Hmm lastig, ik geloof dat ze aan de kleine kant vielen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik herhaal mijn vraag even![]()
Ik wil graag deze voor mijn mannetje maar heb geen flauw idee welke maat te nemen voor mijn ventje als hij met de vakantie 7 maanden is. Er waren er hier meer toch die zo'n swimsuit van DPAM hadden? Kan iemand mij advies geven?
[ afbeelding ]
Ja het aantal cm's staat erbij en dat komt overeen met onze matenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar DPAM doet niet aan 74 maar aan 6 of 12 maanden![]()
Het zal wel 12 maanden worden dan denk ik.
Edit: Ow 12 months is 74cm bij hen idd![]()
Ik koop ze zelf gewoon in de crocs webshop. www.crocs.nlquote:Op woensdag 20 april 2011 13:59 schreef mikoxx het volgende:
Gister ging het over crocs, heb het even gevolgd... Waar koop je die dingen online?
Sterker nog, ik houd heel erg van prints, kleurtjes én streepjes, maar er zit meestal een of ander lelijk embleem op jongenskleding.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Hou jij helemaal niet van prints of kleurtjes of streepjes of wat dan ook, Claudia?
Ja, dat is wel zo, inderdaad. Is die er niet af te slopen vaak?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterker nog, ik houd heel erg van prints, kleurtjes én streepjes, maar er zit meestal een of ander lelijk embleem op jongenskleding.
Ik heb er vorig jaar inderdaad 1 van de Etos gehad voor Lena, in 2 kleuren roze. Héél fijn ding, wat ook nog heel lang pastte en tegen een beduidend lager bedrag dan wat er voor de meeste UV wetsuit gevraagd werd! Ik geloof iets van 8,99 ofzo!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Miss zei jij nou net iets over zo'n groot zwempak? Ik was toevallig net in Amélie's kast, wij hebben zo'n soort mini-wetsuit gekregen, het label zegt dat het van de Etos komtik gok dat ie wel al een jaar of 2 oud is maar misschien hebben ze ze ieder jaar?
Ja! Deze is ook 2 kleuren roze, fel en fellerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:00 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar inderdaad 1 van de Etos gehad voor Lena, in 2 kleuren roze. Héél fijn ding, wat ook nog heel lang pastte en tegen een beduidend lager bedrag dan wat er voor de meeste UV wetsuit gevraagd werd! Ik geloof iets van 8,99 ofzo!
Schoenen met klittenband?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:26 schreef Orea het volgende:
Qua schoensel gaat het hier een hele lastige worden vrees ik.. Leia's wreef is zó hoog (ze heeft een aparte bouw van haar voetjes. Ze lijken heel spekkig, maar het is toch echt de bouw, met een klein beetje spek) dat het lastig gaat zijn schoenen ervoor te vinden...![]()
De rest van de wereldquote:Op woensdag 20 april 2011 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had m'n sorry al weggehaald.Ik word alleen zo moe van mezelf als ik niks leuk vind. Ik vraag me dan ernstig af of ik nou gek ben of de rest van de wereld gek is.
Op deze manier vind ik een strikje niet erg, hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Twinkly het volgende:
Dat bovenste Zara shirtje vind ik erg leuk Claudia en het jumpsuitje ook(wel strikje eraf slopen he
)
Ja, het shirt is ook echt veel te groot, maar ik wilde het even showenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, singlet lijkt me ook leuk. Desnoods eens met alleen een romper eronder laten zien? Ik weet niet hoe het broekje in de taille valt?
Helaas past hij nog niet in de kleinste jongetjesmaat van de H&M. Bij de Hema heb ik ze niet gezien. Op de jongensafdeling? Ik weet niet of hij 92 van de Hema al past.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
Bij de H&M heb je ze, Twinkly, en ik zag ze ook bij de Hema hangen.
Het is een leuk shirt, hoor! Ook van de Hema?
Qua alles, ik zal het zo eens laten zien. Jij zal het wel een heel stom shirt vindenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Qua breedte? Bij Ivan zitten de effen shirts van de H&M in 86/92 heel goed.
Nee. Hij heeft in plaats van een singlet een romper zonder mouwen eronder aan.quote:
Ik heb het via het contactformulier en via de mail geprobeerd: ook NIKS!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Poppedein het volgende:
Poppejans heb jij trouwens inmiddels wat vernomen van die Koekabroekjes? Ik heb inmiddels 3x gemaild en nog steeds nooit wat teruggehoord!
Toch knap dat je iets aan te merken hebt op het romperassortiment van de Hema.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Twinkly het volgende:
Over dat rompertje heb ik getwijfeld, ik heb nu twee hele saaie witte zonder mouwtjes gekocht. Waarom hebben ze geen vrolijk gekleurde effen rompers zonder mouwen!
Ik dacht dat de zon alleen tegen borstvoedingspoepvlekken hielpquote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Claudia_x het volgende:
Wit gooi je toch gewoon in de kookwas? En je kunt met dit weer kleding weer fijn in de zon leggen.
Het lukte mij ook niet met het gastenboek..ik vrees ook dat het uitgeschakeld is, want het kan niet anders of er hadden anders sindsdien al veel meer klachten bij moeten staan. Het verbaasd me dan alleen dat ze niet de gehele inhoud van t gastenboek verwijderd hebben...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb het via het contactformulier en via de mail geprobeerd: ook NIKS!
En zie niet hoe ik daar een bericht in het gastenboek kan achterlaten, jij wel? Volgens mij hebben ze dat zo gemaakt dat je daar nu niks meer posten kan...
Dit is de allereerste keer in al die jaren/keren dat ik online koop dat het zo mis gaat![]()
![]()
Ik wil dit graag ergens kunnen melden ofzo, maar vrees dat we niks kunnen, weet jij nog iets wat we zouden kunnen proberen???
Ik wil het hier gewoon echt niet bij laten zitten
Die heb ik ook voor hem, hoor, van de H&M en Hema. Alleen zitten er nooit rode tussen en de groene zijn vaak net een verkeerde kleur groen, dus ik neem alleen de blauwtinten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:36 schreef Twinkly het volgende:
Dat is waar, maar dan zou ik er een shirt over aan willen trekkenHij heeft nu ook een pyjama met een auto van Cars erop, als ik die pak wordt hij helemaal enthousiast.
Wat vind je van vrolijk gekleurde effen shirts voor Ivan dan Claudia? Rood bijvoorbeeld, dat staat hem zo mooi.
Ik heb 3 broekjes besteldquote:Op woensdag 20 april 2011 16:38 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Het lukte mij ook niet met het gastenboek..ik vrees ook dat het uitgeschakeld is, want het kan niet anders of er hadden anders sindsdien al veel meer klachten bij moeten staan. Het verbaasd me dan alleen dat ze niet de gehele inhoud van t gastenboek verwijderd hebben...
Ik heb ze gister nogmaals gemaild met daarin de melding dat er een CC naar mijn rechtsbijstand verzekering ging.. (wat niet zo is) geen idee of dat dan nog enige indruk maakt, maar volgens mij sta je inderdaad redelijk met lege handen. Je zou denk ik haast al contact met de KvK moeten opnemen om te kijken of daar eerdere meldingen binnengekomen zijn..maar verder? Ik vrees dat het pech en afwachten is...Heb je erg veel besteld? Ik 2 broekjes "maar" gelukkig, maar zonde is t wel...
Er is nergens een telefoonnummer bekend...quote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Hebben jullie al geprobeerd te bellen? (of lees ik daar nou overheen)
Ik heb een singlet gevonden in de zak tweedehands kleding!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Twinkly, bij de hema in zoetermeer hadden ze baby singlets. Dus ze zullen ze vast ook ergens anders hebben. Ze hebben lichtblauw en groen. ook nog andere kleuren, maar weet niet welke
Nog niet gepast,zal het zo na het eten eens even doen, zal ik het even met die van de Hema vergelijken. (vorige zomer trouwens een mt74 en die zat toen goed toen hij 8 mnd was)quote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef Twinkly het volgende:
Oh, dat Zeeman-broekje is erg leuk Poppejans! Hoe groot valt het in vergelijking met Hema-broekjes?
je kan van die beschermers kopen. Die zijn eigenlijk voor op een loopauto geloof ik, maar werkt ook vast goed met kruipen. Scheelt je toch weer een paar schoenen denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef mikoxx het volgende:
Oh Claudia, heerlijk dat je zo lang met schoenen kan doen zeg *jaloers is*. Hier is t iedere 1,5 a 2 mnd een nieuw paar, doordat ze buiten gezellig rondkruipen enzo
Ja staat leuk!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Twinkly het volgende:
Haha omg PoppedeinNou, hopelijk werkt het...
We hebben wel een droger Groofsken, maar ik gooi eigenlijk nooit kleding er in. Misschien toch maar eens proberen dan! Is R eigenlijk langer dan Niels?
[..]
Ik heb een singlet gevonden in de zak tweedehands kleding!
Ik heb de broek zover mogelijk omhoog getrokken
[ afbeelding ]
met opgerolde pijpen
[ afbeelding ]
En dit is het H&M shirt, Niels heeft het zelf uitgezochtHij reageerde iig heel blij toen ik het pakte.
[ afbeelding ]
Mijn man wil geen droogmolen in de tuin, ik heb op onze zolder zo'n staand uitklaprek, daar hang ik veel op, alleen handoeken, keukendoeken en droogdoeken doe ik in de droger.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef huuphuup het volgende:
Ik hang nu met dit weer alles in de zon, mn ideale vlekverwijderaaralles ziet er gelijk weer als nieuw uit
![]()
Alleen mn eigen beddengoed gaat in de droger omdat ik dat niet goed kan ophangen
oh en Elin heeft vandaag het shirtje aan dat ik in frankrijk kocht voor haar <3 we wisten nog niet wat we zouden krijgen maar mn gevoel zei meisjet eerste dat ik voor haar kocht, en t staat zo leuk!
Ik krijg alleen chocoladevlekken er niet uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben toch jaloers op dat dat blijkbaar bij anderen wel werkt. Ik heb zo vaak iets in de zon gehangen om een hardnekkige vlek eruit te krijgen, maar bij mij blijven ze altijd zitten.
Hang je het wel nat, versgewassen, op? Anders gaat t niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben toch jaloers op dat dat blijkbaar bij anderen wel werkt. Ik heb zo vaak iets in de zon gehangen om een hardnekkige vlek eruit te krijgen, maar bij mij blijven ze altijd zitten.
Haha dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef huuphuup het volgende:
oh wat een leuk ding!![]()
Ik vind geel haar leuk staan en blauw ook, lichtroze minder en harder roze weer beter.
Wickie wat knap!
als ik niet kan kiezen koop ik meestal alles
Begint het met een 'w'?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben hard aan t rondneuzen bij 3suisses nu...die site heb ik al de hele dag openstaan, maar er komt steeds iets tussen
http://www.3suisses.nl/F-(...)ere_trui-met-kap.htmquote:Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Dat truitje is geweldig! En ik houd van zulke schoentjes.
Waar vind je die trui?
Best realistisch voor Mette hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ze noemen '2 jaar' gelijkwaardig aan maat 86. Hoe kan dat nou?
Hier gaat dat ook best op hoor... tenzij Ko in een groeispurt zit op het moment, wat ik denk, dan zou hij over 2 maanden ineens wel in 92 kunnen zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
Twinkly, deze voor Niels?
[ afbeelding ]
Zal ik nog iets grappigs vertellen?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het vooral frappant dat Ivan komende winter 2 wordt en ik dan een trui in maat 3 jaar voor hem heb. Maar zo heel gek is het natuurlijk ook weer niet, want ze blijven steeds langer in een maat zitten.
gaat hier niet helemaal op. Tess hangt tussen 86 en 92.. tis btje afhankelijk van waar de kleding vandaan komt... Hema valt heel anders dan H&Mquote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh heel leuk!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook steedsquote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef wickie het volgende:
Ok bestelling gedaan
Het grijs gebreide pakje, het pakje met het vogeltje en het toch het Little miss sunshine rompertje. Allemaal voor Mette, kan dochter2.0 het daarna mooi aan.
tot en met 2 is 86 86/92 = 2 jaar + voor meisjes. dus dat klopt wel hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 08:14 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wat een leuke dingen zag ik voorbij komen! Goede keuze Wickie en Poppedein!
En Oeke, wat ben je weer goed bezig geweest! Ik zou willen dat ik dat kon. Had het er afgelopen weekend nog met B. over. Ik ben hartstikke creatief, kan alles maken wat ik wil....als het maar niet van stof is. Dan heb ik ineens twee linker handen. (kan ook gewoon gebrek aan oefening zijn, maar toch...)
Vanmorgen Isabeau d'r nieuwe capribroekje aangetrokken. Staat schattig!
Over maten; maat 86 met 2 jaar is heel realistisch voor Isabeau. Ze zit nu in 80 en ik verwacht dat dat voorlopig niet verandert. truitjes of jurkjes trek ik haar ook wel eens in 86 aan, dan zit het gewoon lekker ruim, maar met broeken zakt maat 80 zelf nog van haar minikontje en ze heeft ook dunne beentjes.
Nou, precies. Bij de Zara is 18-24 maanden maat 86 en 24-36 maanden maat 94.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
tot en met 2 is 86 86/92 = 2 jaar + voor meisjes. dus dat klopt wel hooren dan na een seizoen zitten ze in 92
Obaibi en OKaidi zijn fijn jaquote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben tegenwoordig een beetje fan van Obaibi, (van Okaidi) shirtjes hebbe echt een fantatstische pasvorm en mooie prints (ze heeft er 1 met een libelle en 1 met aardbei) en nog wat plain shirtjes
Ah super, thnx voor de tip, dat valt inclusief verzenden echt heel erg mee zegquote:Op donderdag 21 april 2011 12:23 schreef Spewey het volgende:
Dank!![]()
Huup, ik wilde ze bij voetsies.com kopen maar daar hadden ze maat 21 niet meer, dus heb
ik ze uiteindelijk bij www.tinysoles.com gekocht, was inclusief verzenden ong. 37 euro.![]()
Paypal
20 bestellen denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:35 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk dat dit wel is wat ik zoek. Ik wilde sowieso graag bruin en met zo'n bandje over de tenen. En deze zijn mooi basic.
Twijfel alleen over de maat. Er staat bij dat ze erg groot vallen en dat is ook mijn ervaring met SKR. Heb een paar schoentjes maat 0-6 maanden en die droeg Isabeau toen ze 8 maanden was. Heb ook een paar in maat 22, maar ik denk dat het minimaal als 23 valt.
Nu heeft Isabeau nog 19, maar ze is toe aan een maat groter. Dus net in 20. Als ik 20 bestel heb ik kans dat ze nog flink te ruim zitten, maar 19 zou binnen de kortste keren te klein kunnen zijn... wat zouden jullie doen?
Ja ik werd ook erg vrolijk van de prijs! Moest 52 dollar afrekenen (had voor de goedkoopste verzendoptie gekozen en pakketje heeft er 8 dagen over gedaan.) dus ik was achteraf erg blij dat Voetsies.com ze niet had.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:35 schreef huuphuup het volgende:
Ah super, thnx voor de tip, dat valt inclusief verzenden echt heel erg mee zeg![]()
Moet ik toch mn paypal rekening eens afstoffen
Ik durf ook niet snel schoenen online te kopen hoor! Deze schoentjes heb ik dan ook in een schoenenwinkel gekocht, maar ik ben dezelfde dag nog terug geweest om ze te ruilen voor een andere maatquote:Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef mefke79 het volgende:
dat jullie dat durven, schoentjes kopen online! Dat durf ik voor mezelf al amper, laat staan voor Driekus. Die stuur ik morgen met papa even langs bij de schoenenzaak, ik heb het idee dat zijn gewone schoenen ineens te klein zijn.
Och, als je kind een standaard-voetje heeft, zoals Amélie heeft bijvoorbeeld, en je weet grofweg hoe de schoen valt en er staat een maattabel op de website met cm's erbij dan zie ik werkelijk niet waarom je het niet zou doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef mefke79 het volgende:
dat jullie dat durven, schoentjes kopen online! Dat durf ik voor mezelf al amper, laat staan voor Driekus. Die stuur ik morgen met papa even langs bij de schoenenzaak, ik heb het idee dat zijn gewone schoenen ineens te klein zijn.
Ik hou wel van streepjesquote:
Ik doe gewoon alle schoenen bij hm aan naar het kdv, behalve zijn allstarsquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Ssserpente het volgende:
Ik hou dus helemaal niet van sandaaltjes of halfopen kinderschoentjes...
Eigenlijk vind ik alleen d'r Allstars leuk, maar die bieden niet echt steun.
Wat voor schoentjes dragen jullie kindjes op de opvang?
Haha, ik bood laatst m'n verontschuldigingen aan aan de leidster omdat ik Lente dr Allstars had meegegeven. Maar ze zei juist dat ze ze ideaal vond om aan te trekken. Je kan ze immers helemaal openveteren, was d'r argument.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alle schoenen bij hm aan naar het kdv, behalve zijn allstarsDie zijn gewoon wat lastiger aan te krijgen en dat doe ik ze niet aan
Dyon heeft sandaaltjes of gewoon dichte leren schoentjes voor naar het kdv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk Happy![]()
Ik hoop voor je dat ze alles hebben ja
en succes morgen in de stad, het zal wel druk zijn denk ik... Van dat laatste broekje ben ik wel benieuwd hoe het valt. Wij hebben dat blauwe joggingbroekje ook namelijk in t grijs en die is echt nog giga-way te groot![]()
Ah ok, die hebben we ja in het grijs en hij valt inderdaad als een lange broek maar dan way te groot bij de taillequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:47 schreef Spewey het volgende:
[ afbeelding ]
En die heb ik voor haar broertje in het donkerblauw en grijs, bij hem zitten ze wel goed maar
die heeft dan ook lange benen, Zoë heeft korte pootjes.
Het is online vaak nog goedkoper shoppen dan in de winkelquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop dat ze het hebben in zijn maat. We hebben maar erg weinig tijd, dus we zullen zien of ik alles kan vinden. En anders bestel ik het van de week wel online.
Ik vind het geweldig al die leuke zomerjurkjes voor die meiden.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
H&M kortingscodes:
8964 = 25% op 1 artikel t/m 31 juli
9217 = ¤ 10,-
1304 = ¤ 5,-
Ik vind dat zwembroekje zó schattig! Ik heb het ook in mijn handen gehad voor Ivan, maar we hebben voor hem al een zwembroekje. Hmf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef mefke79 het volgende:
En voor Driekus het zwembroekie wat bij deze pet hoort. Gekocht in 86/92 maar hij heeft het al twee keer van de grond moeten rapen (ondanks zwemluier...). Dus daar moeten we even iets op gaan verzinnen. Riempje erin gaat niet. Ik denk dat mam er met een naaimachine aan te pas gaat komen.
[ afbeelding ]
Ja klopt, weet ik. Dank voor de codes, die 10 euro korting had ik nog niet. Maar ik wil morgen een kortebroek voor 'm kopen want die heeft hij nog niet (wilde zo lang mogelijk wachten ivm de maat, maar wist ik veel dat het in april al korte broeken weer zou zijn). En op de opvang doet hij steeds zijn petje af dus vroegen ze of ik een zomerhoedje die vast kan wilde halen (al denk ik dat hij die ook wel afkrijgt, want hij kan ook mijn veters van mijn schoenen losmaken).quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Het is online vaak nog goedkoper shoppen dan in de winkelKan nog wel een paar kortingscodes voor je opzoeken, waaronder een 10,- kortingscode
Uhmm, de helft van Dyon zn zwembroekjes is van Kyllian geweestquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Meimel, waarom heb je er zoveel?Die met olifantjes is leuk!
