Volgens mij zit er niet een abnormale hoeveelheid kalk in het water hier...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef SiGNe het volgende:
Zit er veel kalk in het water? Zo ja. dan kan je gewoon azijn gebruiken, de kringen zijn kalkaanslag.
Ik weet het niet zeker,het is een soort plastic,kunstofachtig iets,opschuren kan iig nietquote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dan zul je ook geen zinnig antwoord krijgen lijkt me.
Hoe hard is het dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:12 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Volgens mij zit er niet een abnormale hoeveelheid kalk in het water hier...
Waar heb je de keuken gekocht? Heb je het bonnetje / offerte etc niet meer?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Mvr.Poes het volgende:
Dat weet ik dus niet.... een soort plastic achtig iets
Tja het reinigt misschien goed, maar dat kom dan ook doordat het eigenlijk pure rotzooi is.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
Het kan ook best een combi zijn van cillit bang die de toplaag vernielt en het materiaal van het aanrechtblad.
Ik heb de keuken niet zelf gekocht,ik heb een aardige huisbaas die een nieuwe keuken heeft laten plaatsen toen ik hier kwam wonen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef klipper het volgende:
[..]
Tja het reinigt misschien goed, maar dat kom dan ook doordat het eigenlijk pure rotzooi is.
Beter is het om de simpele en minder aggressieve schoonmaakmiddelen te gebruiken en pas als laatste redmiddel een grof schoonmaakmiddel.
Een vlieg sla je tenslotte ook dood met een vliegenmepper en niet met een kanonskogel.
Wel vreemd trouwens dat TS niet weet wat ze eigenlijk koopt.
Waarschijnlijk heeft ze een kunststof toplaag aanrechtblad wat verwerkt is op hout of spaanplaat, hoe dan ook de kunststof toplaag moet je niet met grof geweld behandelen, en dat heeft ze met cillit bang dus wel gedaan.
Cillit bang......Bang en je toplaag is weg.
Voor water zelf moet dat er dan dagen lang op hebben gestaan om dat effect op een aanrechtblad met kunststof toplaag te krijgen, of deze laag moet beschadigd zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:19 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ik heb de keuken niet zelf gekocht,ik heb een aardige huisbaas die een nieuwe keuken heeft laten plaatsen toen ik hier kwam wonen.
Ik denk niet dat het van cillit bang is, het zijn echt kringen van water wat er te lang heeft gelegen.... Verder is de toplaag in uitstekende staat. Anders had ik t overal moeten hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |