abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95763917
Hallo,

Sinds een aantal maanden heb ik een nieuwe keuken met een prachtig zwart aanrechtblad.
Om het schoon te maken en te houden gebruik ik altijd cillit bang,waar ik overigens erg tevreden over ben,ik wil niks anders meer.
Ondanks mijn regelmatige schoonmaken zijn er toch waterkringen in het blad ontstaan.
Dit door theekopjes etc of overgespoeld water.
Ik krijg het er met cillit bang vreemd genoeg niet uit,wie weet hoe ik het weg kan krijgen?!
  woensdag 20 april 2011 @ 15:58:51 #2
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_95764081
beetje afhankelijk van welk materiaal het blad is gemaakt. :P
pi_95764282
Dat weet ik dus niet.... een soort plastic achtig iets
  woensdag 20 april 2011 @ 16:06:21 #4
256666 leeell
I know you're lonely
pi_95764385
vloeibaar schuurmiddel en schuursponsje en wat geduld,

en anders licht opschuren
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:07:46 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_95764442
Zit er veel kalk in het water? Zo ja. dan kan je gewoon azijn gebruiken, de kringen zijn kalkaanslag.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:08:08 #6
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_95764454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Mvr.Poes het volgende:
Dat weet ik dus niet.
Dan zul je ook geen zinnig antwoord krijgen lijkt me.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:20:33 #7
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_95764981
vierkante kopjes kopen helpt trouwens ook heel erg goed tegen kringen. :Y
pi_95767410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef SiGNe het volgende:
Zit er veel kalk in het water? Zo ja. dan kan je gewoon azijn gebruiken, de kringen zijn kalkaanslag.
Volgens mij zit er niet een abnormale hoeveelheid kalk in het water hier...
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Dan zul je ook geen zinnig antwoord krijgen lijkt me.
Ik weet het niet zeker,het is een soort plastic,kunstofachtig iets,opschuren kan iig niet
  donderdag 21 april 2011 @ 08:17:25 #9
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_95793537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:12 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Volgens mij zit er niet een abnormale hoeveelheid kalk in het water hier...
Hoe hard is het dan?
pi_95794372
Het kan ook best een combi zijn van cillit bang die de toplaag vernielt en het materiaal van het aanrechtblad.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_95795865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef Mvr.Poes het volgende:
Dat weet ik dus niet.... een soort plastic achtig iets
Waar heb je de keuken gekocht? Heb je het bonnetje / offerte etc niet meer?
Klussen deel 1 en 2
pi_95832653
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
Het kan ook best een combi zijn van cillit bang die de toplaag vernielt en het materiaal van het aanrechtblad.
Tja het reinigt misschien goed, maar dat kom dan ook doordat het eigenlijk pure rotzooi is.
Beter is het om de simpele en minder aggressieve schoonmaakmiddelen te gebruiken en pas als laatste redmiddel een grof schoonmaakmiddel.

Een vlieg sla je tenslotte ook dood met een vliegenmepper en niet met een kanonskogel.

Wel vreemd trouwens dat TS niet weet wat ze eigenlijk koopt.
Waarschijnlijk heeft ze een kunststof toplaag aanrechtblad wat verwerkt is op hout of spaanplaat, hoe dan ook de kunststof toplaag moet je niet met grof geweld behandelen, en dat heeft ze met cillit bang dus wel gedaan.
Cillit bang......Bang en je toplaag is weg. :+
pi_95862935
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef klipper het volgende:

[..]

Tja het reinigt misschien goed, maar dat kom dan ook doordat het eigenlijk pure rotzooi is.
Beter is het om de simpele en minder aggressieve schoonmaakmiddelen te gebruiken en pas als laatste redmiddel een grof schoonmaakmiddel.

Een vlieg sla je tenslotte ook dood met een vliegenmepper en niet met een kanonskogel.

Wel vreemd trouwens dat TS niet weet wat ze eigenlijk koopt.
Waarschijnlijk heeft ze een kunststof toplaag aanrechtblad wat verwerkt is op hout of spaanplaat, hoe dan ook de kunststof toplaag moet je niet met grof geweld behandelen, en dat heeft ze met cillit bang dus wel gedaan.
Cillit bang......Bang en je toplaag is weg. :+
Ik heb de keuken niet zelf gekocht,ik heb een aardige huisbaas die een nieuwe keuken heeft laten plaatsen toen ik hier kwam wonen.
Ik denk niet dat het van cillit bang is, het zijn echt kringen van water wat er te lang heeft gelegen.... Verder is de toplaag in uitstekende staat. Anders had ik t overal moeten hebben.
pi_95864752
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:19 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Ik heb de keuken niet zelf gekocht,ik heb een aardige huisbaas die een nieuwe keuken heeft laten plaatsen toen ik hier kwam wonen.
Ik denk niet dat het van cillit bang is, het zijn echt kringen van water wat er te lang heeft gelegen.... Verder is de toplaag in uitstekende staat. Anders had ik t overal moeten hebben.
Voor water zelf moet dat er dan dagen lang op hebben gestaan om dat effect op een aanrechtblad met kunststof toplaag te krijgen, of deze laag moet beschadigd zijn.

Welk cillit bang product heb je ervoor gebruikt?
Heb je de instructie op de verpakking juist opgevolgd?
Cillit bang behoort tot de aggressievere schoonmaakproducten, eigenlijk koet je dit soort producten pas gebruiken als andere en veel mildere producten niet meer helpen.
pi_95869059
Het is bocht dat spul, de meeste mensen waar de kranen lelijk van zijn gebruiken het.
Enorm zonde :Y

Maar TS maak anders een foto?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')