Het is van hema maar komt van MP dus een oude collectie vrees ik, sorry.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat shirtje heel leuk, DML! Waar heb je het vandaan?
Oeh, daar kijk ik nu ook naar! Maar ik vind die broekjes vaak zo stom vanwege die twee verticale banen aan de voorkant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben voor Lars nu ook steeds wat hempjes en boxers aan het kopen, ik vind dat zo stoer lijken!
Die uit Amerika bedoel je? Ze zijn smal dus dat is helemaal prima maar nog wat lang.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef huuphuup het volgende:
Puck wat ben je leukhij is om op te vreten DML, en die outfit van de laatste foto vind ik geweldig. Superleuk!
Past ie al bijna in zn geweldige t-shirts die je toen voor hem kocht?
Die romper van Ivan is leuk
Het gehele shirt vond hij voor een meisjequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik vind dat geel hem heel leuk staan! Was het nou het roze van dat shirt dat je lief niet aanstond?
nah! hij's gek!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het gehele shirt vond hij voor een meisje. Ik heb het gekregen toen we het geslacht nog niet wisten.
Kan jouw lief al het roze en ruches nog aan?![]()
Dit soort dingen mogen niet zonder details!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef tweeoogje het volgende:
jullie zijn vreselijk! ik mag binnenkort als t goed is ook aan de koop, en ik weet dankzij jullie precies waar ik moet gaan kijken
Ik heb ook wel eens een foto van Ivan met legging gezien toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, het shirt staat in ieder geval hartstikke goed! Ik vind dat roze er leuk bij. Maar hij heeft ook een heel uitgesproken jongenskoppie. Misschien kan hij later als hij net zo groot is als Ivan zelfs wel leggings hebben.
Mijn lief heeft zich erbij neergelegd dat ik ontzettend gelukkig word van tutten met Lena.
haha! nou, vandaag pas positief getest, dus vandaar de slag om de arm. maar DPAM, Lindex en HEMA koop ik leeg! al vermoed ik dat vriendlief voordat dat kan gebeuren mijn pinpas in beslag neemtquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dit soort dingen mogen niet zonder details!
Geslacht, plaatjes, webshops, inspiratie! komt u maar![]()
en gefeliciteerd als het goed is
Das mooi, kun jij zijn creditcard in beslag nemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef tweeoogje het volgende:
[..]
haha! nou, vandaag pas positief getest, dus vandaar de slag om de arm. maar DPAM, Lindex en HEMA koop ik leeg! al vermoed ik dat vriendlief voordat dat kan gebeuren mijn pinpas in beslag neemt
Ik heb de zwembroek ook gekocht. Maat 74/80 zit goed bij mijn jongetje, met zwemluier. Kun je hem niet meer ruilen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef mefke79 het volgende:
En voor Driekus het zwembroekie wat bij deze pet hoort. Gekocht in 86/92 maar hij heeft het al twee keer van de grond moeten rapen (ondanks zwemluier...). Dus daar moeten we even iets op gaan verzinnen. Riempje erin gaat niet. Ik denk dat mam er met een naaimachine aan te pas gaat komen.
Jaaaaaaaaaaaaaa kom je naar de UPM? En wat voor shirt heb je erbij? Ze hebben namelijk ook die gave limegroene polo erbij, en die valt zo klein dat Rienk (normaal maat 80) er 86/92 van aanheeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:18 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur/McLaura dat leeuw/aap broekje heeft Wolf ook. Keertje foto doen van ze alle 3 in zelfde broek?
Ik vind hema eigenlijk precies op leeftijd vallen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:41 schreef McLaura het volgende:
Claudia, hier ook de rompers in 98/14 en de gifgroene polo (zie kleertjes Rienk) ook. Hema lijkt steeds kleiner te gaan vallen!
Ik kom naar de UPMquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa kom je naar de UPM? En wat voor shirt heb je erbij? Ze hebben namelijk ook die gave limegroene polo erbij, en die valt zo klein dat Rienk (normaal maat 80) er 86/92 van aanheeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |