mincash in een of ander EPTje is nauwelijk campioen te noemen.quote:
nou ik probeer het toch gewoon uit te leggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mincash in een of ander EPTje is nauwelijk campioen te noemen.
true.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef weekendboy het volgende:
[..]
nou ik probeer het toch gewoon uit te leggen
ja die hamer en die sikkeltje he, die is wel oké.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Wij hebben dezelfde usericon, FunkyHomosapien!
quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
Ik hoop dat het inderdaad helemaal verregent.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel, iedere poging tot weerlegging hiervan is automatisch nietig verklaard. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar gemaakte opmerking nooit heeft bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Socios is een bot.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Begon hij dan te trollen ofzo? Beperkte hij zich niet vooral tot het treinentopic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Kaasrol het volgende:
TS zijn naamVraag mijn wachtwoord maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Socios is een bot.
Het bewijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
on *:TEXT:#: {
/set %reply $rand(1,16)
if (%reply == 1) /echo "Wordt verworpen."
if (%reply == 2) /echo "Onmiddelijk herroepen."
if (%reply == 3) /echo "Neen."
if (%reply == 4) /echo "Geenszins."
if (%reply == 5) /echo "Pure onzin."
if (%reply == 6) /echo "Belachelijk."
if (%reply == 7) /echo "Nietig verklaard."
if (%reply == 8) /echo "Pertinent niet waar."
if (%reply == 9) /echo "Geenszins het geval."
if (%reply == 10) /echo "Absoluut niet."
if (%reply == 11) /echo "Wat een belachelijke aantijgingen."
if (%reply == 12) /echo "Schei toch uit"
if (%reply == 13) /echo "Allemaal weer pertinent niet waar."
if (%reply == 14) /echo "Iedere $subject gerelateerde post zal vanaf nu worden verworpen. Ik hoef hier dus niet op te reageren."
if (%reply == 15) /echo "Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden."
if (%reply == 16) /echo "OV-chipkaart."
}
[..]
Socios is een bot.
Het bewijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held. Opperheld.
[..]
Socios is een bot.
Het bewijs:OH mijn god ik had mijn ogen moeten openen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |