Jaja..................quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik noem met een vriendin en een vriend naar de frietkraam gaan niet echt ontkennen
heel romantisch frietje eten, net zoals in ....... hoe heet die tekenfilm ook alweer ...quote:
Ik moet toch wat.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je goed was voor het mileu was je nu ook niet online
Die ene met die dolmatiers met die sliert spagetti.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel romantisch frietje eten, net zoals in ....... hoe heet die tekenfilm ook alweer ...
Heb je niks beters te doen? Dankquote:
Vertel.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Begravenisnummers horen die je uit je goede humeur halen
Lady en de vagebond.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die ene met die dolmatiers met die sliert spagetti.
daarom kijk ik er ook niet naarquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Begravenisnummers horen die je uit je goede humeur halen
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die ene met die dolmatiers met die sliert spagetti.
Nee, ik heb niks beters te doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen? Dank
Dat je er mee op mag houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks beters te doen.
Waarvoor dank?
op Nederland 1 is nu de samenvatting van de herdenking van alphen.quote:
[..]quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[quote]Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom kijk ik er ook niet naar
[..]
[ afbeelding ]
Lady vagebond
Ik zat gewoon zo op school, oortje te delen met m'n vriendin, en ineens komt er een nummer voorbij wat werd gedraaid op de begrafenis van een vriend, normaal heb ik dat nooit, maar ik de rest van de schooldag wel wat stiller dan normaal, ik haat het!quote:
Tof, ik kijk nietquote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op Nederland 1 is nu de samenvatting van de herdenking van alphen.
Bakkes.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef PeZu het volgende:
heh wat doet pgr nijntje aanduwen enzulks?
Jaah, die!quote:
He gat, daar ga ik lekker niet naar kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op Nederland 1 is nu de samenvatting van de herdenking van alphen.
Niet dat nummer op TV, maar dat deed me er wel weer aan denkenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom kijk ik er ook niet naar
[..]
[ afbeelding ]
Lady vagebond
ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |