
pi_96340155
Ik hartje Sam.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:50:28 #92
88233 Steve
Still the best.
pi_96340261
Ik vond het een erg leuke aflevering. Fleetwood mac zorgde voor erg toffe muziek. Kristin Chenoweth horen zingen is altijd goed. Sam was leuk, inclusief schattig broertje en zusje. O+. Quinn was bitchy, Brittany was geweldig. Die scène met Artie. ;(.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:21:03 #93
333374 Lithia
Too serious
pi_96341556
Ik word een beetje moe van Rachel dat steeds achter Finn gaat. Of het nou over liefde gaat, een bal of over een duet gaat. :r
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:35:33 #94
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_96342143
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef Lithia het volgende:
Ik word een beetje moe van Rachel dat steeds achter Finn gaat. Of het nou over liefde gaat, een bal of over een duet gaat. :r
Ja, dat wordt inderdaad een beetje oud. Kunnen ze echt niets nieuws verzinnen?

Voordeel voor mij is dat Quinn en Rachel elkaar wel weer lekker gaan haten, wat altijd leuk is :9. Gelukkig dat Artie en Brit uit elkaar zijn, die relatie sloeg sowieso nergens op. Santana is nog steeds tof O+.

Verder was dit voornamelijk een aflevering om verhaallijnen op te zetten voor de seizoensfinale. Maar dat is prima, ik vond het nog steeds vermakelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:00:15 #95
88233 Steve
Still the best.
pi_96343159
Ik ben vooral Finn gewoon een beetje beu. Misschien ook omdat ik bijna alle andere mannen van de groep leuker vind en dus niet zie waarom Finn zo speciaal is. :'). Vind het maar een suffe vent.

Rachel is op haar leukst als ze zich focust op haar carrière. Met gouden sterren achter d'r naam enzo.
pi_96348755
Sam, eindelijk zelf een liedje zingend! *O*
Artie en Brittany, toch jammer. Vooral voor Artie. Santana en Brittany blijft ik ook een mooie verhaallijn vinden, met Santana haar twijfels en bedenkingen, en Brittany dan weer met haar onbezorgdheid en naiviteit daarover.

De liedjes vond ik allemaal erg mooi, met als uitsmijter Don't Stop O+
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:26:43 #97
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96351645
Huh? Welke afleveringen kijken jullie?
De aflevering die ik gister heb gezien, was die met Gwyneth Palthrow op RTL 5 (die trouwens niet kan zingen, ik heb haar bij de Oscars gehoord en het was niet bepaald mooi) ....
Of kijken jullie mee met de VS?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:29:10 #98
88233 Steve
Still the best.
pi_96351753
Dit is het US-topic. Voor de Nederlandse uitzendingen kun je terecht bij [ NL ] #4 Glee : Take Glee or leave me. :).
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:33:57 #99
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96351975
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:29 schreef Steve het volgende:
Dit is het US-topic. Voor de Nederlandse uitzendingen kun je terecht bij [ NL ] #4 Glee : Take Glee or leave me. :).
Oh, blond. :')
Ik had die [US] in de TT niet eens zien staan.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_96355933
Ik moet zeggen dat het moment dat Sue zei dat er placenta in de cocktail zat toch wel het hoogtepunt was xD Naast het nummer van Rachel natuurlijk!
pi_96356115
Haha, en Sue die met Euro's betaalde. :D
pi_96358251
Sam O+ ik vond het echt een mooie verhaallijn O+

En Songbirds voor Britanny O+ O+ O+ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')