Ten koste van mijn geniale TTquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb 2 topics af moeten staan aan Ll, ik wilde er weer eens een
Ik had eerlijk gezegd geen zin in een tt over oma's met piercings, of één die tegen iemand gericht was ofzo, dit leek me veiligerquote:
5 jaar geleden betaald voor de scooter die je een maand geleden gekocht hebt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Stukje nog over de kosten van de scooter
Aanschafprijs is 5 jaar terug al betaald![]()
onderhoud is ong 200 euro in het jaar
benzine is grotendeels reiskosten vergoeding waar ook weer wat geld inzit voor onderhoud
jezus fuck, je gaat dr toch niet om smekenquote:
maak er dan gefleste potten van ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd geen zin in een tt over oma's met piercings, of één die tegen iemand gericht was ofzo, dit leek me veiliger
Hij hoeft niet te rijmen hequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde:
Voor ieder genotje vinden we wel een potje!
Heb 5 jaar terug een brommertje gekocht voor weinig en steeds door een ongeluk of winst bij verkoop weer iets beters gekocht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
5 jaar geleden betaald voor de scooter die je een maand geleden gekocht hebt?
Doe mij ook zo'n bol!
En zo een wilde ik dus liever nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde:
Ik moest poepen man!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jezus fuck, je gaat dr toch niet om smeken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde:
Dr is nog een hele wereld tussen wat je niet wil en wat je dr van baktequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zo een wilde ik dus liever niet
Lieve vrede enzo
Hey potje, jij bent mijn genotjequote:
Had je Oscar verstopt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft gisteren de hele avond Oscar lopen zoeken.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey potje, jij bent mijn genotje, zullen we even doorsoppen![]()
Das waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr is nog een hele wereld tussen wat je niet wil en wat je dr van bakte
Nou zo erg is hij niet, die van oh-oh en Qwea zijn vaak een stuk ergerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zo een wilde ik dus liever niet
Lieve vrede enzo
Laat mij dr ff lekker buiten jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou zo erg is hij niet, die van oh-oh en Qwea zijn vaak een stuk erger
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap , de was moet weer es in de droger
Nou ja, het is een steek onder water, en dat hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou zo erg is hij niet, die van oh-oh en Qwea zijn vaak een stuk erger
Pak jij de nieuwe TT maar weerquote:
Het was bedoelt als grapje, maar het was meer een steek inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het is een steek onder water, en dat hoeft van mij niet
Zo is ie beter
Je gaat nu geen softie worden hequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat mij dr ff lekker buiten ja![]()
Hater!
Check mijn TT's maar es, Qwea en ik hebben een hele andere stijl hoorquote:
scheelt, ik kan niet zingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Yo, mensen, als we nu met zn allen kumbajaaaaaa gaan zingen dan neem ik liever gewoon weer een ban hoor
Dan was het: voor ieder genotje vinden we wel een grotjequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Check mijn TT's maar es, Qwea en ik hebben een hele andere stijl hoor
Ik hoef het niet van mn tt's te hebben hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pak jij de nieuwe TT maar weer![]()
Besef wel dat je niet alleen ons teleur stelt maar ook jezelf te kort doet met zulke bagger
Niet nodig iig miquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was bedoelt als grapje, maar het was meer een steek inderdaad
Wat een bitch he
Whut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Yo, mensen, als we nu met zn allen kumbajaaaaaa gaan zingen dan neem ik liever gewoon weer een ban hoor
Mij?quote:
Kumbajaaaaaaaquote:
Een van de twee is al een keer uit het raamkozijn gevallen, maar nix aan de handquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Ynske het volgende:
bij de weg. ik zou zo bang zijn met afstoffen dat ik m kapot laat vallen
HATSJOE!
Dat is een van de weinige goede dingen die ik aan mijn broer heb overgehouden: vanaf dat ik kon lopen, heeft hij mij altijd alles geleerd van / over techniek. Wat zijn handen zien, kan hij maken en als ik mijn neus liet zien, kreeg ik de complete uitleg, inclusief de onderliggende theorie, praktische tips en overig ongevraagd advies. Met gas en electriciteit kan ik niets, maar verder zijn er maar weinig dingen die ik niet opgelost krijgquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef indaha het volgende:
Elisa B jij hebt toch veel talenten zeg,timmeren, riolen ontstoppen , iets met kinderkamers ,heel nederland doorcrossen en vast nog wel een paar die ik niet weet
Je praat zo platquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
wat snapte je niet aan "je moet gewoon alles zelf betalen hier tyfuspauper!"
![]()
( ow gawd, zeg me dat jij dat niet was)
Ow dus! Gaan we op die toerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een van de twee is al een keer uit het raamkozijn gevallen, maar nix aan de hand
Het zijn overigens kunststof urnen en ze worden bloedheet in de zomer in de zon; zelfs dat deert ze niet. En de dopjes zitten heel goed dichtgeplakt
Nee mag niet is te heftig, wij mogen alleen nog Kumbajaaaaaaquote:
Iemand te kakken zetten mag wel hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee mag niet is te heftig, wij mogen alleen nog Kumbajaaaaaa
quote:
Jij begon over wegpesten, ik dacht dat je je aangesproken voeldequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, ik begrijp uit je eerdere post dat je iig gepoogd hebt mij weg te pesten?Sorry dat ik dat niet door heb gehad
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij begon over wegpesten, ik dacht dat je je aangesproken voelde
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef senesta het volgende:
We gaan heul geen mensen te kakken zetten in de TT
Het was idd niet zo liefquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef senesta het volgende:
http://www.festivalinfo.nl/festival/11882/Pukkelpop/2011/quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Waarom gaat Ll zo vroeg slapen?
Ik kan nergens een programma van Pukkelpop vinden
http://www.festivalinfo.nl/festival/11882/Pukkelpop/2011/quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Waarom gaat Ll zo vroeg slapen?
Ik kan nergens een programma van Pukkelpop vinden
Kijk aan jou heb ik watquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.nl/festival/11882/Pukkelpop/2011/
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.nl/festival/11882/Pukkelpop/2011/
Zwabberrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
roggel er dan wat meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Nah, mss dat ik dan toch maar es Pinkpop vrijkaartjes moet roggelen
Nou ik zat net ff te kijken, maar dr komt op elke dag net iets wat ik wil zien, en ik heb echt geen zin in drie dagen , dus ik pas maarquote:
Truste beebjequote:
daar wil natuurlijk een hele horde mensen naar toequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik zat net ff te kijken, maar dr komt op elke dag net iets wat ik wil zien, en ik heb echt geen zin in drie dagen , dus ik pas maar![]()
Kun je geen perskaart krijgen?
Heeft mn buurman altijd, die fotograaf
Ja maar jij bent een local, die gaan voor vind ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
zijn we voor bezig, maar daar wil natuurlijk een hele horde mensen naar toe
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef senesta het volgende:
Echte bagger hequote:
Nat van het zweet. Verder geen pijn mits ik mijn banden of pees wil gebruiken. Maar mijn wond jeukt welquote:
Was aan het vingeren op bruce cambellquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echte bagger he![]()
Waar was je toen we je nodig hadden?
Jeuk is irritant!! Gelukkig dat je weinig pijn hebt! En het lekkere warme weer helpt idd niet met gipsquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nat van het zweet. Verder geen pijn mits ik mijn banden of pees wil gebruiken. Maar mijn wond jeukt wel
Thnx for asking
Ik ga slapen, val om
Oh, jij wilde een hondje he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef Bamba het volgende:
Oh oh ik heb van de week een filmpje van Sjon gezien op een parkeerterrein waar ' ie constant op en neer aan het rennen was..Ik heb in een deuk gelegen![]()
Oh dat is wel balen zeg! Wanneer heb je die email gestuurd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht trouwens eindelijk een leuk huis voor hem gevonden te hebben.
Klonk echt perfect, iemand met een boerderij en een trimsalon aan huis, altijd thuis. Alleen hebben ze nu een stokoude krakkemikkige bouvier, en wilde ze volgens die vriendin van me die haar kent pas een hond erbij als die dood is.
Soit, heel slim dacht ik nog.
Maar nu had die vriendin dr verteld dat ie gratis weg mag, en wil ze m ineens meteen hebben?
Bij die ouwe krakkemikkige bouvier...
Vind ik maar raar![]()
Dus ik zei tegen die vriendin geef dr mn mail adres maar en laat dr me maar een mail sturen met hoe en wat.
Hoor ik niks meer
Ik heb niet gemaild, zij moet mij maar mailen, zij wil een gratis hondquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen zeg! Wanneer heb je die email gestuurd?
Niet geschikt voor de kat bedoel je? Gizmo is wel een uitdaging voor 'm denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is denk ik ook niet geschikt voor bij katten
Oh ja, ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb niet gemaild, zij moet mij maar mailen, zij wil een gratis hond
Paar dagen al.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh ja, ik las het verkeerdIs dat lang geleden dat je dat doorgegeven hebt?
Ja wat is het nouquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Kees Karel en Chico kunnen wel bij katten. Chico en Sjon absoluut niet, dat kost of de kat zn leven of een hond zn ogen
Aan zo iemand moet je hem al niet eens meer willen geven vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Paar dagen al.
Toen ze hoorde dat ie gratis was wilde ze m wel meteen komen ophalen maar nu is even mailen schijnbaar al een hele moeite?
Naja dat was psies mijn gedachte ook, maar ik dacht dat ik me aanstelquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan zo iemand moet je hem al niet eens meer willen geven vind ik persoonlijk.
Je mag haar wel kleine beetjes wat vaker geven hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
Zo, beeb en Pluim liggen op bed. Dat wil zeggen: de slaapkamerdeur is dicht en het licht is uit. Pluim sterft van de honger, maar mag niet teveel eten van de DA. Dus dat wordt gezellig vannacht
Het gaat helemaal goedkomen. Je gelooft het bijna niet, maar ze loopt echt nu al weer een stuk soepeler dan de afgelopen week. Ze hupt nog een heel klein beetje, maar verder...
Ik herhaal het gaat helemaal goedkomen ;-)
Zeg oh-oh, doe jullie eik op pro-deo?
Dat is vreemd idd...Ze weet waarschijnlijk ook wel dat chineesjes geen goedkoop ras zijn. Maar dat niet meteen emailen rijmt dan weer nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Paar dagen al.
Toen ze hoorde dat ie gratis was wilde ze m wel meteen komen ophalen maar nu is even mailen schijnbaar al een hele moeite?
Dat weet ze als trimster idd dondersgoed hoor, zeker als ze ook een poedel wil kopen, die zijn minstens even duur geloof ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is vreemd idd...Ze weet waarschijnlijk ook wel dat chineesjes geen goedkoop ras zijn. Maar dat niet meteen emailen rijmt dan weer niet
Wat fijn dat het nu alweer een stuk beter gaat met Pluim!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
Zo, beeb en Pluim liggen op bed. Dat wil zeggen: de slaapkamerdeur is dicht en het licht is uit. Pluim sterft van de honger, maar mag niet teveel eten van de DA. Dus dat wordt gezellig vannacht
Het gaat helemaal goedkomen. Je gelooft het bijna niet, maar ze loopt echt nu al weer een stuk soepeler dan de afgelopen week. Ze hupt nog een heel klein beetje, maar verder...
Ik herhaal het gaat helemaal goedkomen ;-)
Zeg oh-oh, doe jullie eik op pro-deo?
Echt? Ik heb een hekel aan poedelsquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat weet ze als trimster idd dondersgoed hoor, zeker als ze ook een poedel wil kopen, die zijn minstens even duur geloof ik.
Fuck me, Billy en Sjon niet.quote:
Ze heeft al twee keer een heel klein beetje gekregen. Ze vreet het bakje er haast bij opquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:16 schreef oh-oh het volgende:
Je mag haar wel kleine beetjes wat vaker geven hoor!
Neeeeeeeeee we werken niet pro deo
Ik ben er ook intens blij meequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef Bamba het volgende:
Wat fijn dat het nu alweer een stuk beter gaat met Pluim!!!
Hoe vinden ze het speeltje wat Robin voor ze had uitgekozen?
Poedels zijn geweldigquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Echt? Ik heb een hekel aan poedelsDus die zou ik zelf al nooit kopen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft al twee keer een heel klein beetje gekregen. Ze vreet het bakje er haast bij op
Niet pro-deoHaterds
[..]
Ik ben er ook intens blij mee
En eht speeltje vinden ze geweldig. Zó geweldig dat ik het af en toe even héél goed opbergWist jij dat er catnip in de boven en onderkant zit. Daar worden ze helemaal gek van. En een teringherrie dat er dan uit dat aparaat komt
![]()
![]()
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind ze lelijk en de poedels die ik in mijn omgeving kende, waren allemaal krengenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poedels zijn geweldig![]()
Ooit, later als ik groot ben, dan wil ik alleen nog maar chinezen en poedels
Ik vind het eigenlijk hartstikke leuk als ze zich vermakenn. Al maakt het nog zo'n herrie. Maar na een paar uur mag het wel ff wat minderquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht er nog aan toen ik dat ding zo hoorde rammelen..Daar zullen ze zelf vast heel blij mee zijn
. Ik wist niet dat er catnip in zat
Dit zijn dan weer net wat mooiere poedels als die huis tuin en keuken poedels die zoveel mensen hebben (die kleinere). Maar ik hou gewoon van andere honden denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Poedels zijn werkhonden waar je veel mee moet doen.
Wss wordt de poedel van een vriendin van me dit jaar gedekt, en ik mag eigenlijk nog een compensatiepup voor Billy...
Pip is zoooooooo geweldig![]()
[ afbeelding ]
Maar goed, ik wil nu geen pup, ik wil geen zwarte en ook geen miniatuur, ik wil of toy of koningsLekker extreem. En ik wil grijs of chocola of abricot
Ik had voor Gizmo een jaar geleden ook speeltjes met catnip gekocht, maar hij keek er niet naar omquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Zijn er trouwens meer/veel katten die niets met catnip hebben?
Boor reageert er totaal niet opNooit. Zou hij wel goed kunnen ruiken dan?
Die eerste kan ik niet zien, maar die tweede: huuuuuuuuquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een dus, of zo een:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk hartstikke leuk als ze zich vermakenn. Al maakt het nog zo'n herrie. Maar na een paar uur mag het wel ff wat minder
Maar om kort te zijn: helemaal goed
Pas over een hele poos hoor, eerst geen chihuahua's meer hebben, dat duurt nog wel ffquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dit zijn dan weer net wat mooiere poedels als die huis tuin en keuken poedels die zoveel mensen hebben (die kleinere). Maar ik hou gewoon van andere honden denk ik. Over hoeveel jaar zou je zo'n pup willen hebben dan?
Aww arme Billyquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pas over een hele poos hoor, eerst geen chihuahua's meer hebben, dat duurt nog wel ff![]()
Van Kel heb ik nog een showpup te goed omdat Billy niet goed bleek
Hier zijn ze er allevijf bezeten van. Als in echt duivels. Gewoon niet meer aanspreekbaar als er catnip in tha house isquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Zijn er trouwens meer/veel katten die niets met catnip hebben?
Boor reageert er totaal niet opNooit. Zou hij wel goed kunnen ruiken dan?
Ja maar jou kocht ik ook niet als showhondquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er geen één en met mij is ook alles goed heur
Nee, als dek-merrie. Viel ook tegen hèquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar jouw kocht ik ook niet als showhond
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, als dek-merrie. Viel ook tegen hè
In de zomer trim ik 1 keer per weekquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Sowieso alle honden met een trimvacht mot ik niet. Jules was een foutjedie 2x per jaar vind k al teveel
Ja, dat is inderdaad wel een mal dingquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef Bamba het volgende:
Ik ben die documentaire over die Unorthadox aan het kijken...Wat een zak zeg![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Bij Karel knip ik altijd zn broek, anders blijft dr poep aan hangen
Het leek me zo leuk als Boor ook eens uit zijn plaat gaat en high gaat doen van de cat nip.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier zijn ze er allevijf bezeten van. Als in echt duivels. Gewoon niet meer aanspreekbaar als er catnip in tha house is
Boor is niet goed denk ik![]()
![]()
![]()
Nee hoor, de mijne heeft ook die afwijkingquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het leek me zo leuk als Boor ook eens uit zijn plaat gaat en high gaat doen van de cat nip.
Maar ja, ik tref er weer eentje met een afwijking![]()
Boor
Hoe weet ie je toch weer te vinden héquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
Het leek me zo leuk als Boor ook eens uit zijn plaat gaat en high gaat doen van de cat nip.
Maar ja, ik tref er weer eentje met een afwijking![]()
Ja, Boor will be Boorquote:Boor
Echt zo'n type waarvan je als buitenstaander weet hoe fout 'ie is...Maar wat Anouk in 'm heeft gezienquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Haha en dan zeiken over zn spullen, ik had ze ook laten verzuipen
Ontzettendquote:
Ik denk omdat het de ex van Anouk is...Zoals hij dus heel veel aan Anouk te danken heeft denk ik..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap eigenlijk niet eens waarom die dude airplay krijgt...
Door aan het dromen jaquote:Op woensdag 20 april 2011 08:47 schreef Maes het volgende:
Hoi
Ik lees dat het beter gaat met Pluimpje![]()
Oognip is vast weer in slaap gevallen
Wat een leukerdjequote:Op woensdag 20 april 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh Maesje, nu je er toch bent , kijk wat wij gisteren in het veld tegenkwamen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deli heet ie, komt uit Turkije, superleuk ding, mijnes waren gelijk dikke vrienden met hem, inclusief Karel
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik dacht ooit dat er ingebroken was in mn woning, lag overal zooi.![]()
Maar ik was dronken en kwam net thuis, had die middag nog gewinkeld dus die zooi lag overal
Ja leuk he!quote:
Ha junkquote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef Qwea het volgende:
Zo. Ff lekker mijn buik en armspieren getraind met mijn bench en dumbellsNu zo aankleden en ff een rondje fietsen
Morgen, sletje.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Faal!
[..]
Ja leuk he!
Hij komt mss op vakantie deze zomer
[..]
Ha junk
Ha geile stinkerd van mequote:
Ik doe meeeeeeeeeeeeeee!quote:
Tjeetje, wat een gedoe johquote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef Oognip het volgende:
Mijn medicatie is gewijzigd, het was toch geen maagslijmvlies ontstekingHuisarts denkt iets met m'n dikke darm (geen idee wat) dus zometeen andere medicatie ophalen
Terwijl jij meedoet...: wat slikte jij ook al weer eerst (op aanraden van de huisarts) voor je ontsteking, en wat ben je daarna gaan doen waardoor het wél beter ging?quote:
Nieuwsflits!!! dat hoortquote:
Eerst diclo, toen ibu 600 op eigen iniatief, beiden met boel veel para dr bij, deed geen ene moer, fysio daarna , die deed t welquote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Terwijl jij meedoet...: wat slikte jij ook al weer eerst (op aanraden van de huisarts) voor je ontsteking, en wat ben je daarna gaan doen waardoor het wél beter ging?
Kattenn00b vraagt wat roppen isquote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nieuwsflits!!! dat hoort
Pluim breekt de tent afZe ropt de hele deur uit zijn voegen en krijst de boel bij elkaar. Lekker bezig
Hee poppetje, moest jij nie werken vandaag?quote:
vanmiddag iddquote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee poppetje, moest jij nie werken vandaag?
Of was da gistur?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roppenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Is dat Nederlands dan?
Echt nog nooit gehoord
En wiki ook niequote:Op woensdag 20 april 2011 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roppen
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Oh crap, weer zo een stom half dagje?quote:
mja dodelijk vermoeiend zoiets, liever dan de ochtend, want uiteindelijk is zo alsnog je hele dag wegquote:Op woensdag 20 april 2011 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh crap, weer zo een stom half dagje?
Ik heb er wel eens van gehoord, maar weet niet of het Nederlands isquote:Op woensdag 20 april 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Is dat Nederlands dan?
Echt nog nooit gehoord
Gruwelijk!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mja dodelijk vermoeiend zoiets, liever dan de ochtend, want uiteindelijk is zo alsnog je hele dag weg![]()
Maargoed, mot wat he
Check!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Eerst diclo, toen ibu 600 op eigen iniatief, beiden met boel veel para dr bij, deed geen ene moer, fysio daarna , die deed t wel
Nee gewoon gelijk naar de fysio laten gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check!
Mijn tante lijkt het zelfde te hebben, dus altijd fijn dit even in mijn achterhoofd te houden
Owquote:
Tis dat ik een niet zo lekker wijf had maar ik hou toch echt wel vet veel van dr jaquote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
boycotten die handel![]()
fysio rulez, ik kon die dude wel knuffelen toen ie mn rug gemaakt had
Rappen , roppen , sjorren, jij lult maar watquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Wat een vreselijk woord![]()
Mijn stoofpeertjesyoghurt is op.
Just shoot me now
uit de hand gelopen grapje is datquote:Op woensdag 20 april 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Waarom de neuk is er eigenlijk een Indianenforum?
Heb ik weer es een hype gemist?
Ohquote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uit de hand gelopen grapje is dat
Oh myquote:
Blije Vagina zul je bedoelenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef ElisaB het volgende:
Your Native American Name Is: Bly Papina
Your name means: Tall Vine Growing Around an Oak Tree
Logisch!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Your Native American Name Is: Anpaytoo Wauna
Your name means: Radiant Singing Snow Goose
Wut
Daar moest ik ook net aan denken, maar geloof me maar dat het niet zo isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja, nogalquote:
Ja, dus. Het begint al dik en blauw te worden. Willen jullie de foto's zienquote:Op woensdag 20 april 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ai een paal in je vagina, stel je voor![]()
Kusje er op
Does a bear shit in the woods?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dus. Het begint al dik en blauw te worden. Willen jullie de foto's zien
Daarom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja. dat... En ik was al helemaal yoni-technisch gehandicapt van het off the road fietsen van afgelopen weekend. Zou het ooit nog goedkomenquote:
Nieuw forumquote:
Lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 12:07 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn eerste nieuwe medicijn ingenomenHopen dat het nu snel gaat werken. De medicijnen zijn bedoelt voor het prikkelbare darmsyndroom, volgens mij is de huisarts nu aan het testen of ik hier last van heb. Ik moet na een week namelijk contact opnemen om te bespreken hoe het nu gaat.
Heb ook movicolon gekregen
Da's mooi kut. Beterschap.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dus. Het begint al dik en blauw te worden. Willen jullie de foto's zien
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekkerheb je er ook een van foto's voorzien overzicht van de bristol stool scale bij gekregen?
Ja, jezus f*ck, ik verveel me de tering! Mag ik ook eens een lolletje hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb serieus waar weer de ene gek na de andere aan de lijn, Elisa, stop es met al die prank calls please
Why thank youquote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oordeel zelf
[ afbeelding ]
Trouwens Muis, wat weet jij toch veel
Ik probeer tot je door te dringenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
De ene malloot na de andere heb ik aan de lijn, echt al drie dagen lang en ze worden steeds erger
Quequote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, wat ik me afvraag he, zouden ze bij de NOS steeds kijken of BM een item heeft in het journaal en indien ja, Eva het niet laten presenteren?
Of maakt dat niks uit?
Godverdomme gaan klagen in Amsterdam en dan weer terugbellen ook nog, ik word dr echt gestoord vanquote:
Zeg dan gewoon een keer: "Owkee, ik zal de heren M verzoeken het ff op te pakken en af te handelen!"quote:Op woensdag 20 april 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme gaan klagen in Amsterdam en dan weer terugbellen ook nog, ik word dr echt gestoord van
Ja dag, als ik zulke mensen door ga verbinden sta ik morgen op straatquote:Op woensdag 20 april 2011 12:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon een keer: "Owkee, ik zal de heren M verzoeken het ff op te pakken en af te handelen!"
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:33 schreef Maes het volgende:
Oooh R haar ping werkt niet, haar hele wereld stort inPubers
Hoe werkt dat pingen eigenlijk? Daar heb je toch ook een BB abbo voor nodig?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:33 schreef Maes het volgende:
Oooh R haar ping werkt niet, haar hele wereld stort inPubers
Nou, je hebt een BB nodig met internet abboquote:Op woensdag 20 april 2011 12:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe werkt dat pingen eigenlijk? Daar heb je toch ook een BB abbo voor nodig?
Whatsapp kan ook op de BB hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef Qwea het volgende:
Vet hoerig want BB pingen kan alleen naar BB's.
Terwijl je whatsapp naar alles kan doen wat whatsapp heeft. En whatsapp draait op veel meer foons
En wat is een whatsap?quote:
Nou, je kan alleen pingen naar BB's. Dus niet naar een htc of een samsung. Want daar draait ping niet op want dat is enkel voor de BB. Maar je kan wel whatsappen op een htc, en samsung, en, ect.quote:
Ja dat snap ik, maar what's the problem? Whatsapp draait op bb en htc en samsung en weet ik het.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, je kan alleen pingen naar BB's. Dus niet naar een htc of een samsung. Want daar draait ping niet op want dat is enkel voor de BB. Maar je kan wel whatsappen op een htc, en samsung, en, ect.
Dat ping kut isquote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar what's the problem? Whatsapp draait op bb en htc en samsung en weet ik het.
Dan kan het toch gewoon?
Welke Grafenwalder? Die witte, daar ben ik het niet mee eens. Stuur maar op!quote:
Dat is allemaal liefde. En hij draagt hem zo lief tussen zijnkattelippiesquote:Op woensdag 20 april 2011 12:59 schreef senesta het volgende:
Oooh bah en daar komt Dodge alweer met zo'n grote zwarte vlieg, ik heb er al vier weggegooid afgelopen uur
Die van lidlquote:Op woensdag 20 april 2011 13:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Welke Grafenwalder? Die witte, daar ben ik het niet mee eens. Stuur maar op!
Hefe weissbier! Die in de reclame was!quote:
Jammer dat je hem niet lust. Hefe weissbier vinnikquote:Op woensdag 20 april 2011 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hefe weissbier! Die in de reclame was!
Ik neem voortaan wel weer Lingens Blondquote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jammer dat je hem niet lust. Hefe weissbier vinnik![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Zouden jullie iemand met zo een naam serieus nemen?
Inez Weski zou ik serieus niet nemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Tis wel een goede advocatequote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Inez Weski zou ik serieus niet nemen.
[ afbeelding ]
Bij het horen van "bevlogen familieman" springen mij spontaan de tranen in de ogenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |