Ten koste van mijn geniale TTquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb 2 topics af moeten staan aan Ll, ik wilde er weer eens een
Ik had eerlijk gezegd geen zin in een tt over oma's met piercings, of één die tegen iemand gericht was ofzo, dit leek me veiligerquote:
5 jaar geleden betaald voor de scooter die je een maand geleden gekocht hebt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Stukje nog over de kosten van de scooter
Aanschafprijs is 5 jaar terug al betaald![]()
onderhoud is ong 200 euro in het jaar
benzine is grotendeels reiskosten vergoeding waar ook weer wat geld inzit voor onderhoud
jezus fuck, je gaat dr toch niet om smekenquote:
maak er dan gefleste potten van ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd geen zin in een tt over oma's met piercings, of één die tegen iemand gericht was ofzo, dit leek me veiliger
Hij hoeft niet te rijmen hequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde:
Voor ieder genotje vinden we wel een potje!
Heb 5 jaar terug een brommertje gekocht voor weinig en steeds door een ongeluk of winst bij verkoop weer iets beters gekocht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
5 jaar geleden betaald voor de scooter die je een maand geleden gekocht hebt?
Doe mij ook zo'n bol!
En zo een wilde ik dus liever nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde:
Ik moest poepen man!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jezus fuck, je gaat dr toch niet om smeken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde:
Dr is nog een hele wereld tussen wat je niet wil en wat je dr van baktequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zo een wilde ik dus liever niet
Lieve vrede enzo
Hey potje, jij bent mijn genotjequote:
Had je Oscar verstopt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft gisteren de hele avond Oscar lopen zoeken.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey potje, jij bent mijn genotje, zullen we even doorsoppen![]()
Das waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr is nog een hele wereld tussen wat je niet wil en wat je dr van bakte
Nou zo erg is hij niet, die van oh-oh en Qwea zijn vaak een stuk ergerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zo een wilde ik dus liever niet
Lieve vrede enzo
Laat mij dr ff lekker buiten jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou zo erg is hij niet, die van oh-oh en Qwea zijn vaak een stuk erger
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap , de was moet weer es in de droger
Nou ja, het is een steek onder water, en dat hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou zo erg is hij niet, die van oh-oh en Qwea zijn vaak een stuk erger
Pak jij de nieuwe TT maar weerquote:
Het was bedoelt als grapje, maar het was meer een steek inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het is een steek onder water, en dat hoeft van mij niet
Zo is ie beter
Je gaat nu geen softie worden hequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat mij dr ff lekker buiten ja![]()
Hater!
Check mijn TT's maar es, Qwea en ik hebben een hele andere stijl hoorquote:
scheelt, ik kan niet zingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Yo, mensen, als we nu met zn allen kumbajaaaaaa gaan zingen dan neem ik liever gewoon weer een ban hoor
Dan was het: voor ieder genotje vinden we wel een grotjequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Check mijn TT's maar es, Qwea en ik hebben een hele andere stijl hoor
Ik hoef het niet van mn tt's te hebben hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pak jij de nieuwe TT maar weer![]()
Besef wel dat je niet alleen ons teleur stelt maar ook jezelf te kort doet met zulke bagger
Niet nodig iig miquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was bedoelt als grapje, maar het was meer een steek inderdaad
Wat een bitch he
Whut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Yo, mensen, als we nu met zn allen kumbajaaaaaa gaan zingen dan neem ik liever gewoon weer een ban hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |