lolquote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
thanks werd net uitgelachen hier in wachtkamer omdat mn maag hard gromde
Lees nou eens wat ik antwoordde op FFTquote:
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
En ik begrijp dat ik P. nog niet kan feliciteren?
Ik zie het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik antwoordde op FFT
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er alleen nog niet uit en rond dus tot die tijd laat ik het even rusten
Het is erg warm om te fietsen nu. Als je op de fiets gaat moet je echt wel wat te drinken bij je hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet eigenlijk naar Den Haag op de fiets nu, maar ik heb totaal geen zin
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef golfer het volgende:
Een paar foto's van ons fietstochtje van vanmiddag.
Dat was ik sowieso van plan. Maar het is of OV of de fiets. Fiets is iets flexibeler eigenlijk, maar zoals ik al zei...ik heb geen zin. Uberhaupt niet in vanavond eigenlijk. Beetje gaar helaasquote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is erg warm om te fietsen nu. Als je op de fiets gaat moet je echt wel wat te drinken bij je hebben.
Lekker hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef golfer het volgende:
Ja, was een mooi gezicht, dat beest in die vijver bij de ganzen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef Isabeau het volgende:
oooh, wat lekker! Zelfs de hooglanders begrepen het qua verkoeling opzoeken
Bier en gebruinde damesquote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef golfer het volgende:
Het is jóuw vakantie, toch ? dan doe je toch wat jou het leukste - meest ontspannend- lucratief lijkt.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso van plan. Maar het is of OV of de fiets. Fiets is iets flexibeler eigenlijk, maar zoals ik al zei...ik heb geen zin. Uberhaupt niet in vanavond eigenlijk. Beetje gaar helaasMaar goed...afspraak staat dus laten we maar gaan zo.
Leukquote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lein & Isa ( & Ross) : vanmiddag sprak ik iemand, die heeft een logée uit Wales die haar
zoon (21) heeft leren kennen via wow.
zomaar nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |