Wat is de rede dat je steeds refereert naar de kleur wit als je mij probeert te provoceren? Ben jij een neger ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Melk.. de witte motor
BBrrrrrrrrrRRRRrrrrrr
Daar zit overduidelijk een kern van waarheid in, aangezien je je als een mongool aan het gedragen bent op dit forum.quote:
wiggerquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat is de rede dat je steeds refereert naar de kleur wit als je mij probeert te provoceren? Ben jij een neger ofzo?
Wie weet ben ik wel een neger.
Umad bro?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar zit overduidelijk een kern van waarheid in, aangezien je je als een mongool aan het gedragen bent op dit forum.
als je dat al wist, waarom was je dan niet voorbereid?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik dacht al dat ik een te moeilijk vocabulaire gebruikte.
Mensen die niet buiten kunnen gamenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef BzP het volgende:
waarom wilt iedereen toch gamen als het 25 graden buiten is?
Jij hebt ook geen added value meer hequote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Mensen die niet buiten kunnen gamen
Nooit gehad, ook nooit geprobeerd te hebben. Is namelijk vrij kansloos om dat na te streven.quote:
tomaat op een tosti is idd verschrikkelijk...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nooit gehad, ook nooit geprobeerd te hebben. Is namelijk vrij kansloos om dat na te streven.
Hahaha krijgen we die weer..quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef BzP het volgende:
[..]
tomaat op een tosti is idd verschrikkelijk...
slap week geval krijg je dan
What can I say? Its what I do....quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hahaha krijgen we die weer..
Knap overigens hoe jij ieder 'gesprek' in dit topicreeks zo weet te verneuken. Doe gewoon ff chill man
cool story broquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef vandermar het volgende:
Like a bawz
Gister een puik potje domination op Firing Range. 78-7 2 caps 9 defends 201 - 65 werd het. En mensen die zeggen de Famas beste wapen? Galil > Famas hard. En wat is Ghost een schijtperk, ik heb er zo'n bloedhekel aan en gebruik het nooit meer.
(ja in dat filmpje wel maar toen was ik 2 prestiges lager).
Lekker rushen met Flak Jacket, SoH en Marathon jwz
Double & triple collateral?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net met de L96 een collaterel en daarna een tripple collaterel op Array achter die jeep. Filmpje komt er nog aan Bro's
veel harder dan datquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef gniffie het volgende:
Een nieuw account maken om zo hoger kdr te krijgen, hoe hard kan je valsspelen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:05 schreef Parvus het volgende:
OMFG EEN BOBBANZ TOPIC!!
HIER...MOET...IK...GEPOST...HEBBEN!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |