lekker hoekie is dat he heb er ookal meerder trippl's en multis gehad wordt weer tijd!!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Meh als wij (mn daily party crew) allemaal 187 voor onze naam hadden, verliet iedereen de room altijd
Als dat niet de reden was dan was het wel een spawntrap als deze
double, triple, double, triple all gun....
je moet gewoon gaan search en destroye das het leukste vooral met party's.....quote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Alles is goed. Net even Team Tactical gespeeld met een party. Capture the Flag is dus leuker dan ik dacht, en met een beetje team work... Dus als we een keer met een Fok! party spelen is team tactical denk ik een aanrader.
Aah, het is jouw kloon dus?quote:
noem je je grootvader een laffaard?quote:
een kolonie van klonenquote:
een van je holmaten was je al voorquote:
Unaware of himself mongol is being unaware of himself.quote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe noem je iemand die denkt dat 'ie trollt, maar niet doorheeft dat 'ie de mongool aan het uithangen is?
quote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe noem je iemand die denkt dat 'ie trollt, maar niet doorheeft dat 'ie de mongool aan het uithangen is?
deed je toch al?quote:Op maandag 25 april 2011 12:57 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, dan kunnen we je gewoon een mongool noemen.
Ok?quote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef BzP het volgende:
[..]
deed je toch al?
maar ff serieus kom weleens vanachter je pc uit?
Maakt niet uit op welk tijdstip ik een post maak, binnen 5 min heb je een reply gegeven
ik kom hier ook echt om mijn intellectuele vermogen te delenquote:Op maandag 25 april 2011 13:25 schreef KoningStoma het volgende:
Laten we zeggen dat ik net zo vaak achter mijn pc vandaan kom als dat jij een intelligente opmerking maakt.
KoningStoma in top vorm!quote:Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef KoningStoma het volgende:
Het lijkt wel alsof je het tegenovergestelde probeert te doen.
Jouw twee vaders niet, die hebben geen mannelijkheidquote:
Haha wie ben je? Je snapt al hoe het hier werkt zie ik?quote:Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw twee vaders niet, die hebben geen mannelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |