SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
'k ga denk ik een nieuwe clan beginnenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef BzP het volgende:
ps: ik heb vietnamees ook toegevoegd
dat we soon met het fok ps3team beaches gaan ownen
Misschien komt 2Nutz dan ook een x meedoen![]()
![]()
Meh als wij (mn daily party crew) allemaal 187 voor onze naam hadden, verliet iedereen de room altijdquote:Op woensdag 20 april 2011 13:00 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
'k ga denk ik een nieuwe clan beginnen
Als dat niet de reden was dan was het wel een spawntrap als deze
double, triple, double, triple all gun....
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Aha, over spawnreapen gesproken.... ;pquote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Meh als wij (mn daily party crew) allemaal 187 voor onze naam hadden, verliet iedereen de room altijd
Als dat niet de reden was dan was het wel een spawntrap als deze
double, triple, double, triple all gun....![]()
Niemand gaat meer CoD spelen wanneer Gears of War 3 uitkomt.Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.![]()
Hey, die slimme hoefden alleen maar even om te lopen...
Maar nee hoor, ze vonden de AK RDS zo lekker smaken, dat ze een AK extended mag ook nog wel opkonden
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:05 schreef Parvus het volgende:
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!![]()
![]()
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
heheheheeh wp!quote:
Jullie x-box kneuzen zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo cool zijn als Bobbanz..
Laat staan de skill level hebben..![]()
originele TVP's trouwens !
Ik ook van jou lieverdquote:Op woensdag 20 april 2011 13:16 schreef BzP het volgende:
[..]
heheheheeh wp!
Jullie x-box kneuzen zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo cool zijn als Bobbanz..
Laat staan de skill level hebben..![]()
originele TVP's trouwens !![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
TT fail met het #58?
Waarom staat deze trouwens automatisch in MyAT? Is dat iets nieuws?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ouiquote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
TT fail met het #58?
Waarom staat deze trouwens automatisch in MyAT? Is dat iets nieuws?
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
De aardappelen zijn gaar, kom je zo?quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
De rapen zijn ook gaar, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Goede toevoeging.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Klikt serieusquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
De rapen zijn ook gaar, geloof ik.Si?quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik doe wel even mee denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen BO er maar weer eens ingooien![]()
![]()
Heeft te maken met die reeksen, als je in eentje hebt gepost dan komt het volgende deel automatisch in je MyAT.quote:Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: