Ik ben net terug thuis. Ik kreeg een lekke band en dan is een nieuwe band en een plaksetje heel goed maar dan moet je wel de luchtcapsule meenemen om hem op te pompen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef Maitje het volgende:
Goeiemorgen!!
[..]
Ha! Dat doet ik nou gewoon elke dag!
[..]
Nee dat zou ik niet reddenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:36 schreef Vronsky het volgende:
70, lekker, maar jij moet geen paar duizend paginas aan politie dingen doorlezen gok ik
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik ben net terug thuis. Ik kreeg een lekke band en dan is een nieuwe band en een plaksetje heel goed maar dan moet je wel de luchtcapsule meenemen om hem op te pompen.![]()
Ik kon gewoon 12 km terug naar huis lopen.![]()
Gebeld en vrij genomen, ik neem een lang paasweekend
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:31 schreef Vronsky het volgende:
32? Ik ga 50 uur aantikken volgende week, heb een foto op fb gedumpt over wat ik moet doen
maar krijg wel ruim betaald!
Wees er gezegend mee zou ik zeggen...quote:
ach, vind het opzich wel leerzaam, crashcourse in de vakbond van de politie :pquote:
En lekker fokken tijdens werkuren?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef Vronsky het volgende:
[..]
ach, vind het opzich wel leerzaam, crashcourse in de vakbond van de politie :p
Morgen had ik al vrij genomen, ga dan huizen bezichtigenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aaah heb stiekem wel medelij met je!!
Lang paasweekend? En morgen dan?
Hoi.quote:
Zojuist voor het eerst met mijn luitenant gesproken, hij zit inmiddels 9 maanden op functie, maar door vakanties en uitzendingen die langs elkaar liepen is dit pas mijn eerste dag dat ik hem daadwerkelijk spreek. Anyways, hij zegt dat er gewoon 2 jaar aan mijn contract vastgeplakt word. Dus zodra ik het zwart op wit heb, haal ik weer opgelucht adem.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:37 schreef Mores het volgende:
Ik neem aan dat je al een andere baan op het oog hebt, of ga je nog wat studie doen?
WWWWWEEEEEKKKKKEEEEENNNNNNDDDDDDDD !!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:47 schreef Royyy het volgende:
Morgen allemaal.
Net gebeld dat ik vanavond niet hoef te komen werken, dus... weekend
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef Thaboel het volgende:
Hey c4. Ik haal wel gelijk ook voor jouben toch op het werk
![]()
Gelijk wat duveltjes erbij?
Wat een liefde op het forum!
Morgen france
Helaas, niets meer te rellenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
Doe voor mij dan maar wat zoute popcorn. Goed om dorst te kweken voor de Duveltjes.
Nee.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog een nieuwe rel starten
geef me tot vanavondquote:Op donderdag 21 april 2011 12:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan praat ie tegen zichzelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat zou er gebeuren als Mores met Rupke61 in discussie zou gaan? Ik denk echt dat je dan wereldverbeterende resultaten krijgt
al ideeën? Ik doe meequote:Op donderdag 21 april 2011 12:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tegen achja zeggen dat de bezuinigingen wel mee vallen en dat hij zich niet moet aanstellen zou een goed begin zijnquote:
Zeg dat even tegen ErwinRommel als hij thuiskomtquote:
Herinner mij er even aan als hij thuiskomtquote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Lotusss het volgende:
Zeg dat even tegen ErwinRommel als hij thuiskomt
Nu al door die enorme stapel papier heen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:28 schreef Vronsky het volgende:
Waarom gaat de tijd zo traag als je verveeld bent?
Hebben ze nog mensen nodig?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:28 schreef Vronsky het volgende:
Waarom gaat de tijd zo traag als je verveeld bent?
nog niet :p, maar wil mn ipad 2 ophalen haha! Moet wachten tot na 5 uur.. maar dan is het wel weekend tot dinsdagquote:Op donderdag 21 april 2011 14:35 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nu al door die enorme stapel papier heen?
of tegen lightning dat z'n chinook een schietschijf is voor een tankquote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tegen achja zeggen dat de bezuinigingen wel mee vallen en dat hij zich niet moet aanstellen zou een goed begin zijn
@achja: geintje !
Als ErwinRommel thuis is naar de tokoquote:
Dat kan nu toch ook?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ErwinRommel thuis is naar de toko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |