Ik weet het.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ieder z'n ding
En ik kan er toch niets aan doen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan zijn je curves redelijk in orde? Het zou iig de goede kant op moeten gaan
Ja heren, wat is het nou?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar word je niet dik van
Ben je teut, MissMSX?
rokje mag ookquote:
I like my men beggingquote:
ben je bij mij aan het juiste adresquote:
Jurkje?quote:
Grijze Muisjes horen niet zo op de voorgrond... In je mand.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dit is 4 jaar geleden, zou niet weten waar je uit opmaakt dat ik niet relaxt ben
Ben jij zelf curvy eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ja, precies, ieder zijn ding! Jij hebt al een mannetje. En ik een curvy vrouwtje.
quote:
En zonder hoofdletterquote:
We horen over twee uur wel hoe het was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn date is er met 10 minuten en ik heb zin om over mijn date te praten had ik al gezegd dat ik zo een date heb?? Waarschijnlijk ben ik hem binnen de week weer zatMaar toch
Ik heb zo een date
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn date is er met 10 minuten en ik heb zin om over mijn date te praten had ik al gezegd dat ik zo een date heb?? Waarschijnlijk ben ik hem binnen de week weer zatMaar toch
Ik heb zo een date
quote:
Spirit, vertel eens, heb je nog leuke plannen voor vanavond?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb zo een date
Zeg Spirit, ik hoorde iets over jou en een date? Hoe zit dat? Wanneer zie je hem?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb zo een date
quote:
Doe eens liefquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grijze Muisjes horen niet zo op de voorgrond... In je mand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |