Ken je "quote:
Pijnstillers en alcohol gaat gewoon samen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK!!!!
Zulk mooi weer en dan moet ik werken
En ik mag 2 weken geen alcohol vanwege pijnstillers. Nu ben ik gestop met zuipen, maar een lekker witbiertje op het terras gaat er altijd wel in...
Ook koninginnedag mag ik alcoholvrij door het leven
Dus als je extra moet betalen voor je internet moet de telefoon, waar je eigenlijk mee moet bellen (en sms-en), weg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ken je "" maar op die manier is het interessante er wel vanaf ->
Telefoon.
Voor m'n werk heb ik er toch 1 van hun.
Jep. De tijd dat een mobiel puur voor bellen en smsen is voorbij. KPN heeft mij "gelokt" met onbeperkt internet ("je hele leven lang") voor ¤2,50. 3x raden waar ik m'n telefoon voornamelijk voor gebruik? Inderdaad, internet. In de achtertuin, op de WC, als ik ergens sta te wachten enz enz.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus als je extra moet betalen voor je internet moet de telefoon, waar je eigenlijk mee moet bellen (en sms-en), weg.
Daarom.quote:Maar goed, je hebt idd van je werk een, dan kan het wel, ik hou mijn abo (goedkoopste van goedkoopste) vooral vuur behoud nummer en eigen zakelijke gesprekken. Heb verder ook gewoon mobiel (incl. internet) van de zaak.
Nou ik zou niet meer weten wat ik met mijn leven aan zou moeten als ik dat zou hebben......quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK!!!!
Zulk mooi weer en dan moet ik werken
En ik mag 2 weken geen alcohol vanwege pijnstillers. Nu ben ik gestop met zuipen, maar een lekker witbiertje op het terras gaat er altijd wel in...
Ook koninginnedag mag ik alcoholvrij door het leven
Is dit een verkapte doodsverwensing?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou ik zou niet meer weten wat ik met mijn leven aan zou moeten als ik dat zou hebben......
Ja maar degene die ik moet slikken staat erom bekend om problemen te veroorzaken als het samen met alcohol wordt gebruikt. Laat ik het zo zeggen ik ga het er niet op gokken dat ik er ziek van word en vervolgens het hele paasweekend of koninginnedag in me bed doorbrengquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pijnstillers en alcohol gaat gewoon samen hoor.
Evenals antibiotica en alcohol.
Tja ik hou gewoon van een biertje en een wijntje. Ik hou niet van frisdrank. En over het algemeen ben je aardig beperkt in je drankkeuze als je en geen frisdrank en geen alchol drinkt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou ik zou niet meer weten wat ik met mijn leven aan zou moeten als ik dat zou hebben......
Ik drink nu nog maar heel weinig alcohol. Laatst een vrijgezellenfeest gehad en op de gehele dag, incl nacht heb ik 5 biertjes gehad. En ze hadden Hertog Jan. Vroeger was ik goed geweest voor minimaal een half kratjequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef staticdata het volgende:
maar je drinkt niet meer zei je eerder... of dat je met zuipen bedoelt dat je niet meer laveloos gaat maar nog wel een paar versnapering nuttigt?
Ach volgend jaar is er wel een nieuwe koninginnedag en anders doe je als je geen pijnstillers meer hebt een after queensday party
Ik zit vandaag de hele dag in het CMH. En waarom? Euhm... Eigenlijk voor niets.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:14 schreef FJD het volgende:
Enige wat echt niet goed gaat met alcohol is nog meer alcohol
MogguhMorgen werken @ 07:00
Grrrquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:24 schreef ursel het volgende:
[..]
ji jook
net een heerlijke gulpener dort op
Weekendquote:
Gezelligquote:
vrolijk pasen allenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, schuttingen in de beits, planten in de tuin, nu mn tuinhuisje nog afmaken en het is klaar
Wel interessant iddquote:Op zondag 24 april 2011 09:40 schreef jpjedi het volgende:
Staat in mijn agenda
http://op.nu.nl/eWeloE
Ga je nou mee hem de 13e berijden.quote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef FJD het volgende:
Komt de Redoute![]()
Net stukje gefietst, niet lang maar wel hard
Excelsior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |