Werkt dat bij geschiedenis ook zo?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik het antwoord zie begrijp ik het
Heb je heel misschien de antwoorden van 3VWO?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:43 schreef summer2bird het volgende:
RN heeft dezelfde geschiedenismethode als ik.
Juist welquote:Op woensdag 20 april 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werkt dat bij geschiedenis ook zo?Bij wiskunde kan ik begrijpen dat een uitkomst je kan helpen de berekening te begrijpen. Maar geschiedenis zijn puur feiten.
Nee, 4 HAVO.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je heel misschien de antwoorden van 3VWO?
[..]
Juist wel
waar woon je? dan kom ik hem ff opetenquote:
Nou nee hoorquote:
ik geloof dat ik er nog een van vorig jaar hebquote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 20 april 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Zo pittig dagje gehad. Nu even in de zon genieten van een bèkske thee en beginnen in een nieuw boek .
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik geloof dat ik er nog een van vorig jaar heb
Dan klik je dalijk toch op stop volgen?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Maraca het volgende:
Ik durf hier eigenlijk niet meer te posten met die nieuwe topicsreeks functie
...tsja.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Maraca het volgende:
Ik durf hier eigenlijk niet meer te posten met die nieuwe topicsreeks functie
Dat kanquote:Op woensdag 20 april 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan klik je dalijk toch op stop volgen?
quote:
Iedereen maakt wel eens een foutquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zeg eens. Ik kocht vroeger altijd een complete CD voor één goed nummer dus he.
Waarom heb ik een CD van Aerosmith?
Ik vind ze wel tof. En Steven Tyler is geniaal in de nieuwe Idols in Amerika.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zeg eens. Ik kocht vroeger altijd een complete CD voor één goed nummer dus he.
Waarom heb ik een CD van Aerosmith?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |