abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95758011
Figures
pi_95758050
Wat ik dus wilde zeggen is dat ik dacht dat de jumpsuit van Amélie een andere kleur had en effen was. Meer turkoois ofzo. Ik word kippig!
pi_95758276
Ik dacht het ook, Sorbootje, misschien door foto-op-scherm ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95758278
nee lichtblauw met blommies :) ik heb er eerder al een duidelijkere foto van gemaakt dacht k, ff terugzoeken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95758297
Die jumpsuit is echt cute O+

Orea, wat een schattige rompers

Ik heb voor Niels grappige shirts via Marktplaats gekocht :D

en ook nog een van Name It met allemaal visjes.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95758373
Goed dat je me eraan herinnert, miss! De WE is inderdaad wel oké. Online hebben ze veel maten niet, maar ik kan natuurlijk ook eens naar een heuse winkel gaan. In theorie dan.

Het is alleen wel een héél grote stap ineens! Er is niks baby-achtigs meer aan.

Deze trui

En deze

Dit vestje in het grijs

Deze jas

Dit T-shirt

De basics zijn heel aardig, en ook betaalbaar. Ik heb alleen het gevoel dat ik een wensenlijstje voor m'n vriend aan het samenstellen ben. No worries, die koopt altijd zelf z'n kleren. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95758401
Ik herhaal mijn vraag even ;)

Ik wil graag deze voor mijn mannetje maar heb geen flauw idee welke maat te nemen voor mijn ventje als hij met de vakantie 7 maanden is. Er waren er hier meer toch die zo'n swimsuit van DPAM hadden? Kan iemand mij advies geven?

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95758491
Hou jij helemaal niet van prints of kleurtjes of streepjes of wat dan ook, Claudia?

DML ik heb geen idee. Oeke had er eentje voor Ko, maar geen idee welke maat enzo.
pi_95758667
Deze toch Sorbo?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik herhaal mijn vraag even ;)

Ik wil graag deze voor mijn mannetje maar heb geen flauw idee welke maat te nemen voor mijn ventje als hij met de vakantie 7 maanden is. Er waren er hier meer toch die zo'n swimsuit van DPAM hadden? Kan iemand mij advies geven?

[ afbeelding ]
Hmm lastig, ik geloof dat ze aan de kleine kant vielen.
Het scheelt ook of je er wel of geen zwemluier onder doet.

Met 7 maanden en kleinvallend zou ik sowieso 74 nemen denk ik.

(je kunt eventueel Puck's lijntje in de groeicurve ook doortrekken he dan heb je een indruk van wat je ongeveer kunt verwachten. Niet helemaal betrouwbaar maar voor een indicatie wel ok. 7 maanden is plusminus 30 weken oud.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95758762
Maar DPAM doet niet aan 74 maar aan 6 of 12 maanden :P
Het zal wel 12 maanden worden dan denk ik.

Edit: Ow 12 months is 74cm bij hen idd :Y
The way you rock'n'roll
pi_95759434
Ja Huup, die inderdaad! :D Wat gek, ik had hem echt heel anders in mijn hoofd zitten!
pi_95759507
Ik zou voor 12 mois gaan DML.
pi_95759583
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar DPAM doet niet aan 74 maar aan 6 of 12 maanden :P
Het zal wel 12 maanden worden dan denk ik.

Edit: Ow 12 months is 74cm bij hen idd :Y
Ja het aantal cm's staat erbij en dat komt overeen met onze maten :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 april 2011 @ 13:59:30 #14
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_95759854
Gister ging het over crocs, heb het even gevolgd... Waar koop je die dingen online?
pi_95759882
Ja, ik zou ook voor 12 maanden gaan DML. Geloof ook dat ik die voor M had, maar dat weet Oeke wel, zwempak later naar Ko gegaan.
pi_95759925
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:59 schreef mikoxx het volgende:
Gister ging het over crocs, heb het even gevolgd... Waar koop je die dingen online?
Ik koop ze zelf gewoon in de crocs webshop. www.crocs.nl
Als je je aanmeldt voor hun nieuwsbrief ontvang je een kortingscode van 20% en in de outlet staat best wel veel met korting.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 april 2011 @ 14:02:14 #17
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_95759949
Kijk, dat zijn de tips! Dank je Huup!
pi_95760236
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Hou jij helemaal niet van prints of kleurtjes of streepjes of wat dan ook, Claudia?
Sterker nog, ik houd heel erg van prints, kleurtjes én streepjes, maar er zit meestal een of ander lelijk embleem op jongenskleding.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 14:12:11 #19
5428 crew  miss_sly
pi_95760336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Sterker nog, ik houd heel erg van prints, kleurtjes én streepjes, maar er zit meestal een of ander lelijk embleem op jongenskleding.
Ja, dat is wel zo, inderdaad. Is die er niet af te slopen vaak?
Welke maat heeft Ivan nu?
pi_95760844
Ivan zit nu nog in 86 (shirts soms 86/92), dus ik kan nog vaak bij de baby's terecht. Ik ben alvast vooruit aan het kijken voor 92. Broekjes zijn geen probleem, maar leuke bovenkleding is schaars.

Bij de Zara hebben ze een paar leuke shirts, maar ook allemaal zo braaf en volwassen.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:26:34 #21
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95760867
Voor DPAM zou ik voor 12 maanden gaan, ik merk dat vooral de rompjes bij hen vrij smal zijn.

Wij hebben grote meisjesschoenen gekocht voor mijn 1 jarige dreumes!

En in actie, met korte broek!
pi_95760898
Lieve schoentjes, becky! Ik vind de kleur ook mooi.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:30:00 #23
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95760964
Thanx claudia! Ze zijn marine blauw van Bardossa, moet eerlijk zeggen dat ik de prijs (nog steeds wel veel geld) a 45 euro mee vond vallen.

met blote voetjes O+
pi_95761031
Leuk Becky O+, maar pas wel even op bij lichtere dingen! Lena was gister met haar roze bardossa schoentjes met een beetje water aan het spelen en haar voeten waren knalroze, om over haar witte broekje nog maar te zwijgen helaas!

[ Bericht 8% gewijzigd door Poppedein op 20-04-2011 14:40:05 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 20 april 2011 @ 14:32:15 #25
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_95761038
Leuke schoentjes Becky!
Ze lijkt meteen zo groot vind ik, korte broek, blote voetjes in de sandalen....
pi_95761258
Voor Ivan waren we ook ongeveer 50 euro kwijt voor zijn eerste paar schoenen, misschien zelfs nog wel iets meer. Ze zijn wel ontzettend fijn en hij draagt ze gelukkig nog steeds!

Bardossa, ga ik onthouden voor Lena t.z.t.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:39:47 #27
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_95761298
Oh Claudia, heerlijk dat je zo lang met schoenen kan doen zeg *jaloers is*. Hier is t iedere 1,5 a 2 mnd een nieuw paar, doordat ze buiten gezellig rondkruipen enzo :{
  woensdag 20 april 2011 @ 14:42:49 #28
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95761406
Moet met die schoentjes zeker uitkijken dan! Bedankt voor de tip.

Merkte dat de aapies te wijd waren en ze heel scheef op haar voetjes ging staan. Ze loopt nog niet los maar wel goed aan haar wagentje en zo dus toch maar stevige schoenen. Heb voor het kruipen buiten wel andere schoentjes.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 14:49:16 #29
5428 crew  miss_sly
pi_95761645
Streepjes van Esprit, Claudia.

[ Bericht 91% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:08:15 ]
pi_95761684
Ik vind de Aapies zelfs voor Ivan wel erg wijd! Hij draagt nu op het kinderdagverblijf gewone lage slofjes en die laat hij gelukkig aan. Thuis loopt hij nog steeds op blote voeten.
pi_95761760
Wat lief dat je hebt gekeken, miss! Ik vind die streepjes niet mooi. :@ De onderste twee zijn wel oké, maar ik vind de kleuren van de laatste niet zo mooi en er zitten weer rare dingen op. De op één na laatste zou ik misschien kopen als de prijs aardig was, maar het is Esprit en dus zal het wel duur zijn. Oh, en ik houd niet van polo's.
pi_95761785
Wij hebben ook maar anderhalve maand met t eerste paar gedaan. We zijn inmiddels aan de 4e maat bezig :D

Noortje O+ erg schattig becky!

Miss zei jij nou net iets over zo'n groot zwempak? Ik was toevallig net in Amélie's kast, wij hebben zo'n soort mini-wetsuit gekregen, het label zegt dat het van de Etos komt :) ik gok dat ie wel al een jaar of 2 oud is maar misschien hebben ze ze ieder jaar?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 14:54:49 #33
5428 crew  miss_sly
pi_95761850
Je hoeft geen sorry te zeggen :D ik was gewoon erg benieuwd hoe het nu zit met streepjes, prints en leuke dingen voor jongetjes. Ik vind de keuze ook zeer beperkt moet ik zeggen. Deze waren niet al te schreeuwerig, maar ik zou het zelf ook neit zo snel kopen, denk ik. Weet ik niet zeker, want ik heb nooit cht voor een jongetje geshopt :)

ow huup, kan ik wel eens kjken dan, thanks!
pi_95761885
Ik had m'n sorry al weggehaald. :+ Ik word alleen zo moe van mezelf als ik niks leuk vind. Ik vraag me dan ernstig af of ik nou gek ben of de rest van de wereld gek is. :Y)
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 14:59:23 #35
5428 crew  miss_sly
pi_95762010
A bit of both, I guess :P
pi_95762044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Miss zei jij nou net iets over zo'n groot zwempak? Ik was toevallig net in Amélie's kast, wij hebben zo'n soort mini-wetsuit gekregen, het label zegt dat het van de Etos komt :) ik gok dat ie wel al een jaar of 2 oud is maar misschien hebben ze ze ieder jaar?
Ik heb er vorig jaar inderdaad 1 van de Etos gehad voor Lena, in 2 kleuren roze. Héél fijn ding, wat ook nog heel lang pastte en tegen een beduidend lager bedrag dan wat er voor de meeste UV wetsuit gevraagd werd! Ik geloof iets van 8,99 ofzo!
pi_95762093
Dit vind ik allemaal leuk:

Maar het is er gewoon niet in de grote maten. -O-

Verkapte 'ik ben niet gek :('-posting.
pi_95762149
En hoe vind je zoiets Claudia?

(Hij is 8,99, denk dat erbij ;))
pi_95762268
Ik moet even wennen aan de kleur, geloof ik. Het model vind ik wel aardig (geen kraagjes!)

Oh, en ik vind dit van de Zara leuk:

Echt HEEL leuk.

Iets minder leuk dan de vorige.

4,95 euro!
pi_95762319
De bovenste 2 zijn leuk! Daar zie ik Ivan helemaal in rondbanjeren!
pi_95762479
Nu nog even over de maat twijfelen. Ik heb twee truien van de Zara gekocht waarvan er één krap viel en één zo ruim dat ik zeker weet dat 'ie komende winter nog meegaat. Wat is jullie ervaring?
pi_95762544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:00 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Ik heb er vorig jaar inderdaad 1 van de Etos gehad voor Lena, in 2 kleuren roze. Héél fijn ding, wat ook nog heel lang pastte en tegen een beduidend lager bedrag dan wat er voor de meeste UV wetsuit gevraagd werd! Ik geloof iets van 8,99 ofzo!
Ja! Deze is ook 2 kleuren roze, fel en feller :+ Misschien zit ie in het standaard-assortiment dan 's zomers? Ik heb hem hier in maat 86/92 liggen voor ons voor deze zomer.

Oh dat 3suisses-shirt vind ik leuk O+ op een afgeragd broekje en met sandaaltjes dr onder. <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95762622
Ik moet nog even kijken, maar heb goeie hoop dat wij 74/80 hadden, anders had t me nooit verbaasd dat het nog zo lang gepast heeft...dus ik hoop ook op een 86/92 variant voor dit jaar!

deze:
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 15:23:58 #44
5428 crew  miss_sly
pi_95762774
Ik zal eens kijken of het zwemshirtje dat ik gekocht heb vorig jaar misschien nog past. Het was vrij ruim, ook al was het een 74/80. Roze en Hello Kitty, het kind zal er helemaal blij mee zijn :D

Ik vind wat je laat zien wel leuk allemaal, Claudia :Y
En heb je al eens bij DPAM gekeken dan, zit daar niets tussen?
pi_95762830
Volgens mij hebben wij hem andersom, mouwen lichtroze en lijfje donker. Maar nu twijfel ik :P
Hij ligt boven en Amélie breekt daar de boel af slaapt. Het is deze, voor zover hij te zien is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95762883
Oh dat pakje! O+ hopelijk hebben ze zoiets nog voor we op vakantie gaan!

Qua schoensel gaat het hier een hele lastige worden vrees ik.. Leia's wreef is zó hoog (ze heeft een aparte bouw van haar voetjes. Ze lijken heel spekkig, maar het is toch echt de bouw, met een klein beetje spek) dat het lastig gaat zijn schoenen ervoor te vinden... :{

Van al het schoeisel wat ik al voor haar had (dat echte nep spul voor liggende baby's :+) begint ze nu qua maat eindelijk te passen, maar ze komt er met geen mogelijkheid in.. dat gaat nog wat worden!
pi_95763033
Dat mutsje van jouw Lena, Poppedein! O+

Ik vind DPAM zo lastig qua maten, miss.

Ik kom op de Zara-site allemaal leuke Ko-bloesjes en Ko-shirtjes tegen. O+

Oh, en ik heb dit ook maar besteld:

Ik heb alleen nog een paar shirtjes met lange mouwen in maat 92 nodig en dan is Ivan weer voorzien tot en met de herfst en Lena tot en met de zomer.
pi_95763070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:26 schreef Orea het volgende:
Qua schoensel gaat het hier een hele lastige worden vrees ik.. Leia's wreef is zó hoog (ze heeft een aparte bouw van haar voetjes. Ze lijken heel spekkig, maar het is toch echt de bouw, met een klein beetje spek) dat het lastig gaat zijn schoenen ervoor te vinden... :{
Schoenen met klittenband?
pi_95763258
Ben er net achtergekomen dat ik bijna niks aan zomerse kleertjes heb voor Mette... Tijd om flink te shoppen dus.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95763434
Ik ben benieuwd wat je voor haar uitzoekt, wickie!
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 15:42:30 #51
5428 crew  miss_sly
pi_95763481
Ik heb nog een paar zomerjurkjes ook liggen, wickie, met spag. bandjes en smocklijfjes. Ik denk dat ze Senna toch te klein zijn, en hoewel ik ze ook best als tuniekje aan kan trekken :+ heeft ze dnek ik voldoende andere kleertjes. Zal ik vandaag of morgen even wat foto's maken?
pi_95763823
Poppejans heb jij trouwens inmiddels wat vernomen van die Koekabroekjes? Ik heb inmiddels 3x gemaild en nog steeds nooit wat teruggehoord!
pi_95763831
Dat bovenste Zara shirtje vind ik erg leuk Claudia en het jumpsuitje ook O+ (wel strikje eraf slopen he ;) )

Ik heb het broekje gehaald, maar ik vind het wel heel erg oversized en baggy. Niels heeft bij de Hema-broekjes in maat 80 al hoog water, dus zou hij toch echt 86 moeten hebben. Maar nu ben ik een beetje bang dat het pas goed zit als de zomer voorbij is...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 20 april 2011 @ 15:57:09 #54
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95764023
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had m'n sorry al weggehaald. :+ Ik word alleen zo moe van mezelf als ik niks leuk vind. Ik vraag me dan ernstig af of ik nou gek ben of de rest van de wereld gek is. :Y)
De rest van de wereld :Y Ik ben bang dat ik je frustraties ga delen als aanstaande jongensmoeder :@
Oude (on)bekende.
pi_95764067
Claudia, jij hebt iniedergeval leuke kleertjes geshopt zie ik :)

Miss, ik ben altijd geïnteresseerd in Senna klaartjes :D

Niels ook met een te lange broek zie je er stunning uit!
pi_95764105
Toch is het gek dat op Marktplaats en in de winkel bepaalde kleding heel populair is maar dat die weinig wordt gemaakt. En dat dure merken hele simpele shirts en broeken verkopen voor veel geld, terwijl goedkope winkels hetzelfde verkopen maar dan met een stomme print van een scooter eroverheen ofzo.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95764142
Maar het zit niet echt mooi he wickie... zal ik het terug brengen?
pi_95764149
Oja dat wilde ik nog toevoegen aan je ge-editte opmerking Claudia. Ik ben stiekem, kledingtechnisch gezien, erg blij nog een meisje te krijgen. Ik vind veel jongenskleding stom.
pi_95764273
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Twinkly het volgende:
Dat bovenste Zara shirtje vind ik erg leuk Claudia en het jumpsuitje ook O+ (wel strikje eraf slopen he ;) )
Op deze manier vind ik een strikje niet erg, hoor!

Kun je Niels niet een wat strakker shirt erboven aantrekken? Ik denk dat dat er alweer heel anders uitziet! Oh, en misschien eens oprollen tot 3/4e lengte? Hier in de Hema zag ik het broekje trouwens niet liggen.
pi_95764292
Hij zit behoorlijk baggy op de foto te zien. Als je twijfelt zou ik hem terugbrengen en kijken of je wat anders kan vinden. Ti's wel een leuke broek.

Edit: dat is een goede Claudia, het uitproberen waard!
pi_95764327
Een singlet erboven in groen of blauw twinks!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95764341
Ja, singlet lijkt me ook leuk. Desnoods eens met alleen een romper eronder laten zien? Ik weet niet hoe het broekje in de taille valt?
pi_95764488
Goed idee Huup, singletjes zijn cute O+ maar waar vind ik die?
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, singlet lijkt me ook leuk. Desnoods eens met alleen een romper eronder laten zien? Ik weet niet hoe het broekje in de taille valt?
Ja, het shirt is ook echt veel te groot, maar ik wilde het even showen ;) Hij slaapt nu, ik zal straks laten zien hoe het valt met alleen een romper. Ik moest het broekje wel flink aansnoeren.

Ik zat ook te denken aan oprollen en dan zo'n lusje maken en knopen erop zetten. Maar dan is het lusje niet van dezelfde stof... hmm. Misschien blijft het ook wel zitten als ik het gewoon oprol, straks eens proberen.
pi_95764546
Bij de H&M heb je ze, Twinkly, en ik zag ze ook bij de Hema hangen.

Het is een leuk shirt, hoor! Ook van de Hema?
pi_95764632
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
Bij de H&M heb je ze, Twinkly, en ik zag ze ook bij de Hema hangen.

Het is een leuk shirt, hoor! Ook van de Hema?
Helaas past hij nog niet in de kleinste jongetjesmaat van de H&M. Bij de Hema heb ik ze niet gezien. Op de jongensafdeling? Ik weet niet of hij 92 van de Hema al past.
Nee, het shirt is van Name It, ik heb het via Marktplaats overgenomen. Het is nog helemaal nieuw volgens mij :o
pi_95764687
Ik vind deze combinatie heel schattig (zo ziet Ivan er vandaag ongeveer uit):

Jammer dat hij nog niet in 86/92 past! Ik heb niet gekeken hoe groot de singlets van de Hema waren.
pi_95764737
Ik heb eergisteren een shirt gekocht bij de H&M in 86-92 en ik denk dat hij het pas in de winter past.

Die combi is inderdaad super schattig O+

Ik heb ook nog steeds geen driekwart jeans voor Niels gevonden. Bij Lindex zag ik wel leuke, maar dat is ook allemaal vanaf 86 en Niels moet van korte broeken nog wel maat 80 hebben.
pi_95764798
Qua breedte? Bij Ivan zitten de effen shirts van de H&M in 86/92 heel goed.
pi_95764809
Mag Ivan nu toch in singlets Claudia :+
pi_95764818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Qua breedte? Bij Ivan zitten de effen shirts van de H&M in 86/92 heel goed.
Qua alles, ik zal het zo eens laten zien. Jij zal het wel een heel stom shirt vinden :P Er staat een dinosaurus op!
pi_95764860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef Poppedein het volgende:
Mag Ivan nu toch in singlets Claudia :+
Nee. Hij heeft in plaats van een singlet een romper zonder mouwen eronder aan. :')

Deze:

pi_95764978
Twinkly, ik heb de singlets van de Hema gevonden. Zo te zien gaan die ook vanaf 86/92. Soms valt bovenkleding van de Hema ineens veel kleiner dan bovenkleding van de H&M (vooral smaller), maar ik vond ze er in de winkel vrij breed uitzien, geloof ik.
pi_95765106
Oh, die rode is leuk O+ Maar dat staat niet bij deze broek. Die andere twee vind ik te pastellerig en wit durf ik niet aan.

Over dat rompertje heb ik getwijfeld, ik heb nu twee hele saaie witte zonder mouwtjes gekocht. Waarom hebben ze geen vrolijk gekleurde effen rompers zonder mouwen!
pi_95765173
Wit gooi je toch gewoon in de kookwas? En je kunt met dit weer kleding weer fijn in de zon leggen.
pi_95765273
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Poppedein het volgende:
Poppejans heb jij trouwens inmiddels wat vernomen van die Koekabroekjes? Ik heb inmiddels 3x gemaild en nog steeds nooit wat teruggehoord!
Ik heb het via het contactformulier en via de mail geprobeerd: ook NIKS!
En zie niet hoe ik daar een bericht in het gastenboek kan achterlaten, jij wel? Volgens mij hebben ze dat zo gemaakt dat je daar nu niks meer posten kan...
Dit is de allereerste keer in al die jaren/keren dat ik online koop dat het zo mis gaat :( :'(
Ik wil dit graag ergens kunnen melden ofzo, maar vrees dat we niks kunnen, weet jij nog iets wat we zouden kunnen proberen???
Ik wil het hier gewoon echt niet bij laten zitten

Claudia. van wat je in het vorige topic aan kleertjes poste: die eerste H&M oprol broek heeft Wolf in het donkerblauw in 86. Echt een heerlijk luchtig broekie O+
Wat je van de WE post vind ik allemaal wel leuk, maar ook eigenlijk allemaal heel erg somber! Omdat Ivan heel blond is vind ik hem kleur juist zo goed staan
En wat een verschrikkelijk schattige romper heeft Lena aan O+ O+ O+ ze doet me rammelen en klepperen aan alle kanten

Leuk die shirts die je van marktplaats hebt Twinkly haha ik vind ze lollig. En dat visjesshirt is vet cool! Eigenlijk vind ik geloof ik biiiiiijna alles wat je voor hem koopt leuk!
Heb je dat witte broekje met krijtstreep niet gezien bij Zeeman Twinkly? Het voelt aan als spijkerstof en valt tot de knie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95765281
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Twinkly het volgende:
Over dat rompertje heb ik getwijfeld, ik heb nu twee hele saaie witte zonder mouwtjes gekocht. Waarom hebben ze geen vrolijk gekleurde effen rompers zonder mouwen!
Toch knap dat je iets aan te merken hebt op het romperassortiment van de Hema. :+ Ze hebben momenteel zoveel!

Is dit niet je smaak?

pi_95765282
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Claudia_x het volgende:
Wit gooi je toch gewoon in de kookwas? En je kunt met dit weer kleding weer fijn in de zon leggen.
Ik dacht dat de zon alleen tegen borstvoedingspoepvlekken hielp :o Weer wat geleerd.
pi_95765386
Poppejans, welke webshop was dat? Wat vervelend zeg!
pi_95765423
Oh wat balen Poppedein en -jans :( !!!

Nee, dat rompertje vind ik stom :@ Als 'ie nou effen was geweest... En ik laat hem maar niet aan Niels zien, dan wil hij hem hebben ;) "AUTO!!!!!"

Poppejans, dat wilde ik je nog zeggen. Ik heb gezocht bij de Zeeman en ik kan ze niet vinden! :? Ik zag wel een wit met streepjes tuinbroek in hele kleine maatjes. Waar hangen ze dan?
pi_95765458
Poppejans, ik zou het er ook niet bij laten zitten. :o Er is vast wel een instantie waar je dit kunt melden. Wat schandalig, zeg!

Wat jij somber noemt is wat ik braaf/volwassen vind. Best leuk, hoor, maar hij heeft nog wel even te gaan tot hij een burgerlul is. Al is het merendeel van wat hij nu draagt ook best saai. Ik heb me pas toch een miskoop gedaan bij de H&M. Hij ziet er in dat shirt zo suf uit.

Twinkly, alleen daarom al zou ik de romper voor Niels kopen. :+ Leuk dat hij zo verzot is op auto's. Ik heb de romper hier wel voor Ivan liggen; ben benieuwd hoe die staat.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:35:09 #81
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_95765645
Schandalig inderdaad, vooral het niets van zich laten horen vind ik asociaal.
Maar ik zag toen al rare dingen in het gastenboek staan en heb daarom bij de kleine zebra besteld.
Want de prijs was daar wel leuk/verleidelijk natuurlijk.
pi_95765701
Dat is waar, maar dan zou ik er een shirt over aan willen trekken :P Hij heeft nu ook een pyjama met een auto van Cars erop, als ik die pak wordt hij helemaal enthousiast.

Wat vind je van vrolijk gekleurde effen shirts voor Ivan dan Claudia? Rood bijvoorbeeld, dat staat hem zo mooi.
pi_95765785
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb het via het contactformulier en via de mail geprobeerd: ook NIKS!
En zie niet hoe ik daar een bericht in het gastenboek kan achterlaten, jij wel? Volgens mij hebben ze dat zo gemaakt dat je daar nu niks meer posten kan...
Dit is de allereerste keer in al die jaren/keren dat ik online koop dat het zo mis gaat :( :'(
Ik wil dit graag ergens kunnen melden ofzo, maar vrees dat we niks kunnen, weet jij nog iets wat we zouden kunnen proberen???
Ik wil het hier gewoon echt niet bij laten zitten
Het lukte mij ook niet met het gastenboek..ik vrees ook dat het uitgeschakeld is, want het kan niet anders of er hadden anders sindsdien al veel meer klachten bij moeten staan. Het verbaasd me dan alleen dat ze niet de gehele inhoud van t gastenboek verwijderd hebben...

Ik heb ze gister nogmaals gemaild met daarin de melding dat er een CC naar mijn rechtsbijstand verzekering ging.. (wat niet zo is) geen idee of dat dan nog enige indruk maakt, maar volgens mij sta je inderdaad redelijk met lege handen. Je zou denk ik haast al contact met de KvK moeten opnemen om te kijken of daar eerdere meldingen binnengekomen zijn..maar verder? Ik vrees dat het pech en afwachten is...Heb je erg veel besteld? Ik 2 broekjes "maar" gelukkig, maar zonde is t wel...
pi_95765835
Kassa en Radar inschakelen?
pi_95765856
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:36 schreef Twinkly het volgende:
Dat is waar, maar dan zou ik er een shirt over aan willen trekken :P Hij heeft nu ook een pyjama met een auto van Cars erop, als ik die pak wordt hij helemaal enthousiast.

Wat vind je van vrolijk gekleurde effen shirts voor Ivan dan Claudia? Rood bijvoorbeeld, dat staat hem zo mooi.
Die heb ik ook voor hem, hoor, van de H&M en Hema. Alleen zitten er nooit rode tussen en de groene zijn vaak net een verkeerde kleur groen, dus ik neem alleen de blauwtinten.

-Edit- Ik zie nu dat de Hema wel een rood shirt met korte mouwen heeft!
pi_95766024
Orea, ik heb die etos rompers ook gekocht, en krijg de 74/80 amper dicht bij Ilse dr spekbeentjes. Dus ik gok dat ze Leia niet echt zullen passen.
*poef* nu is het weg
pi_95766310
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:38 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Het lukte mij ook niet met het gastenboek..ik vrees ook dat het uitgeschakeld is, want het kan niet anders of er hadden anders sindsdien al veel meer klachten bij moeten staan. Het verbaasd me dan alleen dat ze niet de gehele inhoud van t gastenboek verwijderd hebben...

Ik heb ze gister nogmaals gemaild met daarin de melding dat er een CC naar mijn rechtsbijstand verzekering ging.. (wat niet zo is) geen idee of dat dan nog enige indruk maakt, maar volgens mij sta je inderdaad redelijk met lege handen. Je zou denk ik haast al contact met de KvK moeten opnemen om te kijken of daar eerdere meldingen binnengekomen zijn..maar verder? Ik vrees dat het pech en afwachten is...Heb je erg veel besteld? Ik 2 broekjes "maar" gelukkig, maar zonde is t wel...
Ik heb 3 broekjes besteld
Ik wil denk ik ook nog wel gaan ''dreigen'' met iets als een Radar of Kassa en misschien dat ik wel echt naar die Belbus van Kassa ga mailen ook..
Hier reacties van andere gedupeerden die van alles al hebben geprobeerd: http://www.shobs.nl/webshop/895/Webwinkel-Klein&Fijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95766439
ongelooflijk! Die website had ik nog niet eens gevonden! Heb jij wel een mail ontvangen dat de artikelen niet voorradig waren? Ik niet in ieder geval...

Man, die website zag er hartstikke netjes uit, en als ik zie voor wat voor bedragen je daar nog meer had kunnen bestellen, ben ik heeeel blij datik voor maar een relatief klein bedrag van een euro of 20 gedupeerd ben!
pi_95766825
Poppejans, wat belachelijk!
pi_95766855
Twinkly, wat jammer van dat brokje. Jullie hebben geen droger, of wel? Hij kom er hier al veel snoezeliger uit, dat staat al heel anders, dan zo recht toe recht aan.
  woensdag 20 april 2011 @ 17:03:23 #91
298315 SacreCoeur
pi_95767030
Hebben jullie al geprobeerd te bellen? (of lees ik daar nou overheen :D)
pi_95767053
Twinkly, bij de hema in zoetermeer hadden ze baby singlets. Dus ze zullen ze vast ook ergens anders hebben. Ze hebben lichtblauw en groen. ook nog andere kleuren, maar weet niet welke
  woensdag 20 april 2011 @ 17:05:14 #93
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95767111
oeee ik zie dr wel een kassa of radaritem over verschijnen ;) stelletje oplichters!!
Ik heb ook gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt...

En ooo wat is het leuk he, die zomeroutfits!! Word er helemaal vrolijk van. Vandaag ook de spaghettirompers van de hema gekocht voor Evie.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95767185
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Hebben jullie al geprobeerd te bellen? (of lees ik daar nou overheen :D)
Er is nergens een telefoonnummer bekend...

edit: ik zie m ineens staan... ik ga NU bellen!
  woensdag 20 april 2011 @ 17:07:50 #95
298315 SacreCoeur
pi_95767210
0571-298334
pi_95767246
Ik zag m ;) Maar ze zijn tot 17u "bereikbaar"... morgen maar stalken dan!

Woont er iemand in de buurt van Twello? :+
pi_95767622
:o Volgens mij lezen ze Fok! Na 3 weken wachten heb ik precies nu net een mail terug ontvangen met de mededeling dat ze volledig door hun voorraad 98 zijn. Als alternatief kan ik kiezen voor maat 110 en zullen zij de verzendkosten vergoeden als compensatie voor het lange wachten of ik kan mijn bestelling annuleren en mijn geld retour ontvangen. Ik heb gekozen voor t laatste...we zullen zien ;)
pi_95767868
Haha omg Poppedein :') Nou, hopelijk werkt het...

We hebben wel een droger Groofsken, maar ik gooi eigenlijk nooit kleding er in. Misschien toch maar eens proberen dan! Is R eigenlijk langer dan Niels?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Twinkly, bij de hema in zoetermeer hadden ze baby singlets. Dus ze zullen ze vast ook ergens anders hebben. Ze hebben lichtblauw en groen. ook nog andere kleuren, maar weet niet welke
Ik heb een singlet gevonden in de zak tweedehands kleding!

Ik heb de broek zover mogelijk omhoog getrokken

met opgerolde pijpen

En dit is het H&M shirt, Niels heeft het zelf uitgezocht :D Hij reageerde iig heel blij toen ik het pakte.
pi_95767892
Bedankt SC! Morgenvroeg ga ik meteen bellen. Als ik de reviews lees wordt er niet eens altijd opgenomen.
Poppedein, ik heb ook zelfs geen bericht gehad dat er iets niet voorradig zou zijn. Gewoon echt geheel niks meer na mijn bestelling en betaling.
edit: OMG! Ik ga ook naar mn mail kijken..
Nope, ik geen mail nog

Ik vond nog wel een berichtje van de winkel zelf, ook op een review site

07 april 2011 | Klein&Fijn
Reactie op onderstaande recensies door Klein&Fijn
Beste lezers, Graag reageer ik vanuit Klein&Fijn op onderstaande recensies. Helaas gaat de laatste periode wat vaker eea niet goed, dan de ruim 3 jaar daarvoor dat wij bestaan. Enige tijd zijn we bezig geweest met de overgang naar een nieuw systeem, wat erg lastig verliep. Daarom worden div. emailberichten niet altijd verstuurd, waardoor de communicatie naar klanten niet optimaal is. Onderstaande klanten hebben uiteindelijk allemaal of hun bestelling gekregen, of het aankoopbedrag retour. Onze oprechte excuses naar iedereen die hier hinder van ondervindt/ ondervonden heeft! Wij bestaan sinds 2008 en zijn ook sindsdien aangesloten bij de Thuiswinkelorganisatie. Dit betekent dat voor onze klanten wij een webwinkel zijn die betrouwbaar is, en de klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft. Kortom, u kunt gerust bij ons bestellen, we doen er alles aan om u naar volledige tevredenheid te helpen! Mvg, Klein&Fijn PS. Uiteraard zijn positieve ervaringen ook welkom, zoals onderstaande mevrouw schrijft! ;o)
  woensdag 20 april 2011 @ 17:31:44 #100
298315 SacreCoeur
pi_95768081
En door het nieuwe 'systeem' kunnen ze ook af en toe de telefoon niet opnemen?
Ik geef ze nog een maandje of 2/3 en dan verkopen ze helemaal niets meer :')
pi_95768671
Ik had vandaag dit broekje gekocht bij de Hema. Er staan dezelfde leeuwtjes op als op dat shirt wat Claudia liet zien dat ze leuk vond. In newborn maten was hij er ook!
Ik combineer het dan wel met een basic bruin/zwart/groen of blauw shirt denk ik, anders is het wel druk.
Twinkly, dat rechter broekje is het Zeeman broekje. Die had hij dus vorig jaar ook en heel veel plezier van gehad, en laatst hingen ze er weer.
pi_95768816
Oh, dat Zeeman-broekje is erg leuk Poppejans! Hoe groot valt het in vergelijking met Hema-broekjes?
pi_95768957
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef Twinkly het volgende:
Oh, dat Zeeman-broekje is erg leuk Poppejans! Hoe groot valt het in vergelijking met Hema-broekjes?
Nog niet gepast,zal het zo na het eten eens even doen, zal ik het even met die van de Hema vergelijken. (vorige zomer trouwens een mt74 en die zat toen goed toen hij 8 mnd was)
  woensdag 20 april 2011 @ 18:05:56 #104
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95769314
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef mikoxx het volgende:
Oh Claudia, heerlijk dat je zo lang met schoenen kan doen zeg *jaloers is*. Hier is t iedere 1,5 a 2 mnd een nieuw paar, doordat ze buiten gezellig rondkruipen enzo :{
je kan van die beschermers kopen. Die zijn eigenlijk voor op een loopauto geloof ik, maar werkt ook vast goed met kruipen. Scheelt je toch weer een paar schoenen denk ik. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_95769728
jullie ook een probleem met klein & fijn?
ik en een vriendin van mij ook al, zij had er een jumpsuitje gekocht, was niet voorradig, veel contact opgenomen, veel beloftes gedaan.. geen geld terug.
idem voor mij, maar dat is alweer een maand of 4 terug!
pi_95769736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Twinkly het volgende:
Haha omg Poppedein :') Nou, hopelijk werkt het...

We hebben wel een droger Groofsken, maar ik gooi eigenlijk nooit kleding er in. Misschien toch maar eens proberen dan! Is R eigenlijk langer dan Niels?

[..]

Ik heb een singlet gevonden in de zak tweedehands kleding!

Ik heb de broek zover mogelijk omhoog getrokken
[ afbeelding ]

met opgerolde pijpen
[ afbeelding ]

En dit is het H&M shirt, Niels heeft het zelf uitgezocht :D Hij reageerde iig heel blij toen ik het pakte.
[ afbeelding ]
Ja staat leuk!
Maar niet meer zo hoog optrekken hoor :D dit is camel-toe maar dan anders :+
Ik vind dat baggy juist wel leuk, wat lager op de heup zeg maar, en dan met die opgerolde pijpen <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 april 2011 @ 19:21:43 #107
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95772632
Ik woon bij Klein & Fijn in de buurt, is het alleen een webwinkel of ook een winkelpand?
Mocht ik iets voor iemand kunnen doen dan stuur maar een PM. ~O>
pi_95772877
Twinkly, R heeft dat broekje in maat 86 (ik heb net even gekeken). Hij was laatste keer bij het cb (1,5 mnd terug ofzo) 80 cm.

Ik gooi alles van de kinderen in de droger trouwens.
pi_95772932
Ik vind hem zo met singlet leuk staan. Maar inderdaad wat Huup zegt. Gewoon omslaan en dan niet hoog optrekken. Dat taillebandje is juist zo leuk ook om te zien. R draagt alles onder zijn spekbuikie.
pi_95773010
Ik hang nu met dit weer alles in de zon, mn ideale vlekverwijderaar O+ alles ziet er gelijk weer als nieuw uit :D
Alleen mn eigen beddengoed gaat in de droger omdat ik dat niet goed kan ophangen :')

oh en Elin heeft vandaag het shirtje aan dat ik in frankrijk kocht voor haar <3 we wisten nog niet wat we zouden krijgen maar mn gevoel zei meisje :D t eerste dat ik voor haar kocht, en t staat zo leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 april 2011 @ 19:33:35 #111
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95773356
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef huuphuup het volgende:
Ik hang nu met dit weer alles in de zon, mn ideale vlekverwijderaar O+ alles ziet er gelijk weer als nieuw uit :D
Alleen mn eigen beddengoed gaat in de droger omdat ik dat niet goed kan ophangen :')

oh en Elin heeft vandaag het shirtje aan dat ik in frankrijk kocht voor haar <3 we wisten nog niet wat we zouden krijgen maar mn gevoel zei meisje :D t eerste dat ik voor haar kocht, en t staat zo leuk!
Mijn man wil geen droogmolen in de tuin, ik heb op onze zolder zo'n staand uitklaprek, daar hang ik veel op, alleen handoeken, keukendoeken en droogdoeken doe ik in de droger.

Ik heb ook nog zo'n klein uitklaprekje voor over een deur of iets dergelijks, die komt dus straks aan de schutting met babywas die moet bleken. ^O^
pi_95773437
Ik ben toch jaloers op dat dat blijkbaar bij anderen wel werkt. Ik heb zo vaak iets in de zon gehangen om een hardnekkige vlek eruit te krijgen, maar bij mij blijven ze altijd zitten. -O-
pi_95774095
Kan heel goed zo het broekje, Twinkly! Niet wegdoen! Met de pijpen omgeslagen vind ik het er nog leuker uitzien. Maar je moet inderdaad de broek niet meer zo optrekken. :D En het shirt vind ik leuk!

Ik vind de reactie van die webshop klinken als een klassieke smoes. Mensen die hun beloftes niet nakomen hebben altijd zogenaamd goede redenen paraat. Poppejans, ik zou als ik jou was even een brief sturen.

Poppejans, ik ben heel benieuwd naar een foto van Wolf in het Zeemanbroekje!
pi_95774137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben toch jaloers op dat dat blijkbaar bij anderen wel werkt. Ik heb zo vaak iets in de zon gehangen om een hardnekkige vlek eruit te krijgen, maar bij mij blijven ze altijd zitten. -O-
Ik krijg alleen chocoladevlekken er niet uit.
pi_95774236
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hang je het wel nat, versgewassen, op? Anders gaat t niet.
En ik krijg hier ook niet alles uit hoor :P
Note to self, niet alle oranje-vlekken zijn etensvlekken, en viltstift bleekt er niet uit :')

Poppejans, áls je een brief stuurt, dan aangetekend, zelf een kopie houden uiteraard, zeggen wat je van hen verwacht en een termijn noemen waarbinnen je dat van hen verwacht.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95774308
:o _O- Uiteraard! o|O
pi_95774412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
:o _O- Uiteraard! o|O
Ja weet ik dat, B. hing het rustig zo buiten om "mijn" truuk daarna af te schrijven :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95775763
Twinkly, dat broekje maar niet terug brengen, ziet er leuk uit :Y

Ik kon niet kiezen bij de Hema, dus heb niks meegenomen :')
Bij de Zeeman een rode legging met witte stippen en een jurkje meegenomen.
pi_95776417
Ik heb die pakjes van de Etos geprobeerd, het kan zijn dat het aan de spekpeutjes van mijn kind ligt :+ maar ze gaan krappig dicht bij de benen..

Morgen dus maar even een maatje groter halen. Als iemand met een beeb in maat 62-68 (of kleiner uiteraard voor van de zomer) interesse heeft, hoor ik het wel ;) (heb uiteraard verpakking en bon al weggegooid... slim als ik ben :'))
pi_95777764
DML, ik zou inderdaad voor 12M gaan wat betreft de badpakjes. Liever te groot dan te klein in dit geval. Ko ging volgens mij ook met 6/7 maanden in een 12 maanden maat.
Ze zijn zo leuk!

Niels, wat een scheet ben je toch. Leuke vondsten Twinks, vooral je MP-shirts vind ik erg tof. ^O^

Even bij de Zara kijken hoor, naar al die Ko bloesjes enzo. ;)
Ik heb ook nog lang niet genoeg zomerspullen maar ik wacht op de vrijmarkt, heb daar zoveel zin in. Hopelijk kan ik wat toffe dingen voor hem vinden.

Poppejans en Poppedein, wat balen zeg. :(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95777913
Huupske...zal geel je jongste net zo mooi staan als je oudste mop?

woensdag 20 april 2011 @ 20:56:30 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95777967
waar tover je die nou weer vandaan Poppedein?
jij hebt echt een neus voor zulke dingen!
pi_95778061
Oh Poppedein O+ O+
Waar o waar ja!
pi_95778086
oh wat een leuk ding! O+
Ik vind geel haar leuk staan en blauw ook, lichtroze minder en harder roze weer beter.

Wickie wat knap! :D
als ik niet kan kiezen koop ik meestal alles :@
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95778277
Leuk pakje! Lijkt me erg leuk voor Elin. Ik begrijp alleen die contrastkleur niet zo goed.
pi_95778281
Ik ben hard aan t rondneuzen bij 3suisses nu...die site heb ik al de hele dag openstaan, maar er komt steeds iets tussen ;)
pi_95778641
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef huuphuup het volgende:
oh wat een leuk ding! O+
Ik vind geel haar leuk staan en blauw ook, lichtroze minder en harder roze weer beter.

Wickie wat knap! :D
als ik niet kan kiezen koop ik meestal alles :@

Haha dat dacht ik dus ook al :D

En wat een schattig pakje poppedein!
pi_95778787
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben hard aan t rondneuzen bij 3suisses nu...die site heb ik al de hele dag openstaan, maar er komt steeds iets tussen ;)
Begint het met een 'w'?
pi_95778866
Whahahha...heeeeel alert Claudia, maar nee,..het begint met een L, al begon dat indirect natuurlijk ook met een W ;)
  woensdag 20 april 2011 @ 21:11:59 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95778867
oeeee zou het??? ;)
pi_95778914
Ik wist heul niet dat je gewoon easy-peasy daar kon bestellen :o hoe heb ik dat gemist? :?

Als ik een zoon had wilde ik dit setje O+ die muts maakt t af :D

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95779034
Dat truitje is geweldig! En ik houd van zulke schoentjes.

Waar vind je die trui?
pi_95779188
quote:
17s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Dat truitje is geweldig! En ik houd van zulke schoentjes.

Waar vind je die trui?
http://www.3suisses.nl/F-(...)ere_trui-met-kap.htm

hier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 april 2011 @ 21:17:10 #134
100412 mefke79
komt goed!
pi_95779189
oe, die trui is inderdaad helemaal gaaf!
En dat broekje van de hema dat ik voorbij zag komen ook al. Ik vind jongenskleren echt veel moeilijker dan meidenspullen, dus Claudia, ligt niet aan jou.
Ik blijf wel een enorme zwak voor mexx hebben, ik vind het wel duur, maar het blijft ook zo mooi...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95779434
Ik neus er ook even wat...

zoiets..
pi_95779652
dat laatste jurkje O+ en dat grijze pakje is supergaaf <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95779666
Ze noemen '2 jaar' gelijkwaardig aan maat 86. Hoe kan dat nou? :o

Twinkly, deze voor Niels?

pi_95779753
Oh huup dat setje wil ik O+
Echt geweldig!
pi_95779896
Ik ook! Gaaf zeg!
pi_95779938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
Best realistisch voor Mette hoor :D
En die singletjes zijn zooooo leuk :Y
pi_95780030
Ja he...toen ik dat grijze pakje zag moest ik ook gelijk aan wickie denken!

Ik heb nu dit in mijn mandje:

voor den Leen:

dit broekje (zie..tis net Amélietje met dr eerste liefde!)

Voor dr broer:

twijfelgevalletje, maar hij lijkt me heerlijk voor de zomer

pi_95780284
Dat bovenste rompertje vind ik ook echt heel erg leuk Poppedein! Die had ik ook net nog gevonden.

Over het grijze pakje twijfel ik, want is erg leuk voor dochter2.0 maar ook voor Mette, dus twijfel nu voor wie ik hem ga bestellen...
pi_95780553
quote:
Hier gaat dat ook best op hoor... tenzij Ko in een groeispurt zit op het moment, wat ik denk, dan zou hij over 2 maanden ineens wel in 92 kunnen zitten.
Hij past ook nog steeds zijn eerste paar schoentjes. Maat 21. :D
Sterker nog, als ik hem laat kiezen tussen maat 22 en maat 21 kiest hij steeds voor 21.

Leuke dingen posten jullie! O+
pi_95780673
Ik vind het vooral frappant dat Ivan komende winter 2 wordt en ik dan een trui in maat 3 jaar voor hem heb. Maar zo heel gek is het natuurlijk ook weer niet, want ze blijven steeds langer in een maat zitten.
pi_95781181
quote:

[ afbeelding ]
:o die wil ik voor Amélie :D haha, ze zijn superleuk!

2 jaar 86 gaat hier bijna op. Ze zit nu in 86 maar is nog geen 2 natuurlijk.

Erg leuk spul poppedein!
waarom is dat pakje een twijfelgeval? hij lijkt me idd fijn voor de zomer. Enkel een romper kan ook maar zo'n pakje is zoveel drolliger <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95781384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het vooral frappant dat Ivan komende winter 2 wordt en ik dan een trui in maat 3 jaar voor hem heb. Maar zo heel gek is het natuurlijk ook weer niet, want ze blijven steeds langer in een maat zitten.
Zal ik nog iets grappigs vertellen?
Ko heeft een broekje van DPAM, dat heb ik vorige zomer voor hem gekocht, maat 18 maanden. maar dat was gewoon zo lang te groot voor hem.
Nu trok ik het hem laatst aan, en hij past hem gewoon, sterker nog, de pijpen zijn nog steeds te lang.
Dat is wel fijn, maar bijvoorbeeld een nadeel is het broekje van Verbaudet, dat was een 86, daar past hij nu wel in, met riem+omslaan van de pijpen, maar het is gevoerd, veel te warm dus. Zo heb ik ook nog wat truien etc.
Ik koop maar even niks meer vooruit. -O-
pi_95781702
Bedoel je die zeemansbroek Oek? Die blauwe linnen achtige? M. heeft die in maat 18m, die past hem nu ook. Nouja passen... mijn moeder heeft er knoopsgatelastiek ingemaakt, maar de pijpen zijn nu zoals ze horen zitten. Ik koop nooit meer broeken bij DPAM: te wijd en te lang.
Te wijd is sowieso een issue, hoeveel broeken ik niet aan vriendinnen met meer gevulde kindjes heb gegeven. En toch stink ik er elke keer weer in.
pi_95781887
Ja, die! Past M hem ook pas nu? :D
Ko heeft nu echt een bolle buik, iets van de laatste weken is dat. Ik denk het begin van een groeistuip....
Dus het sluit best goed aan om zijn middel.
pi_95782088
quote:

[ afbeelding ]
gaat hier niet helemaal op. Tess hangt tussen 86 en 92.. tis btje afhankelijk van waar de kleding vandaan komt... Hema valt heel anders dan H&M
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95782186
Het is denk ik toch een 23 mois, er staat 18-23 mois in. Nouja, het kind is 29 mois nu. Hij trekt hem trouwens meteen uit als ik hem aan doe, das wel een beetje jammer. }:|
pi_95782778
Oh! Dat verklaart een hoop. Jammer dat hij hem uittrekt, ik vind hem erg leuk staan. O+
pi_95783493
quote:

[ afbeelding ]
Ohh heel leuk! O+

Wickie, wat een leuk gebreid pakje O+ en dat rompertje wil ik voor Niels!

Huup die outfit is geweldig O+ behalve dat blousje, dat zou ik weglaten.

Ik beloof plechtig dat ik nooit meer Niels broek te hoog op zal trekken :@ (maar hoe moet ik dan ooit een nerd van hem maken -O-) Maar het lag ook wel een beetje aan de wasbare luier hoor O-)
pi_95784137
Ok bestelling gedaan :)

Het grijs gebreide pakje, het pakje met het vogeltje en het toch het Little miss sunshine rompertje. Allemaal voor Mette, kan dochter2.0 het daarna mooi aan.
pi_95784668
Het grijs gebreide pakje vind ik heel lief, Wickie! Ik ben benieuwd hoe het staat.

Dit broekje bedoel ik Bodpa:

Excuus om mijn jochie te spammen. :P

En ik heb nog een rugzakje gemaakt, de oranje gaat naar Niels! Als ik er tijd en rust voor vind doe ik hem op de post Twinks, hopelijk heb je nog even geduld.
Deze is gemaakt met stof waarop de kaart van Londen is geprint. Handig als hij bij zijn oom gaat logeren. :7
Foto's heb ik net gemaakt, bij daglicht is hij wat zachter van kleur.

pi_95784961
Oh super Oeke O+ Dat labeltje met dat sterretje ook <3 Waar vind jij toch altijd die leuke dingen!!

Kootje O+ Leuke outfit! Vooral dat vestje vind ik erg mooi.
Nu nog een foto van voren, ik zie zijn gezichtje niet ;)
pi_95785457
Dat labeltje is ook een lintje. Ik denk dat dat erg leuk is bij een broekje ofzo.

En u vraagt, wij draaien, van voren:

In de tuinbroek die ik gemaakt heb voor hem, nog veel en veel te groot.
Van achter:
pi_95787473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef wickie het volgende:
Ok bestelling gedaan :)

Het grijs gebreide pakje, het pakje met het vogeltje en het toch het Little miss sunshine rompertje. Allemaal voor Mette, kan dochter2.0 het daarna mooi aan.
Dat doe ik ook steeds :')

Ik koop maar heel weinig voor Elin en verhoudingsgewijs is het schandalig :') :@
Keerzijde is wel dat ik voor haar andere dingen leuk vind dan voor Amélie dus ik kleed haar uiteindelijk wel heel anders, met dezelfde kleertjes. Wat ik niet pakte bij amélie pak ik nu wel voor haar en andersom.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95792741
Fokking hell Oeks, wat issie groot op die eerste tuinbroek foto! En blond!

Echt een gave broek en die rugzak is ook geweldig. Ik blijf erbij dat je goed zou verkopen, je maakt unieke dingen die ook nog eens superleuk zijn. En dan voor jongens, tel uit je winst.

M. heeft de broek aan vandaag!!!! *O* Met een vissenshirt erop. Victory at last! 8-)

[ Bericht 34% gewijzigd door bodpa09 op 21-04-2011 08:02:18 ]
  Moderator donderdag 21 april 2011 @ 07:39:39 #159
5428 crew  miss_sly
pi_95793081
wow oeke, wat mooi weer O+ en zo netjes gemaakt, echt top!

Leuke spulletjes weer gezien, ik kan alleen altijd zo moeilijk besluiten dus nog niets besteld hier :')
pi_95793494
Oh wat een leuke dingen zag ik voorbij komen! Goede keuze Wickie en Poppedein!

En Oeke, wat ben je weer goed bezig geweest! Ik zou willen dat ik dat kon. Had het er afgelopen weekend nog met B. over. Ik ben hartstikke creatief, kan alles maken wat ik wil....als het maar niet van stof is. Dan heb ik ineens twee linker handen. (kan ook gewoon gebrek aan oefening zijn, maar toch...)

Vanmorgen Isabeau d'r nieuwe capribroekje aangetrokken. Staat schattig!

Over maten; maat 86 met 2 jaar is heel realistisch voor Isabeau. Ze zit nu in 80 en ik verwacht dat dat voorlopig niet verandert. truitjes of jurkjes trek ik haar ook wel eens in 86 aan, dan zit het gewoon lekker ruim, maar met broeken zakt maat 80 zelf nog van haar minikontje en ze heeft ook dunne beentjes.
pi_95795315
Oeke :o Dat broekje, wat ontzettend leuk zeg!! Maar behalve de nog lange pijpen is hij helemaal niet zoveel te groot toch? Ja hij máákt je kleine Ko zo groot..bedoel je dat misschien ;) Héél erg leuk...en die tas ook..echt wow! You've got them skills!
pi_95795379
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:14 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wat een leuke dingen zag ik voorbij komen! Goede keuze Wickie en Poppedein!

En Oeke, wat ben je weer goed bezig geweest! Ik zou willen dat ik dat kon. Had het er afgelopen weekend nog met B. over. Ik ben hartstikke creatief, kan alles maken wat ik wil....als het maar niet van stof is. Dan heb ik ineens twee linker handen. (kan ook gewoon gebrek aan oefening zijn, maar toch...)

Vanmorgen Isabeau d'r nieuwe capribroekje aangetrokken. Staat schattig!

Over maten; maat 86 met 2 jaar is heel realistisch voor Isabeau. Ze zit nu in 80 en ik verwacht dat dat voorlopig niet verandert. truitjes of jurkjes trek ik haar ook wel eens in 86 aan, dan zit het gewoon lekker ruim, maar met broeken zakt maat 80 zelf nog van haar minikontje en ze heeft ook dunne beentjes.
tot en met 2 is 86 86/92 = 2 jaar + voor meisjes. dus dat klopt wel hoor :) en dan na een seizoen zitten ze in 92
pi_95795527
Nou ik ben blij dat 't klopt. Ik heb een kloppend kind :D
pi_95795638
Ik kende 3suisses dus nog niet }:|

Ik zie er echt veel Isabeauïgs!
pi_95795759
Ik heb er gister een jumpsuitje besteld wat ik vanochtend in bijna gelijke variant achter in Lena's kast vond onder t mom van'goedingeslagen aan het eind van het seizoen :') :@
pi_95796055

Deze zou haar geweldig staan met een simpel truitje.

en nog meer, maar moet ook even werken :D
pi_95796066
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

tot en met 2 is 86 86/92 = 2 jaar + voor meisjes. dus dat klopt wel hoor :) en dan na een seizoen zitten ze in 92
Nou, precies. Bij de Zara is 18-24 maanden maat 86 en 24-36 maanden maat 94.
pi_95796564
ik ben tegenwoordig een beetje fan van Obaibi, (van Okaidi) shirtjes hebbe echt een fantatstische pasvorm en mooie prints (ze heeft er 1 met een libelle en 1 met aardbei) en nog wat plain shirtjes
pi_95796671
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben tegenwoordig een beetje fan van Obaibi, (van Okaidi) shirtjes hebbe echt een fantatstische pasvorm en mooie prints (ze heeft er 1 met een libelle en 1 met aardbei) en nog wat plain shirtjes
Obaibi en OKaidi zijn fijn ja O+

Poppedein :D _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95796697

zulks O+ en ze vallen zoo mooi
pi_95796808
alleen is t aanbod in de webshops bijzonder bagger momenteel :P
  donderdag 21 april 2011 @ 10:36:15 #172
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95796948
Ohhhhh... ik was afgelopen dagen in Frankrijk voor mijn werk. We sliepen in Chambéry vlak bij een winkelcentrum en daar hadden ze een winkel :9~

Ze hebben ook een internetshop, verzenden naar NL kost 11 euro dus best flink, maar als je er een grote bestelling van maakt, valt het weer mee.. Ik kon die hele winkel wel leeg kopen voor een schappelijk prijsje.

www.t-a-o.com *O*
pi_95797011
Leuk, Kleurdoos!

Mijn lieve kleine heeft vandaag haar allereerste zomerjurkje aan:

Mijn stoere grote draagt de romper die Twinkly stom vindt. :+

[ Bericht 94% gewijzigd door Claudia_x op 21-04-2011 11:28:13 ]
pi_95799109
Echt leuk spul bij 3suisses, kende het ook nog niet en ik heb mezelf nog wel een tijdelijk koopverbod opgelegd, heb zo'n vermoeden dat het maar heel tijdelijk zal zijn. :')

Wat staat dat jurkje Lena schattig! :Y

Tnt kwam net pakjes brengen, yay!!!

Voor m'n kleine Sesamstraat fan en Zoë ;

Ik word zo vrolijk van dit lekkere weer en die blote armpjes.

Tegen de zon in kijken zuigt maar aan een zonnebril ophouden doen we niet. :{w
pi_95799187
Mooie buit, Spewey! Ik vind vooral dat jurkje rechtsonderin geweldig! Ik weet zeker dat het goed staat bij je dochter.
pi_95799890
Claudia! Dat jurkje van Lena staat haar gewéldig! Die kleur pas echt bij haar!

En die romper vind ik niet stom :) staat hem goed!

Spewey, goede buit! Die sandaaltjes zijn mooi!
pi_95800232
Spewey superleuk! <3
waar heb je de SKR besteld? Ik vind ze zó fijn dat ik eigenlijk het liefst ook een dicht paar zou kopen in het najaar/de winter tzt.
Ik geniet ook zo van die blote armpjes en beentjes haha ik vroeg me al af of ik de enige was die daar ontzettend vrolijk van wordt :P

Claudia ik vind Lena's jurkje geweldig en ik heb er gelijk spijt van dat ik hem voor Elin geannuleerd heb :D
Hoewel Elin nu een supertof zomerjurkje van DeLiedje's Elin aanheeft O+ echt het staat zo heerlijk zoet <3

Oeks je tas is geweldig! <3 supergaaf!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95800386
Doe eens een foto dan, huup! En je bent niet de enige die er vrolijk van wordt. Ik vind het heerlijk, die blote ledematen! Als ik Ivan straks van het kinderdagverblijf haal ruikt hij naar zonnebrand, staat zijn haar overeind en zitten zijn kleren vol met zand. Heerlijk seizoen! O+

Oh, en ik was nog vergeten te zeggen hoe leuk het tasje is, oeke! Geweldig gemaakt! Eigenlijk zou je dit soort ontwerpen moeten kunnen verkopen. Dan verdien jij er wat aan zonder er verder gedoe van te hebben en kunnen wij weer leuke dingen in de winkels krijgen. Misschien moeten we H&M even tippen over een getalenteerd ontwerpster. :+
pi_95800523
Huup, SKR hebben ze ook bij www.voetsies.com
En zoveel leuke andere schoentjes, nog even de zomer afwachten :)
pi_95800731
Dank! :Y)

Huup, ik wilde ze bij voetsies.com kopen maar daar hadden ze maat 21 niet meer, dus heb
ik ze uiteindelijk bij www.tinysoles.com gekocht, was inclusief verzenden ong. 37 euro. ^O^
Paypal _O_
pi_95800938
Deze kunnen toch best voor een meisje?

pi_95801036
Ja hoor, Sorbo, hartstikke leuk! Ik houd juist weer niet van liflafjes en zou gerust zoiets voor Lena kopen.
pi_95801108
Ik zag deze voor Ivan en moest lachen om de tekst die erbij stond:

Sportief en speels schoentje van See Kai Run. Heel leuk voor een jongen, maar ook best geschikt voor een meisje.
pi_95801145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:23 schreef Spewey het volgende:
Dank! :Y)

Huup, ik wilde ze bij voetsies.com kopen maar daar hadden ze maat 21 niet meer, dus heb
ik ze uiteindelijk bij www.tinysoles.com gekocht, was inclusief verzenden ong. 37 euro. ^O^
Paypal _O_
Ah super, thnx voor de tip, dat valt inclusief verzenden echt heel erg mee zeg :o
Moet ik toch mn paypal rekening eens afstoffen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95801162
Ik denk dat dit wel is wat ik zoek. Ik wilde sowieso graag bruin en met zo'n bandje over de tenen. En deze zijn mooi basic.

Twijfel alleen over de maat. Er staat bij dat ze erg groot vallen en dat is ook mijn ervaring met SKR. Heb een paar schoentjes maat 0-6 maanden en die droeg Isabeau toen ze 8 maanden was. Heb ook een paar in maat 22, maar ik denk dat het minimaal als 23 valt.

Nu heeft Isabeau nog 19, maar ze is toe aan een maat groter. Dus net in 20. Als ik 20 bestel heb ik kans dat ze nog flink te ruim zitten, maar 19 zou binnen de kortste keren te klein kunnen zijn... wat zouden jullie doen?
pi_95801197
Claudia, dat vind ik ook wel een Minke schoentje, maar dan in een andere kleur.

Maar voor Ivan is hij ook echt leuk!
pi_95801378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:35 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk dat dit wel is wat ik zoek. Ik wilde sowieso graag bruin en met zo'n bandje over de tenen. En deze zijn mooi basic.

Twijfel alleen over de maat. Er staat bij dat ze erg groot vallen en dat is ook mijn ervaring met SKR. Heb een paar schoentjes maat 0-6 maanden en die droeg Isabeau toen ze 8 maanden was. Heb ook een paar in maat 22, maar ik denk dat het minimaal als 23 valt.

Nu heeft Isabeau nog 19, maar ze is toe aan een maat groter. Dus net in 20. Als ik 20 bestel heb ik kans dat ze nog flink te ruim zitten, maar 19 zou binnen de kortste keren te klein kunnen zijn... wat zouden jullie doen?
20 bestellen denk ik.

Of even mailen en vragen of ze de binnenzool voor je op kunnen meten, de lengte, en dat vergelijken met een regular shoe maat 20.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95801468
Oh ja, dat kan ik natuurlijk ook doen.

Ik ga ze wel even mailen
pi_95801756

Hmm, deze zijn ook wel érg leuk.

keuzes keuzes....
pi_95802103
Die vind ik nóg leuker!
pi_95802209
Oeh ik vind die laatste echt geweldig Sorbootje! Die moet ik gewoon hebben! :9~ O+
*kijkt hoe duur ze zijn*
pi_95802286
Oh die laatste, helemaal leuk! :9~

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:35 schreef huuphuup het volgende:

Ah super, thnx voor de tip, dat valt inclusief verzenden echt heel erg mee zeg :o
Moet ik toch mn paypal rekening eens afstoffen :')
Ja ik werd ook erg vrolijk van de prijs! Moest 52 dollar afrekenen (had voor de goedkoopste verzendoptie gekozen en pakketje heeft er 8 dagen over gedaan.) dus ik was achteraf erg blij dat Voetsies.com ze niet had. 8-)
pi_95802418
Sorbootje, op deze Belgische site hebben ze die laatste sandaaltjes voor 40,95 nog in maat 20!

www.pepatino.be
pi_95802626
Dank je Poppejans! Als B. ze ook leuk vindt ga ik ze maar bestellen denk ik!
  donderdag 21 april 2011 @ 14:04:20 #195
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95804857
Ik hou ook van dit seizoen!
Ik heb voor Morris een paar zwarte birkenstockjes gekocht. Staat zo lief - ook onder een lange broek. Met zijn haar weer wat langer, lekker warrig. Idd ook de lucht van zonnebrand O+ heerlijk...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_95805047
Als ik de winter echt zat ben snuffel ik wel eens aan een fles zonnebrand... dat helpt! :) Dus ja, die geur is echt heerlijk en blote armpjes en beentjes zijn om op te vreten.
  donderdag 21 april 2011 @ 14:35:08 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95806117
Oscar paste Sasha's SKR's! *O*

Dit is het 2e paar van Sasha, de eerste had hij volledig afgedragen, deze waren toen nog veel te groot, daardoor is het randje kaal gestruikeld na 1 dagje dragen. -O-
Maar goed, ze passen Oscar nu wel. Niet lang meer, maar toch nog even.

(De foto had ik gisteren gemaakt, met in mijn hoofd daarbij het onderschrift 'zomervoetjes! O+ '. Ik vind het er echt zo schattig uit zien! :Y :@ :') )
pi_95806721
Sorbootje, ik heb exact hetzelfde probleem met SKR. Ik zou willen dat we ze ergens konden passen. Ik wil eigenlijk nog voor onze vakantie eind mei een tweede paar schoentjes hebben voor Hannah. Mocht ze haar Bardossa's kwijtraken oid dan heeft ze nl niets om lekker op te stappen.
  donderdag 21 april 2011 @ 14:57:39 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95806897
Qua maten, ze vallen idd erg groot.
Oscar draagt normaal mt 23, deze schoentjes zijn Mt6, wat voor 22 moet staan, maar hij pas ze echt nog. :Y
pi_95807184
ik werd ook helemaal warm van mn kind :D met een rood hempie, tuinbroekshorts :') 2 staartjes, schepje en emmertje en een grote pleirster op r knie

O+
pi_95822385
Leuk al die sandaaltjes O+
Mette moet ook nog een paar hebben natuurlijk O-)
Jammergenoeg vind ik bijna alles lelijk... :')
Dus ben aan het struinen en vond tot nu toe:

pi_95822950
Lena in jurkje O+

Wicky, ik vind die witte sandaaltjes het leukst!

Ik heb gisteren ook een paar sandaaltjes voor Dyon gekocht. Eigenlijk gingen we voor Kyllian, maar kon voor hem niet slagen en zonder iets naar huis kan niet he ;)

Volgens mij zijn het deze:
  Moderator donderdag 21 april 2011 @ 20:53:09 #203
5428 crew  miss_sly
pi_95823066
Leuk Meimeltje! Lekker stoer, ik vind die kleur ook erg mooi.

wickie, wat zijn ze leuk! Ik zoek voor onze dame nog iets meer neutraals, naast haar zilver-roze schoentjes en die witte zouden wel mooi staan. Zijn dat nou dezelfde als die Amélie heeft?
pi_95823179
dat jullie dat durven, schoentjes kopen online! Dat durf ik voor mezelf al amper, laat staan voor Driekus. Die stuur ik morgen met papa even langs bij de schoenenzaak, ik heb het idee dat zijn gewone schoenen ineens te klein zijn.
pi_95823373
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef mefke79 het volgende:
dat jullie dat durven, schoentjes kopen online! Dat durf ik voor mezelf al amper, laat staan voor Driekus. Die stuur ik morgen met papa even langs bij de schoenenzaak, ik heb het idee dat zijn gewone schoenen ineens te klein zijn.
Ik durf ook niet snel schoenen online te kopen hoor! Deze schoentjes heb ik dan ook in een schoenenwinkel gekocht, maar ik ben dezelfde dag nog terug geweest om ze te ruilen voor een andere maat :D Hij had voor de breedte een maat groter nodig en was er dus zelf niet bij toen ik ze kocht.
pi_95827699
Ik probeer het gewoon, passen ze niet (goed) kan ik ze gratis weer terug sturen (zalando.nl of .com)
Met 2 kinderen naar de winkel, waarvan Lotte toch niet in de winkel wil passen zag ik ook niet zo zitten..
pi_95833522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef mefke79 het volgende:
Och, als je kind een standaard-voetje heeft, zoals Amélie heeft bijvoorbeeld, en je weet grofweg hoe de schoen valt en er staat een maattabel op de website met cm's erbij dan zie ik werkelijk niet waarom je het niet zou doen.
Gewoon een betrouwbare webwinkel zoeken waarbij je eventueel retour kunt sturen.

Ik probeer het idd ook gewoon, ik pas ze liever thuis op mn gemak met het risico dat ik eventueel moet terugsturen voor een andere maat dan dat ik met Amélie naar een winkel ga.

Miss dat zijn niet helemaal die Amélie heeft, maar wel bijna hetzelfde, die zijn ook erg leuk zeg! <3
Wij hebben hier de "Mackenzie"

Op de Amerikaanse SKR site staan ze wel nog maar op andere sites kan ik ze zo snel niet vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 21 april 2011 @ 23:54:51 #208
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95834949
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 22 april 2011 @ 08:40:57 #209
100412 mefke79
komt goed!
pi_95840794
Ik heb zelf de pech hele smalle voeten te hebben die ook nog eens hangen tussen twee maten en Driekus heeft mijn smalle pootjes geërfd, dus dat maakt het moeilijk...

Kennen jullie deze?

Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Op zich wel leuk, maar ik vind ze weer eens veel leukere meiden dingen hebben dan jongens...
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 09:03:18 #210
5428 crew  miss_sly
pi_95841023
Die van Amélie zijn ook zo leuk O+ Maar ik denk dat ik die witte die wickie post dan maar eens ga bestellen. Mooi neutraal open schoentje met beschermde neus. Dan zijn we hier klaar met de schoenen voor de zomer. SKR valt ruim, las ik?
pi_95841181
Ja ze vallen ruim, niet zó ruim dat je een hele maat kleiner kunt nemen maar wel ruim. Volgt u mij nog? :P

jeetje, ik zat net even te zoeken (okay vooruit, gisternacht), naar sandaaltjes met beschermde neus maar die zijn er nauwelijks :o Ik had er verder niet zo naar gezocht omdat wij deze al hebben maar het aanbod valt me erg tegen zeg. Het is allemaal ofwel open, ofwel ik vind ze niet mooi of prettig.

Aan de neuzen van Amélie's sandaaltjes te zien is het geen luxe voor haar dat ze dicht zijn van voren :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 09:18:47 #212
5428 crew  miss_sly
pi_95841256
Ik zie Senna ook idd regelmatig even struikelen over haar voetjes. Niet zodanig dat ze valt ofzzo, maar wel zodanig dat ze de neus van haar schoen stoot. Nooit zo opgelet tot ik dat hier van jullie las. Dus mijn dank is groot!

haha, nee, een maat kleiner zal ik niet doen. Maar ze heeft nu Bobel 21 en mt 22 was van veel net te groot, dus dan doe ik SKR ook in 21, dan komt het goed. Tenminste, ik moet dan eerst nog uitvogelen welke maat 21 is :D Of Senna's voet even opmeten vanavond en dan pas bestellen.
pi_95841525
SKR maat 5 komt overeen met maat 21, ik heb die maat ook voor Zoë besteld en ze zijn ietsje te groot, lijken me wel heerlijk lopen. :Y
pi_95845834
Gezien op Twitter:

15% korting op babykleding van Fok! met kortingscode Fok!04. Nieuwe collectie 2011. Tot ziens op http://forum.fok.nll

Ze hebben alleen nog maat 6 mnd (62/68) in de categorie baby.

[ Bericht 13% gewijzigd door BE op 22-04-2011 12:29:12 ]
pi_95848219
Goeie actie van Fok! *O*
pi_95848279
Lena heeft deze van SKR

Ze staan echt ontzettend leuk O+ Maar inderdaad wil ik er ook nog wel een paar met dichte neusjes bij. We hebben hier t eerste teennagelomklap incidentje bij blote voetjes in de tuin al gehad...brrrr
pi_95848773
Iedereen aan de SKR sandaaltjes? :D Ze zien er ook wel erg schattig uit! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.bretonsestrepen.nl/ O+
Ik hou wel van streepjes O+
(en gelijk een foto van Dyon z'n andere sandaaltjes nu het toch over sandaaltjes gaat ;))
pi_95850392
Ik denk dat sommige van jullie dit ook wel leuk vinden.
'dikkebillenbroekjes'.

vrijdag 22 april 2011 @ 15:06:06 #219
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95852184
Wat een superleuk broekje!! :Y
pi_95852452
Zojuist goed geslaagd voor Rienk. Thijs heeft het broekje met apies en de polo ook :P

[ Bericht 38% gewijzigd door Vlinder op 22-04-2011 21:46:31 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 15:13:42 #221
5428 crew  miss_sly
pi_95852463
Deze zijn ook wel leuk, met open hakje. Of zie ik daarmee ook problemen over het hoofd?

[ Bericht 51% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:09:14 ]
pi_95852873
Die vind ik erg leuk Miss!! Open hakje juist goede ervaringen mee. Met een dicht hakje kreeg Kyllian altijd vaker blaren.
pi_95852954
Die sandalen van SKR die Sorboo gister wil zien wil ik nu ook. Die zijn echt geweldig!

En een open hakje lijkt me echt wel fijn zomers :Y én wat meimel zegt, minder kans op blaren. En het zand kan er achter ook uit! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95853418
die zijn leuk miss :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95853616
Ze zijn trouwens uitverkocht volgens mij? of wilde je ze op een andere site kopen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 15:48:42 #226
5428 crew  miss_sly
pi_95853667
Ow, zo ver was ik nog niet eens...zijn ze uitverkocht op tinysoles? heb ik weer }:|
pi_95853852
Oeke, dat broekje O+ Wat mooi! Ik vind het heel mooi dat het zo smal valt en de stof is geweldig.

Leuk zijn die Miss Sly O+
Die tweede sandaaltjes die wickie postte vind ik het allerleukst O+

Niels had net het broekje aan wat ik voor hem gemaakt heb vorig jaar. Hij knapt er bijna uit :'(

Hij loopt steeds of zo of met zijn handjes op zijn schouders :D Ik denk dat hij later op ballet wil.
pi_95853994
Hier hebben ze wel anderen van dat merk, in nl ook nog: http://www.opkleinevoet.n(...)page=productselectie

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95854216
Ik verplaats me ff naar t schoenentopic met meer sandaaltjes :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95860894
Ik hou dus helemaal niet van sandaaltjes of halfopen kinderschoentjes... :@

Eigenlijk vind ik alleen d'r Allstars leuk, maar die bieden niet echt steun.

Wat voor schoentjes dragen jullie kindjes op de opvang?
pi_95861193
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Ssserpente het volgende:
Ik hou dus helemaal niet van sandaaltjes of halfopen kinderschoentjes... :@

Eigenlijk vind ik alleen d'r Allstars leuk, maar die bieden niet echt steun.

Wat voor schoentjes dragen jullie kindjes op de opvang?
Ik doe gewoon alle schoenen bij hm aan naar het kdv, behalve zijn allstars ;) Die zijn gewoon wat lastiger aan te krijgen en dat doe ik ze niet aan ;) Dyon heeft sandaaltjes of gewoon dichte leren schoentjes voor naar het kdv.
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:43:53 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95861225
Sserpente, Daan heeft slofjes voor binnen in zijn mandje liggen (maar met dit weer lekker op blote voetjes) en buiten heeft hij gewoon schoentjes aan die hij 's ochtends aan heeft bij het brengen.
pi_95861235
En ow het schoenentopic was ik helemaal vergeten! Het was dus niet met opzet offtopic ;)
pi_95861468
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik doe gewoon alle schoenen bij hm aan naar het kdv, behalve zijn allstars ;) Die zijn gewoon wat lastiger aan te krijgen en dat doe ik ze niet aan ;) Dyon heeft sandaaltjes of gewoon dichte leren schoentjes voor naar het kdv.
Haha, ik bood laatst m'n verontschuldigingen aan aan de leidster omdat ik Lente dr Allstars had meegegeven. Maar ze zei juist dat ze ze ideaal vond om aan te trekken. Je kan ze immers helemaal openveteren, was d'r argument. :D

Voor hier buiten op het terras worden het trouwens Crocjes. Morgen ff de stad in. :)
pi_95861623
Lol, nou dan moet ik zn allstars ook maar eens aan doen er naartoe ;)
Crocs moet ik ook nog voor hm hebben, zeker met dit weer zo handig voor in de tuin. Hij heeft nu bijna de hele dag op zn sandaaltjes gelopen omdat ik ze anders continu aan en uit moet doen, maar met crocs is dat natuurlijk veel makkelijker.
pi_95862367
Vandaag heeft Isabeau d'r nieuwe H&M jurkje aangehad. Het is maat 86-92, maar hij valt vrij smal. Wel lang, maar dat vond ik in dit geval wel leuk hippieachtig staan <3

vrijdag 22 april 2011 @ 20:23:23 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95863161
Morgen eens wat shoppen voor Daan. Even wat spulletjes bij H&M halen:

pi_95863288
Sorbootje, wat een schattig jurkje!! En wat is ze ineens blond!!

Happy, leuk! Ben benieuwd met wat je thuis komt ;) De helft van wat je nu post heeft Dyon ook :P
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:30:33 #239
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95863549
Ik hoop dat ze het hebben in zijn maat. We hebben maar erg weinig tijd, dus we zullen zien of ik alles kan vinden. En anders bestel ik het van de week wel online.

Ik vind het geweldig al die leuke zomerjurkjes voor die meiden. O+
pi_95863818
Schattig Sorbo O+ wij hebben de lichte versie van dat jurkje, ik vind t een fijn ding, vooral de prijs is fijn :+
Hij valt me wel iets te lang nog, ik vind hem nog een tikje te groot voor hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk Happy :Y
Ik hoop voor je dat ze alles hebben ja :D
en succes morgen in de stad, het zal wel druk zijn denk ik... Van dat laatste broekje ben ik wel benieuwd hoe het valt. Wij hebben dat blauwe joggingbroekje ook namelijk in t grijs en die is echt nog giga-way te groot :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95864060
Oh Amélie, dat hoedje!! Je ziet eruit om op te eten! :Y) *Rammel*

Dat joggingbroekje heb ik voor Zoë in het roze, is bijna formaat lange broek ja.
pi_95864313
Welke, die laatste en dan in roze?
Hm jammer, ik vond het juist wel fijn voor dit soort weer, zo'n driekwart broekje.

Hoewel ze nu eigenlijk enkel maar die korte stoffen broekjes draagt :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95864565

En die heb ik voor haar broertje in het donkerblauw en grijs, bij hem zitten ze wel goed maar
die heeft dan ook lange benen, Zoë heeft korte pootjes.
pi_95864668
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:47 schreef Spewey het volgende:
[ afbeelding ]

En die heb ik voor haar broertje in het donkerblauw en grijs, bij hem zitten ze wel goed maar
die heeft dan ook lange benen, Zoë heeft korte pootjes.
Ah ok, die hebben we ja in het grijs en hij valt inderdaad als een lange broek maar dan way te groot bij de taille :') Nouja voor volgend jaar dan maar :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95866281
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop dat ze het hebben in zijn maat. We hebben maar erg weinig tijd, dus we zullen zien of ik alles kan vinden. En anders bestel ik het van de week wel online.

Ik vind het geweldig al die leuke zomerjurkjes voor die meiden. O+
Het is online vaak nog goedkoper shoppen dan in de winkel ;) Kan nog wel een paar kortingscodes voor je opzoeken, waaronder een 10,- kortingscode :)
pi_95866510
H&M kortingscodes:

8964 = 25% op 1 artikel t/m 31 juli
9217 = ¤ 10,-
1304 = ¤ 5,-
pi_95867434
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
H&M kortingscodes:

8964 = 25% op 1 artikel t/m 31 juli
9217 = ¤ 10,-
1304 = ¤ 5,-
*O* nice!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:48:32 #248
100412 mefke79
komt goed!
pi_95867990
ik ben ook nog even de h&m ingerend vandaag, maar ze hadden werkelijk niets hier in Helmond. Wel geslaagd bij de Hema (waar anders, kan je beter vragen):

Voor Tienus

En voor Driekus het zwembroekie wat bij deze pet hoort. Gekocht in 86/92 maar hij heeft het al twee keer van de grond moeten rapen (ondanks zwemluier...). Dus daar moeten we even iets op gaan verzinnen. Riempje erin gaat niet. Ik denk dat mam er met een naaimachine aan te pas gaat komen.

laatst al gekocht in paars, maar die staat niet op de site
pi_95868337
Mefke, van dat petje heb ik volgens mij ook een zwembroekje van gekocht (heb er iig mee in mn handen gestaan, maar volgens mij heb ik hm ook wel echt gekocht :D) Welke versie heb je, de boxer of het strakkere broekje? Volgens mij heb ik die laatste gekocht, omdat die boxers die je alleen aan de voorkant maar ietsjes strakker kan doen hier ook altijd te wijd zijn.
....en nu heb ik de neiging om maar even op zn kamer te spieken of ik dat broekje nou echt gekocht heb :D
pi_95868467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef mefke79 het volgende:

En voor Driekus het zwembroekie wat bij deze pet hoort. Gekocht in 86/92 maar hij heeft het al twee keer van de grond moeten rapen (ondanks zwemluier...). Dus daar moeten we even iets op gaan verzinnen. Riempje erin gaat niet. Ik denk dat mam er met een naaimachine aan te pas gaat komen.
[ afbeelding ]
Ik vind dat zwembroekje zó schattig! Ik heb het ook in mijn handen gehad voor Ivan, maar we hebben voor hem al een zwembroekje. Hmf.

Ik heb bij de Hema trouwens voor Ivan een T-shirt gescoord met daarop "Master of the universe". Normaliter houd ik niet van dat soort prints, maar het is een heel leuk shirt!
pi_95868844
Ik heb gisteren bij de h&m een uiterst schattig geruit tuinbroekje met korte pijpjes gescoord. Hij staat niet op de site.
Ik heb een foto gemaakt maar ik kan het kabeltje van mijn telefoon niet vinden }:|
The way you rock'n'roll
pi_95869113
Dan mail je de foto even aan jezelf.
pi_95869114
Ohhh die hangt hier ook voor de kleine baby man DML, ik vond m ook zoooo leuk! Met groen en blauw hè? En gewoon heeeerlijk zomers luchtig!
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:10:10 #254
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95869287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Het is online vaak nog goedkoper shoppen dan in de winkel ;) Kan nog wel een paar kortingscodes voor je opzoeken, waaronder een 10,- kortingscode :)
Ja klopt, weet ik. Dank voor de codes, die 10 euro korting had ik nog niet. Maar ik wil morgen een kortebroek voor 'm kopen want die heeft hij nog niet (wilde zo lang mogelijk wachten ivm de maat, maar wist ik veel dat het in april al korte broeken weer zou zijn). En op de opvang doet hij steeds zijn petje af dus vroegen ze of ik een zomerhoedje die vast kan wilde halen (al denk ik dat hij die ook wel afkrijgt, want hij kan ook mijn veters van mijn schoenen losmaken).

Anyway, paar dingen kopen en de rest online bestellen.

Hema loop ik als ik tijd heb ook nog wel even binnen, want ik zie dat Mefke ook leuken dingen gescoord heeft. :Y
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:11:28 #255
100412 mefke79
komt goed!
pi_95869350
Ik heb het boxertje want ik wilde em gebruiken als gewone korte broek (Driekus zwemt in een happy nappy). En volgens mij heb ik het shirtje wat claudia noemt ook gezien en toch maar niet gekocht...
pi_95869506
Hij hangt nog te laag en te wijd e.d. maar zo leuk en luchtig inderdaad.

The way you rock'n'roll
pi_95869568
Ik heb toch niet hetzelfde zwembroekje als Driekus. Ik heb hm in mn handen gehad, maar nu weet ik weer dat die er alleen in boxer was en me te wijd leek. Ik heb toen dit broekje genomen:

De rest van Dyon zn zwembroekjes voor deze zomer (alhoewel sommige wel erg groot lijken):

Een een groot deel van Kyllian zn zwembroeken (die rode zal hij wel niet dragen, rood staat hm niet en dus nog nieuw van vorig jaar):
pi_95869579
Schattig, DML!

Meimel, waarom heb je er zoveel? :o Die met olifantjes is leuk!
pi_95869665
DML, leuk tuinbroekje!!!
Ik moet toch maar weer eens naar de H&M ipv altijd online shoppen :P
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:17:52 #260
100412 mefke79
komt goed!
pi_95869776
Bij ons is dat broekie zo groot dat ik in staat ben om op zolder te gaan zoeken naar die van vorig jaar. Ik kan me zo maar voorstellen dat die nog past. Of ik ga gewoon nog even ene 74-80 halen, kan ook nog...

Zo heb ik ook bermudas van de V&D, dat zijn nu nog driekwart broeken waar de riem bijna een rondje maakt, dus die kunnen vast volgend jaar nog een keer als korte broek. Gaat goed zo, als Tienus er dan ook nog twee keer een zomer mee doet dan zijn het ineens wel heeeeeel goedkope broekjes :P
pi_95869867
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef Claudia_x het volgende:

Meimel, waarom heb je er zoveel? :o Die met olifantjes is leuk!
Uhmm, de helft van Dyon zn zwembroekjes is van Kyllian geweest :P En Kyllian bleek zn zwembroeken van vorig jaar nog te passen terwijl ik dus nieuwe had gekocht (alhoewel ik die nieuwe dus om moest ruilen voor een kleinere maat en dus net zo goed niets nieuws had hoeven kopen :D).
Er zit er ook 1 bij van de Primark (grijs/wit/rose) die kon ik gewoon voor dat bedragje niet laten liggen.
Minimaal 2 zwembroeken per maat vind ik trouwens wel erg handig.
pi_95870019
Mefke, 74/80 zal Driekus vast prima passen. Die blauw/ witte en het fietszwembroekje zijn ook maat 74 en maat 74/80 en past Dyon nog prima (van vorig jaar Claudia, dus ook dat was een reden waarom hij er zoveel heeft nu :P).
pi_95870635
Dat broekje dat Mefke bij de hema heeft gescoord hebben wij ook :s)

Het is nog wat te wijd ook maar het was zijn enige korte broek op dat moment en het was zo warm.
Ik had 'm trouwens een keer niet in de pacco gedaan en niet aan een slaapzak gedacht :P

Nu ben ik wel weer klaar met mijn kind spammen hoor :@
The way you rock'n'roll
pi_95870810
Ik vind dat shirtje heel leuk, DML! Waar heb je het vandaan?
pi_95870916
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat shirtje heel leuk, DML! Waar heb je het vandaan?
Het is van hema maar komt van MP dus een oude collectie vrees ik, sorry.
The way you rock'n'roll
pi_95870938
Ik wou dit nog laten zien aan de moeders van jongens van Ivans leeftijd. Dit is maat 98/104!

pi_95871012
Wat een leuke foto. En Ivan krijgt krulletjes O+ En je ziet hier goed de gelijkenis vind ik.

De romper is ook leuk :+
The way you rock'n'roll
pi_95871019
Die romper van Ivan is leuk!
Maat 98/104 wauww :D Of de romper valt gewoon klein ;) Wat een heerlijke spekbeentjes! Mag Dyon daar wat van? ;)
pi_95871073
Puck wat ben je leuk O+ hij is om op te vreten DML, en die outfit van de laatste foto vind ik geweldig. Superleuk!
Past ie al bijna in zn geweldige t-shirts die je toen voor hem kocht? :9

Die romper van Ivan is leuk :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95871088
Ik heb heel veel rompers in 98/104 gekocht en ze zitten allemaal goed! :o En ze zijn nog niet in de droger geweest. Het is heel maf, want hij zit verder gewoon netjes in maat 86.

Zijn haar begint inderdaad nu echt te krullen, DML!
pi_95871119
leuk, die wolkjes romper! maar 98-104 joh! wat een reusje!
En de laatste rompermaat ook nog es!
Meike heeft die rompermaat niet eens gehad zelfs.

Ik ben voor Lars nu ook steeds wat hempjes en boxers aan het kopen, ik vind dat zo stoer lijken!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95871135
Wat een énorm vertederende foto, Claudia. O+

Ryan heeft die romper ook, zelfde maat en hij is 100cm maar wel broodje mager...
pi_95871194
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ik ben voor Lars nu ook steeds wat hempjes en boxers aan het kopen, ik vind dat zo stoer lijken!
Oeh, daar kijk ik nu ook naar! Maar ik vind die broekjes vaak zo stom vanwege die twee verticale banen aan de voorkant.
pi_95871249
Ik heb ook nooit rompers maat 98/104 gebruikt, dus dan zal Kyllian tot ongeveer 2,5 jaar (toen werd hij zindelijk) maat 86/92 rompers hebben gehad.

Edit: ik had hemdjes en broekjes in maat 86/92, dus ik denk dat hij die vanaf 2 jaar ofzo droeg.
pi_95871253
Ik heb idd ook geen rompers meer voor Amélie, Karin. Ik vind die hemdjes en onderbroekjes zo schetig <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95871343
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef huuphuup het volgende:
Puck wat ben je leuk O+ hij is om op te vreten DML, en die outfit van de laatste foto vind ik geweldig. Superleuk!
Past ie al bijna in zn geweldige t-shirts die je toen voor hem kocht? :9

Die romper van Ivan is leuk :Y
Die uit Amerika bedoel je? Ze zijn smal dus dat is helemaal prima maar nog wat lang.
Hij heeft beiden al aan gehad maar ik heb alleen maar een foto van de gele. De blauwe had hij laatst aan met een witte lange mouwen romper er onder. Ik zal er aan denken een foto te maken de volgende keer ;)

En Huup is Elin nou langer dan Amélie? In mijn beleving had ze dat jurkje gemaakt door bloemetje pas op latere leeftijd aan.
The way you rock'n'roll
pi_95871420
Oh, ik vind dat geel hem heel leuk staan! Was het nou het roze van dat shirt dat je lief niet aanstond?
pi_95871495
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik vind dat geel hem heel leuk staan! Was het nou het roze van dat shirt dat je lief niet aanstond?
Het gehele shirt vond hij voor een meisje }:| . Ik heb het gekregen toen we het geslacht nog niet wisten.

Kan jouw lief al het roze en ruches nog aan? :+
The way you rock'n'roll
pi_95871644
Nou, het shirt staat in ieder geval hartstikke goed! Ik vind dat roze er leuk bij. Maar hij heeft ook een heel uitgesproken jongenskoppie. Misschien kan hij later als hij net zo groot is als Ivan zelfs wel leggings hebben.

Mijn lief heeft zich erbij neergelegd dat ik ontzettend gelukkig word van tutten met Lena. :+
pi_95871690
jullie zijn vreselijk! ik mag binnenkort als t goed is ook aan de koop, en ik weet dankzij jullie precies waar ik moet gaan kijken :D
pi_95871727
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het gehele shirt vond hij voor een meisje }:| . Ik heb het gekregen toen we het geslacht nog niet wisten.

Kan jouw lief al het roze en ruches nog aan? :+
nah! hij's gek! :D

Ik vind het een superleuk shirt, zéker op dat broekje, lekker stoer maar wel kiddy-stoer. Leuk O+
En ja doe maar foto ja, en doe maar spammen c_/

Elin is niet langer dan Amélie, ze gaan qua lengte-groeicurve eigenlijk vrijwel gelijk op. Amélie droeg het jurkje met ehm 8 maanden, uit mn hoofd, maar het zat toen al wel een pietsje strak bij mn bollo :') en iets met droger enzo :') :@ het wás een 74 en nu een 68 denk ik.
Voor Elin is ie eigenlijk nog wel flink te groot hoor maar het stond zo schetig :P Ik denk dat we er deze zomer veel plezier van gaan beleven en met een beetje mazzel kunnen ze de hele zomer mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95871774
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef tweeoogje het volgende:
jullie zijn vreselijk! ik mag binnenkort als t goed is ook aan de koop, en ik weet dankzij jullie precies waar ik moet gaan kijken :D
Dit soort dingen mogen niet zonder details!
Geslacht, plaatjes, webshops, inspiratie! komt u maar c_/ :P

en gefeliciteerd als het goed is :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95871900
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, het shirt staat in ieder geval hartstikke goed! Ik vind dat roze er leuk bij. Maar hij heeft ook een heel uitgesproken jongenskoppie. Misschien kan hij later als hij net zo groot is als Ivan zelfs wel leggings hebben.

Mijn lief heeft zich erbij neergelegd dat ik ontzettend gelukkig word van tutten met Lena. :+
Ik heb ook wel eens een foto van Ivan met legging gezien toch?

Huup, het staat Elin erg schattig in ieder geval dat jurkje :Y
The way you rock'n'roll
pi_95872070
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dit soort dingen mogen niet zonder details!
Geslacht, plaatjes, webshops, inspiratie! komt u maar c_/ :P

en gefeliciteerd als het goed is :)
haha! nou, vandaag pas positief getest, dus vandaar de slag om de arm. maar DPAM, Lindex en HEMA koop ik leeg! al vermoed ik dat vriendlief voordat dat kan gebeuren mijn pinpas in beslag neemt
pi_95872340
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef tweeoogje het volgende:

[..]

haha! nou, vandaag pas positief getest, dus vandaar de slag om de arm. maar DPAM, Lindex en HEMA koop ik leeg! al vermoed ik dat vriendlief voordat dat kan gebeuren mijn pinpas in beslag neemt
Das mooi, kun jij zijn creditcard in beslag nemen :+

tof! ben benieuwd :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95872663
Awh, die foto van Ivan en Lena samen op de commode O+
OMG, hij heeft gewoon de grootste maat rompers! Maar volgens mij vallen deze ook best wel klein uit hoor. Terwijl die stretchrompers met lange mouwen en streepjes/ auto's juist heel groot vallen.

Meimeltje wat een leuke zwembroek met die olifantjes!!
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:11:29 #287
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95872780
oooo *smelt* die foto van Ivan en zijn kleine zusje... zooooo lief!!

ontopic: OMG die maat!! ik had voor Evie die spaghettirompers in 86/92, nou even gepast, maar die past ze echt nog niet hoor... way te groot.
heb dr ook een paar met korte mouw, die zitten iets beter, maar ze past ook nog prima in 74/80 qua breedte.. (alleen de lengte wordt een beetje te krap nu)
Mijn slanke lange blondie ;)
pi_95873120
Meimeltje, thanx voor de kortingscodes!
Ik heb zojuist weer een bestelling gedaan bij H&M, en voor 22.95 incl verzenden een jumpsuit en een spijkershorts voor Meike, en een singlet met een auto erop en een gestreept vest voor Lars!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95873231
Yup, dat wordt een modellencarriere voor Evie :Y

Niels zit nog heel ruim in 86/92 rompers en de 86 shirts van H&M jongensafdeling valt nog veel te groot.
Jullie hadden het gisteren toch over hoe Zara valt, nou Niels past nog steeds niet in de maat 86 broek die hij van Ivan gekregen heeft. Die valt heel lang. Ik hoop dat hij hem precies in de herfst past, dat zou mooi zijn!
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:32:37 #290
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95873910
Evie heeft ook broekjes nog vaak mt 80 aan.. en die zitten niet eens strak ofzo.. alleen heeft ze van lange broeken echt de lengte van mt 86 nodig..
ik zoek nu dan ook echt steeds naar slanke/ skinny broekjes...
zelfde met shirtjes.. ze moet qua lengte wel 86 hebben, maar kan nog prima in 80 qua postuur..
best lastig af en toe..
pi_95875191
BJ, wij hebben precies hetzelfde probleem allen dan lengte inmiddels maat 80, maar breedte echt nog maat 74. Rompers blijft een ramp. Ze zit nog steeds in 62/68 omdat ze in de breedte verzuipt in de 74/80 rompers.
pi_95878352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef mefke79 het volgende:

Ik heb de zwembroek ook gekocht. Maat 74/80 zit goed bij mijn jongetje, met zwemluier. Kun je hem niet meer ruilen?
  zaterdag 23 april 2011 @ 07:17:28 #293
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_95879835
Claudia wat een enorm leuke foto! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95879841
Oooh die foto van Ivan en Lena O+ O+ Wat een beertje lijkt Ivan zo door dat contrast O+

Vlindur/McLaura dat leeuw/aap broekje heeft Wolf ook. Keertje foto doen van ze alle 3 in zelfde broek?

Puck dat me rammelen DML. Wat een stuk O+ dat tuinbroekje en broekje onder het gele shirt vind ik echt geweldig!

Meimeltje, die zwembroekverzameling :o _O_ Dyon hoeft zich iig geen zorgen te maken, mochten er een paar vies worden.
Wolf haf vorig jaar die van de Wibra in 74 maar die past hij echt niet meer nu. Wolf heeft 3 zwembroeken nu

Klinkt als een enorm goede buit voor zeer weinig Karin!

Wolf had gister een zomer tuinbroekje aan met die ene olifantjes H&M romper. Ik vond het een geslaagde combinatie

pi_95880051
Poppejans wat zit zn haar leuk zo wat langer!! En die olifantenromper wilde ik ook, maar was er niet meer.
Ik had vorig jaar voor Dyon maat 68 zwembroek van de Wibra, die heb ik ook maar bij het te klein spul gedaan. Ik heb dit jaar bij de Wibra maat 80 zwembroek gekocht, maar die lijkt dus echt nog veel te groot.

Evie ook zo slank? Ik vind haar op foto's wel groot lijken :D
Iets meer spekkies had ik hier niet erg gevonden, nu hij qua lange broeken langzaam naar maat 86 gaat qua lengte moet hij dus bijna overal een riem bij om.
  Moderator zaterdag 23 april 2011 @ 08:50:18 #296
5428 crew  miss_sly
pi_95880256
Gekocht in Maastricht met de hoop op mooi weer, en niet gedacht dat ze het zo snel al aan kon. Beetje te lang en te wijd nog, maar toch wel erg leuk en zomers, vind ik:

[ Bericht 26% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:09:57 ]
pi_95880838
Claudia, hier ook de rompers in 98/14 en de gifgroene polo (zie kleertjes Rienk) ook. Hema lijkt steeds kleiner te gaan vallen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_95880862
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 07:18 schreef Poppejans het volgende:

Vlindur/McLaura dat leeuw/aap broekje heeft Wolf ook. Keertje foto doen van ze alle 3 in zelfde broek?

Jaaaaaaaaaaaaaa kom je naar de UPM? En wat voor shirt heb je erbij? Ze hebben namelijk ook die gave limegroene polo erbij, en die valt zo klein dat Rienk (normaal maat 80) er 86/92 van aanheeft.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 23 april 2011 @ 10:09:35 #299
298315 SacreCoeur
pi_95881435
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:41 schreef McLaura het volgende:
Claudia, hier ook de rompers in 98/14 en de gifgroene polo (zie kleertjes Rienk) ook. Hema lijkt steeds kleiner te gaan vallen!
Ik vind hema eigenlijk precies op leeftijd vallen.
110/116 staat gelijk aan 4 jaar (volgens dat online ding) en dat klopt hier precies.
Terwijl ze nergens anders 110 heeft want dat is allemaal veelste groot.
Daarom dacht ik eerst ook dat hema klein viel, maar eigenlijk valt het juist goed. :P

Ze heeft vandaag een te lief wibra blouseje aan, donkerblauw met bloemetjes en rode stipjes.
En een H&M kniebroek en grote bloem in 'r haar.. zomer O+ O+
pi_95881527
ik stond gisteren te rammelen in de zeeman, daar hadden ze een jongenszomerhoedje met walvisjes en ook een zwembroekje O+ maar erop gokken vond ik weer zonde :P

(het is al wel zo erg dat kaatjejannie vaak dingen aan de kant moet leggen voor me, zodat ik de lading over kan nemen als het een meid blijkt te zijn :D )
pi_95881634
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef McLaura het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaa kom je naar de UPM? En wat voor shirt heb je erbij? Ze hebben namelijk ook die gave limegroene polo erbij, en die valt zo klein dat Rienk (normaal maat 80) er 86/92 van aanheeft.
Ik kom naar de UPM :Y heb er alleen nog geen shirt bij! Ik hou meestal niet zo van blauw, dus ik ga vandaag even ergens een lime groen tshirt kopen, weet jij toevallig of Hema die kleur heeft bij de basics? (van de grote jongetjesafdeling) ik hou zelf niet zo van polo's maar die kleur van diegene die jullie hebben past er wel erg gaaf bij!

Miss_Sly, valt het rokje nog ruim dan? Het shirt ziet er zo niks te ruim uit iig hoor. Echt een leuke outfit zo met die schoentjes er ook bij O+

Oh KD, die heb ik in alle cm variaties op Wolfs blokhoofd geprobeerd te wurmen :P , maar helaaaaaas is echt alleen voor kleine baby's :( echt precies het hoedje dat ik zocht!

Over rompers; ik vind Hema klein vallen hoor. Hier zitten de 86/92 dus best iets strak, terwijl bij de H&M 86 en de Bambino (kruidvat) 86/92 nog behoorlijk ruimte over is van onder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')