Daarom werk ik ook vaak thuis, gewoon muziekje op en doorwerken. Gaat veel sneller en je wordt niet gestoord.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef Kluts het volgende:
Bizar dat ik terwijl ik met een naar de klote rug thuis zit, meer werk gedaan krijg dan normaal gesproken op kantoor.
Ja, vooral dat laatste helpt een hoop.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook vaak thuis, gewoon muziekje op en doorwerken. Gaat veel sneller en je wordt niet gestoord.
Behalve fok danquote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste helpt een hoop.
Idd.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste helpt een hoop.
Ik sinds vannacht weer gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP ik kan nie meer ademen!!!
Door m'n neus dan. EN dat is vermoeiend.
Op werk wordt ik zo vaak gestoord dat ik niet eens tijd heb om te fokken.quote:
Scheelt een hoop luiers.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op werk wordt ik zo vaak gestoord dat ik niet eens tijd heb om te fokken.
Pfff. Ik word er moe van.quote:
Fijn hequote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff. Ik word er moe van.
Vooral van eten2 happen en dan snakken naar adem!
Ik zat voor niks moeite te doen voor een TTquote:
Niet zeiken, ik adem alleen maar door mijn mond en kan zelfs pijpen. Mietje.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff. Ik word er moe van.
Vooral van eten2 happen en dan snakken naar adem!
Wees niet bang. Bijna en het ziet er naar uit dat ik geen dag rust krijg.quote:
Wat was er gisteren?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wees niet bang. Bijna en het ziet er naar uit dat ik geen dag rust krijg.
Niet geheel vrolijk van gisteren. Maar goed ik zal wel moeten.
ik ook... krijg het benauwd als ik door mijn neus ademquote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
ik adem alleen maar door mijn mond. Mietje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |