Ditquote:
Of met Sweet Chilli Sausquote:Op woensdag 20 april 2011 03:43 schreef Sportex het volgende:
Zeer zeker van Hela, maar tosti's dienen gegeten te worden met ketchup.
Ja, die dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef RobinOok het volgende:
De lekkerste curry is Thaise groene curry.
Niet mee eens. Murgh makhaniquote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef RobinOok het volgende:
De lekkerste curry is Thaise groene curry.
+1quote:
Ik weet niet of 't de beste is, dit is de Thaise curry die ik lokaal kan kopen, zonder kleur- en smaakstoffen is en krijgt, zeker gezien de prijs, erg goede reviews. Maar er zal zonder twijfel een nog betere zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:40 schreef RobinOok het volgende:
Heb je ook wel eens andere merken thaise curry pasta's geprobeerd? Ik moet/wil/ga binnenkort een aantal merken uitproberen, maar Mae Ploy zou volgens jou de beste zijn?
dus jij zegt Geo organics?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef golfer het volgende:
Net weer een potje van deze geopend om te gebruiken voor mijn recept van vanavond:
[ afbeelding ]
Niet persé dat merk hoor. Andere merken zijn ook wel lekker.quote:
Ik vind zelf Thai Kitchen ook erg fijnquote:Op donderdag 21 april 2011 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet persé dat merk hoor. Andere merken zijn ook wel lekker.
Heb ook wel eens die van Daily:
[ afbeelding ]
Die spuitbusmeuk is voornamelijk tomatenketchup waar wat (curry-achtige) smaken aan toegevoegd zijn en heeft vrij weinig met echte curry te maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:15 schreef popolon het volgende:
Wel grappig dat we het eigenlijk over twee verschillende dingen hebben: De echte curry om mee te koken en de spuitbuscurry voor o.a. friet en tosti's
Gezien de OP en vele reacties denken heel wat mensen daar anders over.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Die spuitbusmeuk is voornamelijk tomatenketchup waar wat (curry-achtige) smaken aan toegevoegd zijn en heeft vrij weinig met echte curry te maken.
Dan ligt bij ons de schone taak om ze op te voeden en ze te leren dat er verschil bestaat tussen echte curry en spuitbusketchup-curry.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef popolon het volgende:
Gezien de OP en vele reacties denken heel wat mensen daar anders over.
Ik ken het verschil maar uit de OP bleek dat het in dit geval om de spuitbusketchup-curry ging.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ligt bij ons de schone taak om ze op te voeden en ze te leren dat er verschil bestaat tussen echte curry en spuitbusketchup-curry.
Wellicht, maar de titel vraagt om de lekkerste curry, niet de lekkerste currysaus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 05:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ken het verschil maar uit de OP bleek dat het in dit geval om de spuitbusketchup-curry ging.
Ik heb gisteren een pot gekocht van WorldFoods. ook erg lekker. Beetje kokosmelk erbij en gaan!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef golfer het volgende:
Net weer een potje van deze geopend om te gebruiken voor mijn recept van vanavond:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |