Ik zit vandaag de hele dag in het CMH. En waarom? Euhm... Eigenlijk voor niets.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:14 schreef FJD het volgende:
Enige wat echt niet goed gaat met alcohol is nog meer alcohol
MogguhMorgen werken @ 07:00
Grrrquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:24 schreef ursel het volgende:
[..]
ji jook
net een heerlijke gulpener dort op
Weekendquote:
Gezelligquote:
vrolijk pasen allenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, schuttingen in de beits, planten in de tuin, nu mn tuinhuisje nog afmaken en het is klaar
Wel interessant iddquote:Op zondag 24 april 2011 09:40 schreef jpjedi het volgende:
Staat in mijn agenda
http://op.nu.nl/eWeloE
Ga je nou mee hem de 13e berijden.quote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef FJD het volgende:
Komt de Redoute![]()
Net stukje gefietst, niet lang maar wel hard
Excelsior
Net met de auto richting Renesse, vrij lang en zachtquote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef FJD het volgende:
Komt de Redoute![]()
Net stukje gefietst, niet lang maar wel hard
Excelsior
dat is ook echt gekquote:Op zondag 24 april 2011 17:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
Net met de auto richting Renesse, vrij lang en zacht
Heb je je logisch denkvermogen vorige week weggezopen ofzo?quote:Op zondag 24 april 2011 17:51 schreef staticdata het volgende:
dus jij was die nederlander die ik daar tegen kwamquote:Op zondag 24 april 2011 17:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 18:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je je logisch denkvermogen vorige week weggezopen ofzo?![]()
Alst t nou met Pinksteren slecht weer is zou ik eens naar een meubelboulevard rijden, ook zo'n goed idee
quote:Op zondag 24 april 2011 19:34 schreef ursel het volgende:
[..]
dus jij was die nederlander die ik daar tegen kwam
Heb er 80 op het water geteldquote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef FJD het volgende:
Serieus?Wij hadden paasbrunch maar was in de veronderstelling dat t ook niet voldoende waaide om iets te kunnen doen op t water
Heb er wel zin in
Zo dichtbij?quote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef jpjedi het volgende:
Wtf, das hier 3km vandaan! Dat je dan niet ff pintje komt drinken.
Trouwens.. Wat moet jij bij die tokkiebende?
Mooi gemaaktquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:52 schreef RudyCarell het volgende:
Gifjes kunnen wel mooi zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de medewerker servicedesk geweigerd en de Fok!-mod geaccepteerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:46 schreef jpjedi het volgende:
He Frank, 1 uitnodiging voor linkedin is genoeg hoor.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef ursel het volgende:
Wat is volleybal toch eigenlijk een kut sport.
Mja, dat geluk hadden we wel dat er een damesteam naast ons in de zaal aan het oefenen was.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Hoezo? Ik vind het altijd wel leuk
bron
De eerste 70 minuten waren dankzij Mourinho niet om aan te zien inderdaad. Die rode kaart voor Pepe brak de wedstrijd open. Gelukkig overwint het voetbal met zo`n mooie finale! Pepe had trouwens alle classico`s al rood moeten hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vond het wederom een kutwedstrijd. Meer schoppen en rellen dan voetballen. Die Pepe is echt een volslagen idioot en Marcelo had ook rood moeten krijgen toen hij op het been ging staan van Pedro.
Wel mooie overwinning van Barca en leuk voor Afellay
Hmm.. Misschien gaat dit nog een staartje krijgenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zit vandaag de hele dag in het CMH. En waarom? Euhm... Eigenlijk voor niets.
Maargoed, met de skoften.net pic en gifdumps komen we de dag wel door.. Bouncing boobies
Zie ik vandaag, oa, dit in m'n mailboxquote:Hmm.. Lekker zitten op het CMH, noem het maar Goede Vrijdag. Maar dan blijkt de UMC Helpdesk ook nog eens dicht te zitten. Lekker geregeld!
quote:Vorige week heb je een negatief bericht achtergelaten op Yammer over de ondersteuning van de helpdesk op goede vrijdag.
Los van het aankaarten van het probleem, [INSERT PROBLEEM OMSCHRIJVING] , heb je hiermee een negatief beeld gegeven over de [INSERT AFDELING], [INSERT AFDELING] en de [INSERT AFDELING] in zijn geheel.
Het MT ICTS neemt dit hoog op en verwacht deze week een verklaring van je waarom je zo een dergelijk bericht plaatst. Laten we hiervoor woensdag even bij elkaar zitten.
Voor nu zou ik graag willen, indien mogelijk, dat je het bericht alsnog verwijderd.
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien gaat dit nog een staartje krijgen
Er had iemand gefaald waardoor ik de hele vrijdag voor niets in het CMH zat, dat heb ik op Yammer () gezet:
[..]
Zie ik vandaag, oa, dit in m'n mailbox
[..]
Say whut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |