Nee.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog een nieuwe rel starten
geef me tot vanavondquote:Op donderdag 21 april 2011 12:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan praat ie tegen zichzelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat zou er gebeuren als Mores met Rupke61 in discussie zou gaan? Ik denk echt dat je dan wereldverbeterende resultaten krijgt
al ideeën? Ik doe meequote:Op donderdag 21 april 2011 12:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tegen achja zeggen dat de bezuinigingen wel mee vallen en dat hij zich niet moet aanstellen zou een goed begin zijnquote:
Zeg dat even tegen ErwinRommel als hij thuiskomtquote:
Herinner mij er even aan als hij thuiskomtquote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Lotusss het volgende:
Zeg dat even tegen ErwinRommel als hij thuiskomt
Nu al door die enorme stapel papier heen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:28 schreef Vronsky het volgende:
Waarom gaat de tijd zo traag als je verveeld bent?
Hebben ze nog mensen nodig?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:28 schreef Vronsky het volgende:
Waarom gaat de tijd zo traag als je verveeld bent?
nog niet :p, maar wil mn ipad 2 ophalen haha! Moet wachten tot na 5 uur.. maar dan is het wel weekend tot dinsdagquote:Op donderdag 21 april 2011 14:35 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nu al door die enorme stapel papier heen?
of tegen lightning dat z'n chinook een schietschijf is voor een tankquote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tegen achja zeggen dat de bezuinigingen wel mee vallen en dat hij zich niet moet aanstellen zou een goed begin zijn
@achja: geintje !
Als ErwinRommel thuis is naar de tokoquote:
Dat kan nu toch ook?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ErwinRommel thuis is naar de toko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |