quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:04 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
hebben we PSN afgesloten op woensdag 20 april
wow, een heel weekendquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
hoelang is dat psn al down dan?
wel heel toevallig dat xbox live dit weekend gratis is enzo..![]()
Gaat niet om arm zijn, en ben heus niet beroerd om 3 euro per maand uit te geven. Gaat me om diequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:41 schreef KoningStoma het volgende:
Te arm zijn om 3 euro per maand te betalen voor een superieure service, maar wel zeiken als het een keer niet werkt.
Als xbox live uitvalt, dan hebben wij ten minste een rede om te zeiken. Wij betalen er immers voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kut controller. En dat hele Xbox gebeuren zelf.
Omdat ik die controllers van de xbox zo achterlijk vind, c'monn een schuine joystickquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
De apparaten zijn bijna identiek als je het over de games gaat hebben. Als je het "xbox gebeuren" niet leuk vind, waarom vind je het "ps3 gebeuren" dan wel leuk
Want je hand is recht en je hand kan zich wel goed om die controller vouwen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Omdat ik die controllers van de xbox zo achterlijk vind, c'monn een schuine joystick
Goh ben ik dan echt de enigste met rechte handen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:54 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Want je hand is recht en je hand kan zich wel goed om die controller vouwen?
Vreemd, mijn handen zijn niet recht. Zal wel aan mij liggen.
Kan PSN praten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:37 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Volgens PSN werkt alles om 16:00 weer
De Rick uit zwolle, you know me?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef rickyszz het volgende:
[..]
http://playstationnl.hyves.nl/?&pageid=39WOWUSGX8O40OO0K
[..]
Nee maar iemand anders wel
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
De Rick uit zwolle, you know me?
Maximale uitloop van 30 minuten.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef rickyszz het volgende:
[..]
quote:Beheerder PlayStation
Krabbels zijn op dit moment uitgeschakeld door de activteit van een Hyver die zich voordeed als "Beheerder PlayStation", maar op geen enkele manier verbonden is/was met Sony Computer Entertainment Benelux.
Totdat we meer informatie over deze persoon hebben verkregen zullen bepaalde functies van deze Hyve (zoals krabbels) inactief blijven.
Ja een top verbinding op de X360 behalve als je cod speelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Maar aan de andere kant, wel tenminste top verbinding voor paar euro per maand
Wat een onzinquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja een top verbinding op de X360 behalve als je cod speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |