abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95747861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zie trouwens op de website van het Commissariaat van de Media dat de kosten voor een commerciële televisie-zender per jaar zo'n ¤3.000,- bedragen, Das goedkoop! Moet je alleen wel minstens 12 uur per dag kunnen uitzenden, en een programma-overzicht hebben, waarom heeft Fok! dit niet gedaan? :P
Dat is inderdaad goedkoop! :D
pi_95747972
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 02:15 schreef Floxc het volgende:

[..]

Dat is inderdaad goedkoop! :D
Het zullen vast niet de enige kosten zijn.

Ik denk dat je versteld zult staan van de kosten die er nog bovenop komen. :P
pi_95753936
om 12:00 uur persconferentie live op RTL 7
  woensdag 20 april 2011 @ 11:45:28 #29
302853 themole
graaft totaal door.
pi_95755037
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:25 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, en dan volgen natuurlijk TVOH en Life4you ook, en waarschijnlijk samenwerkingen tussen alle presentatoren. Ik zie dan wel gebeuren dat SBS6 en RTL4 de twee "topkanalen" blijven, en de overige 5 kanalen langzaam leeglopen, wegens gebrek aan variatie. :P
Zo makkelijk ligt dat niet, als je in televisieland een format koopt heb je ook recht op het volgende seizoen en daarna weer recht op het volgende seizoen. Dus die formats blijven nog even doorgaan, hetzij misschien zonder Linda. :)
Niet altijd serieus
  woensdag 20 april 2011 @ 11:48:42 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95755163
Het is nu officieel:

Uitgeverij Sanoma en Talpa,het
mediabedrijf van John de Mol,nemen SBS
Nederland over.Ze hebben een akkoord
bereikt met eigenaar ProSiebenSat.1.

Sanoma wordt voor 67% eigenaar van SBS
en Talpa voor 33%.SBS is na RTL het
grootste commerciële tv-bedrijf van
Nederland.Het bezit de zenders SBS6,
Net5 en Veronica,de tv-bladen Veronica
Magazine en Totaal TV en verschillende
productie- en tv-tekstbedrijven.

In België neemt Sanoma samen met twee
andere bedrijven SBS België over en
wordt het voor 33% de eigenaar.Met de
overname in Nederland en België is ruim
1,2 miljard euro gemoeid.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_95755194
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:14 schreef Kwaliteit het volgende:
om 12:00 uur persconferentie live op RTL 7
Is er een live stream?
  woensdag 20 april 2011 @ 11:58:47 #32
302853 themole
graaft totaal door.
pi_95755506
Momenteel gaat het nog over de herdenking in Alphen.
Niet altijd serieus
  woensdag 20 april 2011 @ 12:00:52 #33
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_95755580
Ik hoop dat de belspellen weer op de buis komen.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_95755623
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:18 schreef Mylene het volgende:
Wat zullen de gevolgen voor RTL zijn? Ik neem aan dat Linda naar Mol naar SBS6 verhuist met haar programma Ik hou van Holland.

Interessante ontwikkelingen.
Vergeet niet dat John de Mol ook al grootaandeelhouder van RTL is :) (wat misschien wel voor problemen kan zorgen met de NMa)
pi_95755991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Vergeet niet dat John de Mol ook al grootaandeelhouder van RTL is :) (wat misschien wel voor problemen kan zorgen met de NMa)
Talpa heeft geen plannen om zijn belang van 26,3 procent in RTL Nederland te verkopen, maar de toekomst ervan is onder meer afhankelijk van wat moederconcern RTL Group wil, aldus de zegsman.
pi_95756217
Straks krijgen we nog woenstijnvis programma's op sbs te zien, wordt het misschien nog een kwaliteit zender.
pi_95756544
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml

hier staat dat ze live zijn maar zie geen beeld :?
  woensdag 20 april 2011 @ 13:17:24 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95758313
Gaat John de Mol als Nederlandse Berlusconi nu ook het overige gedrag van die man nadoen? :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_95758846
De deal is nog niet getekend of het media-orakel Wilma Nanninga heeft gesproken

quote:
Wilma Nanninga denkt dat John de Mol's Talpa en Sanoma met SBS 6 een 'zinkend schip' hebben gekocht. De hoofdredactrice van Pagina Privé van De Telegraaf noemt de tv-zender kansloos.

"De kijker weet de weg naar de zender gewoon niet (meer) te vinden en de sterren die er de afgelopen tijd zijn binnengehaald zien het allemaal met lede ogen aan. Je zult er maar werken. Danny de Munk wil zelfs allerlei ideeën voordragen. En dat is misschien niet eens zo'n gek plan", aldus Nanninga.

Nanninga vindt dat Gerard Joling beter ingezet moet worden en Patty Brard een eigen tv-show moet krijgen: "SBS is gezellig met een knipoog. En dat moet de zender mijns inziens terug zien te vinden. Misschien heeft Beau een te intellectuele uitstraling en kan hij toch beter terug naar RTL. Geef Dries Roelvink of Frans Duijts een eigen show, ofzo."

Ook heeft de hoofdredactrice een gouden tip voor de kopers van SBS: "Begin nieuwe programma's niet steeds op het moeilijke tijdstip van half acht. Dan kijkt Nederland tegenwoordig naar RTL Nieuws of De Wereld Draait Door. Secret Story en Show Me The Money waren kansloos."

SBS 6-weerman en kijkcijferkanon Piet Paulusma ziet de overname echter wel zitten: "Ik ben blij met de nieuwe baas en we gaan zien wat er allemaal gebeurt. Ik voorspel heel veel mooi weer voor SBS onder John de Mol." De overname van SBS door Sanoma en Talpa moet nog wel door de autoriteiten goedgekeurd worden.
Nanninga: SBS 6 zinkend schip

Da's overigens wel die dame die riep dat Secret Story echt die drie miljoen kijkers dagelijks zou halen...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95758921
Sbs moet gewoon ouderwets lekkere pauper tv gaan maken, en niet die gezellige familie onzin.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:46:58 #42
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_95761566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:32 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Da's overigens wel die dame die riep dat Secret Story echt die drie miljoen kijkers dagelijks zou halen...
Het enige recht van Wilma Nanninga is het aanrecht. Maar zelfs afwassen kan ze niet...
pi_95761858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:32 schreef Ferdo het volgende:

[..]

quote:
Nanninga vindt dat ... Patty Brard een eigen tv-show moet krijgen
quote:
Misschien heeft Beau een te intellectuele uitstraling
quote:
Geef Dries Roelvink of Frans Duijts een eigen show
:')

Ik denk dat het een prima overname is. SBS 6 doet het dit seizoen relatief slecht, maar RTL heeft in het verleden ook wel minder goed gepresteerd terwijl ze nu (voor een groot deel mede dankzij John de Mol) zeer goed presteren. SBS kan volgend seizoen zo weer aan de top staan. Als het wat slechter gaat is het een mooi moment om te kopen.

Voor John de Mol betekent dit dat hij genoeg afzetkanalen heeft voor zijn programma's en dat Nederland nog meer een pilotmarkt kan worden voor de internationale tv-format markt.

[ Bericht 3% gewijzigd door MrBadGuy op 20-04-2011 15:00:09 ]
  woensdag 20 april 2011 @ 15:38:39 #44
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_95763339
RTL kan gedag zeggen tegen paradepaardje Linda zo te zien.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_95764408
quote:
3s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
RTL kan gedag zeggen tegen paradepaardje Linda zo te zien.
Op den duur stapt ze wel over.

Ik lach me overigens weer suf om de reacties van RTL fanbois op mediacourant. Er is paniek onder hen en men is verzuurd. Het zijn de lui die echt alles afzeiken van SBS en RTL ophemelen. Holland's has got talent gemaakt door hetzelfde productiehuis is nu in helemaal geweldig omdat het door RTL wordt uitgezonden. Patricia Paay idem dito omdat ze nu bij RTL werkt.

Het zal me niets verbazen als Linda de Mol en Ik hou van Holland met de grond gelijk worden gemaakt omdat het later door SBS wordt uitgezonden.
pi_95767097
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

Op den duur stapt ze wel over.

Ik lach me overigens weer suf om de reacties van RTL fanbois op mediacourant. Er is paniek onder hen en men is verzuurd. Het zijn de lui die echt alles afzeiken van SBS en RTL ophemelen. Holland's has got talent gemaakt door hetzelfde productiehuis is nu in helemaal geweldig omdat het door RTL wordt uitgezonden. Patricia Paay idem dito omdat ze nu bij RTL werkt.

Het zal me niets verbazen als Linda de Mol en Ik hou van Holland met de grond gelijk worden gemaakt omdat het later door SBS wordt uitgezonden.
Geweldig idd :D
  woensdag 20 april 2011 @ 19:41:45 #47
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95773787
CEO Sanoma nu bij dwdd op 3.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:49:26 #48
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95774176
John de Mol komt met een groot scala nieuwe programma's, zegt ie net. Ik ben benieuwd. ^O^
pi_95774448
Gaat Linda de Mol nu concurreren met John de Mol?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  woensdag 20 april 2011 @ 19:57:15 #50
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95774608
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef De_Nuance het volgende:
Gaat Linda de Mol nu concurreren met John de Mol?
Eerder samenwerken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')