Nou, na een half uur gegrom en alleen het verhaal begrijpen OMDAT je het boek gelezen heb heb ik 'm uitgezetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien en vond hem goed voor een film uit '86. De gebarentaal en neander-taal vond ik ook knap uitgewerkt.
Heb jij de film gezien dan?
Ik lees eigenlijk vanalles (romans dan). Dus van Chicklits tot Thrillers. Hoewel ik horror en Fantasy niet echt lees.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:45 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Voor vrouwen ben je vast de ideale man. Mijn boekensmaak wordt door geen enkele vrouw aangeraakt. Dat heeft op zich ook zijn voordelen.
Grappig dat je dat zegt, want ik zit er nu al de hele middag in te lezen en ben toch best wel geïntrigeerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spaar je tijd en pak wat anders; ik heb dat boek jaren geleden eens cadeau gekregen en heb het toen uit beleefdheid uitgelezen, maar ik kan je garanderen dat het echt niet beter wordt
Ik ben nu bezig in deze:
[ afbeelding ]
'k Heb verder geen ervaring met Rosenboom. So far wel een plezant boek.
Helaas, uitverkocht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Silv het volgende:
[..]
Stephen Fry
BorderKitchen is trots deze zomer de Britse acteur, schrijver en presentator Stephen Fry te mogen ontvangen. Fry is woensdag 29 juni te gast bij BorderKitchen in het Theater aan het Spui om te praten over zijn memoires: The Fry Chronicles.
http://www.denhaag.nl/hom(...)ij-BorderKitchen.htm
Wil je laten weten hoe die biografie is?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef mane het volgende:
Aangezien ik The Hours zo geweldig vind, heb ik me laten verleiden het nieuwste boek van Cunningham te kopen.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.
En verder de biografie overCoco Chanel
. Van Axel Madsen.
[ afbeelding ]
Ja dat dus, ik heb eerst Publieke Werken gelezen en daarna Zoete Mond gekocht, alletwee met heel veel plezier gelezenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Rosenboom!
Puik boek, al vond ik de tweede helft iets minder dan de eerste.
Als je dit boek tof vindt, kan ik je ook zijn meesterwerk Publieke werken aanraden.
Ah, dan zet ik die op mn lijstje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef Viking84 het volgende:
De Nieuwe Man van Rosenboom is ook een tof boek!
Aansteller!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, na een half uur gegrom en alleen het verhaal begrijpen OMDAT je het boek gelezen heb heb ik 'm uitgezet
Lijkt me goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, dan zet ik die op mn lijstje.
Ik ben vandaag begonnen in Het Slot van Kafka
A Visit From the Goon Squad heb ik ook op het oog, sinds een juichende recensie in de Groene Amsterdammer.quote:
Ik heb hem gister gekocht na de juichende recensie in de nrcnext. Ben dus pas net begonnen en kan daarom nog weinig er over zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
A Visit From the Goon Squad heb ik ook op het oog, sinds een juichende recensie in de Groene Amsterdammer.
Is het wat?
Ik vond er niet zo veel aan. Typisch Hollands boek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik ben bezig in Nieuwe buren van Saskia Noort.
[ afbeelding ]
Ik lees op mijn e-reader,lekker makkelijk ook,geen bladzijdes omslaan etc. Maar een ''echt'' boek vind ik ook wel eens lekker.
Verder vind ik het boek nog niet zo heel spannend maar dat komt volgens mij zeer snel want ik ben al een aardig eindje en aan het begin te lezen word het wel heel erg spannend!
Die staat ook nog op mijn lijstje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:54 schreef Terreros85 het volgende:
Na alle lof voor het boek hier ben ik ook nieuwsgierig geworden naar Vrijheid van Jonathan Franzen:
[ afbeelding ]
Ik vond hem leuk en lekker weglezen alleen het einde vond ik en tegenvallen en jammer......quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik vond er niet zo veel aan. Typisch Hollands boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |