die schrijf ik even op!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef Vonkenboer het volgende:
liever een goede winterjas dan een intergas
En er zitten dan weer meer onderdelen in, waardoor er meer stuk kan, ik ben over het algemeen wel te spreken over intergas eigenlijk. En nee, ik heb geen belang in intergasquote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef Vonkenboer het volgende:
Een collega van mij zei ooit; liever een goede winterjas dan een intergas
Het zijn leuke goedkope compacte cv ketels; erg populair bij grotere seriematige woningbouw omdat ze geen drol kosten
Maar er zit wel altijd een duidelijk verschil in kwaliteit van verschillende merken cv ketels, je kunt eigenlijk aannemen dat hoe goedkoper de ketel, hoe lager de kwaliteit van de gebruikte onderdelen.
In ketels van bijvoorbeeld Nefit, Remeha e.d. duurdere ketels zitten onderdelen van een betere kwaliteit. Die onderdelen gaan minder snel kapot, hebben minder slijtage en veroorzaken minder storingen.
Ik vermoed dat daar mijn probleem zit. De ketel is in ons nieuwbouwhuis geīnstalleerd door een onderaannemer van de bouwer. Aangezien deze onderaannemer een eind weg zit, heb ik een onderhoudscontract afgesloten met een plaatselijke installateur.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:06 schreef klipper het volgende:
Bij nieuwbouwprojecten wordt de garantie vaak afgekocht bij de fabrikant, hierdoor zijn de ketels nog goedkoper.
Voor de garantieclaim moet je dan ook niet bij de fabrikant zijn, maar bij de installateur die hem geīnstalleerd heeft.
Wat natuurlijk wel problemen kan opleveren wanneer je een andere installateur neemt dan degene die hem geīnstalleerd heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |