abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_97312142
De liedjes waren ook kut trouwens, met als hoogtepunt dat wehuppelendoornewyork-gedrocht.
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:11:27 #277
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_97312583
Nee, dit was hem niet :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  ESF Reporter woensdag 25 mei 2011 @ 21:24:34 #278
87554 Cee
Welluk?
pi_97313287
Verdomme nu moet er echt opgehouden worden met het totaal oninteressante Kurt/Rachel/Quinn gedriehoek. Buiten het wel/niet halen van Regionals of Nationals is dat de enige constante storyline, de rest hangt met flarden aan elkaar.

De setting (NYC O+ Het Gershwin O+ ) en de muziek (dit keer niet heel boeiend behalve For Good) houdt me voor deze serie op de been.

Wat was nou het mysterieuze plan dat Quinn vorige week aankondigde? D'r haar knippen?
pi_97313688
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:24 schreef Cee het volgende:
Verdomme nu moet er echt opgehouden worden met het totaal oninteressante Kurt/Rachel/Quinn gedriehoek. Buiten het wel/niet halen van Regionals of Nationals is dat de enige constante storyline, de rest hangt met flarden aan elkaar.

De setting (NYC O+ Het Gershwin O+ ) en de muziek (dit keer niet heel boeiend behalve For Good) houdt me voor deze serie op de been.

Wat was nou het mysterieuze plan dat Quinn vorige week aankondigde? D'r haar knippen?
Hey ja, inderdaad. Dacht er nog aan toen Quinn zo raar deed maar nu.. Plothole misschien?
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:33:05 #280
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_97313711
Ik blijf het vreemd vinden dat het kind van Quinn ook echt nooit meer ter sprake komt :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:35:12 #281
206322 Seam
Pillz-E
pi_97313857
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef Maraca het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat het kind van Quinn ook echt nooit meer ter sprake komt :')
Nee joh, is toch logisch dat een christelijk opgevoed meisje een jaar lang haar kind niet eens in een gesprek naar voren brengt.
Dat haar zit trouwens wel lelijk zeg, zo lijkt ze net een wannabe lesbo.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:39:36 #282
344469 Amsel
zonder t
pi_97314121
Verstond ik het nou goed?

Santana: "You're my best friend"
Britney: "Me too"

_O-
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:44:12 #283
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_97314409
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef Seam het volgende:

[..]

Nee joh, is toch logisch dat een christelijk opgevoed meisje een jaar lang haar kind niet eens in een gesprek naar voren brengt.
Stom van me :|W
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_97314453
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef Amsel het volgende:
Verstond ik het nou goed?

Santana: "You're my best friend"
Britney: "Me too"

_O-
Ja :').
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:51:27 #285
206322 Seam
Pillz-E
pi_97314832
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Stom van me :|W
Ik heb het verder ook nergens meer terug gezien in interviews, maar ik denk dat het een te zwaar en moeilijk (lees controversieel) voor de serie is. De lijn van dit seizoen was toch gericht op commercialiteit en iedereen zoveel mogelijk pleasen (en dus aan verhaallijnen in te leveren), dus ik verwacht ook niet dat het ooit nog terugkomt. Het enige waar ik wel benieuwd naar ben is de rol van Sue. Als ze nu weer zou terugvallen op haat voor Glee, zou het wel erg voorspelbaar en slecht geschreven zijn.
Maar goed, enorm matte finale zeg. De nummers van Wicked en Usher vond ik het enige hoogtepuntje.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_97314998
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik heb het verder ook nergens meer terug gezien in interviews, maar ik denk dat het een te zwaar en moeilijk (lees controversieel) voor de serie is. De lijn van dit seizoen was toch gericht op commercialiteit en iedereen zoveel mogelijk pleasen (en dus aan verhaallijnen in te leveren), dus ik verwacht ook niet dat het ooit nog terugkomt. Het enige waar ik wel benieuwd naar ben is de rol van Sue. Als ze nu weer zou terugvallen op haat voor Glee, zou het wel erg voorspelbaar en slecht geschreven zijn.
Maar goed, enorm matte finale zeg. De nummers van Wicked en Usher vond ik het enige hoogtepuntje.
Oh dat ushernummer vond ik ronduit ongemakkelijk. Het was de vrouwelijke versie van de Warblers, waarbij de leadzangeres de constipatielook van Whatshisname 1 op 1 gekopieerd had. En het hiphopnummer en de choreografie stond lijnrecht tegenover wat ze aanhadden. Die witte jurkjes pasten er ab-so-luut niet bij.
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:55:42 #287
206322 Seam
Pillz-E
pi_97315069
quote:
13s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh dat ushernummer vond ik ronduit ongemakkelijk. Het was de vrouwelijke versie van de Warblers, waarbij de leadzangeres de constipatielook van Whatshisname 1 op 1 gekopieerd had. En het hiphopnummer en de choreografie stond lijnrecht tegenover wat ze aanhadden. Die witte jurkjes pasten er ab-so-luut niet bij.
Kun je voorstellen wat ik van de rest vond :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_97316448
quote:
13s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh dat ushernummer vond ik ronduit ongemakkelijk. Het was de vrouwelijke versie van de Warblers, waarbij de leadzangeres de constipatielook van Whatshisname 1 op 1 gekopieerd had. En het hiphopnummer en de choreografie stond lijnrecht tegenover wat ze aanhadden. Die witte jurkjes pasten er ab-so-luut niet bij.
Dat was volgens mij juist de grap.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:38:18 #289
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_97317631
Weer een Finn/Rachel cliffhanger dus, net als in 't vorige seizoen.

Ik vind het sowieso de laatste tijd een beetje minder met liedjeskeuzes, te theatraal en te doordacht.
Toen Sam Mercedes een knuffel gaf eerder in de aflevering had ik al zo'n raar gevoel, en ja hoor - aan 't einde van de episode hand in hand, hoe verrassend.

Nu maar hopen dat er minder Rachel/Quinn/Finn drama is volgend seizoen, ik zou 't liefst gewoon wat nieuwe gezichten zien voor in seizoen 3.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 25 mei 2011 @ 22:42:38 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97317882
Of wat meer aandacht voor Sam Tina Mike Lauren Puckerman die toch altijd maar genoegen moeten nemen met de achtergrond en wat leuke one liners af en toe.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_97318539
Wat een slechte seasonfinale! Tuurlijk wonnen ze niet en zijn Finn en Rachel weer eens een setje. Een van de schrijvers had gezegd dat Santana en Brittany het seizoen zouden eindigen met een 'bang'. Nou dit was meer een muggenscheet :').
Het enige wat leuk aan deze aflevering was is New York O+

Oh, iemand trouwens opgevallen dat de pony van Brittany steeds veranderde in die scene met Santana voor de kluisjes? :')

Ben benieuwd hoe het volgende seizoen wordt. Mijn voorspelling:
Rachel en Finn blijven eerst bij elkaar en Rachel zingt liefdesliedjes, Finn gaat weer naar Quinn en Rachel zingt zielige liedjes en uiteindelijk komen Rachel en Finn weer bij elkaar en Rachel zingt weer. Santana en Brittany blijven het hele seizoen om elkaar heen draaien en zeggen om de paar afleveringen een keer dat ze van elkaar houden en huggen en ze eindigen als best friends.
Because simple is bad!
pi_97319278
Sam en Mercedes, dat was zowat het enige wat niet in de lijn der verwachtingen lag, matige finale. :')
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:09:44 #293
206322 Seam
Pillz-E
pi_97319414
quote:
13s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef DanielleM het volgende:
Wat een slechte seasonfinale! Tuurlijk wonnen ze niet en zijn Finn en Rachel weer eens een setje. Een van de schrijvers had gezegd dat Santana en Brittany het seizoen zouden eindigen met een 'bang'. Nou dit was meer een muggenscheet :').
Het enige wat leuk aan deze aflevering was is New York O+

Oh, iemand trouwens opgevallen dat de pony van Brittany steeds veranderde in die scene met Santana voor de kluisjes? :')

Ben benieuwd hoe het volgende seizoen wordt. Mijn voorspelling:
Rachel en Finn blijven eerst bij elkaar en Rachel zingt liefdesliedjes, Finn gaat weer naar Quinn en Rachel zingt zielige liedjes en uiteindelijk komen Rachel en Finn weer bij elkaar en Rachel zingt weer. Santana en Brittany blijven het hele seizoen om elkaar heen draaien en zeggen om de paar afleveringen een keer dat ze van elkaar houden en huggen en ze eindigen als best friends.
Dat is de omschrijving van seizoen een en twee toch?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_97319480
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef Seam het volgende:

[..]

Dat is de omschrijving van seizoen een en twee toch?
Ja daarom :') Het wordt dan wel eens tijd voor iets nieuws toch? Ik hoop op nieuwe karakters in het 3de seizoen!
Because simple is bad!
pi_97320142
ik vond het leuker toen ze populaire liedjes zongen. Nu zijn het allemaal van die nummers die ik niet eens ken. Musicalnummers enzo. Dat new york liedje vond ik overigens nog het leukste van de hele aflevering :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97320304
Ik vond het 2e liedje wat ze zongen best leuk, ik had het idee dat Santana dat geschreven had naar hoe Brittany naar haar keek.

Ik vind de vriendschap tussen Kurt en Rachel wel leuk O+
♥ scars make us who we are ♥
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:06:46 #297
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_97321886
Ze hadden Empire State Of Mind wel nog een keer mogen performen als ze toch liedjes op straat zingen in NY, is wel zo toepasselijk

[ Bericht 10% gewijzigd door slashdotter3 op 26-05-2011 00:12:34 ]
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:45:01 #298
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97323133
Ik vraag me af wat jullie allemaal verwacht hadden als iedereen zo teleurgesteld is :').

Ik vond het juist wel vermakelijk, het hele Rachel/Finn gebeuren was vrij boring maar niet zo irritant als ik had gedacht en de rest was best te pruimen. En genoeg leuke momentjes zoals dat kussengevecht :9, Brit/Santana/Quinn scene, Kurt+Rachel is altijd erg leuk, en Santana die los gaat in het Spaans :D. Ik heb ook niets met dat hele Broadway gezeik maar ach die liedjes zijn op zich wel geinig.

Het enige waar ik dan nog over klaag is dat hoewel de meeste karakters wel enigszins wat ontwikkeling hadden het bijna allemaal in de laatste 5 minuten werd gepropt omdat het Rachel/Finn gezeur wel erg lang duurde. Volgens mij had deze finale origineel in 2 delen uitgezonden moeten worden dus er moest nogal wat geknipt worden. Maar de meeste verhaallijnen zijn enigszins tot een soort conclusie gekomen waar ze in S3 mee verder kunnen. Veel meer kun je niet verwachten van een seizoensfinale, zeker niet van Glee.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:00:59 #299
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_97323464
Mike Chang wordt een regular in Season 3, hopelijk kunnen ze daar nog wat interessants uit halen qua storyline.
pi_97324051
O+ Mike Chang O+

Ik vind sowieso Tina en Mike een leuk setje. En die opmerking van Brittany, dat iedereen vol spanning ging wachten of ze een aziatische baby kregen _O-
♥ scars make us who we are ♥
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